Wat tof!quote:
Kroon was bij mij pijnloos, maar m'n tandarts was technisch niet echt begaafd. Als 'ie automonteur zou zijn geweest, was ik geen klant geworden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef Perruche het volgende:
Ik wil eigenlijk ook mirena maar zie er ook tegenop.
Net zoals ik een kroon moet en daar ook tegenop zie. Iemand daar ervaring mee?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij het denken aan catacombes in Rome krijg ik in ene flashbacks naar 'Indiana Jones and the Last Crusade'
Lijkt mij wel interessant dat soort dingen te bekijken... M'n vorige vakanties waren voornamelijk gericht op uitrusten en feesten
Ik begin vreemd te worden, ik heb nu namelijk al zin om straks lekker een half uur los te gaan op de roeimachine![]()
Yay, voor Vik's eerste (en zeker niet de laatste) foon-post!![]()
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Is niet raar. of ik ben ook vreemdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef V1z0R het volgende:
Ik begin vreemd te worden, ik heb nu namelijk al zin om straks lekker een half uur los te gaan op de roeimachine![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is niet raar. of ik ben ook vreemdMis de roeimachine uit de laatse amerikaanse gym ook nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Nog 10 minuutjes en dan lekker naar huis, omkleden en roeien maar!Ook na het lezen van dingen op het bb-forum, ik begrijp nooit zo goed dat mannen kicken op lijven van andere mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Volgens mij heb ik een voordeel gevonden van m'n niet ultrahippe mobielquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spoilers doen het bij mij nog steeds niet in de mobiele layout. Rete irritant.
Wedden dat 'ie het wel kan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gewoon een mobiel zonder interwebs!
Ik heb ook nog een melktand! Is een hoektand, dus als ik ooit nog verder ga wisselen ziet iedereen dat meteenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb dat ook. En ik loop nog een stap voorop jou: ik heb een kies minder. Omdat ons eten steeds makkelijker te kauwen is, hebben we ook die kiezen niet meer nodig...Ik heb dus een melkkies, waar geen echte onder zit..als die eruit valt moet ik een brug ofzo..
ik had er helemaal geen grotemensen kies boven...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een melktand! Is een hoektand, dus als ik ooit nog verder ga wisselen ziet iedereen dat meteenMaar de grotemensentand erboven ligt zeg maar horizontaal, dus die zal nooit doorkomen. Dan zit ik dus ook met een gat!
Ik moet zometeen uit eten met collega's van mijn afdeling. Eigenlijk heel leuk, maar ik ben zo niet in de stemming
Schei eens uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe is het nu, Merel? Heb veel aan je gedacht vandaag... Ook, heel egoīstisch, I know, omdat ik er zelf ook weer bang van word.
It's not you, it's mequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Merel het volgende:
Oh ja, dat zei hij ook nog. "Je kunt veel beter krijgen dan mij." Alsof dat wat uitmaakt, ik wil niet beter, ik wil hem. Of nouja, nu vind ik 'm een zak dus nu wil ik niet meer, maar toch.
Heb vandaag een superdrukke dag gehad, dat was wel fijn als afleiding. Maar al m'n collega's hebben gemerkt hoe vrolijk ik de laatste tijd was, en dat ben ik nu gewoon niet. Geen zin in hersenloos kletsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |