abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92128552
Wat uiteen? :+

Maar toch fijn dat jullie naam exclusief voor jullie blijft. Ik ben reuze benieuwd :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_92128584
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef huuphuup het volgende:

DML ik had geen plannen hoor! :D jij gaat gewoon samen met Vanyel vannacht en ik morgen, zoiets? :P nee hoor, ik gun het jullie allebei van harte om gewoon 'lekker' te bevallen. T is mooi geweest zo, voor jullie beiden, tijd voor die nieuwe fase.

Dan word het wel een grote beeb boom deze week en dan moeten we weer zo lang wachten op de volgende beeb! Jullie moeten het maar een beetje verspreiden hoor!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 31 januari 2011 @ 16:56:17 #78
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92128762
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef huuphuup het volgende:
oh tankgirl wat leuk dat je zo'n goeie band hebt met je nichtje O+ lekker meeleven met elkaars zwangerschap en kindjes enzo O+

mijn nichtje leeft ook met me mee maar die is 7 :+ voelt toch anders :P
weheheh, maar das toch ook leuk? Ze kunnen zo heerlijk enthousiast reageren O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 31 januari 2011 @ 17:01:10 #79
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92128993
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha op deze termijn heet dat geen dramaqueen maar gewoon hoogzwanger DML :D het mag, en komt ook weer goed, echt. :Y
Ja mn buurmeisje is bevallen. We hadden er al wel op gegokt dat onze smaken wat uiteen lopen. Het kindje heet Kayleigh.

Tico ik vind t echt lief van je :* O+ ik moet er even over denken hoe en wat.
Ow my, ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot, wat een afschuwelijke naam. :N
  maandag 31 januari 2011 @ 17:05:22 #80
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92129191
The_Tankgirl, die grens ligt op 24 weken tegenwoordig.

Ik kwam de LLM's even een *O* geven! Gewoon, omdat het kan! *O*
A grand adventure has begun.
pi_92129207
Och, het is niet onze smaak nee, maar ik kijk niet echt op van die naam eigenlijk. B. had ingezet op Samantha :') ik had ingezet op Amy of iets in die richting.
Het is in ieder geval niet zo'n zelf bedacht samengesteld gedrocht mét bijzondere spelling ofzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92129826
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef Poppedein het volgende:
Vanyel, jammer...voelde t als een erg grote teleurstelling, of had je er ook wel rekening mee gehouden? Soms is alleen massage van de baarmoedermond al wel voldoende om de bevalling in gang te zetten, of in ieder geval het verwekingsproces te bespoedigen...potdicht kan maar zo ineens rijp zijn hoor! Keep ya head up!
Ik had eigenlijk niks anders verwacht, heb op de structureel gespannen buik na geen voorwerkgevoel gehad, geen wee-achtigen 's nachts, helemaal niks de afgelopen dagen. Ik moet zeggen dat ik een goeie week geleden meer haast had dan nu, voel me nu een stuk beter en hou het nog wel ff vol. Komt goed dus.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92129834
@huup kun je niet vragen als er 's avonds iemand uitvalt dat ze je dan bellen? Of ze je er toch tussen zetten. Mijn 1e afspraak werd wegens een bevalling eigenlijk afgezegd maar ze wilde mij toch graag zien ivm misselijkheid dat ze me er later tussen gezet heeft
@DML ik hoop ook voor je dat het snel begint

Ik word standaard 's nachts kotsmisselijk wakker en moet dan echt op mijn rug gaan liggen. En op mijn rug kon ik al nooit slapen en nu al helemaal niet. Ik ga denk ik do aan de vk wat tips mbt mijn rug vragen. Ik denk dat ik eigenlijk meer moet bewegen maarja dan moet ik weer spugen.
pi_92129915
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef huuphuup het volgende:
vóór 3 februari is mn kind nog van het jaar van de tijger, daarna wordt het t jaar van het konijn. Ik ben benieuwd wat t wordt haha.
Shit, nu krijg ik wel opeens weer haast. Ik wil een tijger!

Overigens is mijn vk nog geen 5 minuten fietsen én ik heb geen kind maar wel een partner die meegaat, dat scheelt wel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_92129936
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef huuphuup het volgende:
Och, het is niet onze smaak nee, maar ik kijk niet echt op van die naam eigenlijk. B. had ingezet op Samantha :') ik had ingezet op Amy of iets in die richting.
Het is in ieder geval niet zo'n zelf bedacht samengesteld gedrocht mét bijzondere spelling ofzo.
Wij zijn echt hele nette mensen voor de rest hoor, eerlijk waar ;(
  maandag 31 januari 2011 @ 17:21:24 #86
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92130020
hellow ladies; ben ik weer, na een dag doorbikkelen, nu echt helemaal gesloopt..
na ff snel bijelezen las ik dat er nog meer last hadden van een slechte nacht... niet leuk he?
allemaal een dikke :*

Poppedein en TG alweer 26 weken!! het is ongelofelijk!!!
jeempie!

en Poppedein; mijn energieniveau zit momenteel ook flink in de min... en herken het zo.. alles kost me zoveel moeite, en het liefst bleef ik de hele dag thuis en sprak ik ff een poosje met niets en niemand af.. heeeeel niet verstandig, en zou het ook niet zo doen, maar dat gevoel heb ik wel..
:{
En kom ik binnenkort nog een keer bij jou op controle voordat je met ZW-verlof gaat? lijkt me leuk! haha

@Huup; las ik nou iets over mogelijk strippen?? zou mooi voor je zijn zeg!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 31 januari 2011 @ 17:22:06 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92130065
en o ja Kayleigh; ook niet onze smaak..
:@
pi_92130213
Pfff, nog 24-uursdiensten :o
Respect dat je die überhaupt zo lang hebt volgehouden.
pi_92130415
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
En kom ik binnenkort nog een keer bij jou op controle voordat je met ZW-verlof gaat? lijkt me leuk! haha
Vást wel, ik heb juist nu wat meer spreekuren de komende tijd! De 17e niet trouwens, maar gewoon ff vragen bij t inplannen volgende keer! Leuk!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 31 januari 2011 @ 17:31:08 #90
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92130542
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:28 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Vást wel, ik heb juist nu wat meer spreekuren de komende tijd! De 17e niet trouwens, maar gewoon ff vragen bij t inplannen volgende keer! Leuk!
haha ik moet dus de 17e heen ;) LOL
dat wist zelfs IK niet uit mijn hoofd
pi_92130560
hahaha, handig he, ik ook niet hoor, net opgezocht :P
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 31 januari 2011 @ 17:34:42 #92
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92130701
quote:
6s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:31 schreef Poppedein het volgende:
hahaha, handig he, ik ook niet hoor, net opgezocht :P
heeeeel handig ;) zal het voor de volgende controle vragen of ze me bij jou willen plannen :)
pi_92130757
Vandaag de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, 7 april.
Wat klinkt dat nog gruwelijk ver weg!!
  maandag 31 januari 2011 @ 17:38:27 #94
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92130884
Haha piglet; voor je het weet is het weer zover hoor. Tis morgen alweer februari. :)
en rond die tijd zullen wij ook de SEO hebben. Spannend!
  maandag 31 januari 2011 @ 17:41:29 #95
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92131008
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef p_iglet het volgende:
Vandaag de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt, 7 april.
Wat klinkt dat nog gruwelijk ver weg!!
Het kan dan zomaar zijn dat onze dochter al is geboren :o *O* . Dus p_iglet, zo ver weg is dat helemaal niet! ;)

Voor de LLM-etjes, hang in there dames, ik duim voor een spoedige ontsluiting!
pi_92131088
hihi ik zou het liefst overal van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben, maar met 10wkn vind ik dat toch nog een beetje vroeg.

Maar einde zwangerschap betekend hier ook einde opleiding, concrete vervolgopleidings plannen/plek moeten hebben, verhuisplannen/plek etc...
Dus dat klinkt eigenlijk nog wel gruwelijk als "later als ik groot ben"
Alleen is dat in dit geval dus al over ruim een half jaar.

Ontzettend snel, maar gevoelsmatig ook nog zo heel ver weg.
pi_92131642
We hebben een hartslag gehoord!!! Ben zó opgelucht!
Tralalalaaa
pi_92131800
Fijn TAP *O*
  maandag 31 januari 2011 @ 18:08:29 #99
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92132199
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat ben ik blij voor jullie TAP! Kan me voorstelling dat het een enorme opluchting is! :* En nu kun je dan ook zomaar genieten van het niet meer misselijk zijn ;).
  maandag 31 januari 2011 @ 18:09:25 #100
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_92132242
Wat fijn TAP O+ Ik heb de hartslag hier niet gehoord maar gezien en voor mij voelde het als een eerste echte mijlpaal :Y

Is er trouwens iemand die wat van Kersjes weet? Hoewel ik haar niet echt "ken", heb ik de afgelopen dag wel regelmatig aan haar moeten denken...
Oude (on)bekende.
  maandag 31 januari 2011 @ 18:11:11 #101
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_92132326
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
*O* Fijn hoor!
pi_92133050
quote:
10s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:19 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Wij zijn echt hele nette mensen voor de rest hoor, eerlijk waar ;(
ik wíst het!! :D

okay laat ik het anders zeggen dan, het gesprek ging ongeveer zo dat ik zei dat ik gokte op ofwel een top10 naam als Lisa, Emma, Sofie of anders iets van Amy ofzo (jaja kom dr maar in eh heel veel users :P ); waarop B. gelijk zei van nee joh, die gaan vast voor zoiets als Samantha.

Waarop TF weer zei dat ze gokte op een of ander verkrachtte versie van een naam zoals Khaelie of iets (weet niet meer hoe ze het spelde :P).
Conclusie, ik had nog de meeste hoop voor ze :+ TF kent ze het langs, dat mag duidelijk zijn _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92133083
TAP wat ontzettend fijn!! *O* *O* O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92133712
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik wíst het!! :D

okay laat ik het anders zeggen dan, het gesprek ging ongeveer zo dat ik zei dat ik gokte op ofwel een top10 naam als Lisa, Emma, Sofie of anders iets van Amy ofzo (jaja kom dr maar in eh heel veel users :P ); waarop B. gelijk zei van nee joh, die gaan vast voor zoiets als Samantha.

Waarop TF weer zei dat ze gokte op een of ander verkrachtte versie van een naam zoals Khaelie of iets (weet niet meer hoe ze het spelde :P).
Conclusie, ik had nog de meeste hoop voor ze :+ TF kent ze het langs, dat mag duidelijk zijn _O-
Fijn, fijn, anders had ik natuurlijk direct haar naam moeten veranderen :+
pi_92133990
Goed nieuws TAP
  maandag 31 januari 2011 @ 18:55:35 #106
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_92134574
Fijn nieuws TAP!!!! b*O*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_92134826
Fijn nieuws TAP!
pi_92135194
Wat een geruststelling TAP en nu lekker genieten van het niet misselijk zijn *O*
pi_92135353
Nou net even een vluchtkoffertje ingepakt.
Komende woensdag 37 weken en aangezien ik morgen voor controle moet en groei-echo en dit de vorige keer de eerste keer van een blijvertje was in het ziekenhuis toch nu maar het zekere voor het onzekere!! Maar ik ga er vanuit en hoop dat het niet nodig is, voel me nu ook heel anders enzo. Ben nog steeds positief over een gewone bevalling boven weer een ks!
pi_92135506
TAP, fijn nieuws!!

En moet ik nu echt boos worden }:|
Ons nichtje heet Kayleigh en onze kat zelfs Kaylee.
Nou moet ik er eerlijk bij zeggen dat we de naam van de kat niet zelf hebben verzonnen. We hebben haar en d'r broertje overgenomen van mensen die er niet voor konden zorgen. Maar ja, ze reageert op haar naam dus wat doe je dan?
Dat nichtje is echt zo'n lekkere eigenwijze tante, dus die naam klopt ook niet helemaal.

Leuk hè FR, katten 's nachts. Ik zag ook dat wij dezelfde hadden: main coone's. Echt heerlijk dat leegscheppen van die waterbakjes. En dan er verontwaardigd naast gaan zitten mauwen van: halloho! mijn waterbak is leeg, zou je em niet eens bijvullen?

Sorry ff offtopic, maar ik moest er aan denken omdat wij ws de slaapplannen gaan veranderen. Of ik ga op een matras op de grond slapen of D. op een 2-persoonsluchtbed (waar ik nu echt niet op kan slapen met mijn rug) ernaast.
Ik wil toch wel proberen om eerst in dezelfde kamer te blijven slapen, maar als ik zo hard snurk dat het niet beter wordt, dan verhuisd 1 van ons ws naar een andere kamer :N
Dus dan heeft D. geen last meer van mijn 'worst' (voedingskussen) en mijn gehijg in zijn oor en ik niet meer van zijn gezucht en gewoel en geduw en getrek aan dat kussen.
Eens kijken of de katten dan op het bed blijven liggen of liever bij de ander op de noodoplossing gaan liggen?
pi_92135674
Even heel vluchtig bijgelezen...en ik las iets over weinig energie...*check*
Ook hier niet echt perse heel moe, maar ook het nergens toe kunnen zetten.
De laatste maand al slaap ik erg slecht, ik word standaard rond een uur of twee wakker en dan is het gebeurd. En sinds twee weken moet ik ineens weer spugen 's ochtends...meteen bij het opstaan.
Het gekke is dat dit alleen doordeweeks is...als ik dus de volgende dag moet werken.

Conclusie van mijn broertje: jij bent gewoon aan je verlof toe joh! ;)

Oh en ik zag dat ik de top tien ben binnengeslopen... :o
pi_92135891
Ik kom hier maar meeschrijven (had me al wel gemeld in het 2e streepjestopic, maar durfde nog niet echt mee te schrijven hier).
Als het goed is ben ik nu 10 weken en 1 dag. Volgende week maandag hebben we de eerste echo.
Spannend!!

We hebben het eind vorige week aan de ouders verteld; die reageerden heel enthousiast; mijn ouders moesten allebei een traantje wegpinken. Mijn vader zei eerst helemaal niks en ging gewoon door met eten; na het eten pakte hij me vast en barstte in huilen uit dat hij het zo leuk vond. Nou en met de hormonen ga je vanzelf meedoen :')

Take A Picture: wat een opluchting dat jullie een hartje hebben gehoord!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 31 januari 2011 @ 19:26:15 #113
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92136170
Ik hoor ook bij de club van aanstaande moeders met weinig energie. Blegh, vanmiddag weer liggen dutten op de bank, was wel lekker en ik geef er nu ook maar gewoon aan toe. Maar ik baal er van dat ik zo moe ben. 's Nachts slaap ik na de plas-sessies (ongeveer 3 per nacht) gelukkig meestal snel verder. Het helpt ook niet dat ik normaal een echte buikslaper ben, dus op mijn zij ligt gewoon stukken minder. Helemaal omdat ik alleen op mijn linkerzij kan slapen (why?) en ik daarmee de klachten van het carpale tunnelsyndroom aan mijn linkerhand alleen maar erger maak.

Ik prijs mij daarentegen zeer gelukkig met een niet snurkende lief die zich niet stoort aan mijn gesnurk en de grote 'worst' ( :D danic) in ons bed. Ook geen katten hier die ons uit onze slaap houden.

Nu snel nog ff de stofzuiger door de bovenverdieping halen. Vanavond bezoek van twee middelbare school-vriendinnetjes, gezellig bijkletsen (doen we 1 of 2x per jaar). En dan natuurlijk ook de babykamer showen O+.
  maandag 31 januari 2011 @ 19:27:03 #114
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92136223
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef LeNeHe het volgende:
Ik kom hier maar meeschrijven (had me al wel gemeld in het 2e streepjestopic, maar durfde nog niet echt mee te schrijven hier).
Als het goed is ben ik nu 10 weken en 1 dag. Volgende week maandag hebben we de eerste echo.
Spannend!!

We hebben het eind vorige week aan de ouders verteld; die reageerden heel enthousiast; mijn ouders moesten allebei een traantje wegpinken. Mijn vader zei eerst helemaal niks en ging gewoon door met eten; na het eten pakte hij me vast en barstte in huilen uit dat hij het zo leuk vond. Nou en met de hormonen ga je vanzelf meedoen :')

Take A Picture: wat een opluchting dat jullie een hartje hebben gehoord!
Daar moet ik zelfs bijna een traantje van wegpinken en ik ken jullie niet eens :D . Wat lief! Welkom hier!
  maandag 31 januari 2011 @ 19:28:15 #115
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_92136293
LeNeHe: gefeli! Evenals T_A_P, wat fijn dat je/jullie het hartje hebben kunnen horen :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_92136518
Welkom lenehe
@tm ik slaap tegenwoordig ook beter op mijn linker- dan mijn rechterzij :? Als ben ik meestal om 01:00 a 02:00 wel wakker en slaap dan eigenlijk niet meer omdat ik misselijk ben of om onverklaarbare reden
@danic welke kleur(en) hebben jullie? Zorro is bij ons echt de water gek die vindt in de woestijn nog water denk ik. Hij wist ook eerder dan ik achteraf dat ik zwanger ben. Gelukkig is hij dol op kinderen maar over Fire en Rossi maak ik mij daarover meer zorgen

Hoe ging dat met andere die katten hebben? Ik wil niet dat onze katten straks onder gesneeuwd worden wij hebben bewust voor ze gekozen.

En Kayleigh was enkele jaren geleden een dood normale naam inmiddels heeft het iets meer een pauper uitstraling. Net zoals ik Nigel en Naomi.
pi_92136783
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:

En Kayleigh was enkele jaren geleden een dood normale naam inmiddels heeft het iets meer een pauper uitstraling. Net zoals ik Nigel en Naomi.
Ja dat, daarom vind ik het ook niet zo'n opzienbarende naam ofzo. Beetje 'geweest' dat wel, maar niet schokkend tokkie ofzo :P

En ach, zij vinden vast ook iets van onze namen :+ overigens is onze naam voor dit meisje ook echt niet bijzonder ofzo hoor! Maar we hadden wel ingeschat dat vooral ónze naam niet zo hun smaak zou zijn, niet per se omgekeerd. Als ik nog te volgen ben :')

Overigens, als t een jongen was geweest had ik ingezet op Jayden. ik weet t zeker :P
en daar ga ik me niet over verontschuldigen want dat vind ik wel vreselijk :+ sorry :@
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92136970
Jayden vind ik ook niks
Maar he mijn ouders gaven mij een naam waar meniggeen vast toendertijd :? bij gekeken heeft.
En nog hoor je hem niet vaak.

Veel namen uit "mijn" tijd zijn wel een beetje passe terwijl het heel normale namen zijn.
pi_92136981
Namen.. Ach als je van iedereen wat aan moet trekken dan kan je blijven bedenken.
Gewoon lekker een naam nemen die jezelf mooi vind en waar jezelf tevreden/blij mee bent!

Mijn vader is nu bezig met de muren van de babykamer schilderen. Het is echt echt echt roze _O-
Lief had het niet zo... uhm roze verwacht _O- Terwijl hij er mee aan kwam zetten _O-
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 31 januari 2011 @ 19:40:07 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92137022
Welkom LeNeHe!
De reactie van je ouders lijkt een beetje op die van mijn (schoon)ouders. Eerst heel relaxt reageren, leuk vinden, feliciteren en gewoon tot de orde van de dag overgaan. (En dan later horen dat schoonma het gewoon nog moest verwerken en nu dolenthousiast is en er niet over kunnen ophouden en dat mijn pa vlak na het vertellen snel in de bijkeuken stiekem zijn beste vriend opbelde en de dag erna een traantje moest wegpinken) O+
pi_92137176
Mijn vader ging meteen zijn beste vriend smsen
pi_92137350
Welkom LeNeHe!

En wat is er mis met de naam Naomi?!:P
pi_92137456
Met de naam is niks mis al wordt hij de laatste jaren in een bepaald milieu wat vaker gegeven.
Mijn vriend vindt het zelfs een hele mooie naam.
  maandag 31 januari 2011 @ 19:46:58 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92137473
We waren gisteren naar Prenatal geweest, die hele grote in Amsterdam Z-O. Niet dat we daar gericht iets wilden kopen, maar omdat ik mijn vriend wilde laten kennismaken met het aanbod aan spul. Ik weet zelf ook nog niet wat er allemaal verkrijgbaar is, maar ik heb itt mijn vriend al wel en duidelijk beeld wat ik wel of per se niet wil.
Vriend is nu helemaal enthousiast, hij heeft aantekeningen en foto's gemaakt daar.
Nu is-ie driftig aan het Googelen om leuke aanbiedingen te vinden O+
Volgende week zal het befaamde uiltjesbehang wel binnen zijn (zie inspiratietopic) en dan gaan we behangen! Vorige week hebben de babykamer al uitgeruimd en schoongemaakt. We hoeven gelukkig niet opnieuw te vloeren of schilderen. Vervolgens is de weg dan vrij om spullen te gaan kopen, omdat we ze dan kwijt kunnen. Dan ga ik dus helemaal los :D
  maandag 31 januari 2011 @ 19:47:02 #125
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92137478
Sorry dat ik even kom binnensluipen :@ maar jullie hadden het in het vorige topic over een co-sleeper maken van een ikea ledikantje. Hoe werkt dat? 1 kant eraf laten, maar daarmee is het toch niet stevig genoeg?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92137932
Marlinde, wij hebben een ikeabedje waar je inderdaad de zijkant uit kan halen om er een peuterbed van te maken, ik denk dat je het met een co-sleeper op dezelfde manier kan doen, maar dan natuurlijk de bodem hoger.

Danic, geloof me, je wilt nu echt niet op de grond op een matras liggen. Ook niet op een luchtbed trouwens...

Huup, strippen en fietsen lijkt me geen goed plan.

LeNeHe welkom!

Ehhh, wat vergeet ik nu??? Oja, energie. Ik had er de vorige keer al niet veel last van, deze keer ook niet. Ben soms wel enorm moe, maar dat heeft altijd een aanwijsbare reden zoals niet slapende dreumes. En ik moet zeggen dat ik er ook enorm veel rekening mee houd. Dus ik doe gewoon minder en als ik wat meer plan, zoals afgelopen weekend, dan plan ik een weekje rust erachter aan.

Kersjes zal dus toch wel opgenomen zijn...tjee zeg. Ik gun haar zo iets heel anders.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 31 januari 2011 @ 19:57:47 #127
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92138257
Nog even @Danic inderdaad: doe het niet, een matras op de grond.
Ben veel minder ver dan jij, maar ik kom al niet meer helemaal lekker van onze hoekbank af (die is vrij laag). Opstaan is echt geen pretje vanaf een matras en zeker niet wanneer je vaker moet plassen.

Heb je geen logeerbed staan?
  maandag 31 januari 2011 @ 19:59:53 #128
300054 Marlinde
pi_92138420
Mefke: Welk ledikantje is dat? De goedkoopste, zou die kunnen? En hoef je de lattenbodem dan niet extra stevig te maken? Is hij stevig genoeg om er een dreumes in te laten slapen?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92138466
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Marlinde het volgende:
Sorry dat ik even kom binnensluipen :@ maar jullie hadden het in het vorige topic over een co-sleeper maken van een ikea ledikantje. Hoe werkt dat? 1 kant eraf laten, maar daarmee is het toch niet stevig genoeg?
Bij ons Ikea ledikantje (hensvik serie geloof ik) zit zo'n plankje waardoor je er een dreumesbedje van kunt maken. Ik geloof dat dat stevigheid zou moeten geven? Maar ik weet eigk niet zeker hoe dat plankje erop zit nu ik erover nadenk.
Hoe dan ook, het bedje zit wel nog aan je eigen bed vastgemaakt dus echt heel gammel is het niet. Ik geloof dat Claudia en Twinkly een soort stap voor stap beschreven hadden een keer.

Over op de grond slapen, wij hebben vorige keer vanaf 37 weken tot 41 weken op de grond geslapen in de woonkamer omdat ik de klossen eng vond :P ging best toen. Maar als je het niet ziet zitten moet je het niet doen.

@LeNeHe, welkom en gefeliciteerd! *O* *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 31 januari 2011 @ 20:02:15 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92138609
quote:
Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Marlinde het volgende:
Mefke: Welk ledikantje is dat? De goedkoopste, zou die kunnen? En hoef je de lattenbodem dan niet extra stevig te maken? Is hij stevig genoeg om er een dreumes in te laten slapen?
:Y Of het nou op de hoge, of op de lage stand is maakt niet uit zou ik denken.

Wat ik ervan begreep gaat het idd volgens hetzelfde principe als met het open laten van het bedje op de lage stand. Je moet alleen wat extra gaatjes boren voor de bevestiging van de bodem.

En je moet dan het bedje wel nog aan je eigen bed vastmaken, zeker met een drukke dreumes. Ik heb dingen gelezen over klemmen en sjorbanden rondom.
pi_92138634
Ik heb m trouwens niet gehoord, maar gezien :p typfoutje!
Je kunt m ook nog heul niet horen met 7 wkn, haha!
Maar het zien kloppen is al zoooo bijzonder!
Ben nu echt bekaf, was toch stiekem wel zenuwachtig!
Het leeft!!! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
  maandag 31 januari 2011 @ 20:03:46 #132
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92138703
Om te beginnen *o* voor lenehe en de llm's
En natuurlijk ook voor tap voor het hartje!!!!!
Over katten en baby's in huize jeetjejom. Wij hebben 2 katten die totaal verschilkend qua karakter zijn en ze reageren ook allebei totaal anders. Onze poes van 3,5 jaar rent nog altijd heel hard voor jorja weg en de kater van 5 pikt alles van haar! Echt alles, bekogeld met stuiterballen worden, aan de staart trekken, het boeit hem allemaal nix. Ik laat ze nog altijd niet alleen maar weet nog niet of ik dat ter bescherming van jorja doe of ter bescherming van de kat :D
Maar ik heb de katten wel altijd aan haar laten snuffelen toen ze klein was en het bezoek ook gevraagd om de katten ook een beetje aandacht te geven.
Even zelf klagen: op het werk is er dikke shit en merk het meteen aan mijn energieniveau, sentiment, humeur, en als klap op de vuurpijl voor de eerste x serieuze last van harde buiken :(
Ach ja hopelijk waait het allemaal snel over!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92138723
@FR was een grapje, mijn ouders konden toen ook niet weten dat die naam zo enorm op zou komen :P Hij was inderdaad vrij uniek maar nu hoor ik hem overal!

Over op de grond slapen, ik moet er niet aan denken, moet mezelf nu al uit het bed hijzen iedere keer als ik moet plassen.

Wij hebben ook dat ikea ledikantje maar volgens mij kan je die zijkant er alleen uit laten als je hem op het laagste zet, maar ik heb het nog niet geporbeert dus weet het niet zeker.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:04:15 #134
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92138727
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het leeft!!! *O* *O* *O*
:D ik vond het ook al zo vroeg, dat je 't hoorde bij 7 weken. Maar dacht dat dat aan mij lag ;) .

Ik *O* nog ff met je mee, vind het geweldig dat het helemaal goed zit!
pi_92138816
Ik heb nog altijd zo ongeveer de ergste naam.
Niet omdat het een pauper naam oid is maar gewoon omdat mensen er een associatie bij hebben vooral icm mijn achternaam
  maandag 31 januari 2011 @ 20:05:40 #136
300054 Marlinde
pi_92138825
Huup, het bedje word niet gemonteerd aan ons bed (gaat niet vanwege dichte zijkant van ons bed :P )

Ik zou dus het goedkoopste ledikantje kunnen kopen, 1 kant eraf halen en tegen ons bed schuiven en dan kan ze erin slapen? Ben zo bang dat dat niet stevig genoeg is voor n dreumes :@

TAP Wat ontzettend fijn! Een hele fijne zwangerschap! :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92138895
Jullie zijn lief :*
Tralalalaaa
  maandag 31 januari 2011 @ 20:09:25 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92139090
Als jouw bed toch niet open is aan de zijkant, waarom wil je dan de co-sleeper dan wel open? Dan is het hele idee tich weg?

Open anders een nieuw topic, wie weet zijn er meer mensen die het willen weten.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:12:01 #139
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_92139266
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het leeft!!! *O* *O* *O*
Wat heerlijk en wat fijn dat er zo goed voor je gezorgd wordt. Hopelijk kun je er nu iets meer van genieten!
  maandag 31 januari 2011 @ 20:12:17 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92139288
quote:
Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jullie zijn lief :*
wat heerlijk dat jullie het hartje gezien hebben! O+
pi_92139371
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Ja, jij liep bij de eerste ook flink uit.. Een 2e hoeft per definitie niet eerder aan te dienen..
nee sommige 2e zijn zo eigenwijs dat ze nog langer blijven zitten als de 1e... :D

TAP, wat heerlijk dat je het hartje hebt gezien!! O+

*O* LeNeHe, gefeliciteerd!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92139911
o, ik ga ook echt uit van een uk die minstens even lang blijft zitten als Driekus: 41w5

Wij hebben het gulliver bedje, daar zit inderdaad een extra balk bij die je er inzet als je er een zijkant uit haalt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 31 januari 2011 @ 20:58:33 #143
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92142512
TAP wat fijn!! :*
Lehene gefeliciteerd *O*
LLM's :*

ik vraag me af hoe groot de kans statistisch is dat ik dit keer weer overtijd loop, of dat ik juist eerder beval (zelfs de thuiszorg vond me poetserig, ik heb meteen m'n vaatdoek op 't aanrecht gesmeten :@ zo poetserig ben ik dus echt niet normaal :') )

En ik wil iets aanraden voor de vrouwen die een hekel hebben aan beha's (ze zijn er, ik ben er zelf één :') ) ik heb een showerhug gewonnen en die kun je als vervanger van een beha gebruiken tijdens je zwangerschap. Ook onder de douche te gebruiken om je borsten te beschermen tegen de (harde) waterstralen. lang verhaal kort: ik heb er wel steun aan, maar niet die irritante klotebandjes over m'n schouder :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92143060
Een hekel aan bh's :?
pi_92143295
Jeeeeh TAP supernieuws! Wat kan dat opluchten he! *O*

Hier vandaag kraamzorg en kraampakket aangevraagd en me ingeschreven bij een kinderdagverblijf.
Mn werkgever reageerde ook heel enthousiast vanmorgen!
pi_92143367
Echt als ik geen bh draag dan doet het gewoon zeer. Ik struikel er net niet over zeg maar. Kwestie van een goed passende bh kopen en als je grote borsten hebt kijk je naar dikke banden over je schouder.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92143645
En met een passende bh zijn ze ook nog eens stukken mooier!
pi_92143702
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef Vanyel het volgende:
En met een passende bh zijn ze ook nog eens stukken mooier!
En oogt het slanker! En ik bedoel dan oog je slanker :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 31 januari 2011 @ 21:18:38 #149
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92143909
ik heb dus hele kleine borsten, en brede banden zitten ook niet lekker. ik kan er gewoon heel slecht tegen. ben mss een uitzondering, kan dr ook niks aan doen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92144190
Oh bij kleine borsten kan ik me het beter voorstellen dat het geen zeer doet zonder bh.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')