Noordquote:
In Noord kunnen ze met gemak schieten, nagenoeg geen buitenlanders laat staan verslaggevers met camerasquote:
quote:mustaphaoukbih Mustapha Oukbih
Schoten gehoord in de buurt van het min. van informatie #Jan25
thnxquote:Op zondag 30 januari 2011 17:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op het plein schijnen er 150.000 te staan... maar dat was een uur geleden ofzo.
HEb je een bron?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef Daniel1976 het volgende:
Main police station set on fire and high court robbed
Houdt vol Egypte, waarin naar de bevolking gesuggereerd wordt, is correct. Doe je het weer fout.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, het ging over de TT voor de fix hè.
Maar goed, er zijn belangrijkere zaken.
ik denk dat zuid korea eerder als noord in zou grijpen maar ik denk dat het bij beide niet zo rustig zou zijn gebleven als hier ... china was denk ik helemaal los gegaan ..quote:
30 min nog!!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef Dickbride het volgende:
EANewsFeed #Egypt: #ElBaradei expected at Tahrir Sq in Cairo within 30 mins #Jan25 #sidibouzid
Hm, volgens mij heb je gelijk, m'n nachtdienst breekt me op.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Houdt vol Egypte, waarin naar de bevolking gesuggereerd wordt, is correct. Doe je het weer fout.
Altijd maar weer 'strengislamitisch' wanneer het over islamitische groeperingen gaat.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef Toverheks het volgende:
De strengislamitische Moslimbroederschap
Nee, ook dan is het niet juist met een -t. Zie hierquote:Op zondag 30 januari 2011 17:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Houdt vol Egypte, waarin naar de bevolking gesuggereerd wordt, is correct. Doe je het weer fout.
sorryquote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn, had liever een echte bron gezien
Ik denk dat de afgelopen dagen juist de waarde van Twitter als bron hebben aangetoond.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn, had liever een echte bron gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |