Start een topic, ik heb wel wat ideeën.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
over de NOS en RTL gesproken zou je haast door deze gebeurtenis kunnen laten zien dat beide nieuws programma's niet het nieuws neutraal brengen en of 100% verteld wat er wel gaande is.
VIa Fok! en andere internet media ben je meer en duidelijker op de hoogte als dan dat je NOS of RTL zou volgen.
Door het volgens van de NOS en RTL krijgen mensen een opgedrongen mening door van anderen.
Klopt totaal niet wat ze daar doen.
Een actie beginnen richting NOS en RTL nieuws?
Ook een Wilders-figuur heeft hier mee te maken. Hij krijgt namelijk zendtijd & beïnvloed zo ook de mening van redacties & journalisten.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Wilders te maken maar alles met het verstarde en verstrakte systeem van de omroepen waarin geen mogelijkheid bestaat om hier als geheel op in te springen. Niemand wil z'n eigen plek afstaan en iedereen houdt vast aan de programmering om niet in de problemen te komen met zendercoordinatoren.
[Upd] El-Baradei: VS verliezen geloofwaardigheidquote:
Dan gaan ze het juist doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef deleriouz het volgende:
Nile TV roept de mensen op om geen Al JAzeera of BBC Arabic te kijken![]()
Dat complex wordt op 'normale' dagen al zwaar bewaakt uit angst voor een staatsgreep.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef horned_reaper het volgende:
Wanneer nemen ze die verrekte staatstelevisie daar nu eens over?
quote:Melshamy Mohammed Elshamy
Aj Talk Reporter : Army And Protesters Chanting Together Against Mubarak #jan25 #Jan28 #egypt
Zoals?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Muridae het volgende:
[..]
Start een topic, ik heb wel wat ideeën.
Anonops #5: Anonymous en de MO-revolutiesquote:Op zondag 30 januari 2011 17:38 schreef schommelstoel het volgende:
over de NOS en RTL gesproken zou je haast door deze gebeurtenis kunnen laten zien dat beide nieuws programma's niet het nieuws neutraal brengen en of 100% verteld wat er wel gaande is.
VIa Fok! en andere internet media ben je meer en duidelijker op de hoogte als dan dat je NOS of RTL zou volgen.
Door het volgens van de NOS en RTL krijgen mensen een opgedrongen mening door van anderen.
Klopt totaal niet wat ze daar doen.
Een actie beginnen richting NOS en RTL nieuws?
Als ie er is, doe mij dan maar een linkquote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Muridae het volgende:
[..]
Start een topic, ik heb wel wat ideeën.
moet je steeds opnieuw aanzetten ,..heb ik hier ook , is behoorlijk hinderlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 17:42 schreef Misstique het volgende:
http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html
Valt bij mij steeds stil?
daarom van mij alle lof voor oa het NRC met hun live feedquote:Op zondag 30 januari 2011 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anonops #5: Anonymous en de MO-revoluties
Neemt niet weg dat hij mede-verantwoordelijk is voor het negatieve sentiment tegen alles wat "moslim" heet.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
Volgens verschillende opinies is de brotherhood niet zo extreem als ze ons willen doen geloven.
En Wilders heeft al eens aangegeven in een interview hoe hij de angst van de mensen in Egypte voelde voor het regime. Hij zal het zeker toejuichen als het een democratisch land wordt.
vier streams aan staan hier en nergens last vanquote:Op zondag 30 januari 2011 17:45 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
moet je steeds opnieuw aanzetten ,..heb ik hier ook , is behoorlijk hinderlijk
Hij leidt vooral de aandacht af.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook een Wilders-figuur heeft hier mee te maken. Hij krijgt namelijk zendtijd & beïnvloed zo ook de mening van redacties & journalisten.
Hangt er vanaf hoe Tel Aviv reageert op de gebeurtenissen in Egypte. Als ze positief zijn, dan is Wilders ook positief etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
En Wilders heeft al eens aangegeven in een interview hoe hij de angst van de mensen in Egypte voelde voor het regime. Hij zal het zeker toejuichen als het een democratisch land wordt.
laten we het hopen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Na die F16s verwacht ik vanavond geen paniek meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |