Die schreeuwende zingende mensen gaan ook niet aan het werk. Het hele land ligt op zijn gat. Beste president die het dan nog kan besturen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:37 schreef StateOfMind het volgende:
Er zal vroeg of laat toch eens een keer iets moeten gebeuren. Men kan nog dagen achtereen op pleinen gaan staan schreeuwen en zingen, maar daar verandert men toch ook weinig mee op den duur.
bron?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef no1uknow het volgende:
Nieuwe ontwikkeling: Aan weerszijden van het plein tanks opgesteld.
quote:mustaphaoukbih Mustapha Oukbih
Opmerkelijk beeld. Gelovigen bidden voor pantserwagen en andere militaire voertuigen. seculairen lopen rustig rond. #Jan25
Is al meerdere keren gemeld op AJE door verschillende correspondenten.quote:
Niets nieuws dusquote:Op zondag 30 januari 2011 16:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is al meerdere keren gemeld op AJE door verschillende correspondenten.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/4909/VK-Dossier-De-demonstraties-in-Egypte/article/detail/1829665/2011/01/30/Beurzen-Golfstaten-onderuit-door-Egypte.dhtmlquote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die schreeuwende zingende mensen gaan ook niet aan het werk. Het hele land ligt op zijn gat. Beste president die het dan nog kan besturen.
quote:DUBAI - Aandelenbeurzen in verscheidene Golfstaten raakten zondag in een val als gevolg van de onrust in Egypte. De beurs in Dubai verloor ruim 4 procent en ook de handel in Koewei, Abu Dhabi en Qatar was flink in mineur. De beurs in Saudi-Arabie verloor zaterdag ruim 6 procent, maar herstelde zich zondag enigszins met een winst van 2,5 procent.
Ik denk dat hij wel een vlucht helicopter achter de hand heeft.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:43 schreef IHVK het volgende:
Ze zingen weer.
Maar goed hoe gaat Mubarak weg? Moeten ze het presidentieel paleis binnendringen? Dat zou zijn dood betekenen denk ik.
"Houdoe en bedankt olee olee"quote:
Zo lang die man het nog niet door heeft.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:44 schreef IHVK het volgende:
Ja er moet snel stabiliteit komen, Mubarak moet gewoon weg, er lijkt geen andere oplossing.
"Hand in hand, kamaraden"quote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
"we gaan nog lang niet naar huis"
nee man, We are the Champions, van Queenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:46 schreef IHVK het volgende:
Nee ze zingen Dancig Queen van ABBA duidelijk
♫ Hosni ♪ wil je een tosti? ♫quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:46 schreef IHVK het volgende:
Nee ze zingen Dancig Queen van ABBA duidelijk
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
♫ Hosni ♪ wil je een tosti? ♫
Het is iig erg aanstekelijk.quote:
Ik vind haar aardig realistisch. Leek Rutte wel. Zouden de WikiLeaks geholpen hebben?quote:
Ik wil dat het zo is!quote:
Israël is wel echt heel erg goed in ruzie zoeken met buurlanden he?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:46 schreef intellectuele_user het volgende:
Ik las gisteren dat Saoedi-Arabië Mubarak niet wil ontvangen en dat Tel Aviv zich gereedmaakt op Mubarak's komst.
Goed voorbeeld van hoe een staatstelevisie de mensen in bedwang kan houden door alleen te laten zien wat zij willen dat je ziet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef rakotto het volgende:
Mn tante aan de telefoon gehad... Ik vraag: waarom is niemand van jullie buiten?
Oh, niemand is op straat in Alexandria, iedereen is nu thuis wegens de curfew.
Ik zo vanWelke zender heb je op tv? De staatstelevisie.
Zap eens naar Aljazeera![]()
Zij: Oh.
Dat is dan wel typisch.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef rakotto het volgende:
Mn tante aan de telefoon gehad... Ik vraag: waarom is niemand van jullie buiten?
Deze, maar dan in het Arabisch:quote:
Mubarak heeft hen goed gediend. Ze moeten toch iets terugdoen voor hun knecht.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:49 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Israël is wel echt heel erg goed in ruzie zoeken met buurlanden he?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef rakotto het volgende:
zoals eerder al geopperd in dit topic, hij heeft echt wel een heli (oid) achter de hand om te vluchten.quote:
dit meen je nietquote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef rakotto het volgende:
Ik moest aan die F16s denken die ze gewoon weer weg-geschreeuwd hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de politie meezingt, dus die kant zou idd wel stil zijn
quote:mustaphaoukbih Mustapha Oukbih
Op twitter en facebook staan berichten die oproepen tot massale protesten volgende week vrijdag in de gehele arabische wereld #arab.revolte
avond klokquote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef Maitje het volgende:
Wat is curfew?
Trouwens, die beelden net van dat vandalisme.. er zijn ook gewoon herrie schoppers die erge dingen doen...
Avondklok.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef Maitje het volgende:
Wat is curfew?
Trouwens, die beelden net van dat vandalisme.. er zijn ook gewoon herrie schoppers die erge dingen doen...
spertijd.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef Maitje het volgende:
Wat is curfew?
Ach, is erg logisch hoor. De staats TV is in handen van Mubarak dus hoe moeten die mensen anders weten dat er zoveel mensen in de stad zijn?quote:
Op zondag 30 januari 2011 16:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Maar ook een hoop politie die chaos proberen te veroorzaken,quote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef Maitje het volgende:
Wat is curfew?
uit die reportage begrijp ik van wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef IHVK het volgende:
Ze moeten wel de straten bewaken, ik hoop dat ze zich een beetje gedragen..
nagenoeg nietsquote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kan iemand even antwoord geven of er nou wat is gebeurd sinds 15:00?
Maar misschien willen ze hem niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zoals eerder al geopperd in dit topic, hij heeft echt wel een heli (oid) achter de hand om te vluchten.
Tenzij het net zo dom is als Governour Tarkin.
Evacuate? In our moment of triumph? You overestimate their chances.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:50 schreef RvLaak het volgende:
Tenzij het net zo dom is als Governour Tarkin.
[Upd] Egypte: Demonstranten geven niet opquote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya breaking: @ElBaradei heading to Meydan Tahrir (Liberation Square), Cairo to address the crowds. Estimated at over 100,000.
Ze hebben gebeden en ze lachen om de avondklok.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Safari kan de pagina niet openen.
Safari kan de pagina 'http://english.aljazeera.net/' niet openen omdat de server waarop deze pagina zich bevindt, niet reageert.
Dit.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar ook een hoop politie die chaos proberen te veroorzaken,
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Evacuate? In our moment of triumph? You overestimate their chances.
Hij is opeens toch de oppositieleider geworden, lijkt wel. Had ik niet verwacht. Maar inderdaad, als hij gaat spreken, dan wordt het interessant.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:53 schreef rakotto het volgende:
Ik meen het. Helaas zijn er mensen die alles meteen geloven...
In ieder geval, ik vraag me af wat er gaat gebeuren bij de speech van Baradei
firefox is voor windhoosquote:Op zondag 30 januari 2011 16:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stream werkt hier enkel fatsoenlijk op Windows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |