Ja ik ben bang als ik nieuwe mensen ontmoet dan hou ik me stil enzoquote:
Stap:quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK WIL DIE TEST OOK DOEN
IK BREEK DE BOEL HIER NOG EENS AF
Dan gebeurt er dus niksquote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
http://www.rdos.net/nl/
en dan klik je op de knop "ik aanvaard"
Ga direct naar de test:quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Op welke moet je dan drukken?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Hahaha, dat heeft iedereenIk heb een geweldig richtingsgevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh serieus?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, ik lach er wel mee, maar het zijn wel degelijk echte symptomen. Ik ben er namelijk al wel eens serieus voor getest.Hoezo dat?
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
In de eerste klas had ik last van chronische hoofdpijn en ze konden de reden niet achterhalen, dus toen heb ik verschillende test gehad.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb een geweldig richtingsgevoel
[..]
Oh serieus?Hoezo dat?
Ja daaronder zat een knop ik aanvaard en daar drukte ik op en toen gebeurde er niks ,ze willen niet dat ik die test doe ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 20:18 schreef Teal het volgende:
[..]
Zoek deze zin:
Ga direct naar de test:
Hier, neem mijn hand meequote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga naar huis lopen
alleen in het donker
Ik print hem even uit.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Teal het volgende:
[..]
Hier, neem mijn hand mee [ afbeelding ]
Wat ben je toch een echte heer Tealquote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Teal het volgende:
[..]
Hier, neem mijn hand mee [ afbeelding ]
Zelfde effect als je google bij google intyptquote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daaronder zat een knop ik aanvaard en daar drukte ik op en toen gebeurde er niks ,ze willen niet dat ik die test doe ofzo
Dankjequote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat ben je toch een echte heer Teal
quote:
Kan ook niet door spierspanning komen? Heb er ook last van namelijk en bij mij schijnt dat de reden te zijn..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de eerste klas had ik last van chronische hoofdpijn en ze konden de reden niet achterhalen, dus toen heb ik verschillende test gehad.
Ik dacht dat wij tijd aan elkaar gingen bestedenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga naar huis lopen
alleen in het donker
Andere browser?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daaronder zat een knop ik aanvaard en daar drukte ik op en toen gebeurde er niks ,ze willen niet dat ik die test doe ofzo
Ik weet nu wat de reden wasquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan ook niet door spierspanning komen? Heb er ook last van namelijk en bij mij schijnt dat de reden te zijn..
Halve km lopen, en we kunnen ook in het donker dingen doenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan ook niet door spierspanning komen? Heb er ook last van namelijk en bij mij schijnt dat de reden te zijn..
[..]
Ik dacht dat wij tijd aan elkaar gingen besteden
[..]
Andere browser?
Ah okequote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet nu wat de reden was. Nieuwe omgeving, alles anders, klas zonder oude vrienden etc. In de tweede was het ook allemaal over
.
Geen idee. Toen ik er vanaf was, kwam ik niet meer bij die instanties.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah okeMaar dat is dan toch een soort stress lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |