Whoopteedoo, inderdaad. Van het kaliber 'hetligtnietaanjouhetligtaanmij".quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef Merel het volgende:
Oh ja, dat zei hij ook nog. "Je kunt veel beter krijgen dan mij." Alsof dat wat uitmaakt, ik wil niet beter, ik wil hem. Of nouja, nu vind ik 'm een zak dus nu wil ik niet meer, maar toch.
Heb vandaag een superdrukke dag gehad, dat was wel fijn als afleiding. Maar al m'n collega's hebben gemerkt hoe vrolijk ik de laatste tijd was, en dat ben ik nu gewoon niet. Geen zin in hersenloos kletsen.
Ik ken de laatste date van Merel dan wel niet, maar iets zegt mij dat Merel eerder voor de testosteron-gedreven man (althans in presentatie naar de buitenwereld) dan voor het degelijke type gaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tijd dat er eens een degelijk manspersoon langshobbelt, die alle twijfels wegneemt en je dan meevoert op een witte knol naar een lieflijk hutjen op den hei.
Woei die zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:58 schreef Tinkepink het volgende:
Die onderste vind ik wel leuk eigenlijkvoor ¤ 25 ofzo.
Hmm ja. Maar daarom moet ie ook alle twijfels wegnemen en haar meevoeren op zn witte peerd! Oh en uiteraard istie ook machtig sexy he. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ken de laatste date van Merel dan wel niet, maar iets zegt mij dat Merel eerder voor de testosteron-gedreven man (althans in presentatie naar de buitenwereld) dan voor het degelijke type gaat
Het leek bij deze wel mee te vallen. Ik dacht dat dit wel een goeie vent was. Pijnlijk inschattingsfoutje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ken de laatste date van Merel dan wel niet, maar iets zegt mij dat Merel eerder voor de testosteron-gedreven man (althans in presentatie naar de buitenwereld) dan voor het degelijke type gaat
Ohquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Het leek bij deze wel mee te vallen. Ik dacht dat dit wel een goeie vent was. Pijnlijk inschattingsfoutje.
mietje. -1 is warm. Lopen zul je!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:10 schreef neen het volgende:
Tja, vorige week dus maar 1 gelopen. Smoesjes dit, smoesjes dat. Het is nu -1 reden genoeg om niet te lopen dus. Maar goed, ik zie er nu al raar uit met een vastgeknoopte hoodymuts over een muts dus ik ga maar. De enige manier om wat ritme te krijgen is door een ritme te volgen ofzo
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huuu. Waarom zou iemand hier 99 euro voor over hebbenOf zelfs 169, want ze zijn afgeprijsd
![]()
It's aaaaamazing, Carl.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Nog 10 minuutjes en dan lekker naar huis, omkleden en roeien maar!hij heeft wel hawt absSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
En voor het jouwe!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |