quote:Op zondag 30 januari 2011 14:34 schreef raistlin6 het volgende:
shadihamid Shadi Hamid
Opposition figure tells me regime shutting down all TV (al jazeera, etc.) so it can take harsh action against protestors in the dark #jan25
2 minutes ago Favorite Retweet Reply
Lopen er nog steeds gevangenissen leeg? Of heb je het over de gevangenissen die al leeg zijn gelopen?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:35 schreef popolon het volgende:
Gevangenissen lopen ook leeg. Er zullen zonder twijfel politieke gevangen tussen zitten maar ook aardig wat onfrisse broeders.
Weer een paar dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:36 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Lopen er nog steeds gevangenissen leeg? Of heb je het over de gevangenissen die al leeg zijn gelopen?
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef Muridae het volgende:
LOL oproep van Egyptische StaatsTV :
Kijk niet naar Al Jazeera, wij brengen als enige de waarheid !
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef gehotseflotst het volgende:
Egyptenaren worden opgeroepen geen AJ te kijken, omdat die 'alleen maar leugens' uitzenden...
links ja, rechts is livequote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef mazaru het volgende:
Zijn dat beelden van gisteren?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:37 schreef Muridae het volgende:
LOL oproep van Egyptische StaatsTV :
Kijk niet naar Al Jazeera, wij brengen als enige de waarheid !
las dat vanmorgen ook al ergens idd op twitter, erg vreemdquote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef Muridae het volgende:
Apart, gevangenen geven aan dat ze verplicht naar buiten moesten.
Weet ik niet, ik heb geen tijd om de FP bij te houden!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:33 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Wat is de info die nu niet klopt op de fp, of die echt ontbreekt?
kan dus gezellig worden...quote:shadihamid Shadi Hamid
An opposition figure in #Egypt called me, in tears, telling me he's hearing army will receive orders to shoot to kill tonight #jan25
das niet apart, dat is tactiekquote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef Muridae het volgende:
Apart, gevangenen geven aan dat ze verplicht naar buiten moesten.
tussen 5 en 6 gister dacht ikquote:Op zondag 30 januari 2011 14:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
kan dus gezellig worden...![]()
hoe laat begint het donker te worden in Cairo?
jij zei toch vanmorgen ze hebben geen geestelijke gezondheid zorg enzo he, dat er gewoon ook gekken in de gevangenissen zitten. wat een zooitjequote:
Dan hoop ik dat de linkerbeelden geen rechterbeelden gaan worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |