De VS gaat dat moderne leger never nooit loslaten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Nee joh, er is geen politie.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de politie opnieuw de waterkanonnen aan gaat zetten.
Groot leger ook. Lange dienstplicht ook. 3 jaar ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Vrij modern leger. Ze hebben voorbeeld ook de AH-64 helikopters.
Demonstraties in egypte #32 Waar de staats TV wat anders laat zienquote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Pien85 het volgende:
Pff, hoe ga ik in vredesnaam Fok en twitter en NRC live en AJE en CNN volgen en eten?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef Maitje het volgende:
Stiekem vind ik dat gezamelijk bidden er prachtig uitzien...Klinkt iig een stuk indrukwekkender dan dat enkele gezamenlijke "amen" in de christelijke kerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat komt wel weer goed. Het kwam ook weer goed nadat 60 toeristen waren afgeslacht in Luxor.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef Zwansen het volgende:
Het toerisme in Egypte zal een grote klap krijgen zo...
+ Demonstraties in egypte #32 Waar de staats TV wat anders laat zienquote:Op zondag 30 januari 2011 16:34 schreef -jos- het volgende:
[..]
http://twitter.com/tarekshalaby
+
http://english.aljazeera.net/watch_now/
+
http://twitter.com/#!/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
=
You're up to date
Politie ligt nu te slapen die moeten straks weer gaan plunderen. Dan moeten ze een beetje fit zijn.quote:
Het mooiste is nog dat christelijke egyptenaren de situatie in de gaten houden en de biddende moslims (daarmee) beschermen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klinkt iig een stuk indrukwekkender dan dat enkele gezamenlijke "amen" in de christelijke kerken
Ik niet. Er arriveren steeds meer troepen die de orde gaan handhaven. Ik denk dat het de komende dagen sowieso veiliger wordt, dan de afgelopen dagen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:33 schreef schommelstoel het volgende:
Het is tegen de avond aan nu daar.
Vraag me toch af hoe het vandaag de derde dag in het donker gaat verlopen.
Iets met luchtmacht en of Mubarak stuurt nog meer eigen prive agenten in gewone kleding de straat op.
Slecht voorgevoel voor de avond in Egypte.
Die eensgezindheid is nog het mooiste aan deze hele "revolutie"quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat christelijke egyptenaren de situatie in de gaten houden en de biddende moslims (daarmee) beschermen.
Hopelijk blijft het zo.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die eensgezindheid is nog het mooiste aan deze hele "revolutie"
Zo zie je ook dat het geen islamitische revolutie is, niet vanuit religieuze overwegingen maar gewoon een samenhorige bevolking dat opstaat tegen zijn dictator.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die eensgezindheid is nog het mooiste aan deze hele "revolutie"
De Abrams staan klaar.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Politie ligt nu te slapen die moeten straks weer gaan plunderen. Dan moeten ze een beetje fit zijn.
Dat komt later wel. Eerst Mubarak weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zo zie je ook dat het geen islamitische revolutie is, niet vanuit religieuze overwegingen maar gewoon een samenhorige bevolking dat opstaat tegen zijn dictator.
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat christelijke egyptenaren de situatie in de gaten houden en de biddende moslims (daarmee) beschermen.
Die schreeuwende zingende mensen gaan ook niet aan het werk. Het hele land ligt op zijn gat. Beste president die het dan nog kan besturen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:37 schreef StateOfMind het volgende:
Er zal vroeg of laat toch eens een keer iets moeten gebeuren. Men kan nog dagen achtereen op pleinen gaan staan schreeuwen en zingen, maar daar verandert men toch ook weinig mee op den duur.
bron?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef no1uknow het volgende:
Nieuwe ontwikkeling: Aan weerszijden van het plein tanks opgesteld.
quote:mustaphaoukbih Mustapha Oukbih
Opmerkelijk beeld. Gelovigen bidden voor pantserwagen en andere militaire voertuigen. seculairen lopen rustig rond. #Jan25
Is al meerdere keren gemeld op AJE door verschillende correspondenten.quote:
Niets nieuws dusquote:Op zondag 30 januari 2011 16:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is al meerdere keren gemeld op AJE door verschillende correspondenten.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/4909/VK-Dossier-De-demonstraties-in-Egypte/article/detail/1829665/2011/01/30/Beurzen-Golfstaten-onderuit-door-Egypte.dhtmlquote:Op zondag 30 januari 2011 16:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die schreeuwende zingende mensen gaan ook niet aan het werk. Het hele land ligt op zijn gat. Beste president die het dan nog kan besturen.
quote:DUBAI - Aandelenbeurzen in verscheidene Golfstaten raakten zondag in een val als gevolg van de onrust in Egypte. De beurs in Dubai verloor ruim 4 procent en ook de handel in Koewei, Abu Dhabi en Qatar was flink in mineur. De beurs in Saudi-Arabie verloor zaterdag ruim 6 procent, maar herstelde zich zondag enigszins met een winst van 2,5 procent.
Ik denk dat hij wel een vlucht helicopter achter de hand heeft.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:43 schreef IHVK het volgende:
Ze zingen weer.
Maar goed hoe gaat Mubarak weg? Moeten ze het presidentieel paleis binnendringen? Dat zou zijn dood betekenen denk ik.
"Houdoe en bedankt olee olee"quote:
Zo lang die man het nog niet door heeft.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:44 schreef IHVK het volgende:
Ja er moet snel stabiliteit komen, Mubarak moet gewoon weg, er lijkt geen andere oplossing.
"Hand in hand, kamaraden"quote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
"we gaan nog lang niet naar huis"
nee man, We are the Champions, van Queenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:46 schreef IHVK het volgende:
Nee ze zingen Dancig Queen van ABBA duidelijk
♫ Hosni ♪ wil je een tosti? ♫quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:46 schreef IHVK het volgende:
Nee ze zingen Dancig Queen van ABBA duidelijk
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
♫ Hosni ♪ wil je een tosti? ♫
Het is iig erg aanstekelijk.quote:
Ik vind haar aardig realistisch. Leek Rutte wel. Zouden de WikiLeaks geholpen hebben?quote:
Ik wil dat het zo is!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |