Whehehehequote:Op maandag 31 januari 2011 22:23 schreef loveli het volgende:
Bij een docent van me hing een tegeltje met die spreuk aan de muur.
Niet op ingaan! Doet hij alleen maar zodat hij zichzelf op z'n schouder kan kloppen en zich niet schuldig hoeft te voelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef Merel het volgende:
Hij smst terug dat het 'm spijt en al die onzin. Alsof ik daar wat aan heb.
Maargoed, ik kaap het topic. Ik voorspel dat m'n lijstjes de komende dagen weer kut zijn.
inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
bah, krijg hier écht een naar gevoel van, vind 't zo kut voor je Merelje verdient écht veel beter
^quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
bah, krijg hier écht een naar gevoel van, vind 't zo kut voor je Merelje verdient écht veel beter
Sowieso, wat gaat hij je nou zitten bellen? Om te horen dat je hem 'vergeeft' ofzo? No hard feelings? Damn, ik zit me hier gewoon kwaad te makenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef Merel het volgende:
Heb helemaal geen zin om me daarmee bezig te houden.
En heb net toen ie belde weggedrukt. Geen zin in.
Even zn geweten sussen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sowieso, wat gaat hij je nou zitten bellen? Om te horen dat je hem 'vergeeft' ofzo? No hard feelings? Damn, ik zit me hier gewoon kwaad te maken
Merel, nog een dikke KNUS
En Mariaatje, mooie vrouwquote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tis allemaal al gezegd, maar vooral!!!!
Beter kwijt dan rijk, wat een idioot. Negeren lijkt me idd een goeie. Dikke doei!
En die lijstjes zijn dan begrijpelijk![]()
Aw dankjoequote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En Mariaatje, mooie vrouwNiet meer zo vervelend voelen he? Nergens voor nodig
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Jawel, voor zijn gemoedsrust.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef Merel het volgende:
Hij bood zelfs nog aan om langs te komen. Alsof dat ook maar enig nut heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |