Israël is wel echt heel erg goed in ruzie zoeken met buurlanden he?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:46 schreef intellectuele_user het volgende:
Ik las gisteren dat Saoedi-Arabië Mubarak niet wil ontvangen en dat Tel Aviv zich gereedmaakt op Mubarak's komst.
Goed voorbeeld van hoe een staatstelevisie de mensen in bedwang kan houden door alleen te laten zien wat zij willen dat je ziet.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef rakotto het volgende:
Mn tante aan de telefoon gehad... Ik vraag: waarom is niemand van jullie buiten?
Oh, niemand is op straat in Alexandria, iedereen is nu thuis wegens de curfew.
Ik zo vanWelke zender heb je op tv? De staatstelevisie.
Zap eens naar Aljazeera![]()
Zij: Oh.
Dat is dan wel typisch.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef rakotto het volgende:
Mn tante aan de telefoon gehad... Ik vraag: waarom is niemand van jullie buiten?
Deze, maar dan in het Arabisch:quote:
Mubarak heeft hen goed gediend. Ze moeten toch iets terugdoen voor hun knecht.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:49 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Israël is wel echt heel erg goed in ruzie zoeken met buurlanden he?
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef rakotto het volgende:
zoals eerder al geopperd in dit topic, hij heeft echt wel een heli (oid) achter de hand om te vluchten.quote:
dit meen je nietquote:Op zondag 30 januari 2011 16:48 schreef rakotto het volgende:
Ik moest aan die F16s denken die ze gewoon weer weg-geschreeuwd hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de politie meezingt, dus die kant zou idd wel stil zijn
quote:mustaphaoukbih Mustapha Oukbih
Op twitter en facebook staan berichten die oproepen tot massale protesten volgende week vrijdag in de gehele arabische wereld #arab.revolte
avond klokquote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef Maitje het volgende:
Wat is curfew?
Trouwens, die beelden net van dat vandalisme.. er zijn ook gewoon herrie schoppers die erge dingen doen...
Avondklok.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef Maitje het volgende:
Wat is curfew?
Trouwens, die beelden net van dat vandalisme.. er zijn ook gewoon herrie schoppers die erge dingen doen...
spertijd.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:51 schreef Maitje het volgende:
Wat is curfew?
Ach, is erg logisch hoor. De staats TV is in handen van Mubarak dus hoe moeten die mensen anders weten dat er zoveel mensen in de stad zijn?quote:
Op zondag 30 januari 2011 16:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |