Zou dit waar zijn??quote:Raisah_c wow roughly one million people at #TahrirSquare #unity #Egypt #jan25
Wat ze eigenlijk allang zijn, maar vooruit.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maakt het Fox niet minder belachelijk
Zijn ze nog steeds aan het F5-en?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anonops #5: Anonymous en de MO-revoluties
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:48 schreef gehotseflotst het volgende:
Fox News is altijd![]()
Tijdje geleden ook al met hun reportage over het mogen hebben van verscheidene vrouwen in NL
disperse, is dat 'ontpersen' oftewel persvrij makenquote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Jazeera: Orders have been issued to security officers to disperse throughout Egypt starting from tomorrow except for Meydan Tahrir
Werd net gezegd op Al Jazeera.quote:
nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
disperse, is dat 'ontpersen' oftewel persvrij maken
Nee hoor, dat zijn figuren zoals jij.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat hij mede-verantwoordelijk is voor het negatieve sentiment tegen alles wat "moslim" heet.
Disperse -> verspreiden van een menigte dmv geweld.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
uiteendrijven van demonstrantenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Fox nieuws is dan ook in handen ,achter de schermen dan wel, van mensen met veel vingers in de pap die het voor het zeggen hebben in delen van Amerika.quote:
die mag je uitleggenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn figuren zoals jij.
hij loopt ook niet vast , maar moet ik opnieuw op play drukken , hij laat dan namelijk , ja hoe leg je dat uit ,, het beginbeeld zien , moet ik er wel bij zeggen dat ie een een tab staat , dus hij "draait"niet heel de tijd...miss. ligt het daaraan ??quote:Op zondag 30 januari 2011 17:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
vier streams aan staan hier en nergens last van
en ik heb toch echt maar een 20mb lijntje die maar 11-12 mb haalt
Ik weet niet wat jij aan het doen bentquote:
To disperse = verspreiden, verdunnen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:A2RA: RT @sarahraslan: Egyptian journalist said on Al-Jazeera:2 Israeli planes dropped supplies for police due to army's refusal to attack protestors #Jan25 #Egypt
1 minute
FOK! heeft tegenwoordig automagische update-functie. Mijn F5 knop heeft het nog nooit zo lang zo rustig gehad.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij aan het doen bent
Lijkt me heel sterk, daarmee riskeert Israël enorme imago schade. Lijkt me eerder een anti-Israël tweet van de 1 of andere mongool.quote:
Gewoon weer iedereen kapot knuppelen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Daniel1976 het volgende:
#AlJazeera now confirms that Habib Al Adli ordered the redeployment of security forces across #Egypt tomorrow except for Tahrir #Jan25
hij zegt wat ik denkquote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
What's this BS about ministers in a resigned cabinet giving orders? First El Feki shuts down AlJazeera now Al Adly orders a security rollout
Zal wel op staats televisie komen, misschien wat op AJE.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef BrandX het volgende:
zou mubarak niet binnen nu en een paar minuten de rest van zijn nieuwe ministers voorstellen ofzo?
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:57 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nou dom of ben je nou dom, zit te wachten op RTL nieuws komt er reisreklame voorbij met daarom Egypte waar het allemaal begon, je zag pyramides enzo echt
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je nou dom of ben je nou dom, zit te wachten op RTL nieuws komt er reisreklame voorbij met daarom Egypte waar het allemaal begon, je zag pyramides enzo echt
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, en dan zijn er nog mensen die dat willen boeken...
Mijn vrouw wilde een paar dagen terug ook eventueel naar Egypte... Heb haar maar ff uitgelegd wat er daar allemaal aan de hand is
Misschien krijg je goede korting op een last-minutequote:Op zondag 30 januari 2011 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mijn vrouw wilde een paar dagen terug ook eventueel naar Egypte... Heb haar maar ff uitgelegd wat er daar allemaal aan de hand is
Zo groot is dat plein heul niet!quote:
Het nieuws kun je maken...quote:Op zondag 30 januari 2011 17:58 schreef Resistor het volgende:
Wat een contrast, een volledig plein of een klein hoekje uitzenden
5 keer toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef Maitje het volgende:
Joh! Ze zijn alweer aan het bidden!!
Hoevaak doen ze dat per dag zeg! Is nog geen 2 uur terug dat ze dat deden!!
Als 'ie maar niet doodgeschoten wordt door het leger....quote:Op zondag 30 januari 2011 18:00 schreef senesta het volgende:
pfoeh, als ik die ElBaradei zo in de menigte zie lopen krijg ik het benauwd
Wat zal er wel niet door hem heen gaan nu
5xquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef Maitje het volgende:
5 keerquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef Maitje het volgende:
'Was ik maar in Wenen gebleven, die Mubarak is gekker dan ik dacht'quote:Op zondag 30 januari 2011 18:00 schreef senesta het volgende:
pfoeh, als ik die ElBaradei zo in de menigte zie lopen krijg ik het benauwd
Wat zal er wel niet door hem heen gaan nu
5x per dag.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef Maitje het volgende:
als dat gebeurd barst de bom echt denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als 'ie maar niet doodgeschoten wordt door het leger....
Waarom zou het leger dat doen?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... Dan is er regelrechte oproer....quote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
als dat gebeurd barst de bom echt denk ik
Niet zo handig als ze wel luchtmacht gaan inzettenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net alsof hij een LED'je op zijn kop heeft
"en ik maar denken dat ze wel deodorant hadden hierzoquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
'Was ik maar in Wenen gebleven, die Mubarak is gekker dan ik dacht'
daar zat ik ook aan te denken, hoeft niet eens het leger te wezen maar 1 of andere gekquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dappere cameraman vooral!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Knap dat ze de man in beeld hebben kunnen vangen....
Nou, hij had kunnen weten dat ze daar in ieder geval geen AXE gebruikenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"en ik maar denken dat ze wel deodorant hadden hierzo"
Heeft hij al gedaan/doet hij nu live. AJ kan het domweg niet horen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef Maitje het volgende:
Gaat dat mannetje die hele menigte toe spreken??
M'n koffie, wat doe jequote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nou, hij had kunnen weten dat ze daar in ieder geval geen AXE gebruiken
Oh.. te laatquote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan/doet hij nu live. AJ kan het domweg niet horen.
Bij NOS ook. Zucht.quote:
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Egyptian Foreign Ministry issues a statement: The current events show us who the true friends of Egypt are & who wishes Egypt ill.
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Egyptian FM: We will re-assess our relations with countries after the protests end. (part of the statement here http://bit.ly/f7j2SQ Arabic)
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Ja, één voor één.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef Maitje het volgende:
Gaat dat mannetje die hele menigte toe spreken??
Volgens mij zijn andere mensen die relaties al aan het bepalen.quote:
Heb je daar een vertaling van? Of kun je dat zelf vertalen? Kan ik (of een andere nieuwsposter) dat verwerken in het bericht op de FP.quote:
Afgaande op wat tweets en een demonstratie waar al 2 dagen geen enkele beweging in zit?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De buitenlandse minister zei: Dit heeft helemaal geen slechte gevolgen gehad op onze relaties met het buitenland.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je daar een vertaling van? Of kun je dat zelf vertalen? Kan ik (of een andere nieuwsposter) dat verwerken in het bericht op de FP.
Gebruik Google Chrome, daar zit een auto-translator in de taakbalk.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:09 schreef gehotseflotst het volgende:
Er wordt eten voor me gemaakt, dan kan ik alles blijven volgen![]()
![]()
OT:
Heb wel een online translation site, maar da's waarschijnlijk niet veel soeps... toch beter te lezen dan dat gekriebel, dat wel
http://translation.babylon.com/arabic/to-english/
Snel vertaald staat er dat nu zal blijken wie de echte vrienden zijn van Egypte en dat de gebeurtenissen de banden met andere landen niet zal aantasten/ondermijnen..quote:Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je daar een vertaling van? Of kun je dat zelf vertalen? Kan ik (of een andere nieuwsposter) dat verwerken in het bericht op de FP.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:10 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Afgaande op wat tweets en een demonstratie waar al 2 dagen geen enkele beweging in zit?
Heb net een stoofpot op staan... 20 minuten werk en dan 3 uur nauwelijks naar omkijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:09 schreef gehotseflotst het volgende:
Er wordt eten voor me gemaakt, dan kan ik alles blijven volgen![]()
![]()
OT:
Heb wel een online translation site, maar da's waarschijnlijk niet veel soeps... toch beter te lezen dan dat gekriebel, dat wel
http://translation.babylon.com/arabic/to-english/
Zou je een wat uitgebreidere samenvatting kunnen schrijven van dat bericht?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Snel vertaald staat er dat nu zal blijken wie de echte vrienden zijn van Egypte en dat de gebeurtenissen de banden met andere landen niet zal aantasten/ondermijnen..
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb net een stoofpot op staan... 20 minuten werk en dan 3 uur nauwelijks naar omkijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |