abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92168048
Gisteren:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met gesmolten 30+ kaas, ham, ui en italiaanse kruiden
L: 1x vers brood met filet americain en eentje met een omelet van een half ei
T: 2 wasacrackers met light mayo, cherrytomaatjes en ui
S: hardlopen 5,8 km
T: wodka, ovenzoutjes
D: Japanse wokgroenten met mie of rijst en een in stukjes gesneden karbo erdoor.
T: vla/yoghurt diepvriesfruit stroopwafel
T: glas coolbest light
T: 3 melbatoastjes met camembert

Planning voor vandaag

O: gekookt eitje, 1x brood met filet A. en ui.
L: afbak meergranenpistoletje met het brood eruitgepulkt met kaas, ham, tomaat en zoete paprika.
T: kiwi
T: vla/yoghurt diepvriesfruitjes.
T: wodka, light chips
D: kliekjesdag. Heel klein beetje van de mie van gisteren, maar ook nog een beetje puree met hachee en rode kool.
pi_92168058
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je bent geen aanstellerd, Razzt! Ik dacht eerst ook, heuuu dit valt wel mee! En toen kwam de aftermath van de verdoving, heu crisis :')

Ik ga zo mn nieuwe rolemmer ophalen! *O* En heb net een vuilniszak bij een bak erin gemikt die nog niet zo vol was, want ik zou door yoga de vuilnismannen niet zien om hen lief aan te kijken :@
Oh, dat doe ik ook wel eens hoor! Er wordt hier niks gewogen per huishouden ofzo, dus wat maakt het uit :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:35:51 #178
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92168078
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Eens! Hier alle 4 tegelijk bij de kaakchirurg onder narcose, volgende dag ook weer op school. Het was verstandiger geweest als ik iets langer thuis was gebleven :') . Hamster was er niets bij. Geen foto's van gelukkig :+ .
Vier tegelijk? :o Arme jij! Was daar een reden voor?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92168124
Nou, gevraagd, en hij kon niets beloven, maar misschien dat ik voor 1 dag in de week kan blijven.. wat opzich wel mooi is, als ik er dan nog iets los voor 1 dag in de week bij kan vinden, desnoods... :o
Ja doei.
pi_92168180
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:35 schreef Rituals het volgende:

[..]

Vier tegelijk? :o Arme jij! Was daar een reden voor?
Er lagen er 2 erg ongunstig en onder plaatstelijke verdoving zou ik 3 kwartier met mijn mond open moeten liggen. Dus moest het onder narcose. En de kaakchirurg werkt graag efficient door maar van de gelegenheid gebruik te maken om meteen alles weg te halen. ;( Het was niet fijn, maar ik was er wel in 1x van af.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:40:20 #181
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_92168219
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:39 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Er lagen er 2 erg ongunstig en onder plaatstelijke verdoving zou ik 3 kwartier met mijn mond open moeten liggen. Dus moest het onder narcose. En de kaakchirurg werkt graag efficient door maar van de gelegenheid gebruik te maken om meteen alles weg te halen. ;( Het was niet fijn, maar ik was er wel in 1x vanaf.
Pfoeh. Lang last van gehad? Maar inderdaad, wel in één keer vanaf!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_92168257
Knap dat je van 'm af kan blijven Vik! Ik zat er al mee te pielen toen ie nog aan de lader hing.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_92168287
Lijstje

O: 350 gram kwark en wat druiven
T: 10 :? cherry tomaten
L: 2 gekookte eitjes + 200 gram rauwkost
T: la vache kaasje
T: wat olijven
D: indiaanse kip + boontjes + spinazie
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:42:19 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92168289
Woei, telefoon is opgeladen! :D. Ik zie jullie over een paar dagen wel weer ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92168331
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:40 schreef Rituals het volgende:

[..]

Pfoeh. Lang last van gehad? Maar inderdaad, wel in één keer vanaf!
Het is alweer bijna 12 jaar geleden, ik weet het niet meer precies. Maar zeker wel een week dat ik mijn mond nauwelijks open kon krijgen, daarna van die leuke hechtingen die los komen :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:53:30 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92168677
Godsamme zeg, Nachtwacht heeft een godsgruwelijk onmogelijke code van wel 30 karakters (hoofdletters, cijfers en kleine letters afgewisseld) als internetcode... AARGH!
Niet meer actief op Fok!
pi_92168858
Je kan toch gewoon mobiel internetten?

Ik ben kapot :D Les 6 + 7 van evy, dat is met uitloop 48 minuten, 7,7 km. 2 3 3 3 1 2 3 3 3 minuten.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 13:00:34 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92168930
Ik denk dat ze dat nu aan het installeren is Puff ;).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92168979
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Godsamme zeg, Nachtwacht heeft een godsgruwelijk onmogelijke code van wel 30 karakters (hoofdletters, cijfers en kleine letters afgewisseld) als internetcode... AARGH!
Herkenbaar, heb ik ook :+ Bij mijn ouders kan ik niet eens op de wifi, mijn vader heeft umlauts in de SSID, en daar kan mijn telefoon niks mee ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 februari 2011 @ 13:03:36 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92169055
Nee, ik heb m'n nieuwe abo nog niet, dus kan nog niet mobiel internetten. Voorlopig via wifi dus ;). En de code bleek uiteindelijk een andere te zijn dan de volstrekt onmogelijke, maar hij zegt steeds dat het ww niet goed is ;(. Dit is zo irritant :'). Ik wil gewoon spelen :D.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 13:03:51 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92169068
Oh en ik heb honger en daar word ik superchagga van dus ik ga eerst even eten oO< .
Niet meer actief op Fok!
pi_92169076
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Ach, 1 keer instellen en dan onthoudt je telefoon het vanzelf.
Of je moet natuurlijk aan hem vragen of het niet wat korter kan. Ik zie ook niet echt in waarom bijv. 10 tekens zoveel onveiliger zou zijn dan 30. Het is niet alsof heel Den Haag op jullie Wifi probeert mee te liften of dat er top secret dingen over verstuurd worden, toch? :+
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 13:07:37 #193
331 Merel
Be here now.
pi_92169205
Wat ben ik blij dat ik geen verstandskiezen heb :o

Dat betekent dat ik een stapje verder sta in de evolutie hè 8-) Verstandskiezen zijn rudimenten, nergens meer voor nodig en zullen dus weg-evolueren. Maar bij mij is dat al zo! Hoe fijn *)

Collega was er niet tijdens de lunch. En morgen zit ik op een andere locatie. Dan heb ik donderdag nog, en daarna gaat hij 2,5 week op vakantie dus dan hoef ik 'm mooi niet te zien.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_92169263
Dat scheelt weer Merel! En dan ben je ook nog Merel, Mens 2.0 :7 . Dat moét toch goed zijn voor je zelfvertrouwen ;).
pi_92169296
Heerlijk begripvolle afdelingsleider trouwens. Mijn mondelingen worden verschoven naar donderdag en vrijdag en ik moet maar lekker uitrusten O+.

De administratiemevrouw die de ziekmeldingen noteert was iets minder begripvol. "Met een beetje koorts kun je toch best mondelingen doen?"

Ik ben blij dat zij niet mijn functioneren beoordeelt }:| .

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2011 13:11:11 ]
  Vis een optie? dinsdag 1 februari 2011 @ 13:12:00 #196
70532 loveli
N
pi_92169340
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Heerlijk begripvolle afdelingsleider trouwens. Mijn mondelingen worden verschoven naar donderdag en vrijdag en ik moet maar lekker uitrusten O+.

De administratiemevrouw die de ziekmeldingen noteert was iets minder begripvol. "Met een beetje koorts kun je toch best mondelingen doen?"

Oi. Moet ze ziekteuren van haar persoonlijke rekening betalen ofzo?
crap in = crap out
pi_92169341
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Razztwizzle het volgende:

Waar mensen zich ook menen te mee mogen bemoeien, zeg :') :o
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92169396
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Oi. Moet ze ziekteuren van haar persoonlijke rekening betalen ofzo?
Als dat zo is heeft ze hier misschien wat aan :7

dinsdag 1 februari 2011 @ 13:13:50 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92169408
:')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92169419
Nouja, ze staat bekend als Algeheel Brok Chagrijn. Men is al bang als er een toets zoek is geraakt of er mapjes nodig zijn of andere onderdelen van haar werk waarop ze moet worden aangesproken. En ze is bijzonder bot naar bellende ouders, wat dan wel weer economisch werkt, omdat, als ze dat niet zou zijn, de school dagelijks platgebeld zou worden :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')