En ik heb Basboussa uit de lijst gehaald aangezien ze vandaag 2 wk over de uitgerekende datum zat & de linkjes die al een paar topics uit de OP verdwenen waren weer toegevoegdquote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een lieve foto's! *smelt*
Het-is-mij wat een tempo! Genieten jullie nu lekker van elkaar?
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag mijn enkels officieel als vermist opgegeven.
Dan zou ik vooral even niet oppassen Vanyel!quote:Op maandag 31 januari 2011 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Zijn dit niet de schoonouders die het allemaal te snel vinden gaan?
Eens kijken hoe lang ik bovenaan kan blijven staan.. Vandaag gaat de vk kijken of ik stripbaar ben, dus die koppositie kan heel snel verdwijnen als niet oppas.
oh!!quote:Op maandag 31 januari 2011 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Zijn dit niet de schoonouders die het allemaal te snel vinden gaan?
Eens kijken hoe lang ik bovenaan kan blijven staan.. Vandaag gaat de vk kijken of ik stripbaar ben, dus die koppositie kan heel snel verdwijnen als niet oppas.
Wat fijn dat ze zo met je meedenken en dat je zo snel mag langskomen.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh, we kunnen gewoon vanmiddag al terecht!! Echt zo fijn!!
Vrijdag weer.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@vanyel balen wanneer moet je weer terug komen?
En hopen dat die afspraak niet nodig is natuurlijk.quote:
Succes T_A_Pquote:Op maandag 31 januari 2011 11:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh, we kunnen gewoon vanmiddag al terecht!! Echt zo fijn!!
Nou, als je goed gestript bent dan kan het maar zo zijn dat de weeen inderdaad bijna meteen komen opzetten. Weeen zijn in het begin niet meer dan vervelend, maar als je nog met kind op de fiets moet zou ik ook ff passen. Ik werd gestript en daarna moest het ziekenhuis nog gebeld worden en de spullen bij elkaar gezocht en terwijl ik daarop wachtte bij de vk voelde ik inderdaad al lichte weeen... Dat bleef zo tot ik in het ziekenhuis was voor de bevalling zelf, pas toen werden de weeen hefitger dat ik echt even moest zuchten, maar toen had ik ook al 7 of 8 cm..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:38 schreef Juud79 het volgende:
Maar is het zo dat je van strippen acuut last kan krijgen?
Ik heb altijd gehoord dat het strippen zelf een naar gevoel is, maar dat het dan meestal na een half uur tot langer gaat rommelen of helemaal niet.
Ik zelf zou altijd kiezen voor strippen, als ze het zouden aanbieden. Bij mij in de praktijk gaan ze er ook redelijk soepel mee om, zeker bij een tweede zwangerschap willen ze bij 38 weken al voor je kijken of het kan.
Ik zou zelf zo verbaasd zijn al ik een Mei kindje zou krijgen, ik ga er helemaal vanuit dat ze ergens tussen 1 en 6 Juni geboren zal worden.
En bedenk dan dat TF beviel in 45 minuutjes... stel je voor...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef huuphuup het volgende:
Nouja wat Tico zegt dus.
Het is niet mijn eerste bevalling, de vorige keer ging het erg rap met heftige weeën (zonder strippen btw); het hoeft niets te zeggen maar het zou zomaar wel gelijk kramp en weeën op kunnen leveren. Ik moet dan wel nog thuis zien te komen met mn anderhalf jarige.
De eerste keer heb ik me niet laten strippen, ten eerste omdat ik vertrouwen wilde hebben in mn lijf en alles spontaan wilde ervaren, ten tweede omdat ik geen zin had in gerommel dat niet door zou zetten.
Dit keer zou ik het aanbod eerder aannemen omdat het gewoon hoe langer hoe zwaarder wordt met een dreumes erbij.
Er echt op staan? Lijkt mij dat je daar zelf echt wel wat in te zeggen hebt.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef maffemuts het volgende:
En als ze er echt op staan Huup, kun je altijd nog vragen of ze het dan in de visiteronde willen plannen ofzo. Dan ben je iig thuis als t gaat rommelen.
ja nouja het blijft mijn lijf toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef maffemuts het volgende:
En als ze er echt op staan Huup, kun je altijd nog vragen of ze het dan in de visiteronde willen plannen ofzo. Dan ben je iig thuis als t gaat rommelen.
Is het ook geen optie om te overleggen of de verloskundige als ze onderweg is en in de buurt even bij jou thuis langskomt en je daar stript?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef huuphuup het volgende:
Nouja wat Tico zegt dus.
Het is niet mijn eerste bevalling, de vorige keer ging het erg rap met heftige weeën (zonder strippen btw); het hoeft niets te zeggen maar het zou zomaar wel gelijk kramp en weeën op kunnen leveren. Ik moet dan wel nog thuis zien te komen met mn anderhalf jarige.
De eerste keer heb ik me niet laten strippen, ten eerste omdat ik vertrouwen wilde hebben in mn lijf en alles spontaan wilde ervaren, ten tweede omdat ik geen zin had in gerommel dat niet door zou zetten.
Dit keer zou ik het aanbod eerder aannemen omdat het gewoon hoe langer hoe zwaarder wordt met een dreumes erbij.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Poppedein het volgende:
Heb je evt wel een fietsbel, zodat je om hulp kunt roepen onderweg?
Hey poppedein, mijlpaal voor ons: 26 wekenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Poppedein het volgende:
Heb je evt wel een fietsbel, zodat je om hulp kunt roepen onderweg?
Ik ben vrijdag vrij, ik kan je wel heen en weer brengen als je echt wilt laten porren van voren..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nouja het blijft mijn lijf toch?als ik nee zeg dan is t een knappe vk die mij gestript krijgt voor de 41.5 ofzo.
Maar ik snap wat je bedoelt, vragen of ze het hier thuis doen is eigenlijk de enige reëele optie. B. kan echt geen vrij nemen zomaar (helaas poppedeinheb het net nagevraagd.) En ik zie het ook niet zo zitten om mn vader of moeder mee te nemen dan
En de avondafspraken zitten dus al vol de komende twee weken.
Komt goed, we wachten rustig af en zo niet dan vraag ik wel naar een visiteronde.
porren van vorenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag vrij, ik kan je wel heen en weer brengen als je echt wilt laten porren van voren..
daarom. ik maak t mezelf alleen maar moeilijk door er vanuit te gaan dat het morgen wel op gang zal komen, kan teleurstelling alleen maar in de hand werken eigk.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ja, jij liep bij de eerste ook flink uit.. Een 2e hoeft per definitie niet eerder aan te dienen..
Bij mij bleef iedereen ook maar roepen dat een 2e toch wel meestal eerder komt dan de eerste.. Zo jammer dat ik er ook een beetje in mee ging idd. Uiteindelijk bleef Leyla nog langer zitten dan Jenny.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
daarom. ik maak t mezelf alleen maar moeilijk door er vanuit te gaan dat het morgen wel op gang zal komen, kan teleurstelling alleen maar in de hand werken eigk.
Hmm, het kan mij betreft niet hard genoeg gaan eigenlijk. Niet dat ik het zwanger zijn zo erg vind, maar ben gewoon ongeduldigquote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
porren van voren![]()
![]()
lief van je, ik kijk wel even, sowieso vanavond met B. even overleggen. Misschien bel ik sowieso wel of ze niet vrijdag op de visiteronde hier langs kunnen komen eventueel. Zou enorm schelen voor mij zeg maar.
Maar stiekem hoop ik het gewoon allemaal niet nodig te hebben![]()
vóór 3 februari is mn kind nog van het jaar van de tijger, daarna wordt het t jaar van het konijn. Ik ben benieuwd wat t wordt haha.
Poppedein en Tankgirl wat gaan jullie hard!! een half jaarwat een gekke mijlpaal is het toch. Gaat t voor jullie gevoel ook rap?
Je belt maar of ik taxi moet spelen, ik heb nog van die matjes van mn kraampakket, dus mn auto is beschermd.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:42 schreef huuphuup het volgende:
Ik reken trouwens op een Chinese trouw- en geboortegolf vanaf volgend jaar februari. Dan is het weer het jaar van de draak.
@Tico oh hier roept alleen mn schoonmoeder (alweer!) vanaf 34 weken ofzo dat dit kind wel heeeeeel snel geboren zal worden, want zowel B. als zijn broertje werden rond de 38 weken geboren. Ik weet ook zeker dat als ik een dag voor de 40 weken beval dat ze dan zal roepen van ik zei het toch!![]()
Ik zie het wel, ik ga uit van na de 40 weken, tenzij ik idd vrijdag gestript zou worden, dan ben ik nog geen 40 weken. Maar ik ben me er wel heel erg van bewust dat het weinig hoeft te zeggen, dat t een tweede is zeg maar.
haha op deze termijn heet dat geen dramaqueen maar gewoon hoogzwanger DMLquote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, zei je nou laatst dat je buurmeisje al bevallen is toen je vertelde over haar met 39 weken trouw actie?
Ze heeft dus niet jullie naam gekozen?
Ow en ik ben alleen 's nachts zo'n dramaqueen hoor af en toe. Overdag nergens last van maar de nachten gaan waardeloos lichamelijk gezien.
Dan word het wel een grote beeb boom deze week en dan moeten we weer zo lang wachten op de volgende beeb! Jullie moeten het maar een beetje verspreiden hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef huuphuup het volgende:
DML ik had geen plannen hoor!jij gaat gewoon samen met Vanyel vannacht en ik morgen, zoiets?
nee hoor, ik gun het jullie allebei van harte om gewoon 'lekker' te bevallen. T is mooi geweest zo, voor jullie beiden, tijd voor die nieuwe fase.
weheheh, maar das toch ook leuk? Ze kunnen zo heerlijk enthousiast reagerenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef huuphuup het volgende:
oh tankgirl wat leuk dat je zo'n goeie band hebt met je nichtjelekker meeleven met elkaars zwangerschap en kindjes enzo
![]()
mijn nichtje leeft ook met me mee maar die is 7voelt toch anders
Ow my, ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot, wat een afschuwelijke naam.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha op deze termijn heet dat geen dramaqueen maar gewoon hoogzwanger DMLhet mag, en komt ook weer goed, echt.
Ja mn buurmeisje is bevallen. We hadden er al wel op gegokt dat onze smaken wat uiteen lopen. Het kindje heet Kayleigh.
Tico ik vind t echt lief van je![]()
ik moet er even over denken hoe en wat.
Ik had eigenlijk niks anders verwacht, heb op de structureel gespannen buik na geen voorwerkgevoel gehad, geen wee-achtigen 's nachts, helemaal niks de afgelopen dagen. Ik moet zeggen dat ik een goeie week geleden meer haast had dan nu, voel me nu een stuk beter en hou het nog wel ff vol. Komt goed dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef Poppedein het volgende:
Vanyel, jammer...voelde t als een erg grote teleurstelling, of had je er ook wel rekening mee gehouden? Soms is alleen massage van de baarmoedermond al wel voldoende om de bevalling in gang te zetten, of in ieder geval het verwekingsproces te bespoedigen...potdicht kan maar zo ineens rijp zijn hoor! Keep ya head up!
Shit, nu krijg ik wel opeens weer haast. Ik wil een tijger!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef huuphuup het volgende:
vóór 3 februari is mn kind nog van het jaar van de tijger, daarna wordt het t jaar van het konijn. Ik ben benieuwd wat t wordt haha.
Wij zijn echt hele nette mensen voor de rest hoor, eerlijk waarquote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef huuphuup het volgende:
Och, het is niet onze smaak nee, maar ik kijk niet echt op van die naam eigenlijk. B. had ingezet op Samanthaik had ingezet op Amy of iets in die richting.
Het is in ieder geval niet zo'n zelf bedacht samengesteld gedrocht mét bijzondere spelling ofzo.
Vást wel, ik heb juist nu wat meer spreekuren de komende tijd! De 17e niet trouwens, maar gewoon ff vragen bij t inplannen volgende keer! Leuk!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
En kom ik binnenkort nog een keer bij jou op controle voordat je met ZW-verlof gaat? lijkt me leuk! haha
haha ik moet dus de 17e heenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Vást wel, ik heb juist nu wat meer spreekuren de komende tijd! De 17e niet trouwens, maar gewoon ff vragen bij t inplannen volgende keer! Leuk!
heeeeel handigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:31 schreef Poppedein het volgende:
hahaha, handig he, ik ook niet hoor, net opgezocht
Het kan dan zomaar zijn dat onze dochter al is geborenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef p_iglet het volgende:
Vandaag de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, 7 april.
Wat klinkt dat nog gruwelijk ver weg!!
Wat ben ik blij voor jullie TAP! Kan me voorstelling dat het een enorme opluchting is!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
We hebben een hartslag gehoord!!! Ben zó opgelucht!
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
We hebben een hartslag gehoord!!! Ben zó opgelucht!
ik wíst het!!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Wij zijn echt hele nette mensen voor de rest hoor, eerlijk waar
Fijn, fijn, anders had ik natuurlijk direct haar naam moeten veranderenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik wíst het!!![]()
okay laat ik het anders zeggen dan, het gesprek ging ongeveer zo dat ik zei dat ik gokte op ofwel een top10 naam als Lisa, Emma, Sofie of anders iets van Amy ofzo (jaja kom dr maar in eh heel veel users); waarop B. gelijk zei van nee joh, die gaan vast voor zoiets als Samantha.
Waarop TF weer zei dat ze gokte op een of ander verkrachtte versie van een naam zoals Khaelie of iets (weet niet meer hoe ze het spelde).
Conclusie, ik had nog de meeste hoop voor zeTF kent ze het langs, dat mag duidelijk zijn
Daar moet ik zelfs bijna een traantje van wegpinken en ik ken jullie niet eensquote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef LeNeHe het volgende:
Ik kom hier maar meeschrijven (had me al wel gemeld in het 2e streepjestopic, maar durfde nog niet echt mee te schrijven hier).
Als het goed is ben ik nu 10 weken en 1 dag. Volgende week maandag hebben we de eerste echo.
Spannend!!
We hebben het eind vorige week aan de ouders verteld; die reageerden heel enthousiast; mijn ouders moesten allebei een traantje wegpinken. Mijn vader zei eerst helemaal niks en ging gewoon door met eten; na het eten pakte hij me vast en barstte in huilen uit dat hij het zo leuk vond. Nou en met de hormonen ga je vanzelf meedoen![]()
Take A Picture: wat een opluchting dat jullie een hartje hebben gehoord!
Ja dat, daarom vind ik het ook niet zo'n opzienbarende naam ofzo. Beetje 'geweest' dat wel, maar niet schokkend tokkie ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
En Kayleigh was enkele jaren geleden een dood normale naam inmiddels heeft het iets meer een pauper uitstraling. Net zoals ik Nigel en Naomi.
Bij ons Ikea ledikantje (hensvik serie geloof ik) zit zo'n plankje waardoor je er een dreumesbedje van kunt maken. Ik geloof dat dat stevigheid zou moeten geven? Maar ik weet eigk niet zeker hoe dat plankje erop zit nu ik erover nadenk.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Marlinde het volgende:
Sorry dat ik even kom binnensluipenmaar jullie hadden het in het vorige topic over een co-sleeper maken van een ikea ledikantje. Hoe werkt dat? 1 kant eraf laten, maar daarmee is het toch niet stevig genoeg?
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Marlinde het volgende:
Mefke: Welk ledikantje is dat? De goedkoopste, zou die kunnen? En hoef je de lattenbodem dan niet extra stevig te maken? Is hij stevig genoeg om er een dreumes in te laten slapen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb m trouwens niet gehoord, maar gezien :p typfoutje!
Je kunt m ook nog heul niet horen met 7 wkn, haha!
Maar het zien kloppen is al zoooo bijzonder!
Ben nu echt bekaf, was toch stiekem wel zenuwachtig!
Het leeft!!!![]()
![]()
Wat heerlijk en wat fijn dat er zo goed voor je gezorgd wordt. Hopelijk kun je er nu iets meer van genieten!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het leeft!!!![]()
![]()
nee sommige 2e zijn zo eigenwijs dat ze nog langer blijven zitten als de 1e...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ja, jij liep bij de eerste ook flink uit.. Een 2e hoeft per definitie niet eerder aan te dienen..
En oogt het slanker! En ik bedoel dan oog je slankerquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Vanyel het volgende:
En met een passende bh zijn ze ook nog eens stukken mooier!
Dan koop je toch in die cupmaat een grotere omvang?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef DJMO het volgende:
als er een goed passende was, zonder bandjes, zou ik 'm meteen kopen Vanyel. Maar op de één of andere manier zitten de beha's waarvan de cup goed zit, gewoon véél te strak om m'n lichaam heen. Echt tot striemen toe .. en daar pas ik voor.
Ja dat, ik draag m zelfs in bed. Ik hou niet zo van het losse gevoel. Alsof er 2 konijnen vechten in een kussensloop zeg maar.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef mefke79 het volgende:
zonder bhdaganie...echnie. Het doet de eerste minuten dat ik ze uit heb al zeer genoeg.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat, ik draag m zelfs in bed. Ik hou niet zo van het losse gevoel. Alsof er 2 konijnen vechten in een kussensloop zeg maar.
Wat er niet is, kan ook niet gaan hangen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef Ticootje het volgende:
Oh sorry voor de kleinborstigen onder ons
QFT!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:46 schreef huuphuup het volgende:
lang niet alle vrouwen die van zichzelf vinden dat ze geen bh aanhoeven, hoeven dat ook daadwerkelijk niet zeg maarof hoe zeg je dat.
quote:Maar goed, boeiend wat een ander wel of niet aan dr tetten heeft.
ik voelde die jongen zelfs al in week 17 of 18 volgens mij...blijkbaar is dat vroeg...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef mefke79 het volgende:
noh, borsten van anderen boeien me niet, maar ik vind het zo zonde als mensen niets dragen of iets fouts dragen terwijl het eigenlijk wel nodig is iets te dragen (volgen jullie me nog?).
O en met 22 weken tegen je ribben geschopt worden, heb je dan je ribben laag zitten of is dat kind lang? Tjemig, ik voelde Driekus pas met 22 weken, Tienus voel ik al weken en die heeft vanmiddag de eerste rake trappen tegen mijn ribben geplaatst. Oke, het was in de auto, dus ik zat niet heel erg rechtop, maar toch.
Pas rond de 21 wkn maar dan ook echt meteen schopjes. Ik heb nooit gefladder gevoeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef Sannne het volgende:
En de mama's die de placenta aan de voorkant hadden, wanneer voelden jullie de baby voor het eerst?
Rond de 20 weken, dacht paar weken daarvoor iets subtiels te voelen, maar dat kunnen ook zomaar mijn darmen zijn geweest...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef Sannne het volgende:
En de mama's die de placenta aan de voorkant hadden, wanneer voelden jullie de baby voor het eerst?
Ik baalde er ook heel erg van, maar toen ik haar eenmaal voelde had ik niet meer het idee dat het moederkoekske daar voor lagquote:Op maandag 31 januari 2011 23:06 schreef Sannne het volgende:
Hmm dat valt nog wel mee dan! Soms lijkt het alsof ik al wat voel, maar dat zullen idd darmen zijn.
Vind het stiekem wel jammer dat de placenta aan de voorkant zit, maar ach. Ooit zal ik de kleine wel gaan voelen
Ik heb nog bijna 9 weken (of 6 of 11...) te gaan hequote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Subtieler tegen het einde zeg je TM?![]()
Boh, het heeft nog nooit zo zeer gedaan als de laatste weken.
Ik heb ze dus alleen op mijn linkerhandquote:Spinnetjes?
Tussen de tweede en vijfde maand kun je opeens helderrode stervormige vlekjes ontdekken. Dat zijn spider naevi, ook wel spinnetjes genoemd. Ze ontstaan omdat de haarvaatjes onder invloed van zwangerschapshormonen uitzetten. Je hoeft er niks aan te doen en je hoeft je ook geen zorgen te maken: ze verdwijnen een paar maanden na de bevalling vanzelf weer.
Gefeliciteerd! Echt gaaf he, om dat alvast te zien! Heel veel plezier en succes! Het gaat natuurlijk een prachtig kind worden!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het leeft!!!![]()
![]()
Ik gok zomaar dat DP zich elke paar dagen realiseert dat ik nog steeds geen kind heb getoverd en hoopt hier info te vinden.quote:
Heb je er een gekocht?? Linksonder beginnen en niet schrikken als je nog niets hoort, het is een tijdje zoeken in het begin!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen of de Angelsounds werkt bij mij!
Welkom nieuwe zwangeren!
Een GOEIE lingeriezaak zei ik. Daar zitten ze hoogstens aan je bh. Dat heb ik wel over voor de perfecte pasvorm. Ook als ik niet zwanger ben trouwens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef Sannne het volgende:
@ Vanyel Maar dan gaan mensen aan je borsten zitten enzo..
Dat jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een GOEIE lingeriezaak zei ik. Daar zitten ze hoogstens aan je bh. Dat heb ik wel over voor de perfecte pasvorm. Ook als ik niet zwanger ben trouwens.
Gisteren nog in een goede lingeriezaak geweest. Na zwangerschap en 1,5 jaar voeden eindelijk weer eens een goede BH. Geen idee van de maat, maar ze heeft nergens aangezeten, even onder mijn borsten gemeten over mijn hemdje heen en kwam meteen met de perfect zittende bh aandragenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een GOEIE lingeriezaak zei ik. Daar zitten ze hoogstens aan je bh. Dat heb ik wel over voor de perfecte pasvorm. Ook als ik niet zwanger ben trouwens.
Een beetje een late reactie, maar als je een Ikeabedje koopt waar je een peuterbedje van kunt maken dan krijg je er inderdaad een verstevigende lat bij waardoor het bed stevig genoeg is. Je boort dan dus eerst de gaten op de goede hoogte, bevestigt de lattenbodem, monteert de lat en bevestigt daarna het bedje aan je eigen bed. Dat laatste kun je op verschillende manieren doen; wij hebben snelbinders gebruikt. Ik heb ook van een Prénatalbedje een cosleeper gemaakt en dat bedje was zonder extra lat al stevig genoeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Marlinde het volgende:
Mefke: Welk ledikantje is dat? De goedkoopste, zou die kunnen? En hoef je de lattenbodem dan niet extra stevig te maken? Is hij stevig genoeg om er een dreumes in te laten slapen?
jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Klinkt als een goed plan, huup. Het suffe is dat elke dag nu gewoon heel lang kan voelen terwijl je dat na de bevalling meteen weer vergeten bent.
Waarom vind je het nu trouwens te vroeg? Ben je bang voor loos gerommel als je er te vroeg aan begint?
Fijn dat je weer goedgekeurd bent! En ook zeer fijn dat het kindje op de curve ligt! Je kunt er dus weer volledig van gaan genieten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef MamaPurk het volgende:
Zo ik ben weer goed gekeurd!
Grizzlybear ik had een groeiecho omdat rond de 30 weken bleek dat het kindje aan de kleine kant was. Nu het kindje is nu zo een 2500 gram is nog steeds niet erg groot, zit laag in de groeicurve maar wel netjes erin(mijn dochtertje was 8,5 pond bij de geboorte dus dit wordt een heel ander kindje waarschijnlijk)
[...]
Dankje, ik zat net een sinaasappel te eten en het sap ging door mijn neusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef seilram het volgende:
En poppedein, door jouw post vraag ik me af hoe lief van Claudia heet![]()
"juuuuwwuuuw"
Fotootje gemaakt voor het Rapleytopic?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:02 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Dankje, ik zat net een sinaasappel te eten en het sap ging door mijn neus
Herken ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb best een hoop moedervlekken. Sinds ik zwanger ben zijn die allemaal meer op de huid gaan liggen dan erin en sommige overdrijven dat nogal enthousiast door echt als dikke moedervlek op te komen. Herkent iemand dat of ligt dit aan mij?
Ik geniet zowieso erg van het zwanger zijn hoor! Al ben ik denk ik ook wel weer blij als het weer voorbij is en ik een nieuw klein babymensenmeisje in mijn armen hebquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
Fijn dat je weer goedgekeurd bent! En ook zeer fijn dat het kindje op de curve ligt! Je kunt er dus weer volledig van gaan genieten?
Met dat vorkje erbij moet ik meteen aan lekkere biefstukjes van gevlekte koeien denkenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met dat vorkje erbij moet ik meteen aan lekkere biefstukjes van gevlekte koeien denken
ah ok! goed om te wetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben sms-contact voor DML en ik heb geen bericht gehad!
ach, jij een lamme doos, zij een lamme schrijfhand. Voor wat hoort wat toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Das lastig, wij krijgen de enveloppen bij de kaartjes, dus er wordt pas geschreven als de kleine er is.
Aan de andere kant, ik ga dat toch niet doen, daar heb ik mijn schatje voor. Voor mij maakt het dus eigenlijk helemaal niet uit
dat dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:26 schreef Vanyel het volgende:
Huup, noemde jij nou laatst 3 feb als eind van t jaar van de tijger? Is de derde nou de laatste tijgerdag of de eerste konijndag?
Als dat laatste, dan moet ik echt nu de straat op om ergens prostaglandinen te scoren. Kwilgeenkonijntje
edit: google is natuurlijk ook mijn vriend. Ik heb dus nog maar 26.5 uur![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor wie nieuwsgierig is, de tijger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ons kind!<3
Ik heb de vrouw al voorbereid dat ze zo aan de bak moet, die is vanavond bezig tot de eerste serieuze wee zich aandientquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:35 schreef huuphuup het volgende:
ghehe succes met zoekenorgasmes kunnen ook weeën opwekken hè, moet je t wel zonder prostagedoetjes stellen maar och.
Mijn tepels zijn al gevoelig genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, 26,5 uur is toch prima te doen Vanyel?
Beetje aan je tepels draaien mss? Pannekoeken eten?
Had je niet met de donor een afspraak kunnen maak voor wat doses Prostaglandinges rond deze tijd?Of is dat niet grappig?
de postzegels van Amélie verschillen niet zo gek veelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef MamaPurk het volgende:
Ow wauw!!!
Ons meisje is niet zo heel fotogeniek we hebben eigenlijk nog geen fatsoenlijke echo foto helaas... Ander szou zoiets wel echt een optie zijn (kan natuurlijk ook stiekem een echo foto van mijn andere dochter gebruiken die was wel fotogeniek, haha)
ze is haar slijmprop nog niet kwijt toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh, dat is wel heel erg mooi Huup!
Het scheelt in ieder geval zooi achteraf Vanyel
Weet je zeker dat je het goeie kind hebt gekozen voor de zegels?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
de postzegels van Amélie verschillen niet zo gek veelhaha, bijna t zelfde plaatje.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het scheelt in ieder geval zooi achteraf Vanyel
Ik had zomaar niet de indruk dat DML het over die zooi had.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef huuphuup het volgende:
ze is haar slijmprop nog niet kwijt toch?![]()
nee snap ik, maar die slijmprop is een hoop meer zooi dan prostaglanzooiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het goeie kind hebt gekozen voor de zegels?
[..]![]()
[..]
Ik had zomaar niet de indruk dat DML het over die zooi had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |