quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja!zo sta ik hier thuis tegenwoordig heul vaak met een billendoekje onder mn neus
helpt wel! voor de grapjurken, een ongebruikt billendoekje hè!
Tot ik opzij keek en kleine dreumes ook enthousiast aan zo'n doekje zag snuiven, misschien toch wat minder opvallend doen
Yay uitgerekende datum!!![]()
![]()
ja eh jij had die tiet voor de uitgang als lokkertje toch? Ik zou zeggen parkeer de tet daar weer, op 1 been hopsend de trap af terwijl je pannenkoeken met ananasharten eet en bitterlemon drinkt. Succes gegarandeerd!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Nou, mijn lief heeft nu al van 2 mensen de vraag gekregen of zij dat niet bij me wil doen.
Waaronder de vkMaar die maakte er wel een grapje van.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik lust geen bitter lemon
Dan maar afwachten vrees ik..
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja!zo sta ik hier thuis tegenwoordig heul vaak met een billendoekje onder mn neus
helpt wel! voor de grapjurken, een ongebruikt billendoekje hè! Tot ik opzij keek en kleine dreumes ook enthousiast aan zo'n doekje zag snuiven, misschien toch wat minder opvallend doen
Yay uitgerekende datum!!![]()
![]()
ja eh jij had die tiet voor de uitgang als lokkertje toch? Ik zou zeggen parkeer de tet daar weer, op 1 been hopsend de trap af terwijl je pannenkoeken met ananasharten eet en bitterlemon drinkt. Succes gegarandeerd!
Dan hebben we de jaarlijkse Amelie-fanclubdag nog danic! Daar was jij toch ook lid van?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:35 schreef danic het volgende:
[..]
![]()
![]()
(god huup wat ga ik je opmerkingen missen straks)
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan hebben we de jaarlijkse Amelie-fanclubdag nog danic! Daar was jij toch ook lid van?
Ik kan echt niet wachten tot ze het aan heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:45 schreef Takkembah het volgende:
Leuk Tally, ik ben erg benieuwd naar de rest!
Mja.. Daar denk ik nog maar niet aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef Lujaxa het volgende:
Oh Tally wat schattig.. en wat een toffe oma.. ik mis de mijne soms nog héél hard..
Dat zou iets voor mijn vader zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:48 schreef huuphuup het volgende:
oh tally wat schattig! en wat stoer je oma op google!![]()
mijn oma doet een uur over een mail van 3 regels en als ie verzonden is dan gaat ze me bellen om te zeggen dat ze een mail gestuurd heeft over dat mn broertje voor haar gekookt had![]()
en mijn oma is 68...
Huupquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:48 schreef huuphuup het volgende:
oh tally wat schattig! en wat stoer je oma op google!![]()
mijn oma doet een uur over een mail van 3 regels en als ie verzonden is dan gaat ze me bellen om te zeggen dat ze een mail gestuurd heeft over dat mn broertje voor haar gekookt had![]()
en mijn oma is 68...
euh ja mijn oma was jong toen ze mijn moeder kreeg, 18 geloof ik? en mijn moeder was jong toen ze mij kreeg, 21, dan gaat het hardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |