Regelmatig is goed. Bij onregelmatig ga je aan andere dingen denken, zoals PCOS.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik geloof heel regelmatig..Implanon lijkt me ook niets. Dus, zpiraaltje is eigenlijk de enige optie die overblijft..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik heb de app op m'n iphone maar nog nooit gebruikt. Kan je me in het kort een tutorial geven, aangezien ik een luie hond ben en geen zin heb om het zelf uit te zoeken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:42 schreef neen het volgende:
Oh, als er mensen met Runkeeper lopen en ook een account hebben wil ik die wel in m'n street teammotiveert me altijd wel er is nu niemand die loopt. Nou ja, maakt ook verder niet uit... vanavond een poging wagen met les 19. Begin januari ging erg goed, eind niet.
Heb m'n telefoon altijd gewoon in m'n broekzak trouwens, gaat prima. Zo'n armding heb ik wel maar eigenlijk nog nooit gebruikt.
Net even salaris geregeld (van 3 maand) en boodschappen gedaan. Nu even opruimen dit dat enzo. Rust in de tent straks_O_
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Regelmatig is goed. Bij onregelmatig ga je aan andere dingen denken, zoals PCOS.
Lang verhaal maar in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga binnenkort eens een afspraak maken met de dokter hier!
ik!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Moest net school bellen of ik morgen weer aanwezig was, maar heb echt nog koorts en zo'n algeheel naar en niet-lekker gevoel, dus heb voor de zekerheid maar gezegd dat ik nog een dag uitziek. Voel me een enorme aansteller, want wie is er nou 2 dagen thuis na het trekken van verstandskiezen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:27 schreef V1z0R het volgende:
Razz, als jij vindt dat je nog een dagje thuis moet blijven, moet je dat gewoon doen! Alleen jij kan je lichaam aanvoelen.
Succes Mo! Volgens mij bevalt het je daar wel goed of niet?!
Net lijstje aurum
Voor de rest ook alles goed? Werk-situatie en dat andere...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik heb voor kerst een knuffelbeer gekregen die in de magnetron kan!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb een kersepittenkussen, die stop ik oz eens in de magnetron, en zet een aflevering gilmore girls op ofzo..
Dit is gewoon een verzwakt immuumsysteem.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Tink, is dit nog nasleep van de waterpokken?
Je moet hem opstarten, als je dan zo'n geel of groen bolletje hebt rechtsboven betekend dat je een goede gps verbinding hebt. Druk je op "start activity" en dan moet je heel snel gaan lopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb de app op m'n iphone maar nog nooit gebruikt. Kan je me in het kort een tutorial geven, aangezien ik een luie hond ben en geen zin heb om het zelf uit te zoeken.
werk je nou nog bij dat catering gebeuren?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, gevraagd, en hij kon niets beloven, maar misschien dat ik voor 1 dag in de week kan blijven.. wat opzich wel mooi is, als ik er dan nog iets los voor 1 dag in de week bij kan vinden, desnoods...
En soms valt het GPS halverwege uit en denkt Runkeeper dat ik kan vliegenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:30 schreef neen het volgende:
[..]
Je moet hem opstarten, als je dan zo'n geel of groen bolletje hebt rechtsboven betekend dat je een goede gps verbinding hebt. Druk je op "start activity" en dan moet je heel snel gaan lopenals je weer thuis bent "end activity" en "save activity" zo uit m'n hoofd en dan heeft hij hem opgeslagen. Bij Settings even je mail adres + gewenst wachtwoord invullen en je hebt een account voor de website. Kan evt. ook zonder account.
Zoiets, ik heb het verder ook niet uitgezocht. Ik vind het fijn, maar goed het is in principe hetzelfde als nike+
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Maar eigenlijk gebeurd dat bijna nooit, beste is ook om de wifi uit te zetten tijdens het lopen maar goed.. daar moet je ook maar zin in hebben. Je route kun je naderhand nog wel handmatig aanpassen trouwens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En soms valt het GPS halverwege uit en denkt Runkeeper dat ik kan vliegen
[ afbeelding ]
Letterlijke runnershigh?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik blijf liever in de veronderstelling dat ik als magische Superwoman een heel stuk heb gevlogen.
Ik had een paar maanden terug voor het eerst dat het onhandig was dat ik het niet even een week kon verschuiven, toen ik precies tijdens een reisje ongesteld was. Maar ja, dat moet je dan afwegen tegen de voordelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Netjes uitgelegd hoor loveli![]()
Maar als jagar met de gewone pil of ring regelmatig ongesteld is, is het denk ik best te proberen met de mirena. Regelmatig ongesteld worden is niet zo'n groot probleem als je je ritme weet, vooral onregelmatig is erg vervelend (vind ik persoonlijk).
die onder de Sint-Pietersbasiliekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Almere! *Lelygatterd geboren ende getogen*
Naisss aurum! Welke catacombes?
Ik ben mn factuur aan het maken! En ik zie net dat ik een deel al uitbetaald heb gekregenomdat dat via de oude regeling is gegaan
Handighandig.
ik zie vooral tegen het inbrengen van die mirena op. Maar, denk inderdaad dat ik een afspraak maak hier, als de Duutser geweest is..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Netjes uitgelegd hoor loveli![]()
Maar als jagar met de gewone pil of ring regelmatig ongesteld is, is het denk ik best te proberen met de mirena. Regelmatig ongesteld worden is niet zo'n groot probleem als je je ritme weet, vooral onregelmatig is erg vervelend (vind ik persoonlijk).
Dat doet minder zeer dan je handquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zie vooral tegen het inbrengen van die mirena op. Maar, denk inderdaad dat ik een afspraak maak hier, als de Duutser geweest is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |