ongeloofleijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Kut, ze mogen met live ammo schieten.
ik dacht al wat ligt daar nu ... is maar wel klein groepje zeg , moeten ze nu wel allemaal ff biddenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef tass het volgende:
En daar gaan ze weer op hun knieën....
Wel een leuk gezicht zo midden in een revolutie even pauze houden
Gisteren ook al, maar toen hebben ze geweigerd.quote:
Lekker op tijdquote:Op zondag 30 januari 2011 14:17 schreef Olga het volgende:
ah nederland is wakker
Anp: BUITENLANDSE ZAKEN ONTRAADT ALLE REIZEN NAAR EGYPTE
De politie zie ik er nog wel voor aan, maar het leger zie ik het niet doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef Dickbride het volgende:
No way dat het leger/politie met live ammo gaat schieten...
Politie wel, leger niet, denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef Dickbride het volgende:
politie heeft het al gedaan, dus dat zou me niet zo veel verbazen, maar het leger, omg hoop het niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef Dickbride het volgende:
Indrukwekkend gezicht, zo op dat plein..quote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef tass het volgende:
En daar gaan ze weer op hun knieën....
Wel een leuk gezicht zo midden in een revolutie even pauze houden
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
NRC Live: Een demonstrant in Kairo tegen Al Jazeera: "De politie zegt orders te hebben gekregen om demonstranten neer te schieten, maar dat hebben ze niet gedaan. Mubarak probeert chaos te creëren"![]()
![]()
dat die rechters daar zijn vind ik zo een onwijs goed teken!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef Re het volgende:
[..]
Nou ja, alle rechters staan op het plein maar wie weet
quote:@gpdcairo GPD Cairo
Kreeg zojuist off the record briefing van leger bron: leger heeft vanochtend min. Bi zak overgenomen (politie), verklaard waarom rustiger is
Nou ja, in Iran werkte het wel. Maar ik geloof niet dat dat in Egypte kan lukken.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef Monidique het volgende:
Maar wat denkt zo'n regering dan? Je schiet er een paar honderd neer, na deze explosie van vrijheid, en het volk zal zich weer koest houden? Natuurlijk niet.
Inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje, het is cliché, maar ik krijg kippenvel van die man op AJE.
ik wilde het net zeggen, zijn stem zo vol emotiequote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Inderdaad zeg!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar wat ik dan niet snap, het zijn over het algemeen allemaal moslims, waarom gaat er dan maar zo'n klein groepje op de knieën, en blijft de rest staan en gaan dus niet bidden!?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Indrukwekkend gezicht, zo op dat plein..
hij is duidelijk ongerust ... ik ben toch benieuwd of het leger echt niks gaat doen.. weet iemand of de "curfuw"netals gsiteren is vervroegd en hoe laat NL tijd gaat ie in??quote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik wilde het net zeggen, zijn stem zo vol emotie
Ik denk dat er te veel onduidelijkheid over hun veiligheid is nu, en dat mensen niet meer massaal de demonstratie willen pauzeren.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef tass het volgende:
[..]
Maar wat ik dan niet snap, het zijn over het algemeen allemaal moslims, waarom gaat er dan maar zo'n klein groepje op de knieën, en blijft de rest staan en gaan dus niet bidden!?
4 uur Egyptische tijd, 3 uur NL tijd, las ik net op Twitterquote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij is duidelijk ongerust ... ik ben toch benieuwd of het leger echt niks gaat doen.. weet iemand of de "curfuw"netals gsiteren is vervroegd en hoe laat NL tijd gaat ie in??
Ja, dat viel mij ook op.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef tass het volgende:
[..]
Maar wat ik dan niet snap, het zijn over het algemeen allemaal moslims, waarom gaat er dan maar zo'n klein groepje op de knieën, en blijft de rest staan en gaan dus niet bidden!?
Omdat het niet over het algemeen allemaal moslims zijn?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef tass het volgende:
[..]
Weer om 16:00 lokale tijd, 15:00 in NL.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij is duidelijk ongerust ... ik ben toch benieuwd of het leger echt niks gaat doen.. weet iemand of de "curfuw"netals gsiteren is vervroegd en hoe laat NL tijd gaat ie in??
Ditquote:Op zondag 30 januari 2011 14:22 schreef -jos- het volgende:
[..]
Omdat het niet over het algemeen allemaal moslims zijn?
daarom zei ik ook al , moeten ze wel met zn allen gaan , maar ja ,..ze moeten natuurlijk ook wel een groep hebben die blijft "opletten"beetje kwetsbaar he , zo op de grond , letterlijk op je knieënquote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef tass het volgende:
[..]
mooi, dit geeft ook zo de waarheid aan, bidden of mensen die niet bidden, ze voelen zich zo 1 met elkaar, kippenvelquote:
16.00u local time, 15.00u NL tijd. Net als gister.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:21 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |