quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja!zo sta ik hier thuis tegenwoordig heul vaak met een billendoekje onder mn neus
helpt wel! voor de grapjurken, een ongebruikt billendoekje hè!
Tot ik opzij keek en kleine dreumes ook enthousiast aan zo'n doekje zag snuiven, misschien toch wat minder opvallend doen
Yay uitgerekende datum!!![]()
![]()
ja eh jij had die tiet voor de uitgang als lokkertje toch? Ik zou zeggen parkeer de tet daar weer, op 1 been hopsend de trap af terwijl je pannenkoeken met ananasharten eet en bitterlemon drinkt. Succes gegarandeerd!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Nou, mijn lief heeft nu al van 2 mensen de vraag gekregen of zij dat niet bij me wil doen.
Waaronder de vkMaar die maakte er wel een grapje van.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik lust geen bitter lemon
Dan maar afwachten vrees ik..
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja!zo sta ik hier thuis tegenwoordig heul vaak met een billendoekje onder mn neus
helpt wel! voor de grapjurken, een ongebruikt billendoekje hè! Tot ik opzij keek en kleine dreumes ook enthousiast aan zo'n doekje zag snuiven, misschien toch wat minder opvallend doen
Yay uitgerekende datum!!![]()
![]()
ja eh jij had die tiet voor de uitgang als lokkertje toch? Ik zou zeggen parkeer de tet daar weer, op 1 been hopsend de trap af terwijl je pannenkoeken met ananasharten eet en bitterlemon drinkt. Succes gegarandeerd!
Dan hebben we de jaarlijkse Amelie-fanclubdag nog danic! Daar was jij toch ook lid van?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:35 schreef danic het volgende:
[..]
![]()
![]()
(god huup wat ga ik je opmerkingen missen straks)
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dan hebben we de jaarlijkse Amelie-fanclubdag nog danic! Daar was jij toch ook lid van?
Ik kan echt niet wachten tot ze het aan heeftquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:45 schreef Takkembah het volgende:
Leuk Tally, ik ben erg benieuwd naar de rest!
Mja.. Daar denk ik nog maar niet aanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:47 schreef Lujaxa het volgende:
Oh Tally wat schattig.. en wat een toffe oma.. ik mis de mijne soms nog héél hard..
Dat zou iets voor mijn vader zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:48 schreef huuphuup het volgende:
oh tally wat schattig! en wat stoer je oma op google!![]()
mijn oma doet een uur over een mail van 3 regels en als ie verzonden is dan gaat ze me bellen om te zeggen dat ze een mail gestuurd heeft over dat mn broertje voor haar gekookt had![]()
en mijn oma is 68...
Huupquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:48 schreef huuphuup het volgende:
oh tally wat schattig! en wat stoer je oma op google!![]()
mijn oma doet een uur over een mail van 3 regels en als ie verzonden is dan gaat ze me bellen om te zeggen dat ze een mail gestuurd heeft over dat mn broertje voor haar gekookt had![]()
en mijn oma is 68...
euh ja mijn oma was jong toen ze mijn moeder kreeg, 18 geloof ik? en mijn moeder was jong toen ze mij kreeg, 21, dan gaat het hardquote:
vertel mij wat. ik ben benieuwd hoe mijn man het wil gaan doen allemaal.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:06 schreef Tally het volgende:
Vandaag precies nog 11 weken tot de uitgerekende datum!!!!
PANIEK!!!!!! Want ik moet nog zo veel.. En ik wil nog zo veel... En en en en
*zucht*
En ik heb ook tijd genoegMaar toch.. Het gaat zo snel voorbij
Vanavond komt mijn vader om de muren in de babykamer te schuren. Dit weekend zijn we een nachtje in Brussel. Volgende week worden de muren geschilderd en het laminaat gelegd. 11 februari komt de babykamer. Dan heb ik nog een projectje dat de lamp heet (voor in de babykamer).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:19 schreef Popples het volgende:
[..]
vertel mij wat. ik ben benieuwd hoe mijn man het wil gaan doen allemaal.
ik ben vandaag 17 weken en met 34 weken wil ik zijn kamer vrij hebben om de kamer te maken.
hij moet de garage nog verbouwentuin aanleggen(voor en achter)
en kamer maken en een auto rijdend maken. dat binnen nu en 17 weken
ik wil nog mijn vaders 50ste verjaardag plannen die is 17 juli jarig terwijl ik 8 juli uitgerekend ben. ook zo een probleempunt.
ik krijg het nu al benauwd
zo...wat een drukte Tally!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanavond komt mijn vader om de muren in de babykamer te schuren. Dit weekend zijn we een nachtje in Brussel. Volgende week worden de muren geschilderd en het laminaat gelegd. 11 februari komt de babykamer. Dan heb ik nog een projectje dat de lamp heet (voor in de babykamer).
We hebben nog geen geboortekaartjes uitgezocht of ontworpen
15 april ben ik uitgerekend. En de bruiloft is 19 mei
Soms schiet ik best in de stress![]()
Weet je zeker dat dat co-assistenten waren en geen arts-assistenten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Jose81 het volgende:
Ze stond er trouwens ook behoorlijk van te kijken dat er helemaal geen echte gyn bij betrokken was; alleen een co-assistente, die later nog wat hulp kreeg van een andere co-assistent.
klinkt toch best goed geregeldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Vanavond komt mijn vader om de muren in de babykamer te schuren. Dit weekend zijn we een nachtje in Brussel. Volgende week worden de muren geschilderd en het laminaat gelegd. 11 februari komt de babykamer. Dan heb ik nog een projectje dat de lamp heet (voor in de babykamer).
We hebben nog geen geboortekaartjes uitgezocht of ontworpen
15 april ben ik uitgerekend. En de bruiloft is 19 mei
Soms schiet ik best in de stress![]()
Nou ze zit tegen mijn ribbenkast te duwenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:07 schreef Popples het volgende:
[..]
klinkt toch best goed geregeldstraks kun je gewoon weer ademhalen
Met 17 weken hadden wij ook nog nietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:11 schreef Aventura het volgende:
Wij zijn bijna 17 weken en hebben nog niks gedaan of gekocht. Hoeft ook niet verbouwd te worden, dat scheelt.
Ik ken dat ja. Ik had begin van de zwangerschap nodig om over de klote dingen van de zwangerschap heen te komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:29 schreef Aventura het volgende:
Mijn moeder heeft al een kinderstoel en matrasje voor bij hun thuis
ze zijn er meer mee bezig dan ik dacht. Als ik straks niet oplet nemen zij het kind zo van me over
Het komt ook omdat ik me weinig zwanger gevoeld heb én veel aan mijn hoofd had. Mijn hand, de operatie, het gips, en nog veel meer dingen. Nu is alles weer 'normaal' en nu kan ik me gaan wentelen in het zwanger zijn. Ik heb inmiddels behang en wat accessoires voor de babykamer uitgezocht. Wat is dat léuk zeg!!!
ik doelde op deze generaliserende post...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef MamaPurk het volgende:
Heftig zeg Jose, ik zou inderdaad het gesprek aangaan. Kan uiteindelijk voor jezelf ook meer rust creeëren voor de komende bevalling.
Nu is communiceren met patiënten in mijn beleving zowieso niet de sterkste kant van artsen, co-assistenten en dat soort volk.
Ik kijk er wel naar vanaf de patiënt-kant en ik ben het helemaal met je eens. Mijn ervaring met het ziekenhuis is dan ook gewoon heel positief. De arts-assistenten waren begripvol en informatief, de co-assistenten stelden zich vriendelijk maar terughoudend op, en bijna alle verpleegkundigen zijn schatten van mensen. De oppergynaecoloog heb ik niet vaak gezien, maar als hij er was was hij volledig op de hoogte en ontzettend lief. Zo nu en dan heb ik iemand getroffen waar ik het niet mee kon vinden, een verloskundige die me aan liet rommelen met slecht slapen, een verpleegkundige die me niet goed door de bevalling hielp... Dat kan helaas gebeuren. Het enige wat ik echt heel jammer vind is dat het overwegend fantastische personeel zo weinig tijd heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
(en eigenlijk is het ook niet helemaal eerlijk, want ik bekijk het ook vanaf de andere kant...meer als collega, dan als patient...).
Nee die dingen zijn gewoon erg duurquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef Juud79 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die schrikt van de prijzen van geboortekaartjes? De kaarten die ik mooi vind zijn 2 euro per stuk. Is dat een normale prijs of zijn ze ook goedkoper of nog veel duurder te vinden?
Ik denk dat ik er 75 nodig heb, dus het aantal valt wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |