quote:
jawel je durft welquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Ik gaat zo mijn andere laptop starten met camhihi weet nog niet of ik durf
Jij bent snel, ik ben nog bezig.quote:
hihihihiquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel je durft welik doe het ook
Geef die link eens van die test, ik kan die klotetest niet vindenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Teal het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw Aspie score: 152 op 200
Jouw neurotypische (niet-autistische) score: 54 op 200
Je bent hoogstwaarschijnlijk een Aspie
Hoiquote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef 92Merel het volgende:
Ik dacht, maak die test even en ga daarna hoi zeggen, maar man, wat duurt dat ding lang![]()
Dus nu alvast, hooi
http://www.rdos.net/nl/quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geef die link eens van die test, ik kan die klotetest niet vinden
werkt niet dus laat maar zitten, ik krijg alleen de beginpagina met een lap tekst en als ik op akkoord druk gebeurt er niksquote:
whehehe da's lame.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
werkt niet dus laat maar zitten, ik krijg alleen de beginpagina met een lap tekst en als ik op akkoord druk gebeurt er niks
Ik moest aan sheldon denkenquote:Do you get frustrated if you can't sit on your favorite seat?
Ik kan hem ook doenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom kan jij die test wel doen
Ik weet het niet, maar hij is wel engels bij mij, dus het resultaat zal ook wel engels zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom kan jij die test wel doen
Bij mij is hij nederlandsquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hij is wel engels bij mij, dus het resultaat zal ook wel engels zijn
Je kan aan het begin taal selecterenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hij is wel engels bij mij, dus het resultaat zal ook wel engels zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |