Een buurt in Cairo.quote:
En volgens anderen van Iran. Maar het is in ieder geval een internationaal zwaargewicht.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef popolon het volgende:
el-Baradei is wel een goeie. Maar dat zal wel weer een marionet zijn van de VS volgens sommigen.
Niet als hij Egypte als meervoud(dus het volk) bedoelt.quote:
After the Egyptian Revolution of 1952, resulting in liberation from a constitutional monarchy to a republic, the name was changed to Midan Tahrir.[1]quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Midan Tharir
Revolutie plein, handig dat ze het niet hoeven te hernoemen hier na :p
Lijkt me niet, hij is in ieder geval niet close met Mubarak volgens mij?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef popolon het volgende:
el-Baradei is wel een goeie. Maar dat zal wel weer een marionet zijn van de VS volgens sommigen.
O, dat zal wel meevallen. Sterker nog, een "welingelichte" Fok!ker wist zelfs te melden dat Elbaradei een pion van Iran is en geld van hem krijgt en omgekocht is, maar kon hiervoor helaas niet met een deugdelijke onderbouwing komen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef popolon het volgende:
Correct.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef TJV het volgende:
[..]
Niet als hij Egypte als meervoud(dus het volk) bedoelt.
Wat is er zo belangrijk op 6 oktoberquote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef Toverheks het volgende:
dat plein ligt bij de 6 okt brug als ik het goed heb
Het is gewoon correct Nederlands. Terug naar school jijquote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef Misstique het volgende:
Heb van de TT maar even gewoon simpel hou vol gemaakt.
Hij wordt gesteund door ALLE oppositiepartijen, dus best populairquote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, dat zal wel meevallen. Sterker nog, een "welingelichte" Fok!ker wist zelfs te melden dat Elbaradei een pion van Iran is en geld van hem krijgt en omgekocht is, maar kon hiervoor helaas niet met een deugdelijke onderbouwing komen.
Maar goed.
Hoe populair is die man eigenlijk in Egypte?
Volgens mij was de VS juist niet blij met el Baradei toen ie bij IAEA werkzaam was. De Amerikanen zijn wel blij met zijn vervanger bij het IAEA.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:10 schreef popolon het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:11 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Midan Tharir
Revolutie plein, handig dat ze het niet hoeven te hernoemen hier na :p
Ja, 1989 all over.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef Daniel1976 het volgende:
Het doet me trouwens ook wel hier aan denken zeg:
[ afbeelding ]
dat weet ik niet maar zo heet die brugquote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat is er zo belangrijk op 6 oktober
Internationaal zwaargewicht, studies in Cairo en de VS, Atoomgemeenschap, nobelprijs. 't Is tenmisnte geen wereldvreemde schreeuwer.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, dat zal wel meevallen. Sterker nog, een "welingelichte" Fok!ker wist zelfs te melden dat Elbaradei een pion van Iran is en geld van hem krijgt en omgekocht is, maar kon hiervoor helaas niet met een deugdelijke onderbouwing komen.
Maar goed.
Hoe populair is die man eigenlijk in Egypte?
Zet nog even een d achter hou.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:12 schreef Misstique het volgende:
Heb van de TT maar even gewoon simpel hou vol gemaakt.
oooh is dat alles!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou, we kunnen hier allemaal net zo goed stoppen. Het is een onrust.
Weltrusten. ik ga even was slaap in halen, nos zegt dat het een onrust is.
Op het plein schijnen er 150.000 te staan... maar dat was een uur geleden ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef BluesRebel het volgende:
Heeft iemand een idee hoeveel mensen in Cairo staan? Ergens al genoemd of gelezen?
Onjuiste constatering wat ook nog eens foutief is.quote:
Noord of Zuid?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef benx het volgende:
Wat denken jullie als dit gebeurd in Korea ofzo, zou dat leger eerder schieten ?
Ja, wat een moslimknuffelende Westenhater is het ook...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef sunny16947 het volgende:
Het was El Baradei die zei dat Irak geen nucleaire wapens had. En ook Iran niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |