Idem.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef Olga het volgende:
die beelden van zo'n vol plein geven me net als gisteren kippenvel
quote:meedan: RT @shadihamid: An opposition figure in #Egypt called me, in tears, telling me he's hearing army will receive orders to shoot to kill tonight #jan25
3 minutes ago
quote:In iran waren ze tegen het regime.
In eygpte lijken thet het iraanse infiltranten die rotzooi aan het trappen zijn of....
Het feit dat de verrotte linkse pers hier zoveel aandacht aan besteed doet me eerder denken dat dit helemaal geen egyptische volksbeweging is maar eerder een moslimbroederschap rel.
niet echt moeilijk om er achter te komen nee, Ze zeggen zelf al de hele week welke verslaggeefster waar zitquote:Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat is gewoon die vrouw van gister joh.
Niemand die het echt weet denk ik.Al denk ik dat de meeste wel weer water hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het water nog steeds afgesloten daar?
Ik denk dat domme mensen niet geïnteresseerd zijn. Dus deze meneer is niet dom. Hij is een propagandist. Hij hoort bij de vijand. Hij is medeplichtig aan massamoord.quote:
Denk dat genoeg kortzichtige mensen tot op zekere hoogte wel geinteresseerd zijn. Zolang ze het maar kunnen ombuigen zodat het in hun straatje ligt.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk dat domme mensen niet geïnteresseerd zijn. Dus deze meneer is niet dom. Hij is een propagandist. Hij hoort bij de vijand. Hij is medeplichtig aan massamoord.
Meestal niet nee. Kijk als ik soldaat was zou ik in opdracht best op duitsers kunnen schieten als de poep de ventilator raakt, maar op eigen burgers schieten is toch een ander verhaal.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:14 schreef Pistolebob het volgende:
Hopelijk gehoorzaam het leger daar niet aan
Wat een grappenmakersquote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef bbfakir het volgende:
Dima_Khatib Dima Khatib
by danmike1
And now some governor in Egypt is asking for Al Jazeera Cairo reporters to be arrested & put on trial for "treason and spying" #Egypt #jan25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |