quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
Oooo damn hond uitlaten helemaal vergeten.
acherm!! staat ie al op klappenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
In o.a. Marokko, Syrie, Jordanie, Jemen al eerder gebeurt.quote:
Arm beest.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
Hahahha raar hé, we wachten allemaal op iets, maar op wat eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef Resistor het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik zo lang naar Al Jazeera zou kijken, en nu heb ik moeite om weg te gaan omdat ik bang ben wat te missen
Ze hebben er heel veel van.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef Muridae het volgende:
Nooit geweten dat het Egyptische leger een aantal tankeskadron met M1A1 "Abrams" hebben...
kan jij niet blijven spelen op de FPquote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een toekomstig bombardement, zoals dat eerder is gebeurt in de regio.
whahah ja ik ga snel voordat ik indd echt kan gaan dweilen maar het is indd verslavend zegquote:
quote:3.14pm: False rumours that Mubarak had fallen were greeted by hugs and cheering by protesters in Tahrir Square, Peter Beaumont reports from Tahrir square. In an audio interview he talks about possible preparations by the army to crackdown against the protesters. Water cannons have been moved in and tanks have been split into two columns, he says.
"The mood amongst the people, who were very positive towards the army, does seem to be changing. People are very very suspicious of the army now. They want to know why a squadron of Egypt's best tanks is sitting in the entrance to square," he said.
Goeie vriendjes met Amerika, wat had je verwacht ? Made in Russia/China troep ?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef Muridae het volgende:
Nooit geweten dat het Egyptische leger een aantal tankeskadron met M1A1 "Abrams" hebben...
Jup, avondgebedquote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Maitje het volgende:
Gaan ze nu bidden ofzo? Netjes op een rij
Vrij modern leger. Ze hebben voorbeeld ook de AH-64 helikopters.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef Muridae het volgende:
Beetje het gevoel wat ik had bij de Oudejaarsloterij: je weet dat je geen prijs hebt, maar blijft toch kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Hahahha raar hé, we wachten allemaal op iets, maar op wat eigenlijk
ze doen de wavequote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Maitje het volgende:
iddquote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Maitje het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Maitje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |