abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92177603
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

die onder de Sint-Pietersbasiliek *O*
Wat tof! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 1 februari 2011 @ 16:12:35 #252
70532 loveli
N
pi_92177607
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef Perruche het volgende:
Ik wil eigenlijk ook mirena maar zie er ook tegenop.

Net zoals ik een kroon moet en daar ook tegenop zie. Iemand daar ervaring mee?
Kroon was bij mij pijnloos, maar m'n tandarts was technisch niet echt begaafd. Als 'ie automonteur zou zijn geweest, was ik geen klant geworden.

Mirena is voornamelijk een kwestie van handigheid van de gyn. Baarmoedermond moet worden "aangehaakt" en dat is een gevoel wat niet te verdoven valt, heb je een kundige arts dan merk je het nauwelijks.
Disclaimer: In geval van standaard baarmoedervorm.
crap in = crap out
  dinsdag 1 februari 2011 @ 16:22:09 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92178194
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

die onder de Sint-Pietersbasiliek *O*
Oe, naaaais! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_92179014
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij het denken aan catacombes in Rome krijg ik in ene flashbacks naar 'Indiana Jones and the Last Crusade' :')
Lijkt mij wel interessant dat soort dingen te bekijken... M'n vorige vakanties waren voornamelijk gericht op uitrusten en feesten :D

Ik begin vreemd te worden, ik heb nu namelijk al zin om straks lekker een half uur los te gaan op de roeimachine :? :')

Yay, voor Vik's eerste (en zeker niet de laatste) foon-post! *O* :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_92179383
Waar kunnen we trouwens aanvragen dat we standaard spoilers uitgeklapt op mobiel fijner vonden? :P
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 1 februari 2011 @ 16:49:57 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92179560
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef V1z0R het volgende:
Ik begin vreemd te worden, ik heb nu namelijk al zin om straks lekker een half uur los te gaan op de roeimachine :? :')

Is niet raar. of ik ben ook vreemd :') Mis de roeimachine uit de laatse amerikaanse gym ook nog steeds
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_92180115
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is niet raar. of ik ben ook vreemd :') Mis de roeimachine uit de laatse amerikaanse gym ook nog steeds
:o :D
Nog 10 minuutjes en dan lekker naar huis, omkleden en roeien maar!
SPOILER
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:03:44 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92180240
Spoilers doen het bij mij nog steeds niet in de mobiele layout. Rete irritant.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 1 februari 2011 @ 17:06:46 #259
70532 loveli
N
pi_92180397
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o :D
Nog 10 minuutjes en dan lekker naar huis, omkleden en roeien maar!
SPOILER
Ook na het lezen van dingen op het bb-forum, ik begrijp nooit zo goed dat mannen kicken op lijven van andere mannen.
crap in = crap out
pi_92180456
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spoilers doen het bij mij nog steeds niet in de mobiele layout. Rete irritant.
Volgens mij heb ik een voordeel gevonden van m'n niet ultrahippe mobiel 8-)
pi_92181438
Lijstje:

O: bak Optimel perzik yoghurt, halfvolle melk
L: volkoren bolletje rosbief, twee Danone actimel
T: mandarijn
T: bak Optimel perzik yoghurt
D: twee wraps met yoghurtsaus, kip, appel en paprika + komkommersalade, halfvolle melk
T: verse sinaasappelsap
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:28:57 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92181677
Ik heb gewoon een mobiel zonder interwebs!

Maar ik heb wel een lijstje 8-)

Pre-O: halve snee met nutella
S: Yoga
O: twee sneetjes met shoarmarollade
T: 3 kaneelkussentjes (we boeken vooruitgang :') )
L: snee brood met biefstukworst
T: beker instant hot coco
T: snee brood met smeerkaas
D: rotiplaat, kerrie-kip en baal kouseband waar je u tegen zegt :Y)
T: paar zoute sticks

Best okee weer! *stamp of semi-approval*
  Vis een optie? dinsdag 1 februari 2011 @ 17:30:27 #263
70532 loveli
N
pi_92181765
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gewoon een mobiel zonder interwebs!
Wedden dat 'ie het wel kan? (8>
crap in = crap out
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:31:42 #264
331 Merel
Be here now.
pi_92181812
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb dat ook. En ik loop nog een stap voorop jou: ik heb een kies minder. Omdat ons eten steeds makkelijker te kauwen is, hebben we ook die kiezen niet meer nodig...Ik heb dus een melkkies, waar geen echte onder zit..als die eruit valt moet ik een brug ofzo..
Ik heb ook nog een melktand! Is een hoektand, dus als ik ooit nog verder ga wisselen ziet iedereen dat meteen :o Maar de grotemensentand erboven ligt zeg maar horizontaal, dus die zal nooit doorkomen. Dan zit ik dus ook met een gat!

Ik moet zometeen uit eten met collega's van mijn afdeling. Eigenlijk heel leuk, maar ik ben zo niet in de stemming :{
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:32:15 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92181833
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Wedden dat 'ie het wel kan? (8>
Oh ja dat geloof ik ook, er is een optie 'Internetservices'! Whahow. Maar ik heb het niet echt (lijkt me ook verrot lezen op zo'n minischermpje :') Ik heb een Sony Ericsson Walkman oids 8-)

Da's deze ultrahipperd!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:34:08 #266
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_92181921
Mijn daglijstje
o. yoghurt met frambozen
t. heisse Zitrone
l. tosti kaas
t. tosti kaas
d. probiotisch drankje + AH stoommaaltijd + vitaminepil
't Is niet geweldig, maar geen fut om te koken en calorien verbrand ik ook niet hier.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_92181942
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:31 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een melktand! Is een hoektand, dus als ik ooit nog verder ga wisselen ziet iedereen dat meteen :o Maar de grotemensentand erboven ligt zeg maar horizontaal, dus die zal nooit doorkomen. Dan zit ik dus ook met een gat!

Ik moet zometeen uit eten met collega's van mijn afdeling. Eigenlijk heel leuk, maar ik ben zo niet in de stemming :{
ik had er helemaal geen grotemensen kies boven...

*evolutie voorlopers boks!

en lekker uiteten gaan, dat biedt weer wat afleidimng!
pi_92182284
Hoe is het nu, Merel? Heb veel aan je gedacht vandaag... Ook, heel egoīstisch, I know, omdat ik er zelf ook weer bang van word.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:46:35 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_92182516
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is het nu, Merel? Heb veel aan je gedacht vandaag... Ook, heel egoīstisch, I know, omdat ik er zelf ook weer bang van word.
Schei eens uit }:| .

*schop onder kont geeft
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_92182688
Liefjes, jullie moeten het "aan de kant gezet worden" koppelen aan de persoon die dat heeft gedaan, NIET AAN JULLIE ZELF. Eén man (of van mijn part tien) kunnen jou niet opleggen dat je iets niet waard bent!

Dus!

O+ :*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:52:46 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92182821
Wijze woorden, GeeBee! O+

DaDtje, zoals het klinkt heb je een gouden manspersoon aan de haak geslagen, die je ook nog eens op handen draagt! Dat verdien je ook, maar vertrouw hem ook een beetje dan he :P Geniet ervan!
pi_92182864
Gister een geheugenkaart besteld, bestelling niet afgemaakt (geen tan-codes), daarnet wel. Krijg ik nu, net nadat ik besteld heb, een mailtje dat de geheugenkaarten gister niet binnen gekomen zijn. *insert vloek*, dat had je me niet kunnen vertellen voordat ik betaalde?

Edit: en dan werkt de link om het te annuleren ook nog eens niet }:|
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:55:06 #273
331 Merel
Be here now.
pi_92182917
Oh ja, dat zei hij ook nog. "Je kunt veel beter krijgen dan mij." Alsof dat wat uitmaakt, ik wil niet beter, ik wil hem. Of nouja, nu vind ik 'm een zak dus nu wil ik niet meer, maar toch.

Heb vandaag een superdrukke dag gehad, dat was wel fijn als afleiding. Maar al m'n collega's hebben gemerkt hoe vrolijk ik de laatste tijd was, en dat ben ik nu gewoon niet. Geen zin in hersenloos kletsen.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:55:31 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_92182940
Huuu. Waarom zou iemand hier 99 euro voor over hebben ;( Of zelfs 169, want ze zijn afgeprijsd :')

En dan heb ik het nog nie eens over deze pareltjes voor 279,95! >:O

It's aaaaamazing, Carl.
pi_92183033
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Merel het volgende:
Oh ja, dat zei hij ook nog. "Je kunt veel beter krijgen dan mij." Alsof dat wat uitmaakt, ik wil niet beter, ik wil hem. Of nouja, nu vind ik 'm een zak dus nu wil ik niet meer, maar toch.

Heb vandaag een superdrukke dag gehad, dat was wel fijn als afleiding. Maar al m'n collega's hebben gemerkt hoe vrolijk ik de laatste tijd was, en dat ben ik nu gewoon niet. Geen zin in hersenloos kletsen.
It's not you, it's me :') Wat een droplul is het ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')