quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
We hebben een hartslag gehoord!!! Ben zó opgelucht!
ik wíst het!!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Wij zijn echt hele nette mensen voor de rest hoor, eerlijk waar
Fijn, fijn, anders had ik natuurlijk direct haar naam moeten veranderenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik wíst het!!![]()
okay laat ik het anders zeggen dan, het gesprek ging ongeveer zo dat ik zei dat ik gokte op ofwel een top10 naam als Lisa, Emma, Sofie of anders iets van Amy ofzo (jaja kom dr maar in eh heel veel users); waarop B. gelijk zei van nee joh, die gaan vast voor zoiets als Samantha.
Waarop TF weer zei dat ze gokte op een of ander verkrachtte versie van een naam zoals Khaelie of iets (weet niet meer hoe ze het spelde).
Conclusie, ik had nog de meeste hoop voor zeTF kent ze het langs, dat mag duidelijk zijn
Daar moet ik zelfs bijna een traantje van wegpinken en ik ken jullie niet eensquote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef LeNeHe het volgende:
Ik kom hier maar meeschrijven (had me al wel gemeld in het 2e streepjestopic, maar durfde nog niet echt mee te schrijven hier).
Als het goed is ben ik nu 10 weken en 1 dag. Volgende week maandag hebben we de eerste echo.
Spannend!!
We hebben het eind vorige week aan de ouders verteld; die reageerden heel enthousiast; mijn ouders moesten allebei een traantje wegpinken. Mijn vader zei eerst helemaal niks en ging gewoon door met eten; na het eten pakte hij me vast en barstte in huilen uit dat hij het zo leuk vond. Nou en met de hormonen ga je vanzelf meedoen![]()
Take A Picture: wat een opluchting dat jullie een hartje hebben gehoord!
Ja dat, daarom vind ik het ook niet zo'n opzienbarende naam ofzo. Beetje 'geweest' dat wel, maar niet schokkend tokkie ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
En Kayleigh was enkele jaren geleden een dood normale naam inmiddels heeft het iets meer een pauper uitstraling. Net zoals ik Nigel en Naomi.
Bij ons Ikea ledikantje (hensvik serie geloof ik) zit zo'n plankje waardoor je er een dreumesbedje van kunt maken. Ik geloof dat dat stevigheid zou moeten geven? Maar ik weet eigk niet zeker hoe dat plankje erop zit nu ik erover nadenk.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Marlinde het volgende:
Sorry dat ik even kom binnensluipenmaar jullie hadden het in het vorige topic over een co-sleeper maken van een ikea ledikantje. Hoe werkt dat? 1 kant eraf laten, maar daarmee is het toch niet stevig genoeg?
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Marlinde het volgende:
Mefke: Welk ledikantje is dat? De goedkoopste, zou die kunnen? En hoef je de lattenbodem dan niet extra stevig te maken? Is hij stevig genoeg om er een dreumes in te laten slapen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb m trouwens niet gehoord, maar gezien :p typfoutje!
Je kunt m ook nog heul niet horen met 7 wkn, haha!
Maar het zien kloppen is al zoooo bijzonder!
Ben nu echt bekaf, was toch stiekem wel zenuwachtig!
Het leeft!!!![]()
![]()
Wat heerlijk en wat fijn dat er zo goed voor je gezorgd wordt. Hopelijk kun je er nu iets meer van genieten!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het leeft!!!![]()
![]()
nee sommige 2e zijn zo eigenwijs dat ze nog langer blijven zitten als de 1e...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ja, jij liep bij de eerste ook flink uit.. Een 2e hoeft per definitie niet eerder aan te dienen..
En oogt het slanker! En ik bedoel dan oog je slankerquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Vanyel het volgende:
En met een passende bh zijn ze ook nog eens stukken mooier!
Dan koop je toch in die cupmaat een grotere omvang?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef DJMO het volgende:
als er een goed passende was, zonder bandjes, zou ik 'm meteen kopen Vanyel. Maar op de één of andere manier zitten de beha's waarvan de cup goed zit, gewoon véél te strak om m'n lichaam heen. Echt tot striemen toe .. en daar pas ik voor.
Ja dat, ik draag m zelfs in bed. Ik hou niet zo van het losse gevoel. Alsof er 2 konijnen vechten in een kussensloop zeg maar.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef mefke79 het volgende:
zonder bhdaganie...echnie. Het doet de eerste minuten dat ik ze uit heb al zeer genoeg.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat, ik draag m zelfs in bed. Ik hou niet zo van het losse gevoel. Alsof er 2 konijnen vechten in een kussensloop zeg maar.
Wat er niet is, kan ook niet gaan hangen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef Ticootje het volgende:
Oh sorry voor de kleinborstigen onder ons
QFT!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:46 schreef huuphuup het volgende:
lang niet alle vrouwen die van zichzelf vinden dat ze geen bh aanhoeven, hoeven dat ook daadwerkelijk niet zeg maarof hoe zeg je dat.
quote:Maar goed, boeiend wat een ander wel of niet aan dr tetten heeft.
ik voelde die jongen zelfs al in week 17 of 18 volgens mij...blijkbaar is dat vroeg...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef mefke79 het volgende:
noh, borsten van anderen boeien me niet, maar ik vind het zo zonde als mensen niets dragen of iets fouts dragen terwijl het eigenlijk wel nodig is iets te dragen (volgen jullie me nog?).
O en met 22 weken tegen je ribben geschopt worden, heb je dan je ribben laag zitten of is dat kind lang? Tjemig, ik voelde Driekus pas met 22 weken, Tienus voel ik al weken en die heeft vanmiddag de eerste rake trappen tegen mijn ribben geplaatst. Oke, het was in de auto, dus ik zat niet heel erg rechtop, maar toch.
Pas rond de 21 wkn maar dan ook echt meteen schopjes. Ik heb nooit gefladder gevoeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef Sannne het volgende:
En de mama's die de placenta aan de voorkant hadden, wanneer voelden jullie de baby voor het eerst?
Rond de 20 weken, dacht paar weken daarvoor iets subtiels te voelen, maar dat kunnen ook zomaar mijn darmen zijn geweest...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef Sannne het volgende:
En de mama's die de placenta aan de voorkant hadden, wanneer voelden jullie de baby voor het eerst?
Ik baalde er ook heel erg van, maar toen ik haar eenmaal voelde had ik niet meer het idee dat het moederkoekske daar voor lagquote:Op maandag 31 januari 2011 23:06 schreef Sannne het volgende:
Hmm dat valt nog wel mee dan! Soms lijkt het alsof ik al wat voel, maar dat zullen idd darmen zijn.
Vind het stiekem wel jammer dat de placenta aan de voorkant zit, maar ach. Ooit zal ik de kleine wel gaan voelen
Ik heb nog bijna 9 weken (of 6 of 11...) te gaan hequote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Subtieler tegen het einde zeg je TM?![]()
Boh, het heeft nog nooit zo zeer gedaan als de laatste weken.
Ik heb ze dus alleen op mijn linkerhandquote:Spinnetjes?
Tussen de tweede en vijfde maand kun je opeens helderrode stervormige vlekjes ontdekken. Dat zijn spider naevi, ook wel spinnetjes genoemd. Ze ontstaan omdat de haarvaatjes onder invloed van zwangerschapshormonen uitzetten. Je hoeft er niks aan te doen en je hoeft je ook geen zorgen te maken: ze verdwijnen een paar maanden na de bevalling vanzelf weer.
Gefeliciteerd! Echt gaaf he, om dat alvast te zien! Heel veel plezier en succes! Het gaat natuurlijk een prachtig kind worden!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het leeft!!!![]()
![]()
Ik gok zomaar dat DP zich elke paar dagen realiseert dat ik nog steeds geen kind heb getoverd en hoopt hier info te vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |