Het is aan de ene kant wel jammer dat ik weinig tijd heb om te modereren op de FP... Ik lees de reacties dus ook niet...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Refragmental het volgende:
Op de Frontpage is duidelijk te zien hoe de door NOS geinformeerde nederlander over deze revolutie denkt
Ze noemen het daar rellen, vinden deze demonstraties absoluut onaanvaardbaar, hebben het over jeugdige geweldadige relschoppers.
Zo zie je maar weer het verschil tussen de nieuwe en oude media.
Geeft wel weer eens een keer de manipulatie aan, ook bij ons in Nederland dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is aan de ene kant wel jammer dat ik weinig tijd heb om te modereren op de FP... Ik lees de reacties dus ook niet...
Wat wel doorkwam, was het typische anti-islam gelul van mensen als 2030rd
Helaas nietquote:Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef deleriouz het volgende:
--arabische tekens niet ondersteund hier?--
Kloptquote:Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef deleriouz het volgende:
--arabische tekens niet ondersteund hier?--
& het succes van idioten als Wildersquote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geeft wel weer eens een keer de manipulatie aan, ook bij ons in Nederland dus.
quote:sharifkouddous Chanting: "Peaceful. Our revolution is peaceful" #Egypt less than a minute ago via Echofon
Door die dude aan de foon? Kan hem nauwelijks verstaanquote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens AJ wordt op de staats TV opgeroepen het curfew op te volgen.
Je meent het?!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef sunny16947 het volgende:
Dat doen ze al dagen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef sunny16947 het volgende:
Dit heeft niets met Wilders te maken maar alles met het verstarde en verstrakte systeem van de omroepen waarin geen mogelijkheid bestaat om hier als geheel op in te springen. Niemand wil z'n eigen plek afstaan en iedereen houdt vast aan de programmering om niet in de problemen te komen met zendercoordinatoren.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
& het succes van idioten als Wilders
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef deleriouz het volgende:
Nile TV roept de mensen op om geen Al JAzeera of BBC Arabic te kijken
ga er maar niet vanuit... de hoop is dat ze het uberhaubt op kunnen nemen...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef -jos- het volgende:
Ben benieuwd of AlJazeera de speech van ElBaradei live kan uitzenden.
Link svp.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:34 schreef Refragmental het volgende:
Op de Frontpage is duidelijk te zien hoe de door NOS geinformeerde nederlander over deze revolutie denkt
Ze noemen het daar rellen, vinden deze demonstraties absoluut onaanvaardbaar, hebben het over jeugdige geweldadige relschoppers.
Zo zie je maar weer het verschil tussen de nieuwe en oude media.
Ach een actie heeft weinig nut. Ik vind het gewoon geweldig dat wij van FOK! wel in staat zijn om snel en compleet te updatenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
over de NOS en RTL gesproken zou je haast door deze gebeurtenis kunnen laten zien dat beide nieuws programma's niet het nieuws neutraal brengen en of 100% verteld wat er wel gaande is.
VIa Fok! en andere internet media ben je meer en duidelijker op de hoogte als dan dat je NOS of RTL zou volgen.
Door het volgens van de NOS en RTL krijgen mensen een opgedrongen mening door van anderen.
Klopt totaal niet wat ze daar doen.
Een actie beginnen richting NOS en RTL nieuws?
Dat is dom, want dan worden mensen nieuwsgierig en doen ze het juist.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef deleriouz het volgende:
Nile TV roept de mensen op om geen Al JAzeera of BBC Arabic te kijken![]()
Inderdaad... die pure focus op het moslim broederschap.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is aan de ene kant wel jammer dat ik weinig tijd heb om te modereren op de FP... Ik lees de reacties dus ook niet...
Wat wel doorkwam, was het typische anti-islam gelul van mensen als 2030rd
[Upd] El-Baradei: VS verliezen geloofwaardigheid, is mijn bericht. Rechts onder "gerelateerde bercihten" staan er meerderequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |