ik heb geen enkel probleem met firefox. Stream staat nu al drie dagen aanquote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stream werkt hier enkel fatsoenlijk op Windows
Weet ik, maar ik heb (voor de makkelijk) IE op mijn tweede scherm staan met de stream. FF gebruik ik voor het echte werk (FOK! dus)quote:
OSX?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:55 schreef Olga het volgende:
[..]
ik heb geen enkel probleem met firefox. Stream staat nu al drie dagen aan
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BBC Arabic estimates crowds in Meydan Tahrir now to be 150,000. I hope @ElBaradei took giant speakers if he's heading there.
Op de macbook en gebruik chrome. geen problemenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stream werkt hier enkel fatsoenlijk op Windows
Is niet eens nodig, als er een aantal vooraan beginnen te juichen/klappen/whatever volgt de rest ook wel.quote:
Hier idem. Firefox, XP en een oude Pentium 4 pc. Geen centje pijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:55 schreef Olga het volgende:
[..]
ik heb geen enkel probleem met firefox. Stream staat nu al drie dagen aan
Om 17:00 uur weerquote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef BluesRebel het volgende:
WTF zendt Al Jazeera English uit!?Ga naar Egypte.
heul belangrijk, stel dat je nog even een pluutje moet halen thuisquote:Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef gehotseflotst het volgende:
Wel fijn om te weten welk weer de demonstranten vannacht kunnen verwachte
A, ik gebruik geen Chromequote:Op zondag 30 januari 2011 16:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op de macbook en gebruik chrome. geen problemen
Hebben ze tenminste iets om te gebruiken, mocht het wel tot gevechten komenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
heul belangrijk, stel dat je nog even een pluutje moet halen thuis
een schild van plu's!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:00 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Hebben ze tenminste iets om te gebruiken, mocht het wel tot gevechten komen
Paralles kan ik ook doen, zie dan alleen het voordeel nu nietquote:Op zondag 30 januari 2011 16:59 schreef RvLaak het volgende:
ElBaradei: VS verliezen geloofwaardigheid
[..]
A, ik gebruik geen Chrome. Lang leve BootCamp
Welnee. Tussen 3.00u en 5.00u loopt het af en rond de avondklok van morgen staat het plein weer vol.quote:
quote:
die maakt zich niet druk, rustig in zn bunkerquote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef QBay het volgende:
Toch 'grappig' om te zien dat die 82 jarige man (Mubarak dus) nog geen hartaanval heeft gekregen van deze spanningen en stress.
hoe is de kwaliteit van de verslaggeving tov AJ?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
BBC world news live reportage
Als ik het goed begrepen heb, sinds de vernielingen van gisteren is er niets meer gebeurd.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe zit het met de schade van het Museum!?
Deze man http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed_el-Baradei ?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef Pistolebob het volgende:
elbardou to head to cairo to join protests
Mocht dat gebeuren, dan kunnen ze hem mummificeren.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef QBay het volgende:
Toch 'grappig' om te zien dat die 82 jarige man (Mubarak dus) nog geen hartaanval heeft gekregen van deze spanningen en stress.
Hij heeft ook zo veel facelifts gehad dat z'n gezicht geen enkele emotie meer laat zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef QBay het volgende:
Dank, even terug kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb, sinds de vernielingen van gisteren is er niets meer gebeurd.
Zit vol met soldaten die alles beschermen.
Zie voor de schade aan het museum van gisteren het topic in MO
Jep, hij komt er echt aan! Nu op AlJazeera.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Deze man http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed_el-Baradei ?
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Deze man http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed_el-Baradei ?
ligt niet aan jouquote:Op zondag 30 januari 2011 17:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ligt het aan mij, of is het nou veul drukker
Ik heb wat meer dit gevoel!quote:
mooi dus ik ben op tijd terugquote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef Pistolebob het volgende:
elbardou to head to cairo to join protests
Ik kijk al de heledag BBC hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 17:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
BBC is net met een journaal begonnen. De hele middag stonden ze op zwart tot nu.
deze moest ik hebben .. is nog interessanter weer ff inkomen hoor!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef sunny16947 het volgende:
baradei in 10 tot 15 minuten verwacht
Ik kom toch meer uit opquote:Op zondag 30 januari 2011 17:04 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb wat meer dit gevoel!![]()
[ afbeelding ]
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik wil weer inschakelen op de AJE livestream, maar lukt niet. Meer mensen met dat probleem?
nopequote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik wil weer inschakelen op de AJE livestream, maar lukt niet. Meer mensen met dat probleem?
Zie je: onrustquote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef Muridae het volgende:
[ afbeelding ]
Onrust ? Dit is een revolutie !
Kut fransen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kom toch meer uit op
[ afbeelding ]
Ja daar kreeg ik een foutmeldingquote:Op zondag 30 januari 2011 17:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Nou, we kunnen hier allemaal net zo goed stoppen. Het is een onrust.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie je: onrustVervelende puberjongens oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |