Bij ons Ikea ledikantje (hensvik serie geloof ik) zit zo'n plankje waardoor je er een dreumesbedje van kunt maken. Ik geloof dat dat stevigheid zou moeten geven? Maar ik weet eigk niet zeker hoe dat plankje erop zit nu ik erover nadenk.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Marlinde het volgende:
Sorry dat ik even kom binnensluipenmaar jullie hadden het in het vorige topic over een co-sleeper maken van een ikea ledikantje. Hoe werkt dat? 1 kant eraf laten, maar daarmee is het toch niet stevig genoeg?
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Marlinde het volgende:
Mefke: Welk ledikantje is dat? De goedkoopste, zou die kunnen? En hoef je de lattenbodem dan niet extra stevig te maken? Is hij stevig genoeg om er een dreumes in te laten slapen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb m trouwens niet gehoord, maar gezien :p typfoutje!
Je kunt m ook nog heul niet horen met 7 wkn, haha!
Maar het zien kloppen is al zoooo bijzonder!
Ben nu echt bekaf, was toch stiekem wel zenuwachtig!
Het leeft!!!![]()
![]()
Wat heerlijk en wat fijn dat er zo goed voor je gezorgd wordt. Hopelijk kun je er nu iets meer van genieten!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb m trouwens niet gehoord, maar gezien :p typfoutje!
Je kunt m ook nog heul niet horen met 7 wkn, haha!
Maar het zien kloppen is al zoooo bijzonder!
Ben nu echt bekaf, was toch stiekem wel zenuwachtig!
Het leeft!!!![]()
![]()
nee sommige 2e zijn zo eigenwijs dat ze nog langer blijven zitten als de 1e...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ja, jij liep bij de eerste ook flink uit.. Een 2e hoeft per definitie niet eerder aan te dienen..
En oogt het slanker! En ik bedoel dan oog je slankerquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Vanyel het volgende:
En met een passende bh zijn ze ook nog eens stukken mooier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |