quote:Op maandag 31 januari 2011 22:19 schreef Merel het volgende:
En nou moet ik dus aan allemaal mensen in m'n omgeving gaan vertellen dat er wéér iemand is die me niet leuk genoeg vindt. een plaat voor z'n harses heeft. Ik schaam me gewoon om weer afgewezen te zijn. Ik geef het gewoon maar op, het is voor mij niet weggelegd ofzo.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Merel, zo'n kerel kun je liever kwijt dan rijk zijn. Echt. Geen knip voor de neus waar. Jij verdient heel wat beter!
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef loveli het volgende:
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef loveli het volgende:
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
true to that...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Damn Merel, wat een ongelooflijke hork
Wat de rest al zei: je verdient veel beter. Wees 'blij' dat je er tenminste nu al achter komt dat hij een sorry excuse for a man is.
Dat. En Merel, ook al is het nu kut, dat soort kun je beter kwijt dan rijk zijn.quote:
Whehehehequote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef loveli het volgende:
Bij een docent van me hing een tegeltje met die spreuk aan de muur.
Niet op ingaan! Doet hij alleen maar zodat hij zichzelf op z'n schouder kan kloppen en zich niet schuldig hoeft te voelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Merel het volgende:
Hij smst terug dat het 'm spijt en al die onzin. Alsof ik daar wat aan heb.
Maargoed, ik kaap het topic. Ik voorspel dat m'n lijstjes de komende dagen weer kut zijn.
inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
bah, krijg hier écht een naar gevoel van, vind 't zo kut voor je Merelje verdient écht veel beter
^quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
bah, krijg hier écht een naar gevoel van, vind 't zo kut voor je Merelje verdient écht veel beter
Sowieso, wat gaat hij je nou zitten bellen? Om te horen dat je hem 'vergeeft' ofzo? No hard feelings? Damn, ik zit me hier gewoon kwaad te makenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef Merel het volgende:
Heb helemaal geen zin om me daarmee bezig te houden.
En heb net toen ie belde weggedrukt. Geen zin in.
Even zn geweten sussen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sowieso, wat gaat hij je nou zitten bellen? Om te horen dat je hem 'vergeeft' ofzo? No hard feelings? Damn, ik zit me hier gewoon kwaad te maken
Merel, nog een dikke KNUS
En Mariaatje, mooie vrouwquote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tis allemaal al gezegd, maar vooral!!!!
Beter kwijt dan rijk, wat een idioot. Negeren lijkt me idd een goeie. Dikke doei!
En die lijstjes zijn dan begrijpelijk![]()
Aw dankjoequote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En Mariaatje, mooie vrouwNiet meer zo vervelend voelen he? Nergens voor nodig
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Jawel, voor zijn gemoedsrust.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef Merel het volgende:
Hij bood zelfs nog aan om langs te komen. Alsof dat ook maar enig nut heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontzettend lief en schattig?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:32 schreef Merel het volgende:
Zo zie ik er nu uit:
[ afbeelding ]
Kan m'n ogen bijna niet open krijgen omdat ze zo dik zijn van het huilen de halve nacht. Voel me wel een beetje een drama queen hoor
Hoezo niet? Ben vaak genoeg bedrogen hoor, ook wel erger dan dit nog. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:46 schreef Viking84 het volgende:
Jeetje zeg, Merel! Wat ik vooral naar vind is dat je tot nu toe geen reden hebt gehad om te twijfelen of iemand je wel leuk vindt, maar nu wel....
Ah, dat verklaart (en rechtvaardigt misschien ook) wel die onzekerheid waar je door geplaagd werd. Ik zou spontaan mijn vertrouwen in de mensheid verliezen van zoiets.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben vaak genoeg bedrogen hoor, ook wel erger dan dit nog. Hoort erbij.
En nu zit ik braaf aan m'n ontbijt
Dat kan gewoon hoor! Huisartsen verdienen er minder aan en het is meer gedoe, maar dat het niet kan is onzin, als die huisarts vandaag vol zit en geen nieuwe patiënten aanneemt denkt ie misschien dank je de koekoek...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:13 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht wil naar de huisarts, maar dat kan niet omdat 'ie nog in Groningen ingeschreven staat. Ik wist niet dat huisartsen tegenwoordig ook al ten prooi zijn gevallen aan bureaucratie?
Nou ja, hij laat het maar even zitten, geloof ik. Hij heeft last van diarree en volgens hem staat op internet dat je daar niet zoveel aan kan doen. Miss heeft iemand anders hier nog tips?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoor! Huisartsen verdienen er minder aan en het is meer gedoe, maar dat het niet kan is onzin, als die huisarts vandaag vol zit en geen nieuwe patiënten aanneemt denkt ie misschien dank je de koekoek...
Wel zou ik een huisarts in den haag zoeken
witbrood en bananen schijne te verstoppen, maar zo erg weet ik niet...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, hij laat het maar even zitten, geloof ik. Hij heeft last van diarree en volgens hem staat op internet dat je daar niet zoveel aan kan doen. Miss heeft iemand anders hier nog tips?
Loperamide? Of wil hij dat soort middeltjes liever niet slikken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, hij laat het maar even zitten, geloof ik. Hij heeft last van diarree en volgens hem staat op internet dat je daar niet zoveel aan kan doen. Miss heeft iemand anders hier nog tips?
Het heerst enorm, zie mij paar weken terugquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent echt geweldig!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:23 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Pfff, wat een onwijze lutser die gastEn dan ook nog via sms...
'Zo goa'j niet met ons Merel umme!'
Voor jou een![]()
Voor hem een [ afbeelding ]
Beterschap voor Razz en Nachtwacht!
Mijn lijstje/planning:
O: 2 boterhammen met paard + glas melk
T: kom yoghurt met ananas
T: 2 boterhammen met kipfilet, paprika en zalm
L: garnaal/pepertjes salade, boterham Schwarzwälder schinken + glas melk
T: appel en banaan
T: stukje makreel en tuinkruidenbouillon
S: 1.15u cardio (misschien nog kwartiertje wat kracht)
D: groene bonen met een runderlapje
S: biljarten
T: paar blokjes kaas, stukje worst, wat komkommer
http://online.kruidvat.nl(...)entid=13010000000149quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij bent echt geweldig!. Zo, dat moest er even uit
.
Actionquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
Ha, co!
Weet jij misschien waar er goedkoop een schildersezel te verkrijgen is? Liefst een portable zodat we hem op kunnen vouwen (klein huis je weet) maar als ie goedkoop is is een gewone ook goed
Gebeurt iedereen wel een keer, maar hoeft niet elke keer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:58 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ben vaak genoeg bedrogen hoor, ook wel erger dan dit nog. Hoort erbij.
Gekozen voor de HTC Desirequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat voor foon heb je gekozen trouwens?
Je begint volgens mij wel een beetje gadget-verslaafd te raken Vik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |