abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92169431
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Heerlijk begripvolle afdelingsleider trouwens. Mijn mondelingen worden verschoven naar donderdag en vrijdag en ik moet maar lekker uitrusten O+.

De administratiemevrouw die de ziekmeldingen noteert was iets minder begripvol. "Met een beetje koorts kun je toch best mondelingen doen?"

Ik ben blij dat zij niet mijn functioneren beoordeelt }:| .
Tsss, hork! :{w

Merel, dan is er bij mij duidelijk iets mis gegaan bij de evolutie. Er zijn wel minder tanden, maar ik mis 2 snijtanden ipv verstandskiezen _O- .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_92169451
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Als dat zo is heeft ze hier misschien wat aan :7

[ afbeelding ]
:D _O- !

Mijn lief krijgt loonsverhoging als hij stopt met roken :o en zelfs nu lukt het hem niet :').
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:02:47 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92171241
Mijn jurkje is binnen en zit echt perfect!! *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92171309
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn jurkje is binnen en zit echt perfect!! *O*
Pics!
pi_92171616
gatverdarrie, dus wel ongesteld geworden. Nu maar maandverband ingeslagen. En keokjes, want buikpijn en zielig!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92171806
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef Jagärtrut het volgende:
gatverdarrie, dus wel ongesteld geworden. Nu maar maandverband ingeslagen. En keokjes, want buikpijn en zielig!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah wat balen voor je :(
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? dinsdag 1 februari 2011 @ 14:16:29 #207
70532 loveli
N
pi_92171821
quote:

SPOILER
SPOILER
crap in = crap out
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:17:47 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92171874
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Pics!
Nou, had m snel op het werk even gepast om te weten of ie retour moest, dus heb geen foto's gemaakt!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92171888
Oh bah wat 'n gedoe trutje -O-

XM ik wil een foto zien!!! O+

Mijn tentamen vandaag ging redelijk... :)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_92171967
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Moest net school bellen of ik morgen weer aanwezig was, maar heb echt nog koorts en zo'n algeheel naar en niet-lekker gevoel, dus heb voor de zekerheid maar gezegd dat ik nog een dag uitziek. Voel me een enorme aansteller, want wie is er nou 2 dagen thuis na het trekken van verstandskiezen :{.
Ik ben ook al 2 dagen thuis ivm verbrande hand..Op de laptop kom ik nog een beetje overweg maar werken gat niet, veel schrijven en tyen en op internet zoeken....
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:23:06 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92172095
Jagar, lekker met een warme kruik op de bank! :* Wel uitkijken met heet water he? ;)
pi_92172108
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:07 schreef Merel het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen verstandskiezen heb :o

Dat betekent dat ik een stapje verder sta in de evolutie hè 8-) Verstandskiezen zijn rudimenten, nergens meer voor nodig en zullen dus weg-evolueren. Maar bij mij is dat al zo! Hoe fijn *)

Collega was er niet tijdens de lunch. En morgen zit ik op een andere locatie. Dan heb ik donderdag nog, en daarna gaat hij 2,5 week op vakantie dus dan hoef ik 'm mooi niet te zien.
ik heb dat ook. En ik loop nog een stap voorop jou: ik heb een kies minder. Omdat ons eten steeds makkelijker te kauwen is, hebben we ook die kiezen niet meer nodig...Ik heb dus een melkkies, waar geen echte onder zit..als die eruit valt moet ik een brug ofzo..
pi_92172134
haha een kennis van me zoekt mensen om in maleisie te gaan wekren en vraagt of ik geinteresseerd ben... :D

maleisisch eten is wel superlekker :9
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:24:43 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92172186
Hm, dan loop ik extreem achter, want ik kreeg een vijfde verstandskies, toen ze alle vier al waren getrokken. Een heel klein, ieniemini kiesje. Die zit er nog wel.
pi_92172242
:D xm! jij had toch ook een extra ader ofzo?
pi_92172255
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:16 schreef loveli het volgende:

[..]

SPOILER
ja, ik heb altijd doorbraakbloedingen..mn eigen hormonen doen hun werk heel goed. bedoel je dan 2 ringen tegelijkertijd indoen?

Ik zit te overwegen naar een spiraaltje te gaan, want be de nuvaring wel wat zat

SPOILER
pi_92172282
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jagar, lekker met een warme kruik op de bank! :* Wel uitkijken met heet water he? ;)
ik heb een kersepittenkussen, die stop ik oz eens in de magnetron, en zet een aflevering gilmore girls op ofzo..
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:27:43 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92172299
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef Perruche het volgende:
:D xm! jij had toch ook een extra ader ofzo?
Ja, die er uiteindelijk toch niet bleek te zijn. Hoax van het scan-apparaat.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:29:10 #219
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92172358
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb een kersepittenkussen, die stop ik oz eens in de magnetron, en zet een aflevering gilmore girls op ofzo..
Groot gelijk. En ik zou die ring met een noodvaart in de zweedse sneeuw gooien. Heb geen goed woord over voor dat ding.
pi_92172511
quote:

SPOILER
Dat is balen... Met links went snel hoor, ik moest ook opeens alles links doen toen ik een spalk om mijn rechterpols kreeg. Maar hopelijk is het bij jou iets sneller over :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 1 februari 2011 @ 14:34:15 #221
70532 loveli
N
pi_92172593
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, ik heb altijd doorbraakbloedingen..mn eigen hormonen doen hun werk heel goed. bedoel je dan 2 ringen tegelijkertijd indoen?
Als (slechte) oplossing tegen doorbraakbloeding, maar als je niet happy wordt van de ring, kun je 'em misschien beter ditchen. Je kunt niet echt doseren met een ring. Standaard dosering lijkt me aan de lage kant voor jou, maar anderhalve ring gaat niet werken, zag maar :')
quote:
Ik zit te overwegen naar een spiraaltje te gaan, want be de nuvaring wel wat zat

SPOILER
Implanon heeft dezelfde hormonen, dus die moet je iig niet nemen. Hormoonmspiraaltje is een optie, maar ik gok dat jij niet tot de groep hoort die na plaatsen nooit meer ongesteld is.

Hoe regelmatig is jouw normale patroon zonder hormonen?
crap in = crap out
pi_92172931
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Als (slechte) oplossing tegen doorbraakbloeding, maar als je niet happy wordt van de ring, kun je 'em misschien beter ditchen. Je kunt niet echt doseren met een ring. Standaard dosering lijkt me aan de lage kant voor jou, maar anderhalve ring gaat niet werken, zag maar :')

[..]

Implanon heeft dezelfde hormonen, dus die moet je iig niet nemen. Hormoonmspiraaltje is een optie, maar ik gok dat jij niet tot de groep hoort die na plaatsen nooit meer ongesteld is.

Hoe regelmatig is jouw normale patroon zonder hormonen?
ik geloof heel regelmatig..Implanon lijkt me ook niets. Dus, zpiraaltje is eigenlijk de enige optie die overblijft..
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:42:17 #223
236335 neen
schone schijn
pi_92172987
Oh, als er mensen met Runkeeper lopen en ook een account hebben wil ik die wel in m'n street team :') motiveert me altijd wel er is nu niemand die loopt. Nou ja, maakt ook verder niet uit... vanavond een poging wagen met les 19. Begin januari ging erg goed, eind niet.
Heb m'n telefoon altijd gewoon in m'n broekzak trouwens, gaat prima. Zo'n armding heb ik wel maar eigenlijk nog nooit gebruikt :') .

Net even salaris geregeld (van 3 maand :') ) en boodschappen gedaan. Nu even opruimen dit dat enzo. Rust in de tent straks_O_
het lijkt niet wat het is
pi_92173068
:D!

It's easy: all you need is a camera and some loose skin! *O*

http://www.shakeskin.com
pi_92173821
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Nouja, ze staat bekend als Algeheel Brok Chagrijn. Men is al bang als er een toets zoek is geraakt of er mapjes nodig zijn of andere onderdelen van haar werk waarop ze moet worden aangesproken. En ze is bijzonder bot naar bellende ouders, wat dan wel weer economisch werkt, omdat, als ze dat niet zou zijn, de school dagelijks platgebeld zou worden :+
Ik mag dat niet meer van mijn baas :'( :'( :'( :'( Jammer, want ik was er heel goed in :+
Wel stom, gisteren functioneringsgesprek: klantvriendelijkheid zeer goed, vandaag gesprek: nou ja die klantvriendelijkheid moet je wel op blijven letten.... :( JA HOEZO DAT DAT GVD.

Komt waarschijnlijk omdat er op plek 1 weinig baliewerk is ofzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')