Petrovic gaat het niet worden ben ik bang, Kuijt wie weetquote:Op maandag 31 januari 2011 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie gaan er nog bellen? Petrovic, Kuyt, Blokland?
kuijt, drenthe en natuurlijk bas dost!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie gaan er nog bellen? Petrovic, Kuyt, Blokland?
Kraaij senior en Jack van Gelder zie ik ook nog wel bellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kuijt, drenthe en natuurlijk bas dost!
Ik had gelijk.quote:
ik vergat de kromme in mn rijtje, die zijnn toch bezig met een hernieuwde relatie en doe dickie advocaat dan ook maar gelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kraaij senior en Jack van Gelder zie ik ook nog wel bellen.
die jongen van omakutje.nl belt misschien ook nog wel...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kraaij senior en Jack van Gelder zie ik ook nog wel bellen.
van der Vaart ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Wordt even overdreven zeg. Sneijder was op die leeftijd al veel beter.˛
begreep dat hij al een felicitatie heeft gehad van de pvv vanmorgen... door de brievenbusquote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
die jongen van omakutje.nl belt misschien ook nog wel...
Zeker, zelfs een Aissati in vorm is beter.quote:
Je bedoelt Kooijemans?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
óf die gladjakker die die prijs wél gewonnen had ipv Gijp..
Ook toen hij 18 was?, al zal Eriksen de bal nooit zo mooi over Vermeer lobben dan Aissati kan. En Jans vind ik al 8 jaar een gemaakt persoon met zijn nep bekertjes leuke gapjes en anders onzin.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, zelfs een Aissati in vorm is beter.˛
Johan heeft idd soms iets van een volksmenner...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Normaal zou johan de actie van Dost met de grond gelijk maken, maar ja johan is voorzitter van de Dost-fanclub.
wat was dat knudde zegquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
wat zal sjek jaloers zijn nu voor de tv!
Zou een "grap" van Toon kunnen zijn.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
die jongen van omakutje.nl belt misschien ook nog wel...
Johan geeft louter zijn mening hequote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan heeft idd soms iets van een volksmenner...
Ik denk serieus dat hij dat gewoon ook niet mag van SBS.quote:
Als ik dat van m'n werkgever te horen had gekregen had ik het toch gedaan Dat zou namelijk wel heel droevig zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij dat gewoon ook niet mag van SBS.
Hansie mag privé echt wel bellen wie hij wil.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij dat gewoon ook niet mag van SBS.
Heerlijk fonetisch aangesproken.quote:
Vrouwtje weer voor je gehaald zeker?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heerlijk fonetisch aangesproken.
Zit trouwens aan de Croky, de groene.˛
Ja, ik doe zelfs niks man. Maar zeker de lekkerste.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vrouwtje weer voor je gehaald zeker?
Wel de lekkerste overigens.
Dik en oprecht. Zie je wel vaker.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dik en oprecht. Zie je wel vaker.˛
Zal zometeen nog wel een blokje met felicitaties komen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef JaneDoe het volgende:
maar... ik heb geen felicitatie gehoord van willem
Da komt nogquote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef JaneDoe het volgende:
maar... ik heb geen felicitatie gehoord van willem
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zal zometeen nog wel een blokje met felicitaties komen.
quote:
Wat klopt er niet ?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:08 schreef Buitendam het volgende:
Die Been
62 jaar alweer, nog een paar jaartjes en dan houdt het voor jou ook op.
zou de sfeer wel naar beneden halen iddquote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop niet dat die vent van Graydon aan het woord komt.˛
Misschien zit z'n baas wel naast hem...die wil vast wel een salvo afschieten voor Johan...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:07 schreef marcodej het volgende:
Gullit zal ook nog wel bellen uit Tsjetsjenie denk ik.
Nou zeg... dat zou bijna leuk en grappig zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Evertjan het volgende:
Vlemminx moet ook nog ff langs komen en een stomp op JD zijn muil geven en dan zeggen: Wie is er hier nou topscoorder???''
Oh.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dan houdt het voor jou ook op.
Been is dan al ontslagen
op zn 65e gaat hij naar Amerika. (zegt ie)quote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan gaat niet met pensioen...die sterft in het harnas
volgens mij moet hij net zoals Maarten van Rossum verplicht met pensioenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan gaat niet met pensioen...die sterft in het harnas
Er zijn geen beelden alleen foto's.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Ohja! wtf is er gebeurd tussen Robben en Muller? Heeft VI recht om die beelden te tonen?
Echt? Gebeurde toch in de wedstrijd?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn geen beelden alleen foto's.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)or-wurger-Robben.htmquote:Op maandag 31 januari 2011 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Ohja! wtf is er gebeurd tussen Robben en Muller? Heeft VI recht om die beelden te tonen?
Joden die denken altijd voor een dubbeltje op de 1e rij te zitten, maar zelf wel de hoofdprijs menen te kunnen eisen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef Nuchterheid het volgende:
Volhouden Ajax
Profiteurs die een graantje mee willen pakken van de transfer van Suarez
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien zit z'n baas wel naast hem...die wil vast wel een salvo afschieten voor Johan...
Die Friezen hebben een miljoen minder voor Dost betaald en ze krijgen er ook nog een random spelertje bij. Wie is er nou gierig?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Joden die denken altijd voor een dubbeltje op de 1e rij te zitten, maar zelf wel de hoofdprijs menen te kunnen eisen.
Vooral proberen bij een man als Frans van Seumeren.
Boeiend... het zal heus prijzig zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Afketser het volgende:
Wat voor kermishorloge heeft die van der Brom eigenlijk om?
Kan me niks schelen. Hij moet em gewoon afdekken.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boeiend... het zal heus prijzig zijn.
Zou een mooie nickname zijn voor Leo Beenhakker.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou een mooie nickname zijn voor Leo Beenhakker.˛
Of niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
"Een faillissement zou het slechtste zijn wat de club zou kunnen overkomen"
maar 2 zinnen vandaag gelukkig.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
"Een faillissement zou het slechtste zijn wat de club zou kunnen overkomen"
Hoe vaak hebben we dat al niet gezegd?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is de beste VI uitzending ooit
Iemand hier, ik weet niet wie, heeft hem als avatar.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Iemand een filmpje toen Johan juichde toen NL in de finale zat..
wel een gifjequote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Oh jij was al eerderquote:
Hij kijkt zelfs een beetje stout.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Lol op die ziet die er ondeugender uit
HIj liet de piloot wachten, zodat hij Johan nog ff op de startbaan kon bellenquote:
Het gaat zo ontzettend snel.quote:
Torres, Luiz, Carollquote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanavond Frits Barend bij Pauw & Witteman over "de meest opvallende transfers in het betaalde voetbal." Dat zal hoogstaand worden.
Ledezma, Gabrich, Fandi Achmed, Erik Willaarts ?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanavond Frits Barend bij Pauw & Witteman over "de meest opvallende transfers in het betaalde voetbal." Dat zal hoogstaand worden.
Ok, je bent oud, maar je hebt veel parate kennis.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ledezma, Gabrich, Fandi Achmed, Erik Willaarts ?
Gijp zijn lach doet ie geweldigquote:
Klopt. Die Johan-immitatie was matig, maar Gijp was geweldig.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Die van der Gijp imitatie was briljant
Ik ken Jil zijn eerste vrouw.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Hans zijn vrouw ook. Hans kennende gooit hij zijn vrouw erachter aan
Ja, echt. Wat een lol.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Die van der Gijp imitatie was briljant
Die is ook bijna onmogelijk...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Die Johan-immitatie was matig, maar Gijp was geweldig.
die dickie derksen doet me denken aan meneer de uilquote:Op maandag 31 januari 2011 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Die Johan-immitatie was matig, maar Gijp was geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |