Tsss, hork!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Heerlijk begripvolle afdelingsleider trouwens. Mijn mondelingen worden verschoven naar donderdag en vrijdag en ik moet maar lekker uitrusten.
De administratiemevrouw die de ziekmeldingen noteert was iets minder begripvol. "Met een beetje koorts kun je toch best mondelingen doen?"
Ik ben blij dat zij niet mijn functioneren beoordeelt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als dat zo is heeft ze hier misschien wat aan![]()
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn jurkje is binnen en zit echt perfect!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
gatverdarrie, dus wel ongesteld geworden. Nu maar maandverband ingeslagen. En keokjes, want buikpijn en zielig!bah wat balen voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
gatverdarrie, dus wel ongesteld geworden. Nu maar maandverband ingeslagen. En keokjes, want buikpijn en zielig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Nou, had m snel op het werk even gepast om te weten of ie retour moest, dus heb geen foto's gemaakt!quote:
Ik ben ook al 2 dagen thuis ivm verbrande hand..Op de laptop kom ik nog een beetje overweg maar werken gat niet, veel schrijven en tyen en op internet zoeken....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Moest net school bellen of ik morgen weer aanwezig was, maar heb echt nog koorts en zo'n algeheel naar en niet-lekker gevoel, dus heb voor de zekerheid maar gezegd dat ik nog een dag uitziek. Voel me een enorme aansteller, want wie is er nou 2 dagen thuis na het trekken van verstandskiezen.
ik heb dat ook. En ik loop nog een stap voorop jou: ik heb een kies minder. Omdat ons eten steeds makkelijker te kauwen is, hebben we ook die kiezen niet meer nodig...Ik heb dus een melkkies, waar geen echte onder zit..als die eruit valt moet ik een brug ofzo..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:07 schreef Merel het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen verstandskiezen heb
Dat betekent dat ik een stapje verder sta in de evolutie hèVerstandskiezen zijn rudimenten, nergens meer voor nodig en zullen dus weg-evolueren. Maar bij mij is dat al zo! Hoe fijn
Collega was er niet tijdens de lunch. En morgen zit ik op een andere locatie. Dan heb ik donderdag nog, en daarna gaat hij 2,5 week op vakantie dus dan hoef ik 'm mooi niet te zien.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]ja, ik heb altijd doorbraakbloedingen..mn eigen hormonen doen hun werk heel goed. bedoel je dan 2 ringen tegelijkertijd indoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit te overwegen naar een spiraaltje te gaan, want be de nuvaring wel wat zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een kersepittenkussen, die stop ik oz eens in de magnetron, en zet een aflevering gilmore girls op ofzo..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jagar, lekker met een warme kruik op de bank!Wel uitkijken met heet water he?
Ja, die er uiteindelijk toch niet bleek te zijn. Hoax van het scan-apparaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef Perruche het volgende:
xm! jij had toch ook een extra ader ofzo?
Groot gelijk. En ik zou die ring met een noodvaart in de zweedse sneeuw gooien. Heb geen goed woord over voor dat ding.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb een kersepittenkussen, die stop ik oz eens in de magnetron, en zet een aflevering gilmore girls op ofzo..
gatverdarrie, dus wel ongesteld geworden. Nu maar maandverband ingeslagen. En keokjes, want buikpijn en zielig!Dat is balen... Met links went snel hoor, ik moest ook opeens alles links doen toen ik een spalk om mijn rechterpols kreeg. Maar hopelijk is het bij jou iets sneller overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Venus in pocketformaat
© loveli
Als (slechte) oplossing tegen doorbraakbloeding, maar als je niet happy wordt van de ring, kun je 'em misschien beter ditchen. Je kunt niet echt doseren met een ring. Standaard dosering lijkt me aan de lage kant voor jou, maar anderhalve ring gaat niet werken, zag maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ik heb altijd doorbraakbloedingen..mn eigen hormonen doen hun werk heel goed. bedoel je dan 2 ringen tegelijkertijd indoen?
quote:Ik zit te overwegen naar een spiraaltje te gaan, want be de nuvaring wel wat zatImplanon heeft dezelfde hormonen, dus die moet je iig niet nemen. Hormoonmspiraaltje is een optie, maar ik gok dat jij niet tot de groep hoort die na plaatsen nooit meer ongesteld is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe regelmatig is jouw normale patroon zonder hormonen?crap in = crap out
ik geloof heel regelmatig..Implanon lijkt me ook niets. Dus, zpiraaltje is eigenlijk de enige optie die overblijft..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Als (slechte) oplossing tegen doorbraakbloeding, maar als je niet happy wordt van de ring, kun je 'em misschien beter ditchen. Je kunt niet echt doseren met een ring. Standaard dosering lijkt me aan de lage kant voor jou, maar anderhalve ring gaat niet werken, zag maar
[..]
Implanon heeft dezelfde hormonen, dus die moet je iig niet nemen. Hormoonmspiraaltje is een optie, maar ik gok dat jij niet tot de groep hoort die na plaatsen nooit meer ongesteld is.
Hoe regelmatig is jouw normale patroon zonder hormonen?
Ik mag dat niet meer van mijn baasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Nouja, ze staat bekend als Algeheel Brok Chagrijn. Men is al bang als er een toets zoek is geraakt of er mapjes nodig zijn of andere onderdelen van haar werk waarop ze moet worden aangesproken. En ze is bijzonder bot naar bellende ouders, wat dan wel weer economisch werkt, omdat, als ze dat niet zou zijn, de school dagelijks platgebeld zou worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |