20 km heenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe lang zou je moeten fietsen dan? En hoeveel ben je ongeveer per maand kwijt aan je scooter?
[..]
Het lijkt me toch vervelend om in de bijstand te zitten, gewoon puur omdat je niet zelfstandig bent. Maar kan me ook wel indenken dat er soms geen andere mogelijkheid is.
125,- per 5 uur is 25 per uurquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij verdient ¤400 met elke week 5 uur werken? Uitgaand van 4 weken per maand is dat ¤125 voor 5 uur = 30 euro per uur (als mn hoofdrekenen in orde is)
PICS VAN JULLIE DATEquote:
Ik verdien met een uurtje switchspel ongeveer 70,- plus 25,- tip.quote:
Nee, maar daarom zei ik dat ook over de mogelijkheid hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is even niet anders, misschien kijken naar de mogelijkheden om half afgekeurd te worden. hoewel een Wajong in 2007 is afgewezen. Ik kan gewoon bijna geen fulltime baan aan... Misschien als mijn functie goed afgeschermd is en ik er wat beter voorsta dan nu. Dan misschien wel, maar dan zijn we waarschijnlijk al 3-4 jaar verder.
Oh wow, da's een hoop, dan kan ik het me voorstellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
20 km heen
20 km terug
naar stage
en naar school valt het wel mee maar naar stage wil ik echt niet fietsen
Euh, jaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
125,- per 5 uur is 25 per uur
Maar ik verdien meer dan dat, en ik ben 19.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wow, da's een hoop, dan kan ik het me voorstellen.
[..]
Euh, ja
Ja goed hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi engine en hoe was de rest van de vakantie nog geweest?
Fototoestel is leeg dus weet niet zeker of dat gaat lukken. Anders morgenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
PICS VAN JULLIE DATE
ik ga nu eten, als ik terug ben wil ik ze zien![]()
Dat bedoel ikquote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik verdien met een uurtje switchspel ongeveer 70,- plus 25,- tip.
Date?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
PICS VAN JULLIE DATE
ik ga nu eten, als ik terug ben wil ik ze zien![]()
Nee, dat kloptquote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar daarom zei ik dat ook over de mogelijkheid hebben.
Maar ja, je moet daar echt voldoende tijd voor nemen en jezelf ook weer stabiel voelen, anders zit je binnen de kortste keren weer in een dal en daar wordt niemand gelukkig van
Ik zag het, maar watvoor werk doe jij dan? Want switchspel zegt me niet zoveel..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar ik verdien meer dan dat, en ik ben 19.
Mijn moeder die heeft dan zelf een bipolaire stoornis, niet hetzelfde natuurlijk, maar nog wel een soort van in hetzelfde straatje. Die kwam daar ongeveer een jaar geleden achter, heeft maanden lang in het ziekenhuis opgenomen gezeten en die zou ook graag werk weer aan willen kunnen, maar als ze nu dan nog wat gaat drinken met haar collega's van waar ze werkte, dan kost het haar eigenlijk ook weer zo enorm veel energie dat ze niet denkt dat ze een paar uur per week wel aan zou kunnen.quote:
Volgens mijn loonstrookje ben ik freelancer, maar ik werk in de seksindustrie. Nee, geen prostitutie.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zag het, maar watvoor werk doe jij dan? Want switchspel zegt me niet zoveel..
Wanneer kom je een x langs dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja goed hoorNu wel helemaal kapot
[..]
Fototoestel is leeg dus weet niet zeker of dat gaat lukken. Anders morgen![]()
[..]
Dat bedoel ik
Ik heb niet zoveel geld hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer kom je een x langs dan?
Ah oke, maar wat doe je dan wel precies? Want met switchspel, moest ik eigenlijk denken aan een soort partnerruildingen, maar het zal ongetwijfeld wat anders zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mijn loonstrookje ben ik freelancer, maar ik werk in de seksindustrie. Nee, geen prostitutie.
Ik was met m'n vrienden een weekend in Valkenburg en tdrone woont daar. Toen hebben we zaterdagavond even samen in de kroeg gezetenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Date?Wie, wat waar?
![]()
Eet smakelijk !
Romantisch zegquote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik was met m'n vrienden een weekend in Valkenburg en tdrone woont daar. Toen hebben we zaterdagavond even samen in de kroeg gezeten
Nu geen CC die zegt 'haha je zei zero'quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nu geen CC die zegt 'haha je zei zero'
Ik mis haar![]()
SM-studio/massagesalonquote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke, maar wat doe je dan wel precies? Want met switchspel, moest ik eigenlijk denken aan een soort partnerruildingen, maar het zal ongetwijfeld wat anders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |