Dan koop je toch in die cupmaat een grotere omvang?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef DJMO het volgende:
als er een goed passende was, zonder bandjes, zou ik 'm meteen kopen Vanyel. Maar op de één of andere manier zitten de beha's waarvan de cup goed zit, gewoon véél te strak om m'n lichaam heen. Echt tot striemen toe .. en daar pas ik voor.
Ja dat, ik draag m zelfs in bed. Ik hou niet zo van het losse gevoel. Alsof er 2 konijnen vechten in een kussensloop zeg maar.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef mefke79 het volgende:
zonder bhdaganie...echnie. Het doet de eerste minuten dat ik ze uit heb al zeer genoeg.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat, ik draag m zelfs in bed. Ik hou niet zo van het losse gevoel. Alsof er 2 konijnen vechten in een kussensloop zeg maar.
Wat er niet is, kan ook niet gaan hangen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:27 schreef Ticootje het volgende:
Oh sorry voor de kleinborstigen onder ons
QFT!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:46 schreef huuphuup het volgende:
lang niet alle vrouwen die van zichzelf vinden dat ze geen bh aanhoeven, hoeven dat ook daadwerkelijk niet zeg maarof hoe zeg je dat.
quote:Maar goed, boeiend wat een ander wel of niet aan dr tetten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |