abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92175203
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Marlinde het volgende:
Mefke: Welk ledikantje is dat? De goedkoopste, zou die kunnen? En hoef je de lattenbodem dan niet extra stevig te maken? Is hij stevig genoeg om er een dreumes in te laten slapen?
Een beetje een late reactie, maar als je een Ikeabedje koopt waar je een peuterbedje van kunt maken dan krijg je er inderdaad een verstevigende lat bij waardoor het bed stevig genoeg is. Je boort dan dus eerst de gaten op de goede hoogte, bevestigt de lattenbodem, monteert de lat en bevestigt daarna het bedje aan je eigen bed. Dat laatste kun je op verschillende manieren doen; wij hebben snelbinders gebruikt. Ik heb ook van een Prénatalbedje een cosleeper gemaakt en dat bedje was zonder extra lat al stevig genoeg.

En om nog terug te komen op het strippen: bij mij zijn de weeen dus meteen in alle hevigheid losgebarsten na het strippen, maar toen was ik al een keer gestript en was ik de slijmprop al verloren. Het rommelde toen dus tevoren al flink.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92175713
oh ja dat strippen, ik heb gister met B. overlegd en we wachten voorlopig nog even af. B. had het liefst vandaag de vk al voor me gebeld om te vragen of ze niet langs kon komen :D <3 maar ik ben nog geen 40 weken en vind het te vroeg.

Als het vrijdag ter sprake komt vraag ik of de dienstdoende vk op haar visiteronde langs kan komen, die dag of die komende week. Ik woon dicht bij de praktijk dus het zou hopelijk niet al te belastend moeten zijn voor hun agenda.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92175933
Klinkt als een goed plan, huup. Het suffe is dat elke dag nu gewoon heel lang kan voelen terwijl je dat na de bevalling meteen weer vergeten bent.

Waarom vind je het nu trouwens te vroeg? Ben je bang voor loos gerommel als je er te vroeg aan begint?
pi_92176140
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Klinkt als een goed plan, huup. Het suffe is dat elke dag nu gewoon heel lang kan voelen terwijl je dat na de bevalling meteen weer vergeten bent.

Waarom vind je het nu trouwens te vroeg? Ben je bang voor loos gerommel als je er te vroeg aan begint?
ja :Y dat laatste.

Ik zeg geen nee tegen een bevalling nu :9 maar enorm gerommel kan ik echt niet gebruiken. Als het zo gebeurt zonder strippen dan doe je er niets aan maar ik wil het niet opzoeken. B. kan niet zomaar zonder meer naar huis komen of thuis blijven ofzo dus het is wel even goed nadenken over wat handig is.
Morgen moeten we naar het ziekenhuis voor Amélie, dan komt mn moeder, dat leidt alweer wat af, donderdagavond komt wie is de mol op tv :+ en daarna is het alweer vrijdag, moet ik naar de vk, en daarna dus weekend en dus is B. weer een tijdje thuis :7 zo kom ik de week wel door :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92176261
OMG, het is zo volstrekt herkenbaar! 'En om 17:00 uur komt As the world turns en dan is het alweer 18:00 uur en gaan we eten.' :+

Nou ja, het duurt nu echt niet lang meer voor ze er is!
pi_92176532
Wat is t toch een rare gewaarwording van tijd die laatste dagen...fijn dat jullie t er even samen over gehad hebben Huups!

Ohh mèn, ik voelde me even echt heel zwanger net. Ik stond met een niet startende auto door kapotte accu te wachten op route mobiel. En ik moest al zooo nodig plassen, en vervolgens begon mijn kleine mannelijke balletdanseres ook nog eens pirouettes te draaien op mijn blaas.. Ik heb echt de neiging moeten onderdrukken om niet met mn handen tussen mn benen te wachten. Toen de lieve monteur eindelijk kwam en zag dat ik zwanger was en ernstig stond te wiebelen, heeft hij me eerst naar t ziekenhuis geraced en daar op me gewacht tot ik fijn mijn blaas geleegd had om vervolgens terug te rijden en mijn auto te maken...écht, ik wilde terplekke wel een kind van m O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_92176624
Je kunt je kind naar hem vernoemen.
pi_92176699
Poppedein :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92176746
hihi ik vind het een geniale actie van die monteur :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92177023
Claudia, wat een idee!! Ik weet zn naam alleen niet :o, alleen zn voorletter "J" O+ Dat geeft nog wel wat speling natuurlijk, maar wellicht dat we t op t geboortekaartje kunnen verduidelijken!
pi_92177117
Kijk, dan geef je je kind gewoon de naam van mijn J. Da's ook nog eens een heel leuke naam. :7

Superlieve actie van die monteur! Ik krijg altijd een heel fijn gevoel van dat soort acties, een soort hersteld vertrouwen in de mensheid of zo. :Y)
pi_92177163
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef MamaPurk het volgende:
Zo ik ben weer goed gekeurd!
Grizzlybear ik had een groeiecho omdat rond de 30 weken bleek dat het kindje aan de kleine kant was. Nu het kindje is nu zo een 2500 gram is nog steeds niet erg groot, zit laag in de groeicurve maar wel netjes erin :) (mijn dochtertje was 8,5 pond bij de geboorte dus dit wordt een heel ander kindje waarschijnlijk)
[...]
Fijn dat je weer goedgekeurd bent! En ook zeer fijn dat het kindje op de curve ligt! Je kunt er dus weer volledig van gaan genieten?

Wat een geweldige ervaring Poppedein, dat is pas echt leuk om mee te maken! Gelukkig dat er dus nog leuke / lieve mensen zijn.
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_92177231
Das zeker een hele leuke Claudia, alleen komt dat bij mn lief uit zn mond alsof hij een jankende wolf imiteert...het kleine sprankje jaloezie daarbij zal t niet makkelijker maken ;)

En inderdaad! Gewoon lief! niet vragen, gewoon hup, hulp!
pi_92177285
Wat een meedenkende monteut pd
Mamap fijn dat jullie kindje op de curve zit

Wij hebben morgenavond de 20wk echt
donderdag controle vk en vrijdag controle z-huis echt een baby weekje
En morgen moet ik naar de arboarts
pi_92177346
Poppedein dat wordt dus een naam met een J.
Kwam laatst nog een leuke naam tegen (collega heeft een zoon gekregen) 'Jonne'.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 1 februari 2011 @ 16:24:46 #241
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92178347
Joep dus :+
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 16:25:35 #242
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92178386
En poppedein, door jouw post vraag ik me af hoe lief van Claudia heet :D

"juuuuwwuuuw"
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:02:14 #243
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92180162
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef seilram het volgende:
En poppedein, door jouw post vraag ik me af hoe lief van Claudia heet :D

"juuuuwwuuuw"
Dankje, ik zat net een sinaasappel te eten en het sap ging door mijn neus }:|
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_92181395
Ik heb best een hoop moedervlekken. Sinds ik zwanger ben zijn die allemaal meer op de huid gaan liggen dan erin en sommige overdrijven dat nogal enthousiast door echt als dikke moedervlek op te komen. Herkent iemand dat of ligt dit aan mij?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92181433
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:02 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Dankje, ik zat net een sinaasappel te eten en het sap ging door mijn neus }:|
Fotootje gemaakt voor het Rapleytopic? :P
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92182678
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb best een hoop moedervlekken. Sinds ik zwanger ben zijn die allemaal meer op de huid gaan liggen dan erin en sommige overdrijven dat nogal enthousiast door echt als dikke moedervlek op te komen. Herkent iemand dat of ligt dit aan mij?
Herken ik :Y
Ik ben ook enorm gevlekt :Y) en ik had het vorige zwangerschap ook, dat ze echt zo op de huid liggen. Ik kreeg er ook ineens een moedervlek bij op de onderkant van mn voet :? zo'n stomme plaats...

Poppedein vertelde toen dat het erbij kan horen tijdens de zw.schap maar dat ze wel altijd adviseerde om het na te laten kijken, je weet maar nooit zeg maar.
Ik heb toen wel naar mn voet laten kijken. Enórm charmant in een onmogelijke houding met mn voet op het bureau van de huisarts :') die heeft er smakelijk om gelachen en dr was niets aan de hand :P

Ik heb trouwens eerlijk gezegd geen idee of het na de zw.schap weer over is gegaan... ik heb nauwelijks behoorlijk kunnen ontzwangeren voor ik weer zwanger was dus ik heb er niet echt op gelet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92184014
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef grizzlybear het volgende:

[..]

Fijn dat je weer goedgekeurd bent! En ook zeer fijn dat het kindje op de curve ligt! Je kunt er dus weer volledig van gaan genieten?

Ik geniet zowieso erg van het zwanger zijn hoor! Al ben ik denk ik ook wel weer blij als het weer voorbij is en ik een nieuw klein babymensenmeisje in mijn armen heb :)
Net nog even snel weer de auto kapot toen we bij mijn ouders vandaan reden 4de keer in 3 weken tijd dat er allerlei lichtjes gingen branden, meteen garage gebeld uitgelegd, zo goed als 37 weken zwanger en wil een betrouwbare auto op de stoep hebben staan. Nou ja het was druk in de werkplaats, blabla, maar gelukkig de lieverd begreep het en we konden de auto komen brengen en kregen meteen een vervangende (zonder allerlei rare lichtjes) mee! Zo fijn als mensen zich toch in kunnen leven he :)
Net als de monteur van Poppedein :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92184884
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben ook enorm gevlekt :Y)
Met dat vorkje erbij moet ik meteen aan lekkere biefstukjes van gevlekte koeien denken :D
pi_92185271
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Met dat vorkje erbij moet ik meteen aan lekkere biefstukjes van gevlekte koeien denken :D
:D

gevlekte koe, ja dat komt wel in de buurt momenteel :+

waar is DML eigk? heb ik die al gezien vandaag? ik weet t niet meer :@
ik hoop dat je de dag een beetje okay bent doorgekomen DML! :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92185700
Huup, klinkt als een prima plan. Mooi zo.
En Poppedein, ik zou ook in staat geweest zijn de man te zoenen, net als de monteur van Mamapurk.

Sannne, waar woon je? Je kan op de site van Anita gewoon opzoeken waar je die dingen kan kopen. En ik vond ze best goedkoop, ik ben dure gewend omdat ik een raar model borsten heb en een groter maat.

Ik lag straks op mijn buik in het peuterbad van het zwembad, raakt mijn buik zomaar de bodem. He, dat is de bedoeling niet _O- De rust doet me goed, groeispurtje lijkt wel. En wat was ik blij met mijn zwangerschapsbadpak. Tis een dom zwart hoogesloten speedo ding, maar ik zag iemand anders die ook zwanger was en waar haar borsten bijna uit haar badpak vielen. Dat lijkt me dan ook weer niets.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')