Dat verdien je of dat geef je uit?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik verdien ook echt te weinig voor mijn behoeftes
ongeveer 400 euro in de maand
Ik geef bijna niks uit, ik ben gierigquote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat verdien je of dat geef je uit?
Ik zit op 200-250 euro per maand ongeveer.
Tja niet waar ik vrolijker van wordt, helaas, maer gelukkig ben ik nou ook weer niet echt somber nuquote:
Maar hoezo verdien je dan niet genoeg voor je behoeftes?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik geef bijna niks uit, ik ben gierig
Mijn scooter gaat steeds kapotquote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar hoezo verdien je dan niet genoeg voor je behoeftes?
Hij is ook niet heel leuk eigenlijk, maar hij stond ergens bovenaan toen ik funny dance in typtequote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja niet waar ik vrolijker van wordt, helaas, maer gelukkig ben ik nou ook weer niet echt somber nu
Is het dan niet goedkoper om m weg te doen ?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn scooter gaat steeds kapot
Opruimen is nodig. Zou het vanmiddag al doen (mijn moeder zou langskomen, maar dat gaat niet door vanwege autoproblemenquote:
dan moet ik fietsenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is het dan niet goedkoper om m weg te doen ?
Okeequote:
Okeequote:Op maandag 31 januari 2011 18:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij is ook niet heel leuk eigenlijk, maar hij stond ergens bovenaan toen ik funny dance in typte
Ja, maar zoveel verdient hij ook niet. Is net boven minimum, terwijl ik zo'n 400 per week verdien, met maar 29 uur werk, terwijl hij tegen de 50 aanzit.quote:
Ik verdien 400,- per week ongeveer.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik verdien ook echt te weinig voor mijn behoeftes
ongeveer 400 euro in de maand
Hoe lang zou je moeten fietsen dan? En hoeveel ben je ongeveer per maand kwijt aan je scooter?quote:
Het lijkt me toch vervelend om in de bijstand te zitten, gewoon puur omdat je niet zelfstandig bent. Maar kan me ook wel indenken dat er soms geen andere mogelijkheid is.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
MIjn uitkering is niet zo hoog. Ja bijstand + dat ik geen huur hoef te betalen, maar een inkomensafhankelijke bijdrage. Die bijdrage is dan dus ook wel laag gelukkig.
Ik 7quote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik werk ongeveer gemiddeld zo'n 5 uur per week
Dan mag je heel blij zijn met 400,- per maand.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
jawelquote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan mag je heel blij zijn met 400,- per maand.
Jij verdient ¤400 met elke week 5 uur werken? Uitgaand van 4 weken per maand is dat ¤125 voor 5 uur = 30 euro per uur (als mn hoofdrekenen in orde is)quote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
reisgeld en de hele shit zit er inquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je 5 uur werkt kom je toch nooit aan 400 euro?
Het is even niet anders, misschien kijken naar de mogelijkheden om half afgekeurd te worden. hoewel een Wajong in 2007 is afgewezen. Ik kan gewoon bijna geen fulltime baan aan... Misschien als mijn functie goed afgeschermd is en ik er wat beter voorsta dan nu. Dan misschien wel, maar dan zijn we waarschijnlijk al 3-4 jaar verder.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe lang zou je moeten fietsen dan? En hoeveel ben je ongeveer per maand kwijt aan je scooter?
[..]
Het lijkt me toch vervelend om in de bijstand te zitten, gewoon puur omdat je niet zelfstandig bent. Maar kan me ook wel indenken dat er soms geen andere mogelijkheid is.
Sommige beroepen blijkbaar welquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je 5 uur werkt kom je toch nooit aan 400 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |