haha oke kzie je zo xd xdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, okeAch ja, het is ook maar een stempel, het gaat er naar mijn mening meer om, om hoe je werkelijk zelf bent.
[..]
In de Nederlandse versie ben ik een nog grotere neuroot![]()
[..]
Wel hoor
oh oepsquote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Teal het volgende:
[..]
Je moet hem niet naar waarheid invullen
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wil hem ook doen maar hij werkt niet bij mij, gelukkig heb ik FOK! om te bewijzen dat ik autist ben
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef Zeroku het volgende:
Ben je gevoelig aan veranderingen in vochtigheidsgraad en luchtdruk?
Heel ergquote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef Zeroku het volgende:
Ben je gevoelig aan veranderingen in vochtigheidsgraad en luchtdruk?
Ik ben normaal !quote:Neurotypisch of kortweg NT is een neologisme waarmee iedereen met een 'doorsnee' neurologische en psychologische ontwikkeling van de hersenen wordt bedoeld. Bij een neurotypisch iemand wordt de ontwikkeling op het gebied van het verwerken en gebruiken van sociale, linguïstische en zintuiglijke informatie algemeen gezien als normaal en aangepast. De term is een vertaling van het Engelse neurotypical.
Prrrrrquote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Zeroku het volgende:
Geniet je ervan om dierengeluiden na te bootsen?
Rrrrrrrrquote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Zeroku het volgende:
Geniet je ervan om dierengeluiden na te bootsen?
Nee, wij autisten vinden jouw raarquote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat neurotypisch hetzelfde was als neurotisch![]()
Blijkt dat het heel wat anders is
[..]
Ik ben normaal !
Langzaam stromendquote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef tdrone het volgende:
heb je een obsessie met stromend water was toch ook zo'n vraag
Daar ging ik me afvragen of op hakken lopen daar nou ook mee bedoeld werd, omdat je dan eigenlijk ook op je tenen loopt enzoquote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Zeroku het volgende:
Geniet je ervan om op je tenen te wandelen?
Hahaha, dat heeft iedereenquote:Heb je problemen om je weg te vinden naar nieuwe plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Naja, ik lach er wel mee, maar het zijn wel degelijk echte symptomen. Ik ben er namelijk al wel eens serieus voor getest.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daar ging ik me afvragen of op hakken lopen daar nou ook mee bedoeld werd, omdat je dan eigenlijk ook op je tenen loopt enzo
http://www.rdos.net/nl/quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK WIL DIE TEST OOK DOEN
IK BREEK DE BOEL HIER NOG EENS AF
http://www.rdos.net/nl/quote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK WIL DIE TEST OOK DOEN
IK BREEK DE BOEL HIER NOG EENS AF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |