Heb je er een gekocht?? Linksonder beginnen en niet schrikken als je nog niets hoort, het is een tijdje zoeken in het begin!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen of de Angelsounds werkt bij mij!
Welkom nieuwe zwangeren!
Een GOEIE lingeriezaak zei ik. Daar zitten ze hoogstens aan je bh. Dat heb ik wel over voor de perfecte pasvorm. Ook als ik niet zwanger ben trouwens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef Sannne het volgende:
@ Vanyel Maar dan gaan mensen aan je borsten zitten enzo..
Dat jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een GOEIE lingeriezaak zei ik. Daar zitten ze hoogstens aan je bh. Dat heb ik wel over voor de perfecte pasvorm. Ook als ik niet zwanger ben trouwens.
Gisteren nog in een goede lingeriezaak geweest. Na zwangerschap en 1,5 jaar voeden eindelijk weer eens een goede BH. Geen idee van de maat, maar ze heeft nergens aangezeten, even onder mijn borsten gemeten over mijn hemdje heen en kwam meteen met de perfect zittende bh aandragenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een GOEIE lingeriezaak zei ik. Daar zitten ze hoogstens aan je bh. Dat heb ik wel over voor de perfecte pasvorm. Ook als ik niet zwanger ben trouwens.
Een beetje een late reactie, maar als je een Ikeabedje koopt waar je een peuterbedje van kunt maken dan krijg je er inderdaad een verstevigende lat bij waardoor het bed stevig genoeg is. Je boort dan dus eerst de gaten op de goede hoogte, bevestigt de lattenbodem, monteert de lat en bevestigt daarna het bedje aan je eigen bed. Dat laatste kun je op verschillende manieren doen; wij hebben snelbinders gebruikt. Ik heb ook van een Prénatalbedje een cosleeper gemaakt en dat bedje was zonder extra lat al stevig genoeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Marlinde het volgende:
Mefke: Welk ledikantje is dat? De goedkoopste, zou die kunnen? En hoef je de lattenbodem dan niet extra stevig te maken? Is hij stevig genoeg om er een dreumes in te laten slapen?
jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Klinkt als een goed plan, huup. Het suffe is dat elke dag nu gewoon heel lang kan voelen terwijl je dat na de bevalling meteen weer vergeten bent.
Waarom vind je het nu trouwens te vroeg? Ben je bang voor loos gerommel als je er te vroeg aan begint?
Fijn dat je weer goedgekeurd bent! En ook zeer fijn dat het kindje op de curve ligt! Je kunt er dus weer volledig van gaan genieten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef MamaPurk het volgende:
Zo ik ben weer goed gekeurd!
Grizzlybear ik had een groeiecho omdat rond de 30 weken bleek dat het kindje aan de kleine kant was. Nu het kindje is nu zo een 2500 gram is nog steeds niet erg groot, zit laag in de groeicurve maar wel netjes erin(mijn dochtertje was 8,5 pond bij de geboorte dus dit wordt een heel ander kindje waarschijnlijk)
[...]
Dankje, ik zat net een sinaasappel te eten en het sap ging door mijn neusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef seilram het volgende:
En poppedein, door jouw post vraag ik me af hoe lief van Claudia heet![]()
"juuuuwwuuuw"
Fotootje gemaakt voor het Rapleytopic?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:02 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Dankje, ik zat net een sinaasappel te eten en het sap ging door mijn neus
Herken ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb best een hoop moedervlekken. Sinds ik zwanger ben zijn die allemaal meer op de huid gaan liggen dan erin en sommige overdrijven dat nogal enthousiast door echt als dikke moedervlek op te komen. Herkent iemand dat of ligt dit aan mij?
Ik geniet zowieso erg van het zwanger zijn hoor! Al ben ik denk ik ook wel weer blij als het weer voorbij is en ik een nieuw klein babymensenmeisje in mijn armen hebquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
Fijn dat je weer goedgekeurd bent! En ook zeer fijn dat het kindje op de curve ligt! Je kunt er dus weer volledig van gaan genieten?
Met dat vorkje erbij moet ik meteen aan lekkere biefstukjes van gevlekte koeien denkenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met dat vorkje erbij moet ik meteen aan lekkere biefstukjes van gevlekte koeien denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |