Ow wacht ik heb 18quote:Op maandag 31 januari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nummer 1 moet nog komen en dat is Teal
Als je hem onderste boven had dan had je 8Lquote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ow wacht ik heb 18
had het nummerte ondersteboven
haha slimquote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ow wacht ik heb 18
had het nummerte ondersteboven
Waarvoor eigenlijk?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha slim
Nog even wachten, met de een duurt het langer dan met de ander maar ik schat dat je binnen nu en 5 uur aan de beurt kan zijn
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarvoor eigenlijk?
Zat niet in het vorige deel
quote:
Voor seksquote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarvoor eigenlijk?
Zat niet in het vorige deel
Seks is vies? heb het nog nooit gedaan maar ik werd nieuwsgierigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh dan gooi ik mijn nummertje weg
Sex
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh dan gooi ik mijn nummertje weg
Sex
Sex op zich is niet vies maar wel met iemand waarnet nog iemand anders overheen is geweest.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Seks is vies? heb het nog nooit gedaan maar ik werd nieuwsgierig
Pfff, wat niet weet wat niet deertquote:Op maandag 31 januari 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sex op zich is niet vies maar wel met iemand waarnet nog iemand anders overheen is geweest.
Tenminste dat lijkt me niet lekker.
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nouja dan heeft Teal extra lang
Ik snap het Bosquote:Op maandag 31 januari 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sex op zich is niet vies maar wel met iemand waarnet nog iemand anders overheen is geweest.
Ik ben/wil Monogaam (zijn). dus verwacht ik dat van mijn partner ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:52 schreef Teal het volgende:
[..]
Pfff, wat niet weet wat niet deert
[..]
Lekker in iemand anders zijn kwakje roerenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
CCquote:
Ja hierquote:Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben in een goed humeur, wie kan ik verblijden?
ligt eraan wat je wilquote:
jawel jij zit in categorie 1quote:Op maandag 31 januari 2011 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoi Tdrone ookalzegthijgeenhoitegenmij
Mij,quote:Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben in een goed humeur, wie kan ik verblijden?
Ik ben onschuldigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wil
[..]
jawel jij zit in categorie 1
Heb je nou wel al gedoucht?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij,is nog niet thuis en nu kan ik geen boodschappen doen.
ja en de was gedaan 2x, waarvan 1x opgehangen, de andere zit nog in de wasmachineeee.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig
[..]
Heb je nou wel al gedoucht?
Jeejquote:
quote:
Kies maar een leuke uitquote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wil
[..]
jawel jij zit in categorie 1
AH heeft toch thuisbezorgservice? Kan je het op die manier doen, of gezond doen en lopenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij,is nog niet thuis en nu kan ik geen boodschappen doen.
oow beterquote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja en de was gedaan 2x, waarvan 1x opgehangen, de andere zit nog in de wasmachineeee.
Het geld wat ik nog op mijn rekening staat is voor de huur, ik krijg cash uitbetaald namelijk. En hij heeft mijn laatste cash meegenomen om te tanken, aangezien ik alleen een briefje van 50,- had.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JeejHoe kan ik je blij maken? Leuk dansje doen?
[..]
[..]
Kies maar een leuke uit
[..]
AH heeft toch thuisbezorgservice? Kan je het op die manier doen, of gezond doen en lopen
ow nou even wachten danquote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het geld wat ik nog op mijn rekening staat is voor de huur, ik krijg cash uitbetaald namelijk. En hij heeft mijn laatste cash meegenomen om te tanken, aangezien ik alleen een briefje van 50,- had.Lopen vind ik niet erg.
Ja. Ga wel keihard muziek aanzetten en hier opruimen ofzo.quote:
Owh, op die manier. Heeft ie zelf geen geld om te tanken dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het geld wat ik nog op mijn rekening staat is voor de huur, ik krijg cash uitbetaald namelijk. En hij heeft mijn laatste cash meegenomen om te tanken, aangezien ik alleen een briefje van 50,- had.Lopen vind ik niet erg.
Ik heb hem net gebeld, er is iets kapot en dat meot eerst vervangen worden.quote:
Ja of je gaat FOK!kenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ga wel keihard muziek aanzetten en hier opruimen ofzo.
Ik verdien meer dan hij, ondanks dat hij meer werkt dan ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Owh, op die manier. Heeft ie zelf geen geld om te tanken dan?
Dat wordt nog even wachten met boodschappen doen dusquote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb hem net gebeld, er is iets kapot en dat meot eerst vervangen worden.
Hahha goed geregeldquote:Op maandag 31 januari 2011 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik verdien meer dan hij, ondanks dat hij meer werkt dan ik.
Ja net als ik van de week deed voor Devilswhore (al heb ik het al meteen van youtube gegooid_quote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JeejHoe kan ik je blij maken? Leuk dansje doen?
Wat doet ie dan voor werk?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef 92Merel het volgende:
Ik zou willen dat ik even veel of meer dan vriendlief zou verdienen.
Alhoewel, met de helft van wat hij verdient per maand zou ik ook al best tevreden zijn
Kijk hiernaarquote:Op maandag 31 januari 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja net als ik van de week deed voor Devilswhore (al heb ik het al meteen van youtube gegooid_
Dat verdien je of dat geef je uit?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik verdien ook echt te weinig voor mijn behoeftes
ongeveer 400 euro in de maand
Ik geef bijna niks uit, ik ben gierigquote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat verdien je of dat geef je uit?
Ik zit op 200-250 euro per maand ongeveer.
Tja niet waar ik vrolijker van wordt, helaas, maer gelukkig ben ik nou ook weer niet echt somber nuquote:
Maar hoezo verdien je dan niet genoeg voor je behoeftes?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik geef bijna niks uit, ik ben gierig
Mijn scooter gaat steeds kapotquote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar hoezo verdien je dan niet genoeg voor je behoeftes?
Hij is ook niet heel leuk eigenlijk, maar hij stond ergens bovenaan toen ik funny dance in typtequote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja niet waar ik vrolijker van wordt, helaas, maer gelukkig ben ik nou ook weer niet echt somber nu
Is het dan niet goedkoper om m weg te doen ?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn scooter gaat steeds kapot
Opruimen is nodig. Zou het vanmiddag al doen (mijn moeder zou langskomen, maar dat gaat niet door vanwege autoproblemenquote:
dan moet ik fietsenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is het dan niet goedkoper om m weg te doen ?
Okeequote:
Okeequote:Op maandag 31 januari 2011 18:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij is ook niet heel leuk eigenlijk, maar hij stond ergens bovenaan toen ik funny dance in typte
Ja, maar zoveel verdient hij ook niet. Is net boven minimum, terwijl ik zo'n 400 per week verdien, met maar 29 uur werk, terwijl hij tegen de 50 aanzit.quote:
Ik verdien 400,- per week ongeveer.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik verdien ook echt te weinig voor mijn behoeftes
ongeveer 400 euro in de maand
Hoe lang zou je moeten fietsen dan? En hoeveel ben je ongeveer per maand kwijt aan je scooter?quote:
Het lijkt me toch vervelend om in de bijstand te zitten, gewoon puur omdat je niet zelfstandig bent. Maar kan me ook wel indenken dat er soms geen andere mogelijkheid is.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
MIjn uitkering is niet zo hoog. Ja bijstand + dat ik geen huur hoef te betalen, maar een inkomensafhankelijke bijdrage. Die bijdrage is dan dus ook wel laag gelukkig.
Ik 7quote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik werk ongeveer gemiddeld zo'n 5 uur per week
Dan mag je heel blij zijn met 400,- per maand.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
jawelquote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan mag je heel blij zijn met 400,- per maand.
Jij verdient ¤400 met elke week 5 uur werken? Uitgaand van 4 weken per maand is dat ¤125 voor 5 uur = 30 euro per uur (als mn hoofdrekenen in orde is)quote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
reisgeld en de hele shit zit er inquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je 5 uur werkt kom je toch nooit aan 400 euro?
Het is even niet anders, misschien kijken naar de mogelijkheden om half afgekeurd te worden. hoewel een Wajong in 2007 is afgewezen. Ik kan gewoon bijna geen fulltime baan aan... Misschien als mijn functie goed afgeschermd is en ik er wat beter voorsta dan nu. Dan misschien wel, maar dan zijn we waarschijnlijk al 3-4 jaar verder.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe lang zou je moeten fietsen dan? En hoeveel ben je ongeveer per maand kwijt aan je scooter?
[..]
Het lijkt me toch vervelend om in de bijstand te zitten, gewoon puur omdat je niet zelfstandig bent. Maar kan me ook wel indenken dat er soms geen andere mogelijkheid is.
Sommige beroepen blijkbaar welquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je 5 uur werkt kom je toch nooit aan 400 euro?
20 km heenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe lang zou je moeten fietsen dan? En hoeveel ben je ongeveer per maand kwijt aan je scooter?
[..]
Het lijkt me toch vervelend om in de bijstand te zitten, gewoon puur omdat je niet zelfstandig bent. Maar kan me ook wel indenken dat er soms geen andere mogelijkheid is.
125,- per 5 uur is 25 per uurquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij verdient ¤400 met elke week 5 uur werken? Uitgaand van 4 weken per maand is dat ¤125 voor 5 uur = 30 euro per uur (als mn hoofdrekenen in orde is)
PICS VAN JULLIE DATEquote:
Ik verdien met een uurtje switchspel ongeveer 70,- plus 25,- tip.quote:
Nee, maar daarom zei ik dat ook over de mogelijkheid hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is even niet anders, misschien kijken naar de mogelijkheden om half afgekeurd te worden. hoewel een Wajong in 2007 is afgewezen. Ik kan gewoon bijna geen fulltime baan aan... Misschien als mijn functie goed afgeschermd is en ik er wat beter voorsta dan nu. Dan misschien wel, maar dan zijn we waarschijnlijk al 3-4 jaar verder.
Oh wow, da's een hoop, dan kan ik het me voorstellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
20 km heen
20 km terug
naar stage
en naar school valt het wel mee maar naar stage wil ik echt niet fietsen
Euh, jaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
125,- per 5 uur is 25 per uur
Maar ik verdien meer dan dat, en ik ben 19.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wow, da's een hoop, dan kan ik het me voorstellen.
[..]
Euh, ja
Ja goed hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi engine en hoe was de rest van de vakantie nog geweest?
Fototoestel is leeg dus weet niet zeker of dat gaat lukken. Anders morgenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
PICS VAN JULLIE DATE
ik ga nu eten, als ik terug ben wil ik ze zien![]()
Dat bedoel ikquote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik verdien met een uurtje switchspel ongeveer 70,- plus 25,- tip.
Date?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
PICS VAN JULLIE DATE
ik ga nu eten, als ik terug ben wil ik ze zien![]()
Nee, dat kloptquote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar daarom zei ik dat ook over de mogelijkheid hebben.
Maar ja, je moet daar echt voldoende tijd voor nemen en jezelf ook weer stabiel voelen, anders zit je binnen de kortste keren weer in een dal en daar wordt niemand gelukkig van
Ik zag het, maar watvoor werk doe jij dan? Want switchspel zegt me niet zoveel..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar ik verdien meer dan dat, en ik ben 19.
Mijn moeder die heeft dan zelf een bipolaire stoornis, niet hetzelfde natuurlijk, maar nog wel een soort van in hetzelfde straatje. Die kwam daar ongeveer een jaar geleden achter, heeft maanden lang in het ziekenhuis opgenomen gezeten en die zou ook graag werk weer aan willen kunnen, maar als ze nu dan nog wat gaat drinken met haar collega's van waar ze werkte, dan kost het haar eigenlijk ook weer zo enorm veel energie dat ze niet denkt dat ze een paar uur per week wel aan zou kunnen.quote:
Volgens mijn loonstrookje ben ik freelancer, maar ik werk in de seksindustrie. Nee, geen prostitutie.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag het, maar watvoor werk doe jij dan? Want switchspel zegt me niet zoveel..
Wanneer kom je een x langs dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja goed hoorNu wel helemaal kapot
[..]
Fototoestel is leeg dus weet niet zeker of dat gaat lukken. Anders morgen![]()
[..]
Dat bedoel ik
Ik heb niet zoveel geld hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer kom je een x langs dan?
Ah oke, maar wat doe je dan wel precies? Want met switchspel, moest ik eigenlijk denken aan een soort partnerruildingen, maar het zal ongetwijfeld wat anders zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mijn loonstrookje ben ik freelancer, maar ik werk in de seksindustrie. Nee, geen prostitutie.
Ik was met m'n vrienden een weekend in Valkenburg en tdrone woont daar. Toen hebben we zaterdagavond even samen in de kroeg gezetenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Date?Wie, wat waar?
![]()
Eet smakelijk !
Romantisch zegquote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik was met m'n vrienden een weekend in Valkenburg en tdrone woont daar. Toen hebben we zaterdagavond even samen in de kroeg gezeten
Nu geen CC die zegt 'haha je zei zero'quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu geen CC die zegt 'haha je zei zero'
Ik mis haar![]()
SM-studio/massagesalonquote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke, maar wat doe je dan wel precies? Want met switchspel, moest ik eigenlijk denken aan een soort partnerruildingen, maar het zal ongetwijfeld wat anders zijn.
WAAROM MEETEN WIJ NOOIT?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik was met m'n vrienden een weekend in Valkenburg en tdrone woont daar. Toen hebben we zaterdagavond even samen in de kroeg gezeten
Heul romantisch jaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Romantisch zeg
Leuk weekend gehad en was het nog gezellig met Tdrone enzo?
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WAAROM MEETEN WIJ NOOIT?Wij zitten vlakbij elkaar
Wat doe je donderdag?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Te weinig tijd?
Ben nu wel 2 weken vrij
Ah okequote:
Uitslapen, dat sowieso. Jij?quote:
Mooizoquote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heul romantisch jaMaar een goed weekend gehad ja.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Mag ik vragen hoe je er eigenlijk in terecht bent gekomen? Want je bent op zich nog vrij jong en het is nou niet echt de algemeen geaccepteerde toekomstdroom als in 'later als ik groot ben word ik...'
Eigenlijk wel, maar dan kan ik helaas nietquote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Voel je niet stiekem de behoefte om m de 12e weer te gaan meeten in Utrecht?![]()
Ik ben gestopt met mijn studie, en moest dus werk vinden om mijn huur te blijven betalen. Mn vriend vond het wel een idee als ik bij een sm-studio ging werken, en toevallig zochten ze nog iemand. Dus ook zo de massagesalon ingerold. Maar grote kans dat ik ga stoppen met het sm-deel, want dat heeft mij een iets te grote impact op mijn prive-leven.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Mag ik vragen hoe je er eigenlijk in terecht bent gekomen? Want je bent op zich nog vrij jong en het is nou niet echt de algemeen geaccepteerde toekomstdroom als in 'later als ik groot ben word ik...'
Jammerquote:Op maandag 31 januari 2011 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan kan ik helaas niettdrone was wel van plan om te gaan zei hij zaterdag.
Uitslapen. Wat doen dan?quote:
Ouders weten het nietquote:
lijkt mij dan leuker om in april te gaan en meer mensen te regelenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jammer
Ja, ik weet het![]()
En hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Eind juli doen? Kan ik ook meequote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
lijkt mij dan leuker om in april te gaan en meer mensen te regelen
Lunchen?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uitslapen. Wat doen dan?
[..]
Ouders weten het niet
Ah oke die manierquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mijn studie, en moest dus werk vinden om mijn huur te blijven betalen. Mn vriend vond het wel een idee als ik bij een sm-studio ging werken, en toevallig zochten ze nog iemand. Dus ook zo de massagesalon ingerold. Maar grote kans dat ik ga stoppen met het sm-deel, want dat heeft mij een iets te grote impact op mijn prive-leven.
Tja.. zit wat in, maar 2 meets zijn natuurlijk ook leukquote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
lijkt mij dan leuker om in april te gaan en meer mensen te regelen
Lunchen om 1 uur dan? Anders is het alsnog geen uitslapen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eind juli doen? Kan ik ook mee![]()
[..]
Lunchen?
Eind juli ben ik er nietquote:Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eind juli doen? Kan ik ook mee![]()
[..]
Lunchen?
Ik sta toch rond half 9 op dus ik ben altijd wakker tegen die tijdquote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lunchen om 1 uur dan? Anders is het alsnog geen uitslapen.
Vakantie? Zo ja, waarheen?quote:
Smakelijkquote:
Mijn vriend en ik doen prive ook aan BDSM hequote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke die manierIk kan me echt niet voorstellen dat mijn vriend me zou voorstellen om in een sm-studio te gaan werken
Maar teveel impact is niet fijn..
Begin april nog niet hequote:[..]
Tja.. zit wat in, maar 2 meets zijn natuurlijk ook leukEn rond april zal je ook mensen hebben die rond hun examenperiode zitten.
In Nijmegen afspreken dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik sta toch rond half 9 op dus ik ben altijd wakker tegen die tijdLanger zoek ik nooit te blijven liggen. Maar prima denk ik
![]()
[..]
Vakantie? Zo ja, waarheen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Nijmegen afspreken dan?We doen wel goedkoop natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Geen macdonalds. Nee maar als ik geen klanten krijg wordt het niks, maar dat komt wel goed.quote:
Nee de mac hoeft van mij ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 18:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen macdonalds. Nee maar als ik geen klanten krijg wordt het niks, maar dat komt wel goed.
Have funquote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee de mac hoeft van mij ook nietMaar ik ga nu even douchen
Ja.quote:
Ja.quote:
quote:
Vervelendquote:Op maandag 31 januari 2011 19:05 schreef Zeroku het volgende:
Fors minder opleidingsplaatsen voor rechters
Want er waren al zoveel.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:05 schreef Zeroku het volgende:
Fors minder opleidingsplaatsen voor rechters
Daaromquote:
Sterker nog, mijn moeder is jurist, en wou dus rechter worden, maar waar ze dat wou doen werd er maar 1 (!!!!) aangenomen.quote:
Stel ik zou het volledige traject bewandelen voor rechter vanaf nu, kan ik op z'n vroegst op m'n 30ste beginnen, als ik alles in 1 keer zou halen en in een keer uitgeloot zou worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn moeder is jurist, en wou dus rechter worden, maar waar ze dat wou doen werd er maar 1 (!!!!) aangenomen.
Hayyquote:
En dan krijg je het nog minder.quote:
Die kans is miniem.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stel ik zou het volledige traject bewandelen voor rechter vanaf nu, kan ik op z'n vroegst op m'n 30ste beginnen, als ik alles in 1 keer zou halen en in een keer uitgeloot zou worden.
Jep, ik weet hetquote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan krijg je het nog minder.
[..]
Die kans is miniem.
Jij doet rechten?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep, ik weet het. Daarom gaat hem dat voor mij waarschijnlijk ook niet worden.
Ik heb wel werk voor jequote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep, ik weet het. Daarom gaat hem dat voor mij waarschijnlijk ook niet worden.
Tee Dee Err Ooo Ennn Eee!quote:
Ouiquote:
Vertelquote:
Even kijkenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Zero, om je aan het werk te zetten
http://www.rdos.net/eng/Aspie-quiz.php
Okayquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet gezien
[..]
Ik vertel het je prive
Tof.quote:
Is niet best:quote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben blondquote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef Teal het volgende:
[..]
Daaronder kan je gewoon de quiz starten, LEZEN
quote:
jawel je durft welquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Ik gaat zo mijn andere laptop starten met camhihi weet nog niet of ik durf
Jij bent snel, ik ben nog bezig.quote:
hihihihiquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel je durft welik doe het ook
Geef die link eens van die test, ik kan die klotetest niet vindenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Teal het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw Aspie score: 152 op 200
Jouw neurotypische (niet-autistische) score: 54 op 200
Je bent hoogstwaarschijnlijk een Aspie
Hoiquote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef 92Merel het volgende:
Ik dacht, maak die test even en ga daarna hoi zeggen, maar man, wat duurt dat ding lang![]()
Dus nu alvast, hooi
http://www.rdos.net/nl/quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geef die link eens van die test, ik kan die klotetest niet vinden
werkt niet dus laat maar zitten, ik krijg alleen de beginpagina met een lap tekst en als ik op akkoord druk gebeurt er niksquote:
whehehe da's lame.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
werkt niet dus laat maar zitten, ik krijg alleen de beginpagina met een lap tekst en als ik op akkoord druk gebeurt er niks
Ik moest aan sheldon denkenquote:Do you get frustrated if you can't sit on your favorite seat?
Ik kan hem ook doenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom kan jij die test wel doen
Ik weet het niet, maar hij is wel engels bij mij, dus het resultaat zal ook wel engels zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom kan jij die test wel doen
Bij mij is hij nederlandsquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hij is wel engels bij mij, dus het resultaat zal ook wel engels zijn
Je kan aan het begin taal selecterenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hij is wel engels bij mij, dus het resultaat zal ook wel engels zijn
quote:¿Suele usted interpretar las cosas literalmente o responder a preguntas retóricas?
150quote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoeveel van die kutvragen zijn er zeg.
Ik begin er niet aanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoeveel van die kutvragen zijn er zeg.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Your Aspie score: 30 of 200
Your neurotypical (non-autistic) score: 180 of 200
You are very likely neurotypical
Ik ben neurotisch
Tofquote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef Teal het volgende:
Maar ik ga zo/nu want ik heb prijs uitreiking
Skinny Genesquote:
Nicequote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef Teal het volgende:
Maar ik ga zo/nu want ik heb prijs uitreiking
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Your Aspie score: 30 of 200
Your neurotypical (non-autistic) score: 180 of 200
You are very likely neurotypical
Ik ben neurotisch
quote:
Ik ben bij 125 ofzo.quote:
quote:
sterkte ermee.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m nu in het nederlands maken, misschien dat ik in het engels wat dingen verkeerd gelezen heb
Beetje wel ja, alleen heb jij sociaal wat minderquote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]
die van mij lijkt wel wat op die van merel
Dankje, ben al bij 90quote:Op maandag 31 januari 2011 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sterkte ermee.
Ligt het trouwens aan mij, of zijn er veel vragen hetzelfde of tegenovergestelden?
Heb je tijd teveel?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
Ik ga m nu in het nederlands maken, misschien dat ik in het engels wat dingen verkeerd gelezen heb
Gezelligquote:Op maandag 31 januari 2011 20:04 schreef Bos81 het volgende:
Zo even bezoek gehad. NU is het weer weg en kan ik weer lekker hier op FOK! rondhangen, hoewel ik de neiging heb om even een dvd=tje op te zetten
Ik weet al wat er bij mij uitkomt..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja denk het wel, of eerst even die test, die toch wel autisme zal uitwijzen, maken..quote:
Ik ben lui om dat ding te maken, betekent dit dat ik een autist ben?quote:
Troost je, ik ben neurotisch volgens dat dingquote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja denk het wel, of eerst even die test, die toch wel autisme zal uitwijzen, maken..
Ja, maar ik ben sowieso een autist.quote:
Start die test eens en geef me dan die link eensquote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Troost je, ik ben neurotisch volgens dat ding
het blijft dezelfde link..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Start die test eens en geef me dan die link eens
Ach ja, Maar ik heb al eerder autisme onderzoeken gehad en daaruit bleek dat ik dus autistisch ben.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Troost je, ik ben neurotisch volgens dat ding
Ik dus ookquote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben sowieso een autist.
Ah, okequote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja, Maar ik heb al eerder autisme onderzoeken gehad en daaruit bleek dat ik dus autistisch ben.
In de Nederlandse versie ben ik een nog grotere neurootquote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Godver, nou dan weet ik maar niet dat ik een autist ben
Wel hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wil je geen tijd met mij besteden? haha xd xd
Je moet hem niet naar waarheid invullenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw Aspie score: 11 op 200
Jouw neurotypische (niet-autistische) score: 192 op 200
Je bent hoogstwaarschijnlijk neurotypisch
haha oke kzie je zo xd xdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, okeAch ja, het is ook maar een stempel, het gaat er naar mijn mening meer om, om hoe je werkelijk zelf bent.
[..]
In de Nederlandse versie ben ik een nog grotere neuroot![]()
[..]
Wel hoor
oh oepsquote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Teal het volgende:
[..]
Je moet hem niet naar waarheid invullen
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil hem ook doen maar hij werkt niet bij mij, gelukkig heb ik FOK! om te bewijzen dat ik autist ben
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef Zeroku het volgende:
Ben je gevoelig aan veranderingen in vochtigheidsgraad en luchtdruk?
Heel ergquote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef Zeroku het volgende:
Ben je gevoelig aan veranderingen in vochtigheidsgraad en luchtdruk?
Ik ben normaal !quote:Neurotypisch of kortweg NT is een neologisme waarmee iedereen met een 'doorsnee' neurologische en psychologische ontwikkeling van de hersenen wordt bedoeld. Bij een neurotypisch iemand wordt de ontwikkeling op het gebied van het verwerken en gebruiken van sociale, linguïstische en zintuiglijke informatie algemeen gezien als normaal en aangepast. De term is een vertaling van het Engelse neurotypical.
Prrrrrquote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Zeroku het volgende:
Geniet je ervan om dierengeluiden na te bootsen?
Rrrrrrrrquote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Zeroku het volgende:
Geniet je ervan om dierengeluiden na te bootsen?
Nee, wij autisten vinden jouw raarquote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat neurotypisch hetzelfde was als neurotisch![]()
Blijkt dat het heel wat anders is
[..]
Ik ben normaal !
Langzaam stromendquote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef tdrone het volgende:
heb je een obsessie met stromend water was toch ook zo'n vraag
Daar ging ik me afvragen of op hakken lopen daar nou ook mee bedoeld werd, omdat je dan eigenlijk ook op je tenen loopt enzoquote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Zeroku het volgende:
Geniet je ervan om op je tenen te wandelen?
Hahaha, dat heeft iedereenquote:Heb je problemen om je weg te vinden naar nieuwe plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Naja, ik lach er wel mee, maar het zijn wel degelijk echte symptomen. Ik ben er namelijk al wel eens serieus voor getest.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daar ging ik me afvragen of op hakken lopen daar nou ook mee bedoeld werd, omdat je dan eigenlijk ook op je tenen loopt enzo
http://www.rdos.net/nl/quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK WIL DIE TEST OOK DOEN
IK BREEK DE BOEL HIER NOG EENS AF
http://www.rdos.net/nl/quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK WIL DIE TEST OOK DOEN
Ja ik ben bang als ik nieuwe mensen ontmoet dan hou ik me stil enzoquote:
Stap:quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK WIL DIE TEST OOK DOEN
Dan gebeurt er dus niksquote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
http://www.rdos.net/nl/
en dan klik je op de knop "ik aanvaard"
Ga direct naar de test:quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Op welke moet je dan drukken?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Hahaha, dat heeft iedereenIk heb een geweldig richtingsgevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh serieus?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, ik lach er wel mee, maar het zijn wel degelijk echte symptomen. Ik ben er namelijk al wel eens serieus voor getest.Hoezo dat?
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
In de eerste klas had ik last van chronische hoofdpijn en ze konden de reden niet achterhalen, dus toen heb ik verschillende test gehad.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb een geweldig richtingsgevoel
[..]
Oh serieus?Hoezo dat?
Ja daaronder zat een knop ik aanvaard en daar drukte ik op en toen gebeurde er niks ,ze willen niet dat ik die test doe ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 20:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Zoek deze zin:
Ga direct naar de test:
Hier, neem mijn hand meequote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga naar huis lopen
alleen in het donker
Ik print hem even uit.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Teal het volgende:
[..]
Hier, neem mijn hand mee [ afbeelding ]
Wat ben je toch een echte heer Tealquote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Teal het volgende:
[..]
Hier, neem mijn hand mee [ afbeelding ]
Zelfde effect als je google bij google intyptquote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daaronder zat een knop ik aanvaard en daar drukte ik op en toen gebeurde er niks ,ze willen niet dat ik die test doe ofzo
Dankjequote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat ben je toch een echte heer Teal
quote:
Kan ook niet door spierspanning komen? Heb er ook last van namelijk en bij mij schijnt dat de reden te zijn..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de eerste klas had ik last van chronische hoofdpijn en ze konden de reden niet achterhalen, dus toen heb ik verschillende test gehad.
Ik dacht dat wij tijd aan elkaar gingen bestedenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga naar huis lopen
alleen in het donker
Andere browser?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daaronder zat een knop ik aanvaard en daar drukte ik op en toen gebeurde er niks ,ze willen niet dat ik die test doe ofzo
Ik weet nu wat de reden wasquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan ook niet door spierspanning komen? Heb er ook last van namelijk en bij mij schijnt dat de reden te zijn..
Halve km lopen, en we kunnen ook in het donker dingen doenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan ook niet door spierspanning komen? Heb er ook last van namelijk en bij mij schijnt dat de reden te zijn..
[..]
Ik dacht dat wij tijd aan elkaar gingen besteden
[..]
Andere browser?
Ah okequote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet nu wat de reden was. Nieuwe omgeving, alles anders, klas zonder oude vrienden etc. In de tweede was het ook allemaal over
.
Geen idee. Toen ik er vanaf was, kwam ik niet meer bij die instanties.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah okeMaar dat is dan toch een soort stress lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |