Ze kunnen de cerfew wel iedere dag een uur vervroegen, maar dan gaan mensen alleen maar iedere dag een uur eerder demonstreren. Het schenden van de cerfew is nu het wapen van de demonstranten. Het laat Mubaraks machteloosheid mooi zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
De curfew ís al ingegaan toch, dat zeiden ze net. Om 14.00 uur onze tijd, 15.00 daaro.
Klopt, maar de curfew is dus in ieder geval al in gegaan, itt wat in het vorige topic gepost werd.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze kunnen de cerfew wel iedere dag een uur vervroegen, maar dan gaan mensen alleen maar iedere dag een uur eerder demonstreren. Het schenden van de cerfew is nu het wapen van de demonstranten. Het laat Mubaraks machteloosheid mooi zien.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef HiZ het volgende:
Ik begin nu toch echt te geloven dat het game over is voor Mubarak.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt, maar de curfew is dus in ieder geval al in gegaan, itt wat in het vorige topic gepost werd.
quote:@sharifkouddous Sharif Kouddous
Another 4pm curfew today. Seems more serious. Trying to decide whether to stay or leave. #Egypt
LOL, beetje overkill ? 5 kanalen ?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef Olga het volgende:
zo meteen clinton op vijf amerikaanse zenders
Ok, benieuwd wat hij te zeggen heeft..quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef Olga het volgende:
zo meteen clinton op vijf amerikaanse zenders
Hij?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ok, benieuwd wat hij te zeggen heeft..
Zijquote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Hillary dusquote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat het "zij" is vandaagquote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
ja zie ook steeds kleine groepjes, misschien dat ze dan denken als ze het steeds in groepjes doen dat er niet *ingegrepen* wordt, ja ik roep ook maar watquote:
ja ik kon niet meer "quote ".. maar hij is dus officie:el ingegaan ?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt, maar de curfew is dus in ieder geval al in gegaan, itt wat in het vorige topic gepost werd.
quote:AlJaz and Arabeya reporting: Muslim Brotherhood agreeing with parties for Baradei to lead the transition government. #Jan25 #Egypt
nee over een half uurquote:Op zondag 30 januari 2011 14:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja ik kon niet meer "quote ".. maar hij is dus officie:el ingegaan ?
nee zijn vrouwquote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef senesta het volgende:
[..]
quote:Update 13.55 uur
Verschillende bronnen melden dat de minister van Binnenlandse Zaken Habib Al Adly is opgepakt door het leger. Hij zou scherpschutters opdracht hebben gegeven zaterdag gericht op demonstranten te schieten en gevangenissen open hebben gezet om chaos in Caïro te creëren.
Update 14.23 uur
Het leger zou volgens een officier opdracht hebben gekregen gericht op demonstranten te schieten, maar heeft dat tot nu toe geweigerd, zo vertellen demonstranten op Al Jazeera. Het Nederlandse Ministerie van Buitenlandse Zaken heeft inmiddels besloten een negatief reisadvies uit te geven voor Egypte
quote:@evanchill AJE
I will have to leave this office in about half an hour as people head home before curfew. No more tweets after that until tomorrow. #jan25
Jaquote:
Haha, ja ik probeer de grote lijnen in het bericht bij te houden, maar is moeilijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is inmiddels al weer oud nieuws
massaal negeren van curfew dusquote:Op zondag 30 januari 2011 14:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
Het wordt echt steeds drukker zo te zien, op dat plein.
Die gaan écht niet braaf om 4 uur allemaal naar huisquote:Op zondag 30 januari 2011 14:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
Het wordt echt steeds drukker zo te zien, op dat plein.
respect hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 14:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha, ja ik probeer de grote lijnen in het bericht bij te houden, maar is moeilijk.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:31 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Haha, ja ik probeer de grote lijnen in het bericht bij te houden, maar is moeilijk.
FP loopt een half uur achter op ons.quote:
Zal even kijken of ik 2 screenshots kan vergelijken. Dan kun je het echt duidelijk zien.quote:
quote:Ach goh, wat een ongemak. De kinderen kunnen niet uitgaan! Ik zou in dit geval het geld terug vorderen bij die demonstranten! Hoe kunnen ze het vakantiegenot von die paar Nederlanders om zeep helpen?
Dhr. Heinz van der Hoogerwael, Enschede | 13:53 | 30.01.11
Daar is ook maar 1 iemand aan bezig volgens mijquote:Op zondag 30 januari 2011 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
FP loopt een half uur achter op ons.
quote:@evanchill AJE
By many accounts, some kind of confrontation seems likely tonight, probably in Tahrir Square. #jan25
Niet zo gek want het is amper goed te volgen, en een half uur is best snel hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal het vanavond gaan gebeuren?quote:shadihamid Opposition figure tells me regime shutting down all TV (al jazeera, etc.) so it can take harsh action against protestors in the dark #jan25
Wat is de info die nu niet klopt op de fp, of die echt ontbreekt?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:33 schreef StateOfMind het volgende:
shadihamid Opposition figure tells me regime shutting down all TV (al jazeera, etc.) so it can take harsh action against protestors in the dark #jan25
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:34 schreef raistlin6 het volgende:
shadihamid Shadi Hamid
Opposition figure tells me regime shutting down all TV (al jazeera, etc.) so it can take harsh action against protestors in the dark #jan25
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Lopen er nog steeds gevangenissen leeg? Of heb je het over de gevangenissen die al leeg zijn gelopen?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:35 schreef popolon het volgende:
Gevangenissen lopen ook leeg. Er zullen zonder twijfel politieke gevangen tussen zitten maar ook aardig wat onfrisse broeders.
Weer een paar dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Lopen er nog steeds gevangenissen leeg? Of heb je het over de gevangenissen die al leeg zijn gelopen?
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef Muridae het volgende:
LOL oproep van Egyptische StaatsTV :
Kijk niet naar Al Jazeera, wij brengen als enige de waarheid !
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef gehotseflotst het volgende:
Egyptenaren worden opgeroepen geen AJ te kijken, omdat die 'alleen maar leugens' uitzenden...
links ja, rechts is livequote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef mazaru het volgende:
Zijn dat beelden van gisteren?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef Muridae het volgende:
LOL oproep van Egyptische StaatsTV :
Kijk niet naar Al Jazeera, wij brengen als enige de waarheid !
las dat vanmorgen ook al ergens idd op twitter, erg vreemdquote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef Muridae het volgende:
Apart, gevangenen geven aan dat ze verplicht naar buiten moesten.
Weet ik niet, ik heb geen tijd om de FP bij te houden!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:33 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Wat is de info die nu niet klopt op de fp, of die echt ontbreekt?
kan dus gezellig worden...quote:shadihamid Shadi Hamid
An opposition figure in #Egypt called me, in tears, telling me he's hearing army will receive orders to shoot to kill tonight #jan25
das niet apart, dat is tactiekquote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef Muridae het volgende:
Apart, gevangenen geven aan dat ze verplicht naar buiten moesten.
tussen 5 en 6 gister dacht ikquote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
kan dus gezellig worden...![]()
hoe laat begint het donker te worden in Cairo?
jij zei toch vanmorgen ze hebben geen geestelijke gezondheid zorg enzo he, dat er gewoon ook gekken in de gevangenissen zitten. wat een zooitjequote:
Dan hoop ik dat de linkerbeelden geen rechterbeelden gaan worden.quote:
Nou ja, ze zijn hun kantoor in Cairo uitgezet. Dan heb je weinig keuze.quote:
Ze gaan door, maar ze hebben niet alles onder controle. In Egypte schijnt AL JAzeera uit de lucht te zijn.quote:
ja die waren toch al een paar uur uit de lucht in Egypte??quote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze gaan door, maar ze hebben niet alles onder controle. In Egypte schijnt AL JAzeera uit de lucht te zijn.
deed ie nou zo'n mondkapje voor ?? ( ikkijk nu achterom, mn tv staat best ver van mn pc vandaan , en mn stream loopt echt met vertraging )quote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef Toverheks het volgende:
en weer die rotkop van een Mubarak op AJE, hij kijkt echt eng uit zijn ogen wat een nare vent
heel mooi, en zo hoort het ookquote:Op zondag 30 januari 2011 14:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
jan25live Jan 25 Live
RNN: Muslims and Christians proved that They are united throughout history. Today we are all Egyptians #jan25 #egypt
Dit vind ik dan wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |