Petrovic gaat het niet worden ben ik bang, Kuijt wie weetquote:Op maandag 31 januari 2011 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie gaan er nog bellen? Petrovic, Kuyt, Blokland?
kuijt, drenthe en natuurlijk bas dost!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie gaan er nog bellen? Petrovic, Kuyt, Blokland?
Kraaij senior en Jack van Gelder zie ik ook nog wel bellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kuijt, drenthe en natuurlijk bas dost!
Ik had gelijk.quote:
ik vergat de kromme in mn rijtje, die zijnn toch bezig met een hernieuwde relatie en doe dickie advocaat dan ook maar gelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kraaij senior en Jack van Gelder zie ik ook nog wel bellen.
die jongen van omakutje.nl belt misschien ook nog wel...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kraaij senior en Jack van Gelder zie ik ook nog wel bellen.
van der Vaart ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Wordt even overdreven zeg. Sneijder was op die leeftijd al veel beter.²
begreep dat hij al een felicitatie heeft gehad van de pvv vanmorgen... door de brievenbusquote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
die jongen van omakutje.nl belt misschien ook nog wel...
Zeker, zelfs een Aissati in vorm is beter.quote:
Je bedoelt Kooijemans?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
óf die gladjakker die die prijs wél gewonnen had ipv Gijp..
Ook toen hij 18 was?, al zal Eriksen de bal nooit zo mooi over Vermeer lobben dan Aissati kan. En Jans vind ik al 8 jaar een gemaakt persoon met zijn nep bekertjes leuke gapjes en anders onzin.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, zelfs een Aissati in vorm is beter.²
Johan heeft idd soms iets van een volksmenner...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Normaal zou johan de actie van Dost met de grond gelijk maken, maar ja johan is voorzitter van de Dost-fanclub.
wat was dat knudde zegquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef JaneDoe het volgende:
wat zal sjek jaloers zijn nu voor de tv!
Zou een "grap" van Toon kunnen zijn.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
die jongen van omakutje.nl belt misschien ook nog wel...
Johan geeft louter zijn mening hequote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan heeft idd soms iets van een volksmenner...
Ik denk serieus dat hij dat gewoon ook niet mag van SBS.quote:
Als ik dat van m'n werkgever te horen had gekregen had ik het toch gedaan Dat zou namelijk wel heel droevig zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij dat gewoon ook niet mag van SBS.
Hansie mag privé echt wel bellen wie hij wil.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij dat gewoon ook niet mag van SBS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |