ohja! verrek, nu je het zegt herken ik het labeltje.quote:
Waar niet meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:18 schreef huuphuup het volgende:
oh daar heb k geen ervaring mee met GMK vaal. Maar ik geloof dat SC ervaring heeft met Little Label toch? dacht ik?
Ik had 'm inmiddels gevonden! Het is alleen van badstof. Zal dat lekker zitten in de zomer?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
van pimp your kids Stiemie.en dat voor 20 euro
ben ik raar als ik dat vind meevallen?
leuke rompers ook. en leuke shirts voor mijn eigense boys.
serieus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef seilram het volgende:
Buurvrouw, die broek zag ik ook net en ik vind hem juist super! Heb hem net naar lief gemaild dat ik die wel wil
die ernaast wel trouwens! die oranje. Vind ik wel erg leuk ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:29 schreef Stiemie het volgende:
Ja maar zo dik? Of ben ik nu een zeurpiet?![]()
En waarom is deze er nou niet in 110?
[ afbeelding ]
precies wat zij zegtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Poppedein het volgende:
Hahahah, die laatste helemaal in de trant van t jaar van t konijnIk weet een kraamcadeau voor Huups
Dat bovenste pakje vind ik supergaaf Juud! Alleen die heeft volgens mij geen knoopjes bij de beentjes, dat wordt echt worstelen met verschonen dan!
Ik vind vooral t model van t 2e pakje heel leuk, ben alleen wat minder fan van t konijn
als ie van tricot is kan ie wel gewoon door de halsopening aan toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef Sorbootje het volgende:
Poppedein, ik kan bij die bovenste nérgens knoopjes ontdekken. Kan dat ding dan wel aan?
De stof is veel zachter (iig de hooded sweatvest) en pilt veel minder.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:16 schreef Stiemie het volgende:
Iemand ervaring met de kleertjes van little label? Vallen die groot of klein en hoe is de kwaliteit? Ik vind goodmoodkid soms zo snel vaal worden in de was
Ah dankjewel dan ga ik het vestje nog even snel wijzigen in een 5Yquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
De stof is veel zachter (iig de hooded sweatvest) en pilt veel minder.
Ik vind alleen dat ze net als GMK weinig op voorraad hebben voor beebies.
En het valt op maat maar wel strak dus niet losjes.
4Y is ongeveer gelijk aan 98/104.
Hij's er ook in het wit!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef Stiemie het volgende:
Oh leuk zeg wat kost die bij hennes? Laat maar het is oranje bedenk ik me nuIk ga net als vorig jaar maar weer voor rood-wit-blauw
Welke site?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Er staan zulke leuke Ko-broekjes op die siteecht hoopjes.
pimp your kidsquote:
Ik moet gewoon nodig retourtje Denemarken of Zweden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:07 schreef huuphuup het volgende:
oh Noortje scheet toch
leuk jasje ja
Mef ook leuk! Ik hou echt van zulke broeken![]()
![]()
SC dat geel! superleuk!!ik zou hem voor mezelf wel willen met een wat grotere-dames-bovenstukje
![]()
Kun je die bikini niet ergens in een winkel gaan zien zodat je vergelijking hebt? Het moet idd niet gaan lubberen en dat het uitgaat als Isa het zwembad in springt ofzo. Aan de andere kant lijkt te strak me ook niet zo lekker zitten en wie weet groeit ze nog ietsje?
oh!! jaloers!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij gaan vandezomer via Denemarken naar Zweden.![]()
Indiska!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!! jaloers!!![]()
![]()
héérlijk zeg <3
en SC ik zou t gewoon doen, ik vond Zweden zo leuk winkelenen Denemarken schijnt ook geweldig te zijn. Nou ben ik sowieso wel een sucker voor Scandinavische merken, ook voor mezelf
Jaaahaaa ik hóu van Indiskaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Indiska!!!ja, wij grote meisjes zijn gewoon voorbestemd Brunhilde mode te dragen.
Ik ga overmorgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij gaan vandezomer via Denemarken naar Zweden.![]()
Lindex?quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:28 schreef kaatjejannie het volgende:
een tijdje terug stond hier een linkje naar een scandinavische winkel, die niet naar het buitenland verstuurde.... weet iemand welke ik bedoel?
Vriendin van me gaat naar Noorwegen, en wil best wat voor me meenemen, maar ik weet niet meer welke winkel het was..
dat hoort zo met een kruistussenjeknieën broek!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:52 schreef miss_sly het volgende:
De DPAM bestelling is binnen
Het broekje weet ik nog niet. Ik heb het haar even aan gedaan, maar het zit wat raar wijd aan de voorkant, vind ik. Het is maat 18 maanden, dus het zou klein genoeg moeten zijn. De pijpen zijn ook wat lang, dus ik denk dat ik het een keer in de wasmachine en de droger gooi, dan kan het net dat beetje te veel kwijtraken. Het is namelijk wel echt een heel leuk broekje
Ja duhquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:57 schreef moussy het volgende:
[..]
dat hoort zo met een kruistussenjeknieën broek!
Bij mij staat het ook niet, maar het zit zo lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja duhDat snap ik wel, maar dit zit net iets te wijd. Misschien wel gewoon omdat hij nog wat te ruim is, dat kan, maar hij zit bijv niet zo als het broekje van Ko wat ik gezien heb op de foto's. Of misschien staat zo'n broekje haar wel niet, dat kan ook nog natuurlijk. Dus ik was en droog hem een keer en dan zien we wel verder
Ja, ik heb er zelf ook een, een zomerbroek, die zit ook heerlijk, maar staat ook minderquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij mij staat het ook niet, maar het zit zo lekker
Een behoorlijke ruimte tussen het kruis/bij onderbuik is niet gek bij deze broeken hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja duhDat snap ik wel, maar dit zit net iets te wijd. Misschien wel gewoon omdat hij nog wat te ruim is, dat kan, maar hij zit bijv niet zo als het broekje van Ko wat ik gezien heb op de foto's. Of misschien staat zo'n broekje haar wel niet, dat kan ook nog natuurlijk. Dus ik was en droog hem een keer en dan zien we wel verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |