En ik heb Basboussa uit de lijst gehaald aangezien ze vandaag 2 wk over de uitgerekende datum zat & de linkjes die al een paar topics uit de OP verdwenen waren weer toegevoegdquote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef twentemeisje het volgende:
Wat een lieve foto's! *smelt*
Het-is-mij wat een tempo! Genieten jullie nu lekker van elkaar?
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag mijn enkels officieel als vermist opgegeven.
Dan zou ik vooral even niet oppassen Vanyel!quote:Op maandag 31 januari 2011 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Zijn dit niet de schoonouders die het allemaal te snel vinden gaan?
Eens kijken hoe lang ik bovenaan kan blijven staan.. Vandaag gaat de vk kijken of ik stripbaar ben, dus die koppositie kan heel snel verdwijnen als niet oppas.
oh!!quote:Op maandag 31 januari 2011 08:38 schreef Vanyel het volgende:
Zijn dit niet de schoonouders die het allemaal te snel vinden gaan?
Eens kijken hoe lang ik bovenaan kan blijven staan.. Vandaag gaat de vk kijken of ik stripbaar ben, dus die koppositie kan heel snel verdwijnen als niet oppas.
Wat fijn dat ze zo met je meedenken en dat je zo snel mag langskomen.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh, we kunnen gewoon vanmiddag al terecht!! Echt zo fijn!!
Vrijdag weer.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@vanyel balen wanneer moet je weer terug komen?
En hopen dat die afspraak niet nodig is natuurlijk.quote:
Succes T_A_Pquote:Op maandag 31 januari 2011 11:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh, we kunnen gewoon vanmiddag al terecht!! Echt zo fijn!!
Nou, als je goed gestript bent dan kan het maar zo zijn dat de weeen inderdaad bijna meteen komen opzetten. Weeen zijn in het begin niet meer dan vervelend, maar als je nog met kind op de fiets moet zou ik ook ff passen. Ik werd gestript en daarna moest het ziekenhuis nog gebeld worden en de spullen bij elkaar gezocht en terwijl ik daarop wachtte bij de vk voelde ik inderdaad al lichte weeen... Dat bleef zo tot ik in het ziekenhuis was voor de bevalling zelf, pas toen werden de weeen hefitger dat ik echt even moest zuchten, maar toen had ik ook al 7 of 8 cm..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:38 schreef Juud79 het volgende:
Maar is het zo dat je van strippen acuut last kan krijgen?
Ik heb altijd gehoord dat het strippen zelf een naar gevoel is, maar dat het dan meestal na een half uur tot langer gaat rommelen of helemaal niet.
Ik zelf zou altijd kiezen voor strippen, als ze het zouden aanbieden. Bij mij in de praktijk gaan ze er ook redelijk soepel mee om, zeker bij een tweede zwangerschap willen ze bij 38 weken al voor je kijken of het kan.
Ik zou zelf zo verbaasd zijn al ik een Mei kindje zou krijgen, ik ga er helemaal vanuit dat ze ergens tussen 1 en 6 Juni geboren zal worden.
En bedenk dan dat TF beviel in 45 minuutjes... stel je voor...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef huuphuup het volgende:
Nouja wat Tico zegt dus.
Het is niet mijn eerste bevalling, de vorige keer ging het erg rap met heftige weeën (zonder strippen btw); het hoeft niets te zeggen maar het zou zomaar wel gelijk kramp en weeën op kunnen leveren. Ik moet dan wel nog thuis zien te komen met mn anderhalf jarige.
De eerste keer heb ik me niet laten strippen, ten eerste omdat ik vertrouwen wilde hebben in mn lijf en alles spontaan wilde ervaren, ten tweede omdat ik geen zin had in gerommel dat niet door zou zetten.
Dit keer zou ik het aanbod eerder aannemen omdat het gewoon hoe langer hoe zwaarder wordt met een dreumes erbij.
Er echt op staan? Lijkt mij dat je daar zelf echt wel wat in te zeggen hebt.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef maffemuts het volgende:
En als ze er echt op staan Huup, kun je altijd nog vragen of ze het dan in de visiteronde willen plannen ofzo. Dan ben je iig thuis als t gaat rommelen.
ja nouja het blijft mijn lijf toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef maffemuts het volgende:
En als ze er echt op staan Huup, kun je altijd nog vragen of ze het dan in de visiteronde willen plannen ofzo. Dan ben je iig thuis als t gaat rommelen.
Is het ook geen optie om te overleggen of de verloskundige als ze onderweg is en in de buurt even bij jou thuis langskomt en je daar stript?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef huuphuup het volgende:
Nouja wat Tico zegt dus.
Het is niet mijn eerste bevalling, de vorige keer ging het erg rap met heftige weeën (zonder strippen btw); het hoeft niets te zeggen maar het zou zomaar wel gelijk kramp en weeën op kunnen leveren. Ik moet dan wel nog thuis zien te komen met mn anderhalf jarige.
De eerste keer heb ik me niet laten strippen, ten eerste omdat ik vertrouwen wilde hebben in mn lijf en alles spontaan wilde ervaren, ten tweede omdat ik geen zin had in gerommel dat niet door zou zetten.
Dit keer zou ik het aanbod eerder aannemen omdat het gewoon hoe langer hoe zwaarder wordt met een dreumes erbij.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Poppedein het volgende:
Heb je evt wel een fietsbel, zodat je om hulp kunt roepen onderweg?
Hey poppedein, mijlpaal voor ons: 26 wekenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Poppedein het volgende:
Heb je evt wel een fietsbel, zodat je om hulp kunt roepen onderweg?
Ik ben vrijdag vrij, ik kan je wel heen en weer brengen als je echt wilt laten porren van voren..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nouja het blijft mijn lijf toch?als ik nee zeg dan is t een knappe vk die mij gestript krijgt voor de 41.5 ofzo.
Maar ik snap wat je bedoelt, vragen of ze het hier thuis doen is eigenlijk de enige reëele optie. B. kan echt geen vrij nemen zomaar (helaas poppedeinheb het net nagevraagd.) En ik zie het ook niet zo zitten om mn vader of moeder mee te nemen dan
En de avondafspraken zitten dus al vol de komende twee weken.
Komt goed, we wachten rustig af en zo niet dan vraag ik wel naar een visiteronde.
porren van vorenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag vrij, ik kan je wel heen en weer brengen als je echt wilt laten porren van voren..
daarom. ik maak t mezelf alleen maar moeilijk door er vanuit te gaan dat het morgen wel op gang zal komen, kan teleurstelling alleen maar in de hand werken eigk.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ja, jij liep bij de eerste ook flink uit.. Een 2e hoeft per definitie niet eerder aan te dienen..
Bij mij bleef iedereen ook maar roepen dat een 2e toch wel meestal eerder komt dan de eerste.. Zo jammer dat ik er ook een beetje in mee ging idd. Uiteindelijk bleef Leyla nog langer zitten dan Jenny.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
daarom. ik maak t mezelf alleen maar moeilijk door er vanuit te gaan dat het morgen wel op gang zal komen, kan teleurstelling alleen maar in de hand werken eigk.
Hmm, het kan mij betreft niet hard genoeg gaan eigenlijk. Niet dat ik het zwanger zijn zo erg vind, maar ben gewoon ongeduldigquote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
porren van voren![]()
![]()
lief van je, ik kijk wel even, sowieso vanavond met B. even overleggen. Misschien bel ik sowieso wel of ze niet vrijdag op de visiteronde hier langs kunnen komen eventueel. Zou enorm schelen voor mij zeg maar.
Maar stiekem hoop ik het gewoon allemaal niet nodig te hebben![]()
vóór 3 februari is mn kind nog van het jaar van de tijger, daarna wordt het t jaar van het konijn. Ik ben benieuwd wat t wordt haha.
Poppedein en Tankgirl wat gaan jullie hard!! een half jaarwat een gekke mijlpaal is het toch. Gaat t voor jullie gevoel ook rap?
Je belt maar of ik taxi moet spelen, ik heb nog van die matjes van mn kraampakket, dus mn auto is beschermd.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:42 schreef huuphuup het volgende:
Ik reken trouwens op een Chinese trouw- en geboortegolf vanaf volgend jaar februari. Dan is het weer het jaar van de draak.
@Tico oh hier roept alleen mn schoonmoeder (alweer!) vanaf 34 weken ofzo dat dit kind wel heeeeeel snel geboren zal worden, want zowel B. als zijn broertje werden rond de 38 weken geboren. Ik weet ook zeker dat als ik een dag voor de 40 weken beval dat ze dan zal roepen van ik zei het toch!![]()
Ik zie het wel, ik ga uit van na de 40 weken, tenzij ik idd vrijdag gestript zou worden, dan ben ik nog geen 40 weken. Maar ik ben me er wel heel erg van bewust dat het weinig hoeft te zeggen, dat t een tweede is zeg maar.
haha op deze termijn heet dat geen dramaqueen maar gewoon hoogzwanger DMLquote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, zei je nou laatst dat je buurmeisje al bevallen is toen je vertelde over haar met 39 weken trouw actie?
Ze heeft dus niet jullie naam gekozen?
Ow en ik ben alleen 's nachts zo'n dramaqueen hoor af en toe. Overdag nergens last van maar de nachten gaan waardeloos lichamelijk gezien.
Dan word het wel een grote beeb boom deze week en dan moeten we weer zo lang wachten op de volgende beeb! Jullie moeten het maar een beetje verspreiden hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef huuphuup het volgende:
DML ik had geen plannen hoor!jij gaat gewoon samen met Vanyel vannacht en ik morgen, zoiets?
nee hoor, ik gun het jullie allebei van harte om gewoon 'lekker' te bevallen. T is mooi geweest zo, voor jullie beiden, tijd voor die nieuwe fase.
weheheh, maar das toch ook leuk? Ze kunnen zo heerlijk enthousiast reagerenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef huuphuup het volgende:
oh tankgirl wat leuk dat je zo'n goeie band hebt met je nichtjelekker meeleven met elkaars zwangerschap en kindjes enzo
![]()
mijn nichtje leeft ook met me mee maar die is 7voelt toch anders
Ow my, ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot, wat een afschuwelijke naam.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha op deze termijn heet dat geen dramaqueen maar gewoon hoogzwanger DMLhet mag, en komt ook weer goed, echt.
Ja mn buurmeisje is bevallen. We hadden er al wel op gegokt dat onze smaken wat uiteen lopen. Het kindje heet Kayleigh.
Tico ik vind t echt lief van je![]()
ik moet er even over denken hoe en wat.
Ik had eigenlijk niks anders verwacht, heb op de structureel gespannen buik na geen voorwerkgevoel gehad, geen wee-achtigen 's nachts, helemaal niks de afgelopen dagen. Ik moet zeggen dat ik een goeie week geleden meer haast had dan nu, voel me nu een stuk beter en hou het nog wel ff vol. Komt goed dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef Poppedein het volgende:
Vanyel, jammer...voelde t als een erg grote teleurstelling, of had je er ook wel rekening mee gehouden? Soms is alleen massage van de baarmoedermond al wel voldoende om de bevalling in gang te zetten, of in ieder geval het verwekingsproces te bespoedigen...potdicht kan maar zo ineens rijp zijn hoor! Keep ya head up!
Shit, nu krijg ik wel opeens weer haast. Ik wil een tijger!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef huuphuup het volgende:
vóór 3 februari is mn kind nog van het jaar van de tijger, daarna wordt het t jaar van het konijn. Ik ben benieuwd wat t wordt haha.
Wij zijn echt hele nette mensen voor de rest hoor, eerlijk waarquote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef huuphuup het volgende:
Och, het is niet onze smaak nee, maar ik kijk niet echt op van die naam eigenlijk. B. had ingezet op Samanthaik had ingezet op Amy of iets in die richting.
Het is in ieder geval niet zo'n zelf bedacht samengesteld gedrocht mét bijzondere spelling ofzo.
Vást wel, ik heb juist nu wat meer spreekuren de komende tijd! De 17e niet trouwens, maar gewoon ff vragen bij t inplannen volgende keer! Leuk!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
En kom ik binnenkort nog een keer bij jou op controle voordat je met ZW-verlof gaat? lijkt me leuk! haha
haha ik moet dus de 17e heenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Vást wel, ik heb juist nu wat meer spreekuren de komende tijd! De 17e niet trouwens, maar gewoon ff vragen bij t inplannen volgende keer! Leuk!
heeeeel handigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:31 schreef Poppedein het volgende:
hahaha, handig he, ik ook niet hoor, net opgezocht
Het kan dan zomaar zijn dat onze dochter al is geborenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef p_iglet het volgende:
Vandaag de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, 7 april.
Wat klinkt dat nog gruwelijk ver weg!!
Wat ben ik blij voor jullie TAP! Kan me voorstelling dat het een enorme opluchting is!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
We hebben een hartslag gehoord!!! Ben zó opgelucht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |