Vergeet niet dat hij zeer goeie vriendjes was met familie Mubarakquote:Op zondag 30 januari 2011 16:22 schreef Muridae het volgende:
Egyptische filmster Adil Iman support de opstand op Al Arabiya.
Hij is heel erg bekend in het Midden-Oosten.
quote:evanchill Evan Hill
Leaving for Tahrir Square. No more internet, but will post audio updates here: http://ow.ly/3MNdJ Liveblog here http://ow.ly/3MNew #jan25
Ja, de Arabische volgens mij.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
Wordt AJE eigenlijk ook in Egypte uitgezonden?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Pien85 het volgende:
Pff, hoe ga ik in vredesnaam Fok en twitter en NRC live en AJE en CNN volgen en eten?
Was Ehab Tawfiq ook geen familie van Mubarak ?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij zeer goeie vriendjes was met familie Mubarak
Er is vast ook een strijd intern bij de TVquote:Op zondag 30 januari 2011 16:22 schreef mu_barak_obama het volgende:
staats tv heeft ook best wel wat rellen laten zien, wat ik niet had verwacht volgens mij krijgen er daar wel een paar ontslag, of die zijn de laan al uit.
Als je hier een tegenstrijdige mening hebt met die vrouwen ben je gelijk een "mongool"quote:
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
El Baradei on CNN "(The Muslim Brotherhood agree) that the state in no way will be a state based on religion" (there was poor sound)
Ja, in die landen heeft iedereen een schotel, weinig mensen hebben kabel en daar is sowieso weinig op te zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
LaraABCNews Lara Setrakianquote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ja, de Arabische volgens mij.
Niet meer.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
Nee, dat mag niet! Het topic is voorbestemd voor wereldvreemde idioten die enkel 'oeh, ah, zag je dat!' opmerkingen willen plaatsen. Stel je voor dat we een diepgaande analyse plaatsen of over de aantallen willen discussiëren.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef P8 het volgende:
Het discussieren over het aantal demonstranten lijkt me heel erg relevant en daarom legitiem.
Is mij ook gelukt alleen ff stoppen met posten of belangrijke dingen kopieren en plakkenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Pien85 het volgende:
Pff, hoe ga ik in vredesnaam Fok en twitter en NRC live en AJE en CNN volgen en eten?
Er wordt gezegd niet meer, maar AJ verandert steeds de frequenties ofzo, zodat mensen het kanaal toch kunnen ontvangen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
Inderdaad, jammer dat ik nog geen goed argument heb gehoord.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef P8 het volgende:
Het discussieren over het aantal demonstranten lijkt me heel erg relevant en daarom legitiem.
Veel mensen hebben schotel, dus jaquote:Op zondag 30 januari 2011 16:25 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Er wordt gezegd niet meer, maar AJ verandert steeds de frequenties ofzo, zodat mensen het kanaal toch kunnen ontvangen.
Ja kappen, genoeg geweest nu!quote:Op zondag 30 januari 2011 16:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet! Het topic is voorbestemd voor wereldvreemde idioten die enkel 'oeh, ah, zag je dat!' opmerkingen willen plaatsen. Stel je voor dat we een diepgaande analyse plaatsen of over de aantallen willen discussiëren.
Wss bij gebrek aan nieuwe spannende beelden. Op een gegeven moment wordt een impressie shot van een zootje mensen ook saai.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zeker!
Wordt trouwens gek dat ze telkens dezelfde beelden laten zien op aje
Bangmakerij, tot nu toe...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef QBay het volgende:
Ik ben er even anderhalf uur tussenuit geweest, maar is er nog wat gebeurd? Ik zie straaljagers, hebben die een doel?
proveceren maar ze zijn al weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef QBay het volgende:
Ik ben er even anderhalf uur tussenuit geweest, maar is er nog wat gebeurd? Ik zie straaljagers, hebben die een doel?
We can no longer get Al Jazeera on the TV dial in Egypt - the satellite signal has been blocked #Jan25quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef mu_barak_obama het volgende:
[..]
Veel mensen hebben schotel, dus ja
En het lijkt alsof er een HEEEEELEBOEL tanks op pad zijn zoquote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss bij gebrek aan nieuwe spannende beelden. Op een gegeven moment wordt een impressie shot van een zootje mensen ook saai.
Waarschijnlijk een toekomstig bombardement, zoals dat eerder is gebeurt in de regio.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef QBay het volgende:
?quote:
zo als in elke situatie zul je voor- en tegenstanders hebben...quote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef intellectuele_user het volgende:
Ik kan me nog goed herrineren hoe Egyptenaren rouwdiensten hielden voor Saddam toen ik in Egypte was. Vinden de Egyptenaren Saddam nog steeds een martelaar? En is dat niet een beetje hypocriet aangezien Mubarak lang niet zo crimineel is dan Saddam was.
Nee, het enige doel is bang maken, en het enige middel dat ze gaan gebruiken is geluid.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een toekomstig bombardement, zoals dat eerder is gebeurt in de regio.
ik heb ook koude handen van het te lang achter de pc zitten ; nie normaal .. mn bloed stroomt er denk ik niet meer zo goed doorheen , ff pauze nemen denk ik en meteen de honden uitlaten , ff wat bloedsomloop stimuleren ...... het zal toch nog wel ff rustig blijven denk ik ...quote:
Oooo damn hond uitlaten helemaal vergeten.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik heb ook koude handen van het te lang achter de pc zitten ; nie normaal .. mn bloed stroomt er denk ik niet meer zo goed doorheen , ff pauze nemen denk ik en meteen de honden uitlaten , ff wat bloedsomloop stimuleren ...... het zal toch nog wel ff rustig blijven denk ik ...
Serieus? Dat weet ik niet. Kunnen ze hem ook gelijk ophangen met zn kut muziekquote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef Muridae het volgende:
[..]
Was Ehab Tawfiq ook geen familie van Mubarak ?
Laatste sfeerimpressie vanuit de menigte die ik heb meegekregen van AJ, was dat er geen dreigende sfeer aanwezig was.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef Resistor het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik zo lang naar Al Jazeera zou kijken, en nu heb ik moeite om weg te gaan omdat ik bang ben wat te missen
Dat heb ik al sinds vrijdag.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef Resistor het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ik zo lang naar Al Jazeera zou kijken, en nu heb ik moeite om weg te gaan omdat ik bang ben wat te missen
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
Oooo damn hond uitlaten helemaal vergeten.
acherm!! staat ie al op klappenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
In o.a. Marokko, Syrie, Jordanie, Jemen al eerder gebeurt.quote:
Arm beest.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:30 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
Hahahha raar hé, we wachten allemaal op iets, maar op wat eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef Resistor het volgende:
Ze hebben er heel veel van.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef Muridae het volgende:
Nooit geweten dat het Egyptische leger een aantal tankeskadron met M1A1 "Abrams" hebben...
kan jij niet blijven spelen op de FPquote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een toekomstig bombardement, zoals dat eerder is gebeurt in de regio.
whahah ja ik ga snel voordat ik indd echt kan gaan dweilen maar het is indd verslavend zegquote:
quote:3.14pm: False rumours that Mubarak had fallen were greeted by hugs and cheering by protesters in Tahrir Square, Peter Beaumont reports from Tahrir square. In an audio interview he talks about possible preparations by the army to crackdown against the protesters. Water cannons have been moved in and tanks have been split into two columns, he says.
"The mood amongst the people, who were very positive towards the army, does seem to be changing. People are very very suspicious of the army now. They want to know why a squadron of Egypt's best tanks is sitting in the entrance to square," he said.
Goeie vriendjes met Amerika, wat had je verwacht ? Made in Russia/China troep ?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef Muridae het volgende:
Nooit geweten dat het Egyptische leger een aantal tankeskadron met M1A1 "Abrams" hebben...
Jup, avondgebedquote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Maitje het volgende:
Gaan ze nu bidden ofzo? Netjes op een rij
Vrij modern leger. Ze hebben voorbeeld ook de AH-64 helikopters.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef Muridae het volgende:
Beetje het gevoel wat ik had bij de Oudejaarsloterij: je weet dat je geen prijs hebt, maar blijft toch kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Hahahha raar hé, we wachten allemaal op iets, maar op wat eigenlijk
ze doen de wavequote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Maitje het volgende:
iddquote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Maitje het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:32 schreef Maitje het volgende:
De VS gaat dat moderne leger never nooit loslaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Nee joh, er is geen politie.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de politie opnieuw de waterkanonnen aan gaat zetten.
Groot leger ook. Lange dienstplicht ook. 3 jaar ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Vrij modern leger. Ze hebben voorbeeld ook de AH-64 helikopters.
Demonstraties in egypte #32 Waar de staats TV wat anders laat zienquote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef Maitje het volgende:
Stiekem vind ik dat gezamelijk bidden er prachtig uitzien...Klinkt iig een stuk indrukwekkender dan dat enkele gezamenlijke "amen" in de christelijke kerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat komt wel weer goed. Het kwam ook weer goed nadat 60 toeristen waren afgeslacht in Luxor.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Zwansen het volgende:
Het toerisme in Egypte zal een grote klap krijgen zo...
+ Demonstraties in egypte #32 Waar de staats TV wat anders laat zienquote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://twitter.com/tarekshalaby
+
http://english.aljazeera.net/watch_now/
+
http://twitter.com/#!/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
=
You're up to date
Politie ligt nu te slapen die moeten straks weer gaan plunderen. Dan moeten ze een beetje fit zijn.quote:
Het mooiste is nog dat christelijke egyptenaren de situatie in de gaten houden en de biddende moslims (daarmee) beschermen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klinkt iig een stuk indrukwekkender dan dat enkele gezamenlijke "amen" in de christelijke kerken
Ik niet. Er arriveren steeds meer troepen die de orde gaan handhaven. Ik denk dat het de komende dagen sowieso veiliger wordt, dan de afgelopen dagen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef schommelstoel het volgende:
Het is tegen de avond aan nu daar.
Vraag me toch af hoe het vandaag de derde dag in het donker gaat verlopen.
Iets met luchtmacht en of Mubarak stuurt nog meer eigen prive agenten in gewone kleding de straat op.
Slecht voorgevoel voor de avond in Egypte.
Die eensgezindheid is nog het mooiste aan deze hele "revolutie"quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat christelijke egyptenaren de situatie in de gaten houden en de biddende moslims (daarmee) beschermen.
Hopelijk blijft het zo.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die eensgezindheid is nog het mooiste aan deze hele "revolutie"
Zo zie je ook dat het geen islamitische revolutie is, niet vanuit religieuze overwegingen maar gewoon een samenhorige bevolking dat opstaat tegen zijn dictator.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die eensgezindheid is nog het mooiste aan deze hele "revolutie"
De Abrams staan klaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Politie ligt nu te slapen die moeten straks weer gaan plunderen. Dan moeten ze een beetje fit zijn.
Dat komt later wel. Eerst Mubarak weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zo zie je ook dat het geen islamitische revolutie is, niet vanuit religieuze overwegingen maar gewoon een samenhorige bevolking dat opstaat tegen zijn dictator.
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat christelijke egyptenaren de situatie in de gaten houden en de biddende moslims (daarmee) beschermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |