quote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef Merel het volgende:
En nou moet ik dus aan allemaal mensen in m'n omgeving gaan vertellen dat er wéér iemand is die me niet leuk genoeg vindt. een plaat voor z'n harses heeft. Ik schaam me gewoon om weer afgewezen te zijn. Ik geef het gewoon maar op, het is voor mij niet weggelegd ofzo.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Merel, zo'n kerel kun je liever kwijt dan rijk zijn. Echt. Geen knip voor de neus waar. Jij verdient heel wat beter!
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef loveli het volgende:
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef loveli het volgende:
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
true to that...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Damn Merel, wat een ongelooflijke hork
Wat de rest al zei: je verdient veel beter. Wees 'blij' dat je er tenminste nu al achter komt dat hij een sorry excuse for a man is.
Dat. En Merel, ook al is het nu kut, dat soort kun je beter kwijt dan rijk zijn.quote:
Whehehehequote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef loveli het volgende:
Bij een docent van me hing een tegeltje met die spreuk aan de muur.
Niet op ingaan! Doet hij alleen maar zodat hij zichzelf op z'n schouder kan kloppen en zich niet schuldig hoeft te voelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Merel het volgende:
Hij smst terug dat het 'm spijt en al die onzin. Alsof ik daar wat aan heb.
Maargoed, ik kaap het topic. Ik voorspel dat m'n lijstjes de komende dagen weer kut zijn.
inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
bah, krijg hier écht een naar gevoel van, vind 't zo kut voor je Merelje verdient écht veel beter
^quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
bah, krijg hier écht een naar gevoel van, vind 't zo kut voor je Merelje verdient écht veel beter
Sowieso, wat gaat hij je nou zitten bellen? Om te horen dat je hem 'vergeeft' ofzo? No hard feelings? Damn, ik zit me hier gewoon kwaad te makenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef Merel het volgende:
Heb helemaal geen zin om me daarmee bezig te houden.
En heb net toen ie belde weggedrukt. Geen zin in.
Even zn geweten sussen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sowieso, wat gaat hij je nou zitten bellen? Om te horen dat je hem 'vergeeft' ofzo? No hard feelings? Damn, ik zit me hier gewoon kwaad te maken
Merel, nog een dikke KNUS
En Mariaatje, mooie vrouwquote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tis allemaal al gezegd, maar vooral!!!!
Beter kwijt dan rijk, wat een idioot. Negeren lijkt me idd een goeie. Dikke doei!
En die lijstjes zijn dan begrijpelijk![]()
Aw dankjoequote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En Mariaatje, mooie vrouwNiet meer zo vervelend voelen he? Nergens voor nodig
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Jawel, voor zijn gemoedsrust.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef Merel het volgende:
Hij bood zelfs nog aan om langs te komen. Alsof dat ook maar enig nut heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontzettend lief en schattig?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:32 schreef Merel het volgende:
Zo zie ik er nu uit:
[ afbeelding ]
Kan m'n ogen bijna niet open krijgen omdat ze zo dik zijn van het huilen de halve nacht. Voel me wel een beetje een drama queen hoor
Hoezo niet? Ben vaak genoeg bedrogen hoor, ook wel erger dan dit nog. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:46 schreef Viking84 het volgende:
Jeetje zeg, Merel! Wat ik vooral naar vind is dat je tot nu toe geen reden hebt gehad om te twijfelen of iemand je wel leuk vindt, maar nu wel....
Ah, dat verklaart (en rechtvaardigt misschien ook) wel die onzekerheid waar je door geplaagd werd. Ik zou spontaan mijn vertrouwen in de mensheid verliezen van zoiets.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben vaak genoeg bedrogen hoor, ook wel erger dan dit nog. Hoort erbij.
En nu zit ik braaf aan m'n ontbijt
Dat kan gewoon hoor! Huisartsen verdienen er minder aan en het is meer gedoe, maar dat het niet kan is onzin, als die huisarts vandaag vol zit en geen nieuwe patiënten aanneemt denkt ie misschien dank je de koekoek...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:13 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht wil naar de huisarts, maar dat kan niet omdat 'ie nog in Groningen ingeschreven staat. Ik wist niet dat huisartsen tegenwoordig ook al ten prooi zijn gevallen aan bureaucratie?
Nou ja, hij laat het maar even zitten, geloof ik. Hij heeft last van diarree en volgens hem staat op internet dat je daar niet zoveel aan kan doen. Miss heeft iemand anders hier nog tips?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoor! Huisartsen verdienen er minder aan en het is meer gedoe, maar dat het niet kan is onzin, als die huisarts vandaag vol zit en geen nieuwe patiënten aanneemt denkt ie misschien dank je de koekoek...
Wel zou ik een huisarts in den haag zoeken
witbrood en bananen schijne te verstoppen, maar zo erg weet ik niet...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, hij laat het maar even zitten, geloof ik. Hij heeft last van diarree en volgens hem staat op internet dat je daar niet zoveel aan kan doen. Miss heeft iemand anders hier nog tips?
Loperamide? Of wil hij dat soort middeltjes liever niet slikken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, hij laat het maar even zitten, geloof ik. Hij heeft last van diarree en volgens hem staat op internet dat je daar niet zoveel aan kan doen. Miss heeft iemand anders hier nog tips?
Het heerst enorm, zie mij paar weken terugquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent echt geweldig!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:23 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Pfff, wat een onwijze lutser die gastEn dan ook nog via sms...
'Zo goa'j niet met ons Merel umme!'
Voor jou een![]()
Voor hem een [ afbeelding ]
Beterschap voor Razz en Nachtwacht!
Mijn lijstje/planning:
O: 2 boterhammen met paard + glas melk
T: kom yoghurt met ananas
T: 2 boterhammen met kipfilet, paprika en zalm
L: garnaal/pepertjes salade, boterham Schwarzwälder schinken + glas melk
T: appel en banaan
T: stukje makreel en tuinkruidenbouillon
S: 1.15u cardio (misschien nog kwartiertje wat kracht)
D: groene bonen met een runderlapje
S: biljarten
T: paar blokjes kaas, stukje worst, wat komkommer
http://online.kruidvat.nl(...)entid=13010000000149quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent echt geweldig!. Zo, dat moest er even uit
.
Actionquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
Ha, co!
Weet jij misschien waar er goedkoop een schildersezel te verkrijgen is? Liefst een portable zodat we hem op kunnen vouwen (klein huis je weet) maar als ie goedkoop is is een gewone ook goed
Gebeurt iedereen wel een keer, maar hoeft niet elke keer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben vaak genoeg bedrogen hoor, ook wel erger dan dit nog. Hoort erbij.
Gekozen voor de HTC Desirequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat voor foon heb je gekozen trouwens?
Je begint volgens mij wel een beetje gadget-verslaafd te raken Vik![]()
Geen idee eigenlijk. Ze verkopen ook opgespannen schildersdoek. Xenos zou het ook nog wel kunnen hebben. Zo nu en dan zijn bij Aldi en Lidl dat soort dingen ook in de aanbieding.quote:
Ja de xenos heeft idd wel zoiets... klopt, goede! en het schildersdoek wat ze verkopen is wel echt baggerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ze verkopen ook opgespannen schildersdoek. Xenos zou het ook nog wel kunnen hebben. Zo nu en dan zijn bij Aldi en Lidl dat soort dingen ook in de aanbieding.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gekozen voor de HTC Desire. En ja, ik ga ongetwijfeld verslaafd raken
.
Er komt vast een busjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht zit me te pesten. "Kijk, de postbode". Eikel
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
^^quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef progje het volgende:
[..]
het is echt een hele fijne telefoon
Stuur 'em naar de WC.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:04 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht zit me te pesten. "Kijk, de postbode". Eikel
.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er komt vast een busjeMijn H&M pakketje komt ook vandaag (er stond ook chauffeur onderweg
).
Thanks voor de tipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik zal hem alleen niet als wekker gebruiken, aangezien ik m'n CI 's nachts uit heb.
Mijn brief is ook bijna af. Maar ik wil mijn cv ook even pimpen.
Niet meer actief op Fok!
HTCquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gekozen voor de HTC Desire. En ja, ik ga ongetwijfeld verslaafd raken
.
Wil je hem echt dwarszitten, moet je het WC-papier dan ook nog even verstoppenquote:
Ja en boos worden om grapjes, omdat ik de PI niet ziequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
HTC
Kun je ook gaan meeklagen over de mobiele layout! Hoe spoilers niet werken en zulks...
Whehehequote:Wil je hem echt dwarszitten, moet je het WC-papier dan ook nog even verstoppen
Jammer, ze hebben geen menukaart op de site maar volgens mij kun je daar wel lekker eten zo te lezen.lquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 2 knackebrod met zalm
T: banaan
L: 4 boterhammen met kipfilet met bieslook
T: crackertje kipfilet
D: uit eten bij een 'Wildcafé' in Kekerdom![]()
Je kan hem gewoon gebruiken hoor als ie aan het opladen isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
Hij is er, hij is er, hij is er!![]()
![]()
. Nu aan het opladen, over een uurtje of 3 is 'ie klaar, dus kan ik in de tussentijd even m'n brief af maken
.
Nah, doe ik toch maar niet. Ben bang dat ik dan de accu verkloot ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:36 schreef progje het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon gebruiken hoor als ie aan het opladen is
Meestal zit er al wat juice in de batterij, dus je kunt meteen aan de slag!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
Hij is er, hij is er, hij is er!![]()
![]()
. Nu aan het opladen, over een uurtje of 3 is 'ie klaar, dus kan ik in de tussentijd even m'n brief af maken
.
Die vind ik zo lekker dat ik in m'n eentje zo'n hele taart op kanquote:
Wij moeten er met z'n tweetjes twee dagen van eten, dus ik zal er wel een salade bij doen danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Die vind ik zo lekker dat ik in m'n eentje zo'n hele taart op kan
Hee, wat goed! Jullie waren toch niet echt van het plannen? Of ben ik nu in de war met iemand anders? En ik wilde nog zeggen dat ik je lijstje van gister erg goed vond! Misschien voelt het voor jou als veel, maar een keertje meer eten is alleen maar goed voor de verbrandingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarschijnlijk zijn onze D's voor deze week al bekend!
Di: Griekse salade
Woe: Tomatentaart met zoete ui
Do: Tomatentaart met zoete ui
Vrij: Wraps met gerookte kip en avocado
Zaterdag en zondag eten we niet thuis, dus geen invloed op.
Oh dat lijkt me dan zeker wel nodig! Zelfs met salade erbij eet ik een halve taart in m'n eentje op als normale portie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij moeten er met z'n tweetjes twee dagen van eten, dus ik zal er wel een salade bij doen dan![]()
. Thnx voor de waarschuwing
.
Trucjes in de levensmiddelenbranche. De chocoladecoating in een ijshoorntje is om te voorkomen dat vocht uit het ijs het hoorntje slap maakt. Laagje gelatine ergens tussen als barriere, extra suiker om vochtmigratie te voorkomen/vertragen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef Phaidra het volgende:
En wat een goed idee, een klein laagje couscous om vocht op te vangen. Met wat meer groenten in een quiche wordt de bodem zo snel zompig...
Dàt is toch niet erg?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Trucjes in de levensmiddelenbranche. De chocoladecoating in een ijshoorntje is om te voorkomen dat vocht uit het ijs het hoorntje slap maakt. Laagje gelatine ergens tussen als barriere, extra suiker om vochtmigratie te voorkomen/vertragen.
Noop, meer een tip voor als je zelf spullen van te voren wilt klaarmaken, voorkom vochtmigratie met simpele trucjes.quote:
Maandverband en pampers bevatten food-grade vochtvangers.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vochtmigratie.
Het is wachten op de maandverbandjes met couscous.
Het zijn geen NiCd batterijen meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah, doe ik toch maar niet. Ben bang dat ik dan de accu verkloot ofzo.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vochtmigratie.
Het is wachten op de maandverbandjes met couscous.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Noop, meer een tip voor als je zelf spullen van te voren wilt klaarmaken, voorkom vochtmigratie met simpele trucjes.
Tot nu toe anders welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het zijn geen NiCd batterijen meerGewoon lekker gaan prutsen! Je weet wel dat je het niet kan weerstaan
Whehequote:
Libresse Shouf Shouf!
Super!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb hardgelopen net, zomaar spontaan voor naar het werk gaan, het was te koud om te wandelen..
Heb er gewoon 6 km uitgehaald in 38 minuten![]()
Mijn ademhaling ging gewoon perfect, volgens mij heb ik nu voor het eerst een 'runners high' te pakken
En ik train me al 4 maanden suf en ik kan nog niet eens 30 minuten achtereenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb hardgelopen net, zomaar spontaan voor naar het werk gaan, het was te koud om te wandelen..
Mijn ademhaling ging gewoon perfect, volgens mij heb ik nu voor het eerst een 'runners high' te pakken
Dat onderscheidt jou van de provinciaaltjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik train me al 4 maanden suf en ik kan nog niet eens 30 minuten achtereen(nou kán misschien wel...)
Zo, goed bezig uniekjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit dus ^^quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef Phaidra het volgende:
neen, als je toch gaat rennen, ga dan ook even langs de supermarkt...
Daar mag dan wel heel wat feta en olie in, want zo is je D meer een voorgerecht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag:
O: kom magere yoghurt met muesli
T: appel
L: 2 boterhammen: 1x appelstroop, 1x pindakaas
T: -
D: Griekse salade (komkommer,tomaat,ui,paprika,feta,olijfolie,kruiden)
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat onderscheidt jou van de provinciaaltjes.
Hoei!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga m'n Nike ding maar bestellen
je kan zo'n "tasje" voor om je arm kopen waarin je dan je telefoon kan doen (evt...)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook eens met m'n nieuwe foon lopen binnenkort, kijken of er veel verschil is met Nike+. Maar ik blijf het liefst met Nike+ lopen, want ik neem m'n foon liever niet mee. Straks laat ik hem vallen ofzo.
Oh ja, dat is op zich wel een idee. Ik zie wel evenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef progje het volgende:
[..]
je kan zo'n "tasje" voor om je arm kopen waarin je dan je telefoon kan doen (evt...)
runkeeper vond ik altijd wel erg handig @ telefoon
Er zijn mensen die zoveel gezeik krijgen na het trekken van hun verstandskiezen dat ze 2 weken thuis moeten blijven..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Moest net school bellen of ik morgen weer aanwezig was, maar heb echt nog koorts en zo'n algeheel naar en niet-lekker gevoel, dus heb voor de zekerheid maar gezegd dat ik nog een dag uitziek. Voel me een enorme aansteller, want wie is er nou 2 dagen thuis na het trekken van verstandskiezen.
Succes! Kan je welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo de stoute schoenen aantrekken en vragen of ik mag blijven na maart, voor minder uren, desnoods op ander projectmaar ik vind 't wel eng
En anders spoelen met lauw zout water. Helpt echt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
I feel your pain. Heb je ook iets van een mondspoeling tegen infecties meegekregen?
Eens! Hier alle 4 tegelijk bij de kaakchirurg onder narcose, volgende dag ook weer op school. Het was verstandiger geweest als ik iets langer thuis was geblevenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ieder lijf reageert daar weer anders op Razz. Bij mij werden ze per 2 tegelijk eruit gesloopt en ik ben toen met watten in mn smoel gewoon weer terug naar school, de les in gegaan. Ik was een jaar of 15/16 toen ze eruit gingen, maar dat was ook gewoon bij de tandarts. Zal ook een hoop schelen denk ik.
Oh, dat doe ik ook wel eens hoor! Er wordt hier niks gewogen per huishouden ofzo, dus wat maakt het uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je bent geen aanstellerd, Razzt! Ik dacht eerst ook, heuuu dit valt wel mee! En toen kwam de aftermath van de verdoving, heu crisis![]()
Ik ga zo mn nieuwe rolemmer ophalen!En heb net een vuilniszak bij een bak erin gemikt die nog niet zo vol was, want ik zou door yoga de vuilnismannen niet zien om hen lief aan te kijken
![]()
Vier tegelijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Eens! Hier alle 4 tegelijk bij de kaakchirurg onder narcose, volgende dag ook weer op school. Het was verstandiger geweest als ik iets langer thuis was gebleven. Hamster was er niets bij. Geen foto's van gelukkig
.
Er lagen er 2 erg ongunstig en onder plaatstelijke verdoving zou ik 3 kwartier met mijn mond open moeten liggen. Dus moest het onder narcose. En de kaakchirurg werkt graag efficient door maar van de gelegenheid gebruik te maken om meteen alles weg te halen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vier tegelijk?Arme jij! Was daar een reden voor?
Pfoeh. Lang last van gehad? Maar inderdaad, wel in één keer vanaf!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er lagen er 2 erg ongunstig en onder plaatstelijke verdoving zou ik 3 kwartier met mijn mond open moeten liggen. Dus moest het onder narcose. En de kaakchirurg werkt graag efficient door maar van de gelegenheid gebruik te maken om meteen alles weg te halen.Het was niet fijn, maar ik was er wel in 1x vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Het is alweer bijna 12 jaar geleden, ik weet het niet meer precies. Maar zeker wel een week dat ik mijn mond nauwelijks open kon krijgen, daarna van die leuke hechtingen die los komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:40 schreef Rituals het volgende:
[..]
Pfoeh. Lang last van gehad? Maar inderdaad, wel in één keer vanaf!
Herkenbaar, heb ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Godsamme zeg, Nachtwacht heeft een godsgruwelijk onmogelijke code van wel 30 karakters (hoofdletters, cijfers en kleine letters afgewisseld) als internetcode... AARGH!
Ach, 1 keer instellen en dan onthoudt je telefoon het vanzelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Godsamme zeg, Nachtwacht heeft een godsgruwelijk onmogelijke code van wel 30 karakters (hoofdletters, cijfers en kleine letters afgewisseld) als internetcode... AARGH!
Oi. Moet ze ziekteuren van haar persoonlijke rekening betalen ofzo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Heerlijk begripvolle afdelingsleider trouwens. Mijn mondelingen worden verschoven naar donderdag en vrijdag en ik moet maar lekker uitrusten.
De administratiemevrouw die de ziekmeldingen noteert was iets minder begripvol. "Met een beetje koorts kun je toch best mondelingen doen?"
Ik ben blij dat zij niet mijn functioneren beoordeelt.
Waar mensen zich ook menen te mee mogen bemoeien, zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Heerlijk begripvolle afdelingsleider trouwens. Mijn mondelingen worden verschoven naar donderdag en vrijdag en ik moet maar lekker uitrusten.
De administratiemevrouw die de ziekmeldingen noteert was iets minder begripvol. "Met een beetje koorts kun je toch best mondelingen doen?"
Als dat zo is heeft ze hier misschien wat aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Moet ze ziekteuren van haar persoonlijke rekening betalen ofzo?
Tsss, hork!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Razztwizzle het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als dat zo is heeft ze hier misschien wat aan![]()
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn jurkje is binnen en zit echt perfect!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
gatverdarrie, dus wel ongesteld geworden. Nu maar maandverband ingeslagen. En keokjes, want buikpijn en zielig!bah wat balen voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
gatverdarrie, dus wel ongesteld geworden. Nu maar maandverband ingeslagen. En keokjes, want buikpijn en zielig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Nou, had m snel op het werk even gepast om te weten of ie retour moest, dus heb geen foto's gemaakt!quote:
Ik ben ook al 2 dagen thuis ivm verbrande hand..Op de laptop kom ik nog een beetje overweg maar werken gat niet, veel schrijven en tyen en op internet zoeken....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Moest net school bellen of ik morgen weer aanwezig was, maar heb echt nog koorts en zo'n algeheel naar en niet-lekker gevoel, dus heb voor de zekerheid maar gezegd dat ik nog een dag uitziek. Voel me een enorme aansteller, want wie is er nou 2 dagen thuis na het trekken van verstandskiezen.
ik heb dat ook. En ik loop nog een stap voorop jou: ik heb een kies minder. Omdat ons eten steeds makkelijker te kauwen is, hebben we ook die kiezen niet meer nodig...Ik heb dus een melkkies, waar geen echte onder zit..als die eruit valt moet ik een brug ofzo..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:07 schreef Merel het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen verstandskiezen heb
Dat betekent dat ik een stapje verder sta in de evolutie hèVerstandskiezen zijn rudimenten, nergens meer voor nodig en zullen dus weg-evolueren. Maar bij mij is dat al zo! Hoe fijn
Collega was er niet tijdens de lunch. En morgen zit ik op een andere locatie. Dan heb ik donderdag nog, en daarna gaat hij 2,5 week op vakantie dus dan hoef ik 'm mooi niet te zien.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]ja, ik heb altijd doorbraakbloedingen..mn eigen hormonen doen hun werk heel goed. bedoel je dan 2 ringen tegelijkertijd indoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit te overwegen naar een spiraaltje te gaan, want be de nuvaring wel wat zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een kersepittenkussen, die stop ik oz eens in de magnetron, en zet een aflevering gilmore girls op ofzo..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jagar, lekker met een warme kruik op de bank!Wel uitkijken met heet water he?
Ja, die er uiteindelijk toch niet bleek te zijn. Hoax van het scan-apparaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef Perruche het volgende:
xm! jij had toch ook een extra ader ofzo?
Groot gelijk. En ik zou die ring met een noodvaart in de zweedse sneeuw gooien. Heb geen goed woord over voor dat ding.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb een kersepittenkussen, die stop ik oz eens in de magnetron, en zet een aflevering gilmore girls op ofzo..
gatverdarrie, dus wel ongesteld geworden. Nu maar maandverband ingeslagen. En keokjes, want buikpijn en zielig!Dat is balen... Met links went snel hoor, ik moest ook opeens alles links doen toen ik een spalk om mijn rechterpols kreeg. Maar hopelijk is het bij jou iets sneller overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Venus in pocketformaat
© loveli
Als (slechte) oplossing tegen doorbraakbloeding, maar als je niet happy wordt van de ring, kun je 'em misschien beter ditchen. Je kunt niet echt doseren met een ring. Standaard dosering lijkt me aan de lage kant voor jou, maar anderhalve ring gaat niet werken, zag maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ik heb altijd doorbraakbloedingen..mn eigen hormonen doen hun werk heel goed. bedoel je dan 2 ringen tegelijkertijd indoen?
quote:Ik zit te overwegen naar een spiraaltje te gaan, want be de nuvaring wel wat zatImplanon heeft dezelfde hormonen, dus die moet je iig niet nemen. Hormoonmspiraaltje is een optie, maar ik gok dat jij niet tot de groep hoort die na plaatsen nooit meer ongesteld is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe regelmatig is jouw normale patroon zonder hormonen?crap in = crap out
ik geloof heel regelmatig..Implanon lijkt me ook niets. Dus, zpiraaltje is eigenlijk de enige optie die overblijft..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Als (slechte) oplossing tegen doorbraakbloeding, maar als je niet happy wordt van de ring, kun je 'em misschien beter ditchen. Je kunt niet echt doseren met een ring. Standaard dosering lijkt me aan de lage kant voor jou, maar anderhalve ring gaat niet werken, zag maar
[..]
Implanon heeft dezelfde hormonen, dus die moet je iig niet nemen. Hormoonmspiraaltje is een optie, maar ik gok dat jij niet tot de groep hoort die na plaatsen nooit meer ongesteld is.
Hoe regelmatig is jouw normale patroon zonder hormonen?
Ik mag dat niet meer van mijn baasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Nouja, ze staat bekend als Algeheel Brok Chagrijn. Men is al bang als er een toets zoek is geraakt of er mapjes nodig zijn of andere onderdelen van haar werk waarop ze moet worden aangesproken. En ze is bijzonder bot naar bellende ouders, wat dan wel weer economisch werkt, omdat, als ze dat niet zou zijn, de school dagelijks platgebeld zou worden
Regelmatig is goed. Bij onregelmatig ga je aan andere dingen denken, zoals PCOS.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik geloof heel regelmatig..Implanon lijkt me ook niets. Dus, zpiraaltje is eigenlijk de enige optie die overblijft..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik heb de app op m'n iphone maar nog nooit gebruikt. Kan je me in het kort een tutorial geven, aangezien ik een luie hond ben en geen zin heb om het zelf uit te zoeken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef neen het volgende:
Oh, als er mensen met Runkeeper lopen en ook een account hebben wil ik die wel in m'n street teammotiveert me altijd wel er is nu niemand die loopt. Nou ja, maakt ook verder niet uit... vanavond een poging wagen met les 19. Begin januari ging erg goed, eind niet.
Heb m'n telefoon altijd gewoon in m'n broekzak trouwens, gaat prima. Zo'n armding heb ik wel maar eigenlijk nog nooit gebruikt.
Net even salaris geregeld (van 3 maand) en boodschappen gedaan. Nu even opruimen dit dat enzo. Rust in de tent straks_O_
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Regelmatig is goed. Bij onregelmatig ga je aan andere dingen denken, zoals PCOS.
Lang verhaal maar in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga binnenkort eens een afspraak maken met de dokter hier!
ik!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:20 schreef Razztwizzle het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:
Razz, als jij vindt dat je nog een dagje thuis moet blijven, moet je dat gewoon doen! Alleen jij kan je lichaam aanvoelen.
Succes Mo! Volgens mij bevalt het je daar wel goed of niet?!
Net lijstje aurum
Voor de rest ook alles goed? Werk-situatie en dat andere...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik heb voor kerst een knuffelbeer gekregen die in de magnetron kan!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb een kersepittenkussen, die stop ik oz eens in de magnetron, en zet een aflevering gilmore girls op ofzo..
Dit is gewoon een verzwakt immuumsysteem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Tink, is dit nog nasleep van de waterpokken?
Je moet hem opstarten, als je dan zo'n geel of groen bolletje hebt rechtsboven betekend dat je een goede gps verbinding hebt. Druk je op "start activity" en dan moet je heel snel gaan lopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb de app op m'n iphone maar nog nooit gebruikt. Kan je me in het kort een tutorial geven, aangezien ik een luie hond ben en geen zin heb om het zelf uit te zoeken.
werk je nou nog bij dat catering gebeuren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, gevraagd, en hij kon niets beloven, maar misschien dat ik voor 1 dag in de week kan blijven.. wat opzich wel mooi is, als ik er dan nog iets los voor 1 dag in de week bij kan vinden, desnoods...
En soms valt het GPS halverwege uit en denkt Runkeeper dat ik kan vliegenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet hem opstarten, als je dan zo'n geel of groen bolletje hebt rechtsboven betekend dat je een goede gps verbinding hebt. Druk je op "start activity" en dan moet je heel snel gaan lopenals je weer thuis bent "end activity" en "save activity" zo uit m'n hoofd en dan heeft hij hem opgeslagen. Bij Settings even je mail adres + gewenst wachtwoord invullen en je hebt een account voor de website. Kan evt. ook zonder account.
Zoiets, ik heb het verder ook niet uitgezocht. Ik vind het fijn, maar goed het is in principe hetzelfde als nike+
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Maar eigenlijk gebeurd dat bijna nooit, beste is ook om de wifi uit te zetten tijdens het lopen maar goed.. daar moet je ook maar zin in hebben. Je route kun je naderhand nog wel handmatig aanpassen trouwens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En soms valt het GPS halverwege uit en denkt Runkeeper dat ik kan vliegen
[ afbeelding ]
Letterlijke runnershigh?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik blijf liever in de veronderstelling dat ik als magische Superwoman een heel stuk heb gevlogen.
Ik had een paar maanden terug voor het eerst dat het onhandig was dat ik het niet even een week kon verschuiven, toen ik precies tijdens een reisje ongesteld was. Maar ja, dat moet je dan afwegen tegen de voordelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Netjes uitgelegd hoor loveli![]()
Maar als jagar met de gewone pil of ring regelmatig ongesteld is, is het denk ik best te proberen met de mirena. Regelmatig ongesteld worden is niet zo'n groot probleem als je je ritme weet, vooral onregelmatig is erg vervelend (vind ik persoonlijk).
die onder de Sint-Pietersbasiliekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Almere! *Lelygatterd geboren ende getogen*
Naisss aurum! Welke catacombes?
Ik ben mn factuur aan het maken! En ik zie net dat ik een deel al uitbetaald heb gekregenomdat dat via de oude regeling is gegaan
Handighandig.
ik zie vooral tegen het inbrengen van die mirena op. Maar, denk inderdaad dat ik een afspraak maak hier, als de Duutser geweest is..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Netjes uitgelegd hoor loveli![]()
Maar als jagar met de gewone pil of ring regelmatig ongesteld is, is het denk ik best te proberen met de mirena. Regelmatig ongesteld worden is niet zo'n groot probleem als je je ritme weet, vooral onregelmatig is erg vervelend (vind ik persoonlijk).
Dat doet minder zeer dan je handquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zie vooral tegen het inbrengen van die mirena op. Maar, denk inderdaad dat ik een afspraak maak hier, als de Duutser geweest is..
Wat tof!quote:
Kroon was bij mij pijnloos, maar m'n tandarts was technisch niet echt begaafd. Als 'ie automonteur zou zijn geweest, was ik geen klant geworden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef Perruche het volgende:
Ik wil eigenlijk ook mirena maar zie er ook tegenop.
Net zoals ik een kroon moet en daar ook tegenop zie. Iemand daar ervaring mee?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij het denken aan catacombes in Rome krijg ik in ene flashbacks naar 'Indiana Jones and the Last Crusade'
Lijkt mij wel interessant dat soort dingen te bekijken... M'n vorige vakanties waren voornamelijk gericht op uitrusten en feesten
Ik begin vreemd te worden, ik heb nu namelijk al zin om straks lekker een half uur los te gaan op de roeimachine![]()
Yay, voor Vik's eerste (en zeker niet de laatste) foon-post!![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Is niet raar. of ik ben ook vreemdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef V1z0R het volgende:
Ik begin vreemd te worden, ik heb nu namelijk al zin om straks lekker een half uur los te gaan op de roeimachine![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is niet raar. of ik ben ook vreemdMis de roeimachine uit de laatse amerikaanse gym ook nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Nog 10 minuutjes en dan lekker naar huis, omkleden en roeien maar!Ook na het lezen van dingen op het bb-forum, ik begrijp nooit zo goed dat mannen kicken op lijven van andere mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Volgens mij heb ik een voordeel gevonden van m'n niet ultrahippe mobielquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spoilers doen het bij mij nog steeds niet in de mobiele layout. Rete irritant.
Wedden dat 'ie het wel kan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gewoon een mobiel zonder interwebs!
Ik heb ook nog een melktand! Is een hoektand, dus als ik ooit nog verder ga wisselen ziet iedereen dat meteenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb dat ook. En ik loop nog een stap voorop jou: ik heb een kies minder. Omdat ons eten steeds makkelijker te kauwen is, hebben we ook die kiezen niet meer nodig...Ik heb dus een melkkies, waar geen echte onder zit..als die eruit valt moet ik een brug ofzo..
ik had er helemaal geen grotemensen kies boven...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een melktand! Is een hoektand, dus als ik ooit nog verder ga wisselen ziet iedereen dat meteenMaar de grotemensentand erboven ligt zeg maar horizontaal, dus die zal nooit doorkomen. Dan zit ik dus ook met een gat!
Ik moet zometeen uit eten met collega's van mijn afdeling. Eigenlijk heel leuk, maar ik ben zo niet in de stemming
Schei eens uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is het nu, Merel? Heb veel aan je gedacht vandaag... Ook, heel egoïstisch, I know, omdat ik er zelf ook weer bang van word.
It's not you, it's mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Merel het volgende:
Oh ja, dat zei hij ook nog. "Je kunt veel beter krijgen dan mij." Alsof dat wat uitmaakt, ik wil niet beter, ik wil hem. Of nouja, nu vind ik 'm een zak dus nu wil ik niet meer, maar toch.
Heb vandaag een superdrukke dag gehad, dat was wel fijn als afleiding. Maar al m'n collega's hebben gemerkt hoe vrolijk ik de laatste tijd was, en dat ben ik nu gewoon niet. Geen zin in hersenloos kletsen.
Whoopteedoo, inderdaad. Van het kaliber 'hetligtnietaanjouhetligtaanmij".quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Merel het volgende:
Oh ja, dat zei hij ook nog. "Je kunt veel beter krijgen dan mij." Alsof dat wat uitmaakt, ik wil niet beter, ik wil hem. Of nouja, nu vind ik 'm een zak dus nu wil ik niet meer, maar toch.
Heb vandaag een superdrukke dag gehad, dat was wel fijn als afleiding. Maar al m'n collega's hebben gemerkt hoe vrolijk ik de laatste tijd was, en dat ben ik nu gewoon niet. Geen zin in hersenloos kletsen.
Ik ken de laatste date van Merel dan wel niet, maar iets zegt mij dat Merel eerder voor de testosteron-gedreven man (althans in presentatie naar de buitenwereld) dan voor het degelijke type gaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tijd dat er eens een degelijk manspersoon langshobbelt, die alle twijfels wegneemt en je dan meevoert op een witte knol naar een lieflijk hutjen op den hei.
Woei die zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:58 schreef Tinkepink het volgende:
Die onderste vind ik wel leuk eigenlijkvoor ¤ 25 ofzo.
Hmm ja. Maar daarom moet ie ook alle twijfels wegnemen en haar meevoeren op zn witte peerd! Oh en uiteraard istie ook machtig sexy he. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ken de laatste date van Merel dan wel niet, maar iets zegt mij dat Merel eerder voor de testosteron-gedreven man (althans in presentatie naar de buitenwereld) dan voor het degelijke type gaat
Het leek bij deze wel mee te vallen. Ik dacht dat dit wel een goeie vent was. Pijnlijk inschattingsfoutje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ken de laatste date van Merel dan wel niet, maar iets zegt mij dat Merel eerder voor de testosteron-gedreven man (althans in presentatie naar de buitenwereld) dan voor het degelijke type gaat
Ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Het leek bij deze wel mee te vallen. Ik dacht dat dit wel een goeie vent was. Pijnlijk inschattingsfoutje.
mietje. -1 is warm. Lopen zul je!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef neen het volgende:
Tja, vorige week dus maar 1 gelopen. Smoesjes dit, smoesjes dat. Het is nu -1 reden genoeg om niet te lopen dus. Maar goed, ik zie er nu al raar uit met een vastgeknoopte hoodymuts over een muts dus ik ga maar. De enige manier om wat ritme te krijgen is door een ritme te volgen ofzo
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huuu. Waarom zou iemand hier 99 euro voor over hebbenOf zelfs 169, want ze zijn afgeprijsd
![]()
It's aaaaamazing, Carl.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Nog 10 minuutjes en dan lekker naar huis, omkleden en roeien maar!hij heeft wel hawt absSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
En voor het jouwe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |