Een buurt in Cairo.quote:
En volgens anderen van Iran. Maar het is in ieder geval een internationaal zwaargewicht.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef popolon het volgende:
el-Baradei is wel een goeie. Maar dat zal wel weer een marionet zijn van de VS volgens sommigen.
Niet als hij Egypte als meervoud(dus het volk) bedoelt.quote:
After the Egyptian Revolution of 1952, resulting in liberation from a constitutional monarchy to a republic, the name was changed to Midan Tahrir.[1]quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Midan Tharir
Revolutie plein, handig dat ze het niet hoeven te hernoemen hier na :p
Lijkt me niet, hij is in ieder geval niet close met Mubarak volgens mij?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef popolon het volgende:
el-Baradei is wel een goeie. Maar dat zal wel weer een marionet zijn van de VS volgens sommigen.
O, dat zal wel meevallen. Sterker nog, een "welingelichte" Fok!ker wist zelfs te melden dat Elbaradei een pion van Iran is en geld van hem krijgt en omgekocht is, maar kon hiervoor helaas niet met een deugdelijke onderbouwing komen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef popolon het volgende:
Correct.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Niet als hij Egypte als meervoud(dus het volk) bedoelt.
Wat is er zo belangrijk op 6 oktoberquote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
dat plein ligt bij de 6 okt brug als ik het goed heb
Het is gewoon correct Nederlands. Terug naar school jijquote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef Misstique het volgende:
Heb van de TT maar even gewoon simpel hou vol gemaakt.
Hij wordt gesteund door ALLE oppositiepartijen, dus best populairquote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, dat zal wel meevallen. Sterker nog, een "welingelichte" Fok!ker wist zelfs te melden dat Elbaradei een pion van Iran is en geld van hem krijgt en omgekocht is, maar kon hiervoor helaas niet met een deugdelijke onderbouwing komen.
Maar goed.
Hoe populair is die man eigenlijk in Egypte?
Volgens mij was de VS juist niet blij met el Baradei toen ie bij IAEA werkzaam was. De Amerikanen zijn wel blij met zijn vervanger bij het IAEA.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef popolon het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Midan Tharir
Revolutie plein, handig dat ze het niet hoeven te hernoemen hier na :p
Ja, 1989 all over.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef Daniel1976 het volgende:
Het doet me trouwens ook wel hier aan denken zeg:
[ afbeelding ]
dat weet ik niet maar zo heet die brugquote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat is er zo belangrijk op 6 oktober
Internationaal zwaargewicht, studies in Cairo en de VS, Atoomgemeenschap, nobelprijs. 't Is tenmisnte geen wereldvreemde schreeuwer.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, dat zal wel meevallen. Sterker nog, een "welingelichte" Fok!ker wist zelfs te melden dat Elbaradei een pion van Iran is en geld van hem krijgt en omgekocht is, maar kon hiervoor helaas niet met een deugdelijke onderbouwing komen.
Maar goed.
Hoe populair is die man eigenlijk in Egypte?
Zet nog even een d achter hou.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef Misstique het volgende:
Heb van de TT maar even gewoon simpel hou vol gemaakt.
oooh is dat alles!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou, we kunnen hier allemaal net zo goed stoppen. Het is een onrust.
Weltrusten. ik ga even was slaap in halen, nos zegt dat het een onrust is.
Op het plein schijnen er 150.000 te staan... maar dat was een uur geleden ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef BluesRebel het volgende:
Heeft iemand een idee hoeveel mensen in Cairo staan? Ergens al genoemd of gelezen?
Onjuiste constatering wat ook nog eens foutief is.quote:
Noord of Zuid?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef benx het volgende:
Wat denken jullie als dit gebeurd in Korea ofzo, zou dat leger eerder schieten ?
Ja, wat een moslimknuffelende Westenhater is het ook...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef sunny16947 het volgende:
Het was El Baradei die zei dat Irak geen nucleaire wapens had. En ook Iran niet.
Noordquote:
In Noord kunnen ze met gemak schieten, nagenoeg geen buitenlanders laat staan verslaggevers met camerasquote:
quote:mustaphaoukbih Mustapha Oukbih
Schoten gehoord in de buurt van het min. van informatie #Jan25
thnxquote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op het plein schijnen er 150.000 te staan... maar dat was een uur geleden ofzo.
HEb je een bron?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Main police station set on fire and high court robbed
Houdt vol Egypte, waarin naar de bevolking gesuggereerd wordt, is correct. Doe je het weer fout.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, het ging over de TT voor de fix hè.
Maar goed, er zijn belangrijkere zaken.
ik denk dat zuid korea eerder als noord in zou grijpen maar ik denk dat het bij beide niet zo rustig zou zijn gebleven als hier ... china was denk ik helemaal los gegaan ..quote:
30 min nog!!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef Dickbride het volgende:
EANewsFeed #Egypt: #ElBaradei expected at Tahrir Sq in Cairo within 30 mins #Jan25 #sidibouzid
Hm, volgens mij heb je gelijk, m'n nachtdienst breekt me op.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Houdt vol Egypte, waarin naar de bevolking gesuggereerd wordt, is correct. Doe je het weer fout.
Altijd maar weer 'strengislamitisch' wanneer het over islamitische groeperingen gaat.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
De strengislamitische Moslimbroederschap
Nee, ook dan is het niet juist met een -t. Zie hierquote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Houdt vol Egypte, waarin naar de bevolking gesuggereerd wordt, is correct. Doe je het weer fout.
sorryquote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn, had liever een echte bron gezien
Ik denk dat de afgelopen dagen juist de waarde van Twitter als bron hebben aangetoond.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn, had liever een echte bron gezien
ja ik kan er ook niets aan doen, al komt die man van mars als hij maar vrede brengtquote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Altijd maar weer 'strengislamitisch' wanneer het over islamitische groeperingen gaat.
maakt niet uit, kan jij ook niets aan doen. Maar ik kan het helaas niet verwerken in het nieuwsbericht op de FP, zonder een betere bron dan Twitter...quote:
Eureka!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ook dan is het niet juist met een -t. Zie hier
Speaking of... Het is El-Baradeiquote:Op zondag 30 januari 2011 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eureka!
Maar goed, ElBaradei dus, om maar even ontopic te blijven.
Vrij opzichtig gefaal van de Nl pers idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou, we kunnen hier allemaal net zo goed stoppen. Het is een onrust.
Weltrusten. ik ga even was slaap in halen, nos zegt dat het een onrust is.
http://twitter.com/#!/sea(...)igh%20court%20robbedquote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik denk dat de afgelopen dagen juist de waarde van Twitter als bron hebben aangetoond.
Dan was het niet meer islamitisch, maar Scientologyquote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ik kan er ook niets aan doen, al komt die man van mars als hij maar vrede brengt
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya: El Baradei "I look forward to establishing contact wit the army. Also, it reports that @ElBaradei has arrived in Meydan Tahrir
Dat de staats-media actief downplayen snap ik nog, maar de commercielen?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vrij opzichtig gefaal van de Nl pers idd.
Scientology is ook al niet polpulair op internet, ik zie een patroon.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan was het niet meer islamitisch, maar Scientology
Die gaan pas wat doen als het voor de gemiddelde NL'er interessant isquote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat de staats-media actief downplayen snap ik nog, maar de commercielen?
Een negatief reisadvies is niet interessant?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Tware het volgende:
[..]
Die gaan pas wat doen als het voor de gemiddelde NL'er interessant is
Weet jij het wel?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Dickbride het volgende:
Weten mensen wel hoe El Baradei eruit ziet?
Als het zover komt dat El-Baradei nieuwe president wordt, staat mevr Clinton vooraan in de rij om hem te feliciterenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Toverheks het volgende:
Mubarak is van belang dus voor Amerika, zoiets begrijp ik van mevr Clinton
Ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Dickbride het volgende:
Sinds wanneer heeft Twitter een 'max hourly usage' ????????????????quote:Sorry! You've hit your hourly usage limit. Try again soon
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed_el-Baradeiquote:Op zondag 30 januari 2011 17:24 schreef Dickbride het volgende:
zegt de persoon live nu wel iigquote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef RvLaak het volgende:
Als ik de ticker van AJ goed begrijp, is EB aangekomen
Hillary C. zegt dat Mubarak zeer belangrijk is geweest voor de vrede, hij heeft bloedbaden voorkomen... heeft Hillary C. de afslachting van de inwoners van Gaza 2008/2009 gemist.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef Refragmental het volgende:
Hillary
In de US denken ze natuurlijk puur en alleen aan hun eigen belangen.
Liefst hebben ze in alle M-O landen een pro-westerse dictator.
quote:mustaphaoukbih Mustapha Oukbih
ELBaradei trotseert de autoriteiten en gaat ondanks zijn huisarrest naar de betogers toe. Het geeft aan hoe zwak het regime staat. #Jan25
hehehe dat is voor de chinezen onder ons.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Twitter een 'max hourly usage' ????????????????
:S
quote:mpoppel Michael van Poppel
The Association for International Broadcasting strongly condemns the closure of the Cairo bureau of Al Jazeera
Hierop lijkt het de geheime tweeling broer van Jan Pronkquote:Op zondag 30 januari 2011 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed_el-Baradei
Natuurlijk, maar dat is ook politiek. Ze kunnen het simpelweg niet veroorloven de toekomstig leider van Egypte al te hard af te vallen, wie dit dan ook gaat worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:25 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Als het zover komt dat El-Baradei nieuwe president wordt, staat mevr Clinton vooraan in de rij om hem te feliciteren
Na die F16s verwacht ik vanavond geen paniek meer.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:23 schreef Toverheks het volgende:
oh wat een mensen staan er pppfftttttt echt he als er maar geen paniek daar uit breekt
Dude, kijk eens goed naar je voorbeeld. Daarin wordt de enkelvoudige vorm besproken, wat ook correct is. Egypte echter als bevolking is meervoudig. Je hebt het fout.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ook dan is het niet juist met een -t. Zie hier
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:29 schreef Daniel1976 het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Enige voordeel vandaag; toeristenronselaar die zelfs vanochtend nog trip wilde regelen naar piramiden geeft toe 'dat dit niet het moment is'
gpdcairo GPD Cairo
Enige voordeel vandaag; toeristenronselaar die zelfs vanochtend nog trip wilde regelen naar piramiden geeft toe 'dat dit niet het moment is'
gpdcairo GPD Cairo
gpdcairo GPD Cairo
Tja... vandaag zeiden ze ook al dat 'bendes jongeren' aan het plunderen warenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef iBenny het volgende:
Teletekst die dit 'onrust' noemt
..Stel debielen daar bij de NOS
Nouja, denk dat je daar bij die piramiden, buiten de stad, misschien wel veiliger bent dan binnen tussen die gektequote:Op zondag 30 januari 2011 17:29 schreef Daniel1976 het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Een officier die een portret van de president heeft verscheurdquote:
Zo heel erg buiten de stad liggen de pyramiden tegenwoordig ook niet meer.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nouja, denk dat je daar bij die piramiden, buiten de stad, misschien wel veiliger bent dan binnen tussen die gekte
Piramides liggen direct naast de woonwijk Gizeh (staat ook niet bekend als de meest veilige wijk)quote:Op zondag 30 januari 2011 17:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nouja, denk dat je daar bij die piramiden, buiten de stad, misschien wel veiliger bent dan binnen tussen die gekte
wat een heldquote:Op zondag 30 januari 2011 17:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een officier die een portret van de president heeft verscheurd.
Verlengsnoer niet lang genoegquote:Op zondag 30 januari 2011 17:32 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk alleen livebeeld vanaf de hoogte en niet op het plein enzulks?
Ik gok, veiligheid van de reporters... Er was toch sprake van geweld tegen journalisten?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:32 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk alleen livebeeld vanaf de hoogte en niet op het plein enzulks?
Journalisten waren niet welkom.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:32 schreef iBenny het volgende:
Hij is blind.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een officier die een portret van de president heeft verscheurd.
AJ mag sowieso al niet meer uitzenden eigenlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:32 schreef iBenny het volgende:
Omdat Al Jazeera officieel niet meer bestaat en als ze met een camera gaan rondlopen zou dat provocerend kunnen werken, denk ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:32 schreef iBenny het volgende:
Het is aan de ene kant wel jammer dat ik weinig tijd heb om te modereren op de FP... Ik lees de reacties dus ook niet...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Refragmental het volgende:
Op de Frontpage is duidelijk te zien hoe de door NOS geinformeerde nederlander over deze revolutie denkt
Ze noemen het daar rellen, vinden deze demonstraties absoluut onaanvaardbaar, hebben het over jeugdige geweldadige relschoppers.
Zo zie je maar weer het verschil tussen de nieuwe en oude media.
Geeft wel weer eens een keer de manipulatie aan, ook bij ons in Nederland dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is aan de ene kant wel jammer dat ik weinig tijd heb om te modereren op de FP... Ik lees de reacties dus ook niet...
Wat wel doorkwam, was het typische anti-islam gelul van mensen als 2030rd
Helaas nietquote:Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef deleriouz het volgende:
--arabische tekens niet ondersteund hier?--
Kloptquote:Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef deleriouz het volgende:
--arabische tekens niet ondersteund hier?--
& het succes van idioten als Wildersquote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geeft wel weer eens een keer de manipulatie aan, ook bij ons in Nederland dus.
quote:sharifkouddous Chanting: "Peaceful. Our revolution is peaceful" #Egypt less than a minute ago via Echofon
Door die dude aan de foon? Kan hem nauwelijks verstaanquote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens AJ wordt op de staats TV opgeroepen het curfew op te volgen.
Je meent het?!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef sunny16947 het volgende:
Dat doen ze al dagen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef sunny16947 het volgende:
Dit heeft niets met Wilders te maken maar alles met het verstarde en verstrakte systeem van de omroepen waarin geen mogelijkheid bestaat om hier als geheel op in te springen. Niemand wil z'n eigen plek afstaan en iedereen houdt vast aan de programmering om niet in de problemen te komen met zendercoordinatoren.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
& het succes van idioten als Wilders
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef deleriouz het volgende:
Nile TV roept de mensen op om geen Al JAzeera of BBC Arabic te kijken
ga er maar niet vanuit... de hoop is dat ze het uberhaubt op kunnen nemen...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef -jos- het volgende:
Ben benieuwd of AlJazeera de speech van ElBaradei live kan uitzenden.
Link svp.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Refragmental het volgende:
Op de Frontpage is duidelijk te zien hoe de door NOS geinformeerde nederlander over deze revolutie denkt
Ze noemen het daar rellen, vinden deze demonstraties absoluut onaanvaardbaar, hebben het over jeugdige geweldadige relschoppers.
Zo zie je maar weer het verschil tussen de nieuwe en oude media.
Ach een actie heeft weinig nut. Ik vind het gewoon geweldig dat wij van FOK! wel in staat zijn om snel en compleet te updatenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
over de NOS en RTL gesproken zou je haast door deze gebeurtenis kunnen laten zien dat beide nieuws programma's niet het nieuws neutraal brengen en of 100% verteld wat er wel gaande is.
VIa Fok! en andere internet media ben je meer en duidelijker op de hoogte als dan dat je NOS of RTL zou volgen.
Door het volgens van de NOS en RTL krijgen mensen een opgedrongen mening door van anderen.
Klopt totaal niet wat ze daar doen.
Een actie beginnen richting NOS en RTL nieuws?
Dat is dom, want dan worden mensen nieuwsgierig en doen ze het juist.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef deleriouz het volgende:
Nile TV roept de mensen op om geen Al JAzeera of BBC Arabic te kijken![]()
Inderdaad... die pure focus op het moslim broederschap.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is aan de ene kant wel jammer dat ik weinig tijd heb om te modereren op de FP... Ik lees de reacties dus ook niet...
Wat wel doorkwam, was het typische anti-islam gelul van mensen als 2030rd
[Upd] El-Baradei: VS verliezen geloofwaardigheid, is mijn bericht. Rechts onder "gerelateerde bercihten" staan er meerderequote:
Start een topic, ik heb wel wat ideeën.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
over de NOS en RTL gesproken zou je haast door deze gebeurtenis kunnen laten zien dat beide nieuws programma's niet het nieuws neutraal brengen en of 100% verteld wat er wel gaande is.
VIa Fok! en andere internet media ben je meer en duidelijker op de hoogte als dan dat je NOS of RTL zou volgen.
Door het volgens van de NOS en RTL krijgen mensen een opgedrongen mening door van anderen.
Ook een Wilders-figuur heeft hier mee te maken. Hij krijgt namelijk zendtijd & beïnvloed zo ook de mening van redacties & journalisten.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Wilders te maken maar alles met het verstarde en verstrakte systeem van de omroepen waarin geen mogelijkheid bestaat om hier als geheel op in te springen. Niemand wil z'n eigen plek afstaan en iedereen houdt vast aan de programmering om niet in de problemen te komen met zendercoordinatoren.
[Upd] El-Baradei: VS verliezen geloofwaardigheidquote:
Dan gaan ze het juist doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef deleriouz het volgende:
Nile TV roept de mensen op om geen Al JAzeera of BBC Arabic te kijken![]()
Dat complex wordt op 'normale' dagen al zwaar bewaakt uit angst voor een staatsgreep.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef horned_reaper het volgende:
Wanneer nemen ze die verrekte staatstelevisie daar nu eens over?
quote:Melshamy Mohammed Elshamy
Aj Talk Reporter : Army And Protesters Chanting Together Against Mubarak #jan25 #Jan28 #egypt
Zoals?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Muridae het volgende:
[..]
Start een topic, ik heb wel wat ideeën.
Anonops #5: Anonymous en de MO-revolutiesquote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
Als ie er is, doe mij dan maar een linkquote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Muridae het volgende:
[..]
Start een topic, ik heb wel wat ideeën.
moet je steeds opnieuw aanzetten ,..heb ik hier ook , is behoorlijk hinderlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 17:42 schreef Misstique het volgende:
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
Valt bij mij steeds stil?
daarom van mij alle lof voor oa het NRC met hun live feedquote:Op zondag 30 januari 2011 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anonops #5: Anonymous en de MO-revoluties
Neemt niet weg dat hij mede-verantwoordelijk is voor het negatieve sentiment tegen alles wat "moslim" heet.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens verschillende opinies is de brotherhood niet zo extreem als ze ons willen doen geloven.
En Wilders heeft al eens aangegeven in een interview hoe hij de angst van de mensen in Egypte voelde voor het regime. Hij zal het zeker toejuichen als het een democratisch land wordt.
vier streams aan staan hier en nergens last vanquote:Op zondag 30 januari 2011 17:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
moet je steeds opnieuw aanzetten ,..heb ik hier ook , is behoorlijk hinderlijk
Hij leidt vooral de aandacht af.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook een Wilders-figuur heeft hier mee te maken. Hij krijgt namelijk zendtijd & beïnvloed zo ook de mening van redacties & journalisten.
Hangt er vanaf hoe Tel Aviv reageert op de gebeurtenissen in Egypte. Als ze positief zijn, dan is Wilders ook positief etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
En Wilders heeft al eens aangegeven in een interview hoe hij de angst van de mensen in Egypte voelde voor het regime. Hij zal het zeker toejuichen als het een democratisch land wordt.
laten we het hopen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na die F16s verwacht ik vanavond geen paniek meer.
Zou dit waar zijn??quote:Raisah_c wow roughly one million people at #TahrirSquare #unity #Egypt #jan25
Wat ze eigenlijk allang zijn, maar vooruit.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maakt het Fox niet minder belachelijk
Zijn ze nog steeds aan het F5-en?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anonops #5: Anonymous en de MO-revoluties
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:48 schreef gehotseflotst het volgende:
Fox News is altijd![]()
Tijdje geleden ook al met hun reportage over het mogen hebben van verscheidene vrouwen in NL
disperse, is dat 'ontpersen' oftewel persvrij makenquote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Jazeera: Orders have been issued to security officers to disperse throughout Egypt starting from tomorrow except for Meydan Tahrir
Werd net gezegd op Al Jazeera.quote:
nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
disperse, is dat 'ontpersen' oftewel persvrij maken
Nee hoor, dat zijn figuren zoals jij.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij mede-verantwoordelijk is voor het negatieve sentiment tegen alles wat "moslim" heet.
Disperse -> verspreiden van een menigte dmv geweld.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
uiteendrijven van demonstrantenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Fox nieuws is dan ook in handen ,achter de schermen dan wel, van mensen met veel vingers in de pap die het voor het zeggen hebben in delen van Amerika.quote:
die mag je uitleggenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn figuren zoals jij.
hij loopt ook niet vast , maar moet ik opnieuw op play drukken , hij laat dan namelijk , ja hoe leg je dat uit ,, het beginbeeld zien , moet ik er wel bij zeggen dat ie een een tab staat , dus hij "draait"niet heel de tijd...miss. ligt het daaraan ??quote:Op zondag 30 januari 2011 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
vier streams aan staan hier en nergens last van
en ik heb toch echt maar een 20mb lijntje die maar 11-12 mb haalt
Ik weet niet wat jij aan het doen bentquote:
To disperse = verspreiden, verdunnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:A2RA: RT @sarahraslan: Egyptian journalist said on Al-Jazeera:2 Israeli planes dropped supplies for police due to army's refusal to attack protestors #Jan25 #Egypt
1 minute
FOK! heeft tegenwoordig automagische update-functie. Mijn F5 knop heeft het nog nooit zo lang zo rustig gehad.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij aan het doen bent
Lijkt me heel sterk, daarmee riskeert Israël enorme imago schade. Lijkt me eerder een anti-Israël tweet van de 1 of andere mongool.quote:
Gewoon weer iedereen kapot knuppelen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Daniel1976 het volgende:
#AlJazeera now confirms that Habib Al Adli ordered the redeployment of security forces across #Egypt tomorrow except for Tahrir #Jan25
hij zegt wat ik denkquote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
What's this BS about ministers in a resigned cabinet giving orders? First El Feki shuts down AlJazeera now Al Adly orders a security rollout
Zal wel op staats televisie komen, misschien wat op AJE.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef BrandX het volgende:
zou mubarak niet binnen nu en een paar minuten de rest van zijn nieuwe ministers voorstellen ofzo?
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nou dom of ben je nou dom, zit te wachten op RTL nieuws komt er reisreklame voorbij met daarom Egypte waar het allemaal begon, je zag pyramides enzo echt
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nou dom of ben je nou dom, zit te wachten op RTL nieuws komt er reisreklame voorbij met daarom Egypte waar het allemaal begon, je zag pyramides enzo echt
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, en dan zijn er nog mensen die dat willen boeken...
Mijn vrouw wilde een paar dagen terug ook eventueel naar Egypte... Heb haar maar ff uitgelegd wat er daar allemaal aan de hand is
Misschien krijg je goede korting op een last-minutequote:Op zondag 30 januari 2011 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn vrouw wilde een paar dagen terug ook eventueel naar Egypte... Heb haar maar ff uitgelegd wat er daar allemaal aan de hand is
Zo groot is dat plein heul niet!quote:
Het nieuws kun je maken...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:58 schreef Resistor het volgende:
Wat een contrast, een volledig plein of een klein hoekje uitzenden
5 keer toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef Maitje het volgende:
Joh! Ze zijn alweer aan het bidden!!
Hoevaak doen ze dat per dag zeg! Is nog geen 2 uur terug dat ze dat deden!!
Als 'ie maar niet doodgeschoten wordt door het leger....quote:Op zondag 30 januari 2011 18:00 schreef senesta het volgende:
pfoeh, als ik die ElBaradei zo in de menigte zie lopen krijg ik het benauwd
Wat zal er wel niet door hem heen gaan nu
5xquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef Maitje het volgende:
5 keerquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef Maitje het volgende:
'Was ik maar in Wenen gebleven, die Mubarak is gekker dan ik dacht'quote:Op zondag 30 januari 2011 18:00 schreef senesta het volgende:
pfoeh, als ik die ElBaradei zo in de menigte zie lopen krijg ik het benauwd
Wat zal er wel niet door hem heen gaan nu
5x per dag.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef Maitje het volgende:
als dat gebeurd barst de bom echt denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als 'ie maar niet doodgeschoten wordt door het leger....
Waarom zou het leger dat doen?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... Dan is er regelrechte oproer....quote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
als dat gebeurd barst de bom echt denk ik
Niet zo handig als ze wel luchtmacht gaan inzettenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net alsof hij een LED'je op zijn kop heeft
"en ik maar denken dat ze wel deodorant hadden hierzoquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
'Was ik maar in Wenen gebleven, die Mubarak is gekker dan ik dacht'
daar zat ik ook aan te denken, hoeft niet eens het leger te wezen maar 1 of andere gekquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dappere cameraman vooral!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Knap dat ze de man in beeld hebben kunnen vangen....
Nou, hij had kunnen weten dat ze daar in ieder geval geen AXE gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"en ik maar denken dat ze wel deodorant hadden hierzo"
Heeft hij al gedaan/doet hij nu live. AJ kan het domweg niet horen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef Maitje het volgende:
Gaat dat mannetje die hele menigte toe spreken??
M'n koffie, wat doe jequote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nou, hij had kunnen weten dat ze daar in ieder geval geen AXE gebruiken
Oh.. te laatquote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan/doet hij nu live. AJ kan het domweg niet horen.
Bij NOS ook. Zucht.quote:
Egyptian Foreign Ministry issues a statement: The current events show us who the true friends of Egypt are & who wishes Egypt ill.
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Egyptian FM: We will re-assess our relations with countries after the protests end. (part of the statement here http://bit.ly/f7j2SQ Arabic)
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Ja, één voor één.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef Maitje het volgende:
Gaat dat mannetje die hele menigte toe spreken??
Volgens mij zijn andere mensen die relaties al aan het bepalen.quote:
Heb je daar een vertaling van? Of kun je dat zelf vertalen? Kan ik (of een andere nieuwsposter) dat verwerken in het bericht op de FP.quote:
Afgaande op wat tweets en een demonstratie waar al 2 dagen geen enkele beweging in zit?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De buitenlandse minister zei: Dit heeft helemaal geen slechte gevolgen gehad op onze relaties met het buitenland.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je daar een vertaling van? Of kun je dat zelf vertalen? Kan ik (of een andere nieuwsposter) dat verwerken in het bericht op de FP.
Gebruik Google Chrome, daar zit een auto-translator in de taakbalk.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:09 schreef gehotseflotst het volgende:
Er wordt eten voor me gemaakt, dan kan ik alles blijven volgen![]()
![]()
OT:
Heb wel een online translation site, maar da's waarschijnlijk niet veel soeps... toch beter te lezen dan dat gekriebel, dat wel
http://translation.babylon.com/arabic/to-english/
Snel vertaald staat er dat nu zal blijken wie de echte vrienden zijn van Egypte en dat de gebeurtenissen de banden met andere landen niet zal aantasten/ondermijnen..quote:Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je daar een vertaling van? Of kun je dat zelf vertalen? Kan ik (of een andere nieuwsposter) dat verwerken in het bericht op de FP.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:10 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Afgaande op wat tweets en een demonstratie waar al 2 dagen geen enkele beweging in zit?
Heb net een stoofpot op staan... 20 minuten werk en dan 3 uur nauwelijks naar omkijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:09 schreef gehotseflotst het volgende:
Er wordt eten voor me gemaakt, dan kan ik alles blijven volgen![]()
![]()
OT:
Heb wel een online translation site, maar da's waarschijnlijk niet veel soeps... toch beter te lezen dan dat gekriebel, dat wel
http://translation.babylon.com/arabic/to-english/
Zou je een wat uitgebreidere samenvatting kunnen schrijven van dat bericht?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Snel vertaald staat er dat nu zal blijken wie de echte vrienden zijn van Egypte en dat de gebeurtenissen de banden met andere landen niet zal aantasten/ondermijnen..
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb net een stoofpot op staan... 20 minuten werk en dan 3 uur nauwelijks naar omkijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |