abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92164283
Ik ga ook maar eens proberen of de Angelsounds werkt bij mij!

Welkom nieuwe zwangeren! *O*
pi_92164442
Bij Xandy lag de placenta ook aan de voorkant en ik voelde ze pas denk ik rond 27 weken en dan nog héél lichtjes.. het draaien was duidelijker dan haar stampjes...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:37:37 #203
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92165706
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen of de Angelsounds werkt bij mij!

Welkom nieuwe zwangeren! *O*
Heb je er een gekocht?? Linksonder beginnen en niet schrikken als je nog niets hoort, het is een tijdje zoeken in het begin!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_92165803
Heb er een besteld, vandaag of morgen komt hij binnen. Spannend!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:40:30 #205
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92165817
Mijn placenta ligt nu achter. Deze keer voelde ik ook veel vroeger vanalles. Met Joep lag hij rechts en aan die kant voelde ook echt met week 24 wat.

Geen bh, ik moet er niet aan denken en ik heb ook echt geen flinke memmen. Normaal 80b en nu zit dat wel wat strak... maar ach, heu, dat overleef ik wel.

Zaterdag had ik een vermoeiende dag, veel bewogen, weinig gezeten. Dat liet mijn dame snachts merken. Ik heb bijna geen oog dicht gedaan, zo was ze aan het bewegen!
Niet mieten! Door gieten!
pi_92166723
Voor de grootborstigen onder ons: waar kopen jullie fijne bh's?
Ik ben volgens mij 2 cups gegroeid, maar kan niet echt iets fijns vinden. Wil even geen kant en satijn, gewoon normaal. Hema gaat maar tot D. nou daar krijg ik net mn tepels in.
Heb normaal een E maar nu..?

En dromen jullie ook zo gek?
Vannacht droomde ik dat ik een huis vol visite had en ineens stonden Beatrix, Willem Alexander en Maxima voor de deur. Nadat we ze op een klapstoeltje hadden geplaatst ging ik de koffieronde doen. Koffie in borrelglaasjes, welteverstaan. Maar, ik had de hele kamer koffie gegeven behalve de koninklijke 3. Want ik wist niet hoe ik ze aan moest spreken.
'Hare Majesteit de Koningin, hoe drinkt u uw koffie' vond ik te netjes voor deze huiselijke sfeer en 'Hey Bea, zwart of suiker&melk?' vond ik weer wat te amicaal :D

Waar je al niet over kan dromen..
pi_92166952
Ik droomde heel vreemd dat ik de baby kon voelen en dan niet fijn voelen neeeee.. Het kleine babytje dat het nog maar is kwam door mijn buikwand heen! Heel freaky!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:11:08 #208
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92167083
Ben trouwens net terug van de verloskundige, alles is goed :)
Urine, bloeddruk en buik is gechecked en ben netjes op schema :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_92167176
Ik droom ook zo vreemd maar ik vergeet de dromen meestal in de loop van de dag weer.
Maar ik denk dan echt hoe kan ik hier nu over dromen?
pi_92167628
Sannne, die van Anita gaan tot grote maten, je hebt verschillende modellen en ook helemaal gladde. Je vindt ze ook online (oa pretty mum) maar ik zou eerst naar een winkel gaan om ze te proberen en aan te laten meten. Succes
Tankgirl weer goedgekeurd, mooi!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:33:00 #211
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92167951
Angelsound lijkt me doodeng. Als ik het hartje niet meteen voel zou ik echt nerveus worden.
Een paar weken geleden gaf ik aan dat ik dacht de baby gevoeld te hebben, mar volgens mij was dat toch niet zo. Ik voel sowieso niks. Maar op mijn echo-uitlslag stond dta ik een voorliggende placenta heb. Misschien heeft het daar mee te maken.
pi_92167997
Dan kan het wel wat langer duren Aventura
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:47:06 #213
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92168462
Sanne, ja echt iedere nacht.

Vannacht droomde ik dat ik een hele goede aanbieding had! Ik had een heel leuk autootje van het molletje had gekocht voor Joep en dat ik zelfs geld terug kreeg! En ik moest die winkel uit via een ladder, maar mijn buik zat in de weg, dus werd de brandweer gebeld.

Van de week een nachtmerrie, Joep was verdronken. En een vriendin van mij was zwanger, nog heel pril en wilde niet stoppen met roken.

dat ligt ook aan het zwanger zijn hoor. Anders droom ik echt niet zoveel en vaag.
pi_92168718
Zo ik ben weer goed gekeurd!
Grizzlybear ik had een groeiecho omdat rond de 30 weken bleek dat het kindje aan de kleine kant was. Nu het kindje is nu zo een 2500 gram is nog steeds niet erg groot, zit laag in de groeicurve maar wel netjes erin :) (mijn dochtertje was 8,5 pond bij de geboorte dus dit wordt een heel ander kindje waarschijnlijk)
Verder was me bloeddruk toch wat gestegen, hij leek zo mooi laag te blijven had nu 140/85 en in het ziekenhuis waar ik loop zeggen ze bij een onderdruk van 90 al blijven :S was heel even schrikken dus, maar gelukkig mocht ik gewoon weer lekker naar huis.
Wel mezelf goed in de gaten houden maar dat deden we toch al!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92169035
Sannne, ik heb mijn bh's gewoon in een goeie lingeriezaak gekocht. Erbij verteld dat ik zwanger was en dus meer groei verwachtte en kreeg dingen aangeraden die ik zelf op t uiterlijk niet had uitgezocht, maar wel perfect passen. Heel fijn als ze toch al zo groot en gevoelig zijn.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92169162
@ Vanyel Maar dan gaan mensen aan je borsten zitten enzo..

@ Seilram: haha die dromen van jou! ik herken het hoor!! Van heel gek naar heel zielig..

@ Mefke, Anita noteer ik!

@ MamaPurk: Wat een opluchting dat je onder de 90 zat!
pi_92169276
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 13:06 schreef Sannne het volgende:
@ Vanyel Maar dan gaan mensen aan je borsten zitten enzo..
Een GOEIE lingeriezaak zei ik. Daar zitten ze hoogstens aan je bh. Dat heb ik wel over voor de perfecte pasvorm. Ook als ik niet zwanger ben trouwens.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92171091
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Een GOEIE lingeriezaak zei ik. Daar zitten ze hoogstens aan je bh. Dat heb ik wel over voor de perfecte pasvorm. Ook als ik niet zwanger ben trouwens.
Dat ja :Y
Ze hoeven dr echt niet aan te zitten hoor. En in een goeie lingeriezaak hebben ze het zo bekeken en kun je er van op aan dat het advies goed is. Een pak beter wsl dan dat van de zaterdaghulp in de Hunkemoller ;) hoe graag ik ook bij hunkemoller kom verder :P

Yay voor alle stickers! *O*

Mn paps krijgt weer de zenuwen :D zo schattig. Hij belt bijna dagelijks met een of ander non-dingetje, om iets na te vragen of te vertellen ofzo, terwijl ie verder eigk nooit belt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 1 februari 2011 @ 14:04:02 #219
5428 crew  miss_sly
pi_92171285
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Gisteren nog in een goede lingeriezaak geweest. Na zwangerschap en 1,5 jaar voeden eindelijk weer eens een goede BH. Geen idee van de maat, maar ze heeft nergens aangezeten, even onder mijn borsten gemeten over mijn hemdje heen en kwam meteen met de perfect zittende bh aandragen ^O^ Een verademing na bijna 2 jaar :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92171928
Vanavond voor de 2e keer zwangerschapszwemmen.
Ik ben nu wel heel misselijk maar wil toch wel gaan bewegen is goed voor mij en wuppie.

Ik merk ook dat mijn bh's anders wellicht binnenkort toch andere nodig. Maar heb geen zin er heel veel geld aan uit te geven aangezien ze toch weer kleiner gaan worden.
pi_92172026
Ik koop mijn bh's meestal bij bonnie b, fijne winkel vind ik het.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:29:24 #222
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92172366
Ik begin mijn eigen bh's ook niet meer te passen. Er loopt bij de meeste een naad over het midden en gisteravond had ik echt een striem ervan aan de onderkant van mijn borst.
Het zit dus te strak en is gevoeliger dan normaal blijkbaar.

Bij mij op het pleintje zit een speciaalzaak voor lingerie in grotere maten.
Ze verkoopt ook zwangerschaps en voedingsbeha's. Prijs ligt tussen de 20 en 60 euro, dus dat is wel te doen vind ik.

Ik denk dat ik maar twee voedingsbeha's ga halen, want om nu zwangerschaps te kopen en dan straks nog weer andere vind ik een beetje onzin.
Zij meet trouwens altijd op over een shirtje heen en dan onder je borsten rondom je omvang en over de borsten heen voor de cupmaat, al kan ze die ook goed zo inschatten. :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:41:08 #223
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92172935
Ik ben blij met mijn h&m zwangerschapsbh's ^O^
pi_92173486
Ik wou dat ik in H&M kon :D

Maar een goede zaak.. Hmm ik ga op zoek! Tnx voor de tips! Mijn borstjes mogen best een goede bh vind ik :D
pi_92173556
Als je daarin past is dat vast een prima optie. Stuk goedkoper ook.
pi_92175203
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Marlinde het volgende:
Mefke: Welk ledikantje is dat? De goedkoopste, zou die kunnen? En hoef je de lattenbodem dan niet extra stevig te maken? Is hij stevig genoeg om er een dreumes in te laten slapen?
Een beetje een late reactie, maar als je een Ikeabedje koopt waar je een peuterbedje van kunt maken dan krijg je er inderdaad een verstevigende lat bij waardoor het bed stevig genoeg is. Je boort dan dus eerst de gaten op de goede hoogte, bevestigt de lattenbodem, monteert de lat en bevestigt daarna het bedje aan je eigen bed. Dat laatste kun je op verschillende manieren doen; wij hebben snelbinders gebruikt. Ik heb ook van een Prénatalbedje een cosleeper gemaakt en dat bedje was zonder extra lat al stevig genoeg.

En om nog terug te komen op het strippen: bij mij zijn de weeen dus meteen in alle hevigheid losgebarsten na het strippen, maar toen was ik al een keer gestript en was ik de slijmprop al verloren. Het rommelde toen dus tevoren al flink.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92175713
oh ja dat strippen, ik heb gister met B. overlegd en we wachten voorlopig nog even af. B. had het liefst vandaag de vk al voor me gebeld om te vragen of ze niet langs kon komen :D <3 maar ik ben nog geen 40 weken en vind het te vroeg.

Als het vrijdag ter sprake komt vraag ik of de dienstdoende vk op haar visiteronde langs kan komen, die dag of die komende week. Ik woon dicht bij de praktijk dus het zou hopelijk niet al te belastend moeten zijn voor hun agenda.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92175933
Klinkt als een goed plan, huup. Het suffe is dat elke dag nu gewoon heel lang kan voelen terwijl je dat na de bevalling meteen weer vergeten bent.

Waarom vind je het nu trouwens te vroeg? Ben je bang voor loos gerommel als je er te vroeg aan begint?
pi_92176140
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Klinkt als een goed plan, huup. Het suffe is dat elke dag nu gewoon heel lang kan voelen terwijl je dat na de bevalling meteen weer vergeten bent.

Waarom vind je het nu trouwens te vroeg? Ben je bang voor loos gerommel als je er te vroeg aan begint?
ja :Y dat laatste.

Ik zeg geen nee tegen een bevalling nu :9 maar enorm gerommel kan ik echt niet gebruiken. Als het zo gebeurt zonder strippen dan doe je er niets aan maar ik wil het niet opzoeken. B. kan niet zomaar zonder meer naar huis komen of thuis blijven ofzo dus het is wel even goed nadenken over wat handig is.
Morgen moeten we naar het ziekenhuis voor Amélie, dan komt mn moeder, dat leidt alweer wat af, donderdagavond komt wie is de mol op tv :+ en daarna is het alweer vrijdag, moet ik naar de vk, en daarna dus weekend en dus is B. weer een tijdje thuis :7 zo kom ik de week wel door :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92176261
OMG, het is zo volstrekt herkenbaar! 'En om 17:00 uur komt As the world turns en dan is het alweer 18:00 uur en gaan we eten.' :+

Nou ja, het duurt nu echt niet lang meer voor ze er is!
pi_92176532
Wat is t toch een rare gewaarwording van tijd die laatste dagen...fijn dat jullie t er even samen over gehad hebben Huups!

Ohh mèn, ik voelde me even echt heel zwanger net. Ik stond met een niet startende auto door kapotte accu te wachten op route mobiel. En ik moest al zooo nodig plassen, en vervolgens begon mijn kleine mannelijke balletdanseres ook nog eens pirouettes te draaien op mijn blaas.. Ik heb echt de neiging moeten onderdrukken om niet met mn handen tussen mn benen te wachten. Toen de lieve monteur eindelijk kwam en zag dat ik zwanger was en ernstig stond te wiebelen, heeft hij me eerst naar t ziekenhuis geraced en daar op me gewacht tot ik fijn mijn blaas geleegd had om vervolgens terug te rijden en mijn auto te maken...écht, ik wilde terplekke wel een kind van m O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_92176624
Je kunt je kind naar hem vernoemen.
pi_92176699
Poppedein :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92176746
hihi ik vind het een geniale actie van die monteur :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92177023
Claudia, wat een idee!! Ik weet zn naam alleen niet :o, alleen zn voorletter "J" O+ Dat geeft nog wel wat speling natuurlijk, maar wellicht dat we t op t geboortekaartje kunnen verduidelijken!
pi_92177117
Kijk, dan geef je je kind gewoon de naam van mijn J. Da's ook nog eens een heel leuke naam. :7

Superlieve actie van die monteur! Ik krijg altijd een heel fijn gevoel van dat soort acties, een soort hersteld vertrouwen in de mensheid of zo. :Y)
pi_92177163
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef MamaPurk het volgende:
Zo ik ben weer goed gekeurd!
Grizzlybear ik had een groeiecho omdat rond de 30 weken bleek dat het kindje aan de kleine kant was. Nu het kindje is nu zo een 2500 gram is nog steeds niet erg groot, zit laag in de groeicurve maar wel netjes erin :) (mijn dochtertje was 8,5 pond bij de geboorte dus dit wordt een heel ander kindje waarschijnlijk)
[...]
Fijn dat je weer goedgekeurd bent! En ook zeer fijn dat het kindje op de curve ligt! Je kunt er dus weer volledig van gaan genieten?

Wat een geweldige ervaring Poppedein, dat is pas echt leuk om mee te maken! Gelukkig dat er dus nog leuke / lieve mensen zijn.
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_92177231
Das zeker een hele leuke Claudia, alleen komt dat bij mn lief uit zn mond alsof hij een jankende wolf imiteert...het kleine sprankje jaloezie daarbij zal t niet makkelijker maken ;)

En inderdaad! Gewoon lief! niet vragen, gewoon hup, hulp!
pi_92177285
Wat een meedenkende monteut pd
Mamap fijn dat jullie kindje op de curve zit

Wij hebben morgenavond de 20wk echt
donderdag controle vk en vrijdag controle z-huis echt een baby weekje
En morgen moet ik naar de arboarts
pi_92177346
Poppedein dat wordt dus een naam met een J.
Kwam laatst nog een leuke naam tegen (collega heeft een zoon gekregen) 'Jonne'.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 1 februari 2011 @ 16:24:46 #241
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92178347
Joep dus :+
  dinsdag 1 februari 2011 @ 16:25:35 #242
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_92178386
En poppedein, door jouw post vraag ik me af hoe lief van Claudia heet :D

"juuuuwwuuuw"
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:02:14 #243
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92180162
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef seilram het volgende:
En poppedein, door jouw post vraag ik me af hoe lief van Claudia heet :D

"juuuuwwuuuw"
Dankje, ik zat net een sinaasappel te eten en het sap ging door mijn neus }:|
pi_92181395
Ik heb best een hoop moedervlekken. Sinds ik zwanger ben zijn die allemaal meer op de huid gaan liggen dan erin en sommige overdrijven dat nogal enthousiast door echt als dikke moedervlek op te komen. Herkent iemand dat of ligt dit aan mij?
pi_92181433
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:02 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Dankje, ik zat net een sinaasappel te eten en het sap ging door mijn neus }:|
Fotootje gemaakt voor het Rapleytopic? :P
pi_92182678
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb best een hoop moedervlekken. Sinds ik zwanger ben zijn die allemaal meer op de huid gaan liggen dan erin en sommige overdrijven dat nogal enthousiast door echt als dikke moedervlek op te komen. Herkent iemand dat of ligt dit aan mij?
Herken ik :Y
Ik ben ook enorm gevlekt :Y) en ik had het vorige zwangerschap ook, dat ze echt zo op de huid liggen. Ik kreeg er ook ineens een moedervlek bij op de onderkant van mn voet :? zo'n stomme plaats...

Poppedein vertelde toen dat het erbij kan horen tijdens de zw.schap maar dat ze wel altijd adviseerde om het na te laten kijken, je weet maar nooit zeg maar.
Ik heb toen wel naar mn voet laten kijken. Enórm charmant in een onmogelijke houding met mn voet op het bureau van de huisarts :') die heeft er smakelijk om gelachen en dr was niets aan de hand :P

Ik heb trouwens eerlijk gezegd geen idee of het na de zw.schap weer over is gegaan... ik heb nauwelijks behoorlijk kunnen ontzwangeren voor ik weer zwanger was dus ik heb er niet echt op gelet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92184014
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:04 schreef grizzlybear het volgende:

[..]

Fijn dat je weer goedgekeurd bent! En ook zeer fijn dat het kindje op de curve ligt! Je kunt er dus weer volledig van gaan genieten?

Ik geniet zowieso erg van het zwanger zijn hoor! Al ben ik denk ik ook wel weer blij als het weer voorbij is en ik een nieuw klein babymensenmeisje in mijn armen heb :)
Net nog even snel weer de auto kapot toen we bij mijn ouders vandaan reden 4de keer in 3 weken tijd dat er allerlei lichtjes gingen branden, meteen garage gebeld uitgelegd, zo goed als 37 weken zwanger en wil een betrouwbare auto op de stoep hebben staan. Nou ja het was druk in de werkplaats, blabla, maar gelukkig de lieverd begreep het en we konden de auto komen brengen en kregen meteen een vervangende (zonder allerlei rare lichtjes) mee! Zo fijn als mensen zich toch in kunnen leven he :)
Net als de monteur van Poppedein :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92184884
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:49 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben ook enorm gevlekt :Y)
Met dat vorkje erbij moet ik meteen aan lekkere biefstukjes van gevlekte koeien denken :D
pi_92185271
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Met dat vorkje erbij moet ik meteen aan lekkere biefstukjes van gevlekte koeien denken :D
:D

gevlekte koe, ja dat komt wel in de buurt momenteel :+

waar is DML eigk? heb ik die al gezien vandaag? ik weet t niet meer :@
ik hoop dat je de dag een beetje okay bent doorgekomen DML! :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92185700
Huup, klinkt als een prima plan. Mooi zo.
En Poppedein, ik zou ook in staat geweest zijn de man te zoenen, net als de monteur van Mamapurk.

Sannne, waar woon je? Je kan op de site van Anita gewoon opzoeken waar je die dingen kan kopen. En ik vond ze best goedkoop, ik ben dure gewend omdat ik een raar model borsten heb en een groter maat.

Ik lag straks op mijn buik in het peuterbad van het zwembad, raakt mijn buik zomaar de bodem. He, dat is de bedoeling niet _O- De rust doet me goed, groeispurtje lijkt wel. En wat was ik blij met mijn zwangerschapsbadpak. Tis een dom zwart hoogesloten speedo ding, maar ik zag iemand anders die ook zwanger was en waar haar borsten bijna uit haar badpak vielen. Dat lijkt me dan ook weer niets.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')