WAAROM MEETEN WIJ NOOIT?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik was met m'n vrienden een weekend in Valkenburg en tdrone woont daar. Toen hebben we zaterdagavond even samen in de kroeg gezeten
Heul romantisch jaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Romantisch zeg
Leuk weekend gehad en was het nog gezellig met Tdrone enzo?
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WAAROM MEETEN WIJ NOOIT?Wij zitten vlakbij elkaar
Wat doe je donderdag?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Te weinig tijd?
Ben nu wel 2 weken vrij
Ah okequote:
Uitslapen, dat sowieso. Jij?quote:
Mooizoquote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heul romantisch jaMaar een goed weekend gehad ja.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Mag ik vragen hoe je er eigenlijk in terecht bent gekomen? Want je bent op zich nog vrij jong en het is nou niet echt de algemeen geaccepteerde toekomstdroom als in 'later als ik groot ben word ik...'
Eigenlijk wel, maar dan kan ik helaas nietquote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooizo![]()
Voel je niet stiekem de behoefte om m de 12e weer te gaan meeten in Utrecht?![]()
Ik ben gestopt met mijn studie, en moest dus werk vinden om mijn huur te blijven betalen. Mn vriend vond het wel een idee als ik bij een sm-studio ging werken, en toevallig zochten ze nog iemand. Dus ook zo de massagesalon ingerold. Maar grote kans dat ik ga stoppen met het sm-deel, want dat heeft mij een iets te grote impact op mijn prive-leven.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Mag ik vragen hoe je er eigenlijk in terecht bent gekomen? Want je bent op zich nog vrij jong en het is nou niet echt de algemeen geaccepteerde toekomstdroom als in 'later als ik groot ben word ik...'
Jammerquote:Op maandag 31 januari 2011 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan kan ik helaas niettdrone was wel van plan om te gaan zei hij zaterdag.
Uitslapen. Wat doen dan?quote:
Ouders weten het nietquote:
lijkt mij dan leuker om in april te gaan en meer mensen te regelenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jammer
Ja, ik weet het![]()
En hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Eind juli doen? Kan ik ook meequote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
lijkt mij dan leuker om in april te gaan en meer mensen te regelen
Lunchen?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uitslapen. Wat doen dan?
[..]
Ouders weten het niet
Ah oke die manierquote:Op maandag 31 januari 2011 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mijn studie, en moest dus werk vinden om mijn huur te blijven betalen. Mn vriend vond het wel een idee als ik bij een sm-studio ging werken, en toevallig zochten ze nog iemand. Dus ook zo de massagesalon ingerold. Maar grote kans dat ik ga stoppen met het sm-deel, want dat heeft mij een iets te grote impact op mijn prive-leven.
Tja.. zit wat in, maar 2 meets zijn natuurlijk ook leukquote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
lijkt mij dan leuker om in april te gaan en meer mensen te regelen
Lunchen om 1 uur dan? Anders is het alsnog geen uitslapen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eind juli doen? Kan ik ook mee![]()
[..]
Lunchen?
Eind juli ben ik er nietquote:Op maandag 31 januari 2011 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eind juli doen? Kan ik ook mee![]()
[..]
Lunchen?
Ik sta toch rond half 9 op dus ik ben altijd wakker tegen die tijdquote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lunchen om 1 uur dan? Anders is het alsnog geen uitslapen.
Vakantie? Zo ja, waarheen?quote:
Smakelijkquote:
Mijn vriend en ik doen prive ook aan BDSM hequote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke die manierIk kan me echt niet voorstellen dat mijn vriend me zou voorstellen om in een sm-studio te gaan werken
Maar teveel impact is niet fijn..
Begin april nog niet hequote:[..]
Tja.. zit wat in, maar 2 meets zijn natuurlijk ook leukEn rond april zal je ook mensen hebben die rond hun examenperiode zitten.
In Nijmegen afspreken dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik sta toch rond half 9 op dus ik ben altijd wakker tegen die tijdLanger zoek ik nooit te blijven liggen. Maar prima denk ik
![]()
[..]
Vakantie? Zo ja, waarheen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Nijmegen afspreken dan?We doen wel goedkoop natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Geen macdonalds. Nee maar als ik geen klanten krijg wordt het niks, maar dat komt wel goed.quote:
Nee de mac hoeft van mij ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 18:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen macdonalds. Nee maar als ik geen klanten krijg wordt het niks, maar dat komt wel goed.
Have funquote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee de mac hoeft van mij ook nietMaar ik ga nu even douchen
Ja.quote:
Ja.quote:
quote:
Vervelendquote:Op maandag 31 januari 2011 19:05 schreef Zeroku het volgende:
Fors minder opleidingsplaatsen voor rechters
Want er waren al zoveel.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:05 schreef Zeroku het volgende:
Fors minder opleidingsplaatsen voor rechters
Daaromquote:
Sterker nog, mijn moeder is jurist, en wou dus rechter worden, maar waar ze dat wou doen werd er maar 1 (!!!!) aangenomen.quote:
Stel ik zou het volledige traject bewandelen voor rechter vanaf nu, kan ik op z'n vroegst op m'n 30ste beginnen, als ik alles in 1 keer zou halen en in een keer uitgeloot zou worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn moeder is jurist, en wou dus rechter worden, maar waar ze dat wou doen werd er maar 1 (!!!!) aangenomen.
Hayyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |