Ze kunnen de cerfew wel iedere dag een uur vervroegen, maar dan gaan mensen alleen maar iedere dag een uur eerder demonstreren. Het schenden van de cerfew is nu het wapen van de demonstranten. Het laat Mubaraks machteloosheid mooi zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
De curfew ís al ingegaan toch, dat zeiden ze net. Om 14.00 uur onze tijd, 15.00 daaro.
Klopt, maar de curfew is dus in ieder geval al in gegaan, itt wat in het vorige topic gepost werd.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze kunnen de cerfew wel iedere dag een uur vervroegen, maar dan gaan mensen alleen maar iedere dag een uur eerder demonstreren. Het schenden van de cerfew is nu het wapen van de demonstranten. Het laat Mubaraks machteloosheid mooi zien.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef HiZ het volgende:
Ik begin nu toch echt te geloven dat het game over is voor Mubarak.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt, maar de curfew is dus in ieder geval al in gegaan, itt wat in het vorige topic gepost werd.
quote:@sharifkouddous Sharif Kouddous
Another 4pm curfew today. Seems more serious. Trying to decide whether to stay or leave. #Egypt
LOL, beetje overkill ? 5 kanalen ?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef Olga het volgende:
zo meteen clinton op vijf amerikaanse zenders
Ok, benieuwd wat hij te zeggen heeft..quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef Olga het volgende:
zo meteen clinton op vijf amerikaanse zenders
Hij?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ok, benieuwd wat hij te zeggen heeft..
Zijquote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Hillary dusquote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat het "zij" is vandaagquote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
ja zie ook steeds kleine groepjes, misschien dat ze dan denken als ze het steeds in groepjes doen dat er niet *ingegrepen* wordt, ja ik roep ook maar watquote:
ja ik kon niet meer "quote ".. maar hij is dus officie:el ingegaan ?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt, maar de curfew is dus in ieder geval al in gegaan, itt wat in het vorige topic gepost werd.
quote:AlJaz and Arabeya reporting: Muslim Brotherhood agreeing with parties for Baradei to lead the transition government. #Jan25 #Egypt
nee over een half uurquote:Op zondag 30 januari 2011 14:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja ik kon niet meer "quote ".. maar hij is dus officie:el ingegaan ?
nee zijn vrouwquote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
quote:Update 13.55 uur
Verschillende bronnen melden dat de minister van Binnenlandse Zaken Habib Al Adly is opgepakt door het leger. Hij zou scherpschutters opdracht hebben gegeven zaterdag gericht op demonstranten te schieten en gevangenissen open hebben gezet om chaos in Caïro te creëren.
Update 14.23 uur
Het leger zou volgens een officier opdracht hebben gekregen gericht op demonstranten te schieten, maar heeft dat tot nu toe geweigerd, zo vertellen demonstranten op Al Jazeera. Het Nederlandse Ministerie van Buitenlandse Zaken heeft inmiddels besloten een negatief reisadvies uit te geven voor Egypte
quote:@evanchill AJE
I will have to leave this office in about half an hour as people head home before curfew. No more tweets after that until tomorrow. #jan25
Jaquote:
Haha, ja ik probeer de grote lijnen in het bericht bij te houden, maar is moeilijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is inmiddels al weer oud nieuws
massaal negeren van curfew dusquote:Op zondag 30 januari 2011 14:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
Het wordt echt steeds drukker zo te zien, op dat plein.
Die gaan écht niet braaf om 4 uur allemaal naar huisquote:Op zondag 30 januari 2011 14:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
Het wordt echt steeds drukker zo te zien, op dat plein.
respect hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 14:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha, ja ik probeer de grote lijnen in het bericht bij te houden, maar is moeilijk.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha, ja ik probeer de grote lijnen in het bericht bij te houden, maar is moeilijk.
FP loopt een half uur achter op ons.quote:
Zal even kijken of ik 2 screenshots kan vergelijken. Dan kun je het echt duidelijk zien.quote:
quote:Ach goh, wat een ongemak. De kinderen kunnen niet uitgaan! Ik zou in dit geval het geld terug vorderen bij die demonstranten! Hoe kunnen ze het vakantiegenot von die paar Nederlanders om zeep helpen?
Dhr. Heinz van der Hoogerwael, Enschede | 13:53 | 30.01.11
Daar is ook maar 1 iemand aan bezig volgens mijquote:Op zondag 30 januari 2011 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
FP loopt een half uur achter op ons.
quote:@evanchill AJE
By many accounts, some kind of confrontation seems likely tonight, probably in Tahrir Square. #jan25
Niet zo gek want het is amper goed te volgen, en een half uur is best snel hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal het vanavond gaan gebeuren?quote:shadihamid Opposition figure tells me regime shutting down all TV (al jazeera, etc.) so it can take harsh action against protestors in the dark #jan25
Wat is de info die nu niet klopt op de fp, of die echt ontbreekt?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:33 schreef StateOfMind het volgende:
shadihamid Opposition figure tells me regime shutting down all TV (al jazeera, etc.) so it can take harsh action against protestors in the dark #jan25
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:34 schreef raistlin6 het volgende:
shadihamid Shadi Hamid
Opposition figure tells me regime shutting down all TV (al jazeera, etc.) so it can take harsh action against protestors in the dark #jan25
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Lopen er nog steeds gevangenissen leeg? Of heb je het over de gevangenissen die al leeg zijn gelopen?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:35 schreef popolon het volgende:
Gevangenissen lopen ook leeg. Er zullen zonder twijfel politieke gevangen tussen zitten maar ook aardig wat onfrisse broeders.
Weer een paar dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Lopen er nog steeds gevangenissen leeg? Of heb je het over de gevangenissen die al leeg zijn gelopen?
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef Muridae het volgende:
LOL oproep van Egyptische StaatsTV :
Kijk niet naar Al Jazeera, wij brengen als enige de waarheid !
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef gehotseflotst het volgende:
Egyptenaren worden opgeroepen geen AJ te kijken, omdat die 'alleen maar leugens' uitzenden...
links ja, rechts is livequote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef mazaru het volgende:
Zijn dat beelden van gisteren?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef Muridae het volgende:
LOL oproep van Egyptische StaatsTV :
Kijk niet naar Al Jazeera, wij brengen als enige de waarheid !
las dat vanmorgen ook al ergens idd op twitter, erg vreemdquote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef Muridae het volgende:
Apart, gevangenen geven aan dat ze verplicht naar buiten moesten.
Weet ik niet, ik heb geen tijd om de FP bij te houden!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:33 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Wat is de info die nu niet klopt op de fp, of die echt ontbreekt?
kan dus gezellig worden...quote:shadihamid Shadi Hamid
An opposition figure in #Egypt called me, in tears, telling me he's hearing army will receive orders to shoot to kill tonight #jan25
das niet apart, dat is tactiekquote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef Muridae het volgende:
Apart, gevangenen geven aan dat ze verplicht naar buiten moesten.
tussen 5 en 6 gister dacht ikquote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
kan dus gezellig worden...![]()
hoe laat begint het donker te worden in Cairo?
jij zei toch vanmorgen ze hebben geen geestelijke gezondheid zorg enzo he, dat er gewoon ook gekken in de gevangenissen zitten. wat een zooitjequote:
Dan hoop ik dat de linkerbeelden geen rechterbeelden gaan worden.quote:
Nou ja, ze zijn hun kantoor in Cairo uitgezet. Dan heb je weinig keuze.quote:
Ze gaan door, maar ze hebben niet alles onder controle. In Egypte schijnt AL JAzeera uit de lucht te zijn.quote:
ja die waren toch al een paar uur uit de lucht in Egypte??quote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze gaan door, maar ze hebben niet alles onder controle. In Egypte schijnt AL JAzeera uit de lucht te zijn.
deed ie nou zo'n mondkapje voor ?? ( ikkijk nu achterom, mn tv staat best ver van mn pc vandaan , en mn stream loopt echt met vertraging )quote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef Toverheks het volgende:
en weer die rotkop van een Mubarak op AJE, hij kijkt echt eng uit zijn ogen wat een nare vent
heel mooi, en zo hoort het ookquote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
jan25live Jan 25 Live
RNN: Muslims and Christians proved that They are united throughout history. Today we are all Egyptians #jan25 #egypt
Dit vind ik dan wel mooi.
Ja, maar HiZ komt net binnen, geloof ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja die waren toch al een paar uur uit de lucht in Egypte??
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar HiZ komt net binnen, geloof ik.
ja dat riep ik eerder ook alquote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef Dagonet het volgende:
Voor een kabinet dat ontbonden is zijn bepaalde ministers nog steeds erg actief.
Dacht ik eergisteren ook al.quote:
zouden de soldaten die orders ook opvolgen?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
kan dus gezellig worden...![]()
hoe laat begint het donker te worden in Cairo?
Als hier het kabinet valt blijven de ministers toch ook doorwerken tot de nieuwe regering er is? Dat zal in Egypte vast niet heel anders zijn.quote:
misschien zijn ze demissionair... werk moet gewoon door gaan...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:45 schreef Dagonet het volgende:
Voor een kabinet dat ontbonden is zijn bepaalde ministers nog steeds erg actief.
Verrek ja, nu je het zegtquote:Op zondag 30 januari 2011 14:46 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Die betonnen versperringen direct achter die tanks komen van die truck die je weg ziet rijden op die andere screenshot.
Er waren gisteren ook al orders om te schieten. Het is echt spannend.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zouden de soldaten die orders ook opvolgen?
kan het me bijna niet voorstellen na de beelden van gisteren..dat zou echt een steek in de rug zijn
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Als hier het kabinet valt blijven de ministers toch ook doorwerken tot de nieuwe regering er is? Dat zal in Egypte vast niet heel anders zijn.
ja maar zie niks oh laat het toch niet waar wezen dat er straks zo op die menigte geschoten wordtquote:Op zondag 30 januari 2011 14:48 schreef Muridae het volgende:
[..]
Same here, en verbinding viel weg...
Het is nou niet alsof dat kabinet een hele eigen functie had ofzo. En dat ontslaan was ook maar symbolisch.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking. het nu echt ontslagen, en niet een kabinet dat gevallen is. Daarbij is het ontslagen om het volk 'tegemoet' te komen. erg vreemd als je ze dan geowon hun functie laat blijven uitvoeren enzo.
beelden van plein van de hemelse vrede schieten door mijn hoofdquote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar zie niks oh laat het toch niet waar wezen dat er straks zo op die menigte geschoten wordt
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef Bartholomaeus het volgende:
Doe eens een link van waar jullie naar kijken. ;O
http://www.alarabiya.net/live/index.phpquote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef Bartholomaeus het volgende:
dat weet ik, daarom des te duf dat 'ze' nu nog bevelen geven dan toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is nou niet alsof dat kabinet een hele eigen functie had ofzo. En dat ontslaan was ook maar symbolisch.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op zondag 30 januari 2011 14:49 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom..quote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Schunckelstar het volgende:
ongelofelijk trouwens dat er op de nederlandse zenders gewoon 0,0 aandacht aan word besteed
Volgens mijn maken ze zich gereed om weg te gaanquote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Monidique het volgende:
Weten die mensen wel dat ze over tien minuten weg moeten zijn?.
Ik zat me ook al te verbazen. Dit is gewoon wereldnieuws. En geen een van de Nederlandse zenders besteed er aandacht aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Schunckelstar het volgende:
ongelofelijk trouwens dat er op de nederlandse zenders gewoon 0,0 aandacht aan word besteed
Wow, dat is snel gegroeid. Ik zat een half uur eerder te kijken en het is denk wel verdubbeld.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef M.rak het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Nouja een gevallen kabinet biedt zijn ontslag aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking. het nu echt ontslagen, en niet een kabinet dat gevallen is. Daarbij is het ontslagen om het volk 'tegemoet' te komen. erg vreemd als je ze dan geowon hun functie laat blijven uitvoeren enzo.
die doet het niet op Macquote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef M.rak het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
enige wat mubarak moet is opzouten, dan kan het land beginnen aan een nieuwe kansquote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nouja een gevallen kabinet biedt zijn ontslag aan.
Maar je hebt een punt, de vergelijking gaat niet helemaal op. Ik denk eerlijk gezegd dat Mubarak iets moest en daarom voor de vorm iedereen behalve zichzelf maar heeft ontslagen. Maar hij heeft natuurlijk nog wel steeds mensen nodig die voor hem werken, en bij voorkeur loyale mensen. En dat zullen die mensen wel zijn.
Dan heb je ballen, als journalist.quote:beleidy .@tarekshalaby is on his way to Tahrir Square and is preparing to set up camp there for the night #Jan25 Egypt, he'll be feeding me updates
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan heb je ballen, als journalist.
Jep, ze schreeuwen alleen maar harder.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef BrandX het volgende:
zo maken ze het volk toch alleen maar kwaad?
nou sorry, maar vind dat dit met onze wereld ook te maken heeft. zullen ze ook geen aandacht er aan besteden als het bv in Amerika gebeurt, wat dacht je als het hele midden oosten op zijn kop staat gaat ook Europa en de rest er van voelen, in en export etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom..
Lijkt wel een subtiele vorm van censuur. Gewoon niet moeilijk over doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik zat me ook al te verbazen. Dit is gewoon wereldnieuws. En geen een van de Nederlandse zenders besteed er aandacht aan.
same, respect voor de mensen die op het plein zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef theNull het volgende:
Ongelooflijk, rillingen al over m'n rug.
puur om angst te zaaien denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het maar een duistere sfeer. Kennelijk is er iets gaande, er is een plan, anders laat je geen vliegtuigen vliegen.
Mee eens. Het liefst voordat er nog meer doden en gewonden vallen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
enige wat mubarak moet is opzouten, dan kan het land beginnen aan een nieuwe kans
ik ben er zoooo bang voor, maar tegelijkertijd lijkt het onvermijdelijk geworden, dus laat het dan maar zo snel mogelijk gebeuren, dan is het ook zo snel mogelijk weer voorbij...quote:
quote:REU: EXTRA ARMY TRUCKS APPEAR IN CAIRO'S CENTRAL TAHRIR SQUARE AS PROTESTER NUMBERS RISE - WITNESS
Kan zo zijn dat de demonstranten gebombardeerd gaan worden.. Zou niet de eerste keer zijn in het Midden-Oosten.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het maar een duistere sfeer. Kennelijk is er iets gaande, er is een plan, anders laat je geen vliegtuigen vliegen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lijkt wel een subtiele vorm van censuur. Gewoon niet moeilijk over doen.
Het is een held. Maar et is nu ook persoonlijk, Mubarak wil Al Jazeera dood.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan heb je ballen, als journalist.
allemaal onderdeel van een revolutie, helaas.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een held. Maar et is nu ook persoonlijk, Mubarak wil Al Jazeera dood.
Objectieve journalistiek wordt moeilijk als de overheid je vijand is.
nee, het is zondag en dan zijn de nieuwsredacties niet bezet...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lijkt wel een subtiele vorm van censuur. Gewoon niet moeilijk over doen.
Beetje bang maken, ondertussen sturen ze troepen naar het centrum.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Kan zo zijn dat de demonstranten gebombardeerd gaan worden.. Zou niet de eerste keer zijn in het Midden-Oosten.
Lijkt me toch niet dat Mubarak dat moet flikken als 'ie vriendjes met Amerika en Europa wil blijven.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Kan zo zijn dat de demonstranten gebombardeerd gaan worden.. Zou niet de eerste keer zijn in het Midden-Oosten.
Hoppa, unityquote:hebamorayef Protestos in Tahrir chanting "long live the crescent together with the cross" #Egypt #jan25
quote:nolanjazeera Dan Nolan
Fighter jets now streaking across the skies of downtown Cairo as curfew approaches #Egypt (via phone)
Je bent me net voor.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef BrandX het volgende:
volk gaat op de tanks af. [ afbeelding ]
meer intimidatie... zelfs Mubarak zal niet zo stom zijn om te gaan bombarderen...quote:Op zondag 30 januari 2011 14:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Is heel erg.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee, het is zondag en dan zijn de nieuwsredacties niet bezet...
kost allemaal geld...
Ze lopen er gewoon voorbij nuquote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef BrandX het volgende:
Ver-van-het-bed-show voor de meesten, RTL berichtte er ook pas over toen er sensatiebeelden met veel bloed waren..quote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad, echt NIETS op tv hierover. Ik zie Gordon, 4 TellSell programma's, tekenfilmpje, reclame.....
Ow euronews laat nu weer wat zien.....
Welke zender is dat.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef BrandX het volgende:
Je bent te snelquote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:56 schreef rakotto het volgende:
@ghorab got info from Tahrir Sq, the fighter jets are doing a show for those in Tahrir Square, people are clapping & cheering #Jan25 Egypt
Er zijn inmiddels 150.000+ mensen op het plein nu.
Het lawaai is ook fysiek onaangenaam.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat die vliegtuigen gebruikt worden om angst te zaaien.
Mooi zo met het nationaal museum erbij, waarvandaan, Hilton hotel ofzo, dat ligt er achter toch?quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is heel erg.
Op dit ogenblik zijn wij betrouwbaarder en stukken sneller dan ANP en het nieuws.
Denk je dat? Welke landen?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als ze op het plein gaan schieten, dan gaan er anderen landen zich mee bemoeien.
Zou bijna zeggen laat maar doen. Het volk van egypte is daar te ontwikkeld voor die worden dan nog bozer volgens mij. Dan wordt ie gelynched.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:55 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ze wachten wel hoor, kan niet anders.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hoop dat de hel snel losbarst, want anders gebeurt het als het donker is.
ben gewoon wat angstig hier voor wat kan gaan gebeurenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:59 schreef gehotseflotst het volgende:
Volgens AJE komen legertrucks naar Tahrir Square voor een mogelijke face-off
eens want dat het gebeurd staat vastquote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hoop dat de hel snel losbarst, want anders gebeurt het als het donker is.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoppa, unity.
Egyptenaren hebben prima door wat de straaljagers aan het doen zijn, en denken 'dikke vinger'.
Stel je niet aanquote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef theNull het volgende:
Ongelooflijk, rillingen al over m'n rug.
juist maar je wordt er toch misselijk van, machts vertoonquote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Het is en blijft een militair-seculier regime. En dat laten ze zien ook.
Ik verwacht steeds een KABOOM opeens ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef spuitje het volgende:
Ik hoor die vliegtuigen..............vind het echt dood en doodeng!
ja je bent naiefquote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef Samsonneke het volgende:
Ze zouden toch nooit bommen gooien op het plein of de demonstranten daar massaal beschieten? Of ben ik te naïef...
Twitter en facebook revolutie. Als we die sites niet hadden, was dit nooit gebeurd.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef Muridae het volgende:
We zijn getuigen van iets dat in de geschiedenisboeken zal staan als de #Jan 25 Revolutie.
Het laatste.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef Samsonneke het volgende:
Ze zouden toch nooit bommen gooien op het plein of de demonstranten daar massaal beschieten? Of ben ik te naïef...
Daar wordt het ook weer steeds voller of niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
en die vrouw live zegt dat iedereen boos aan het worden is en niemand weggaat.
ze zei ook dat ze niet bang zijn , maar miss. ie juist dat nu de valkuil ....quote:Op zondag 30 januari 2011 15:00 schreef Toverheks het volgende:
het gaat mis ze vliegen echt heel laag zegt ze
jaquote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Daar wordt het ook weer steeds voller of niet?
Ze deden hetzelfde bij de treinkaping bij De Punt. Voor ze aanvielen met commando's.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef Samsonneke het volgende:
Heb het gevoel dat er groep door loopt, en een groep bij de tanks blijft.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
en die vrouw live zegt dat iedereen boos aan het worden is en niemand weggaat.
Heb je gehoord wat CHP heeft gezegd? Ze roepen op tot een opstand in Turkije, wat een idioten..quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef HiZ het volgende:
Over de mensen die vragen hoe er opgetreden kan worden; er is al aangegeven dat de VS zijn steun terugtrekt als er een Tienanmien scenario wordt gevolgd. En zonder VS steun kan de regering van Mubarak geeneens wapens kopen om het volk te blijven onderdrukken.
Prachtig toch.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef BrandX het volgende:
hoor die mensen schreeuwen op het plein! gigantisch!
LOL Whut. Maar die schoten niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze deden hetzelfde bij de treinkaping bij De Punt. Voor ze aanvielen met commando's.
Ik denk dat de revolutie wel de naam mag dragen van de Tunesische boer.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Twitter en facebook revolutie. Als we die sites niet hadden, was dit nooit gebeurd.
nee bang zijn ze niet lijkt me, na zoveel dagen al terreur nee ze gaan door want avondklok wordt weer massaal genegeert, en heel veel weten daar ook dat de wereld meekijkt.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze zei ook dat ze niet bang zijn , maar miss. ie juist dat nu de valkuil ....
het is nu wel heel spannend ..brrrrrrrrr
Jezus...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
En het wordt drukker en drukker.
inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat de revolutie wel de naam mag dragen van de Tunesische boer.
De angst voorbij.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef IHVK het volgende:
Waarom zou je daar ooit weggaan, die mensen hebben hun leven sowieso al in de waagschaal gesteld daar.
Nee, er zaten gegijzelden in de trein.quote:
Ze zouden het nog best eens kunnen doen, om het volk uit elkaar te drijven.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als ze op het plein gaan schieten, dan gaan er anderen landen zich mee bemoeien.
Wikiquote:Currently the EAF has over 438 combat aircraft and 155 armed helicopters. The backbone of the Egyptian Air Force is 220 F-16 fighters. The Egyptian Air Force is the 4th largest operator of F-16's in the world.[3]
er zullen vast nog wel militairen zijn die Mubarak blijven steunen...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje, ze blijven langskomen.
Maar dat die jets vliegen wil nog niet zeggen dat de lagere militairen straks daadwerkelijk actie gaan ondernemen. Die moeten nog steeds op relatief korte afstand hun buren neermaaien, en dat moet nog steeds een brug te ver zijn.
*hoopt.
Ja, de hogere rangen. Niet de gewone infanterie en dergelijke.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:04 schreef cptmarco het volgende:
[..]
er zullen vast nog wel militairen zijn die Mubarak blijven steunen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |