CCquote:
Ja hierquote:Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben in een goed humeur, wie kan ik verblijden?
ligt eraan wat je wilquote:
jawel jij zit in categorie 1quote:Op maandag 31 januari 2011 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoi Tdrone ookalzegthijgeenhoitegenmij
Mij,quote:Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben in een goed humeur, wie kan ik verblijden?
Ik ben onschuldigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wil
[..]
jawel jij zit in categorie 1
Heb je nou wel al gedoucht?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij,is nog niet thuis en nu kan ik geen boodschappen doen.
ja en de was gedaan 2x, waarvan 1x opgehangen, de andere zit nog in de wasmachineeee.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig
[..]
Heb je nou wel al gedoucht?
Jeejquote:
quote:
Kies maar een leuke uitquote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ligt eraan wat je wil
[..]
jawel jij zit in categorie 1
AH heeft toch thuisbezorgservice? Kan je het op die manier doen, of gezond doen en lopenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mij,is nog niet thuis en nu kan ik geen boodschappen doen.
oow beterquote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja en de was gedaan 2x, waarvan 1x opgehangen, de andere zit nog in de wasmachineeee.
Het geld wat ik nog op mijn rekening staat is voor de huur, ik krijg cash uitbetaald namelijk. En hij heeft mijn laatste cash meegenomen om te tanken, aangezien ik alleen een briefje van 50,- had.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JeejHoe kan ik je blij maken? Leuk dansje doen?
[..]
[..]
Kies maar een leuke uit
[..]
AH heeft toch thuisbezorgservice? Kan je het op die manier doen, of gezond doen en lopen
ow nou even wachten danquote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het geld wat ik nog op mijn rekening staat is voor de huur, ik krijg cash uitbetaald namelijk. En hij heeft mijn laatste cash meegenomen om te tanken, aangezien ik alleen een briefje van 50,- had.Lopen vind ik niet erg.
Ja. Ga wel keihard muziek aanzetten en hier opruimen ofzo.quote:
Owh, op die manier. Heeft ie zelf geen geld om te tanken dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het geld wat ik nog op mijn rekening staat is voor de huur, ik krijg cash uitbetaald namelijk. En hij heeft mijn laatste cash meegenomen om te tanken, aangezien ik alleen een briefje van 50,- had.Lopen vind ik niet erg.
Ik heb hem net gebeld, er is iets kapot en dat meot eerst vervangen worden.quote:
Ja of je gaat FOK!kenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ga wel keihard muziek aanzetten en hier opruimen ofzo.
Ik verdien meer dan hij, ondanks dat hij meer werkt dan ik.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Owh, op die manier. Heeft ie zelf geen geld om te tanken dan?
Dat wordt nog even wachten met boodschappen doen dusquote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb hem net gebeld, er is iets kapot en dat meot eerst vervangen worden.
Hahha goed geregeldquote:Op maandag 31 januari 2011 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik verdien meer dan hij, ondanks dat hij meer werkt dan ik.
Ja net als ik van de week deed voor Devilswhore (al heb ik het al meteen van youtube gegooid_quote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
JeejHoe kan ik je blij maken? Leuk dansje doen?
Wat doet ie dan voor werk?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:01 schreef 92Merel het volgende:
Ik zou willen dat ik even veel of meer dan vriendlief zou verdienen.
Alhoewel, met de helft van wat hij verdient per maand zou ik ook al best tevreden zijn
Kijk hiernaarquote:Op maandag 31 januari 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja net als ik van de week deed voor Devilswhore (al heb ik het al meteen van youtube gegooid_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |