Die is nu weg voor anderhalf uur. Hebben we tot dat nog niets aan. Maar wel een goed account...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:55 schreef AdvancedPower het volgende:
http://twitter.com/SultanAlQassemi
Bij Mussolini was het ook nodig.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom? Is dat zo beschaafd? Is dat vooruitgang?
thanksquote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb ik allang van Al Qassemi zijn twitter gepost. Je kunt beter zijn account volgen...
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
FYI: Dr. Maged El-Sherbini was the Assistant Minister of Higher Education for Scientific Research in Egypt
rechterbeeld is het livegedeelte:quote:
Die is nu weg. Misschien komt ie over anderhalf uur met updates.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:55 schreef AdvancedPower het volgende:
http://twitter.com/SultanAlQassemi
klopt maar dat is AJA ik dacht dat je het over AJE had ... miscommunicatie denkquote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
rechterbeeld is het livegedeelte:
[ afbeelding ]
in de rode banner zie je rechts het logo en links van het logo live in arabisch
NRC neemt het altijd over van hem, dan kun je beter zijn twitter gewoon volgen.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Die is nu weg. Misschien komt ie over anderhalf uur met updates.
Inderdaad. Ik was al van plan om twittter aan te maken, voor vrienden enz. Maar dit versnelt de zaak. Heb net even een twitteraccount aangemaakt en ga maar eens even een paar volgen die daar in Egypte bij zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
NRC neemt het altijd over van hem, dan kun je beter zijn twitter gewoon volgen.
Ja, die is heel goed om te volgenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb ik allang van Al Qassemi zijn twitter gepost. Je kunt beter zijn account volgen...
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
FYI: Dr. Maged El-Sherbini was the Assistant Minister of Higher Education for Scientific Research in Egypt
http://twitter.com/#!/DutchPaparazzi/egypt-live-coveragequote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik was al van plan om twittter aan te maken, voor vrienden enz. Maar dit versnelt de zaak. Heb net even een twitteraccount aangemaakt en ga maar eens even een paar volgen die daar in Egypte bij zijn.
ik bedoel idd AJAquote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt maar dat is AJA ik dacht dat je het over AJE had ... miscommunicatie denk
Ik praat nergens zijn daden goed maar ben gewoon niet zo voor het publiekelijk lynchen.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef rakotto het volgende:
Het is zeker niet beschaafd, maar een andere straf voor hun is niets waard in vergelijking met wat zij allemaal gedaan hebben.
Al Adly, the minister of interior, is de persoon die directe bevelen geeft aan de politie en verantwoordelijk is voor de terroristische daden in de gevangenissen door de jaren heen. Hij is ook verantwoordelijk voor het vrijlaten van de gevangenen in Egypte op het moment en ook de thugs die alles onveilig maken. Hij is ook diegene die de snipers de order heeft gegeven om met scherp te schieten.
Ahmed Ezz is een businessman die jarenlang een monopolie positie heeft in de bouw. Door hem lijden miljoenen Egyptenaren aan armoede en meer. Hij is mede verantwoordelijk voor de hoge prijzen en slechte infra in Egypte door dus een monopolie positie te hebben.
Ze laten het zien, het hoort erbij. Hopelijk hebben ze hun leven gegeven voor een geslaagde revolutie.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
weer beelden van gewonden
Dat vonden de mensen wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh ja? Het is gebeurd ja, maar of het nodig was....?
tuurlijk , en juist goed dat ze het laten zien , maar blijft klote!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ze laten het zien, het hoort erbij. Hopelijk hebben ze hun leven gegeven voor een geslaagde revolutie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |