ongeloofleijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Kut, ze mogen met live ammo schieten.
ik dacht al wat ligt daar nu ... is maar wel klein groepje zeg , moeten ze nu wel allemaal ff biddenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef tass het volgende:
En daar gaan ze weer op hun knieën....
Wel een leuk gezicht zo midden in een revolutie even pauze houden
Gisteren ook al, maar toen hebben ze geweigerd.quote:
Lekker op tijdquote:Op zondag 30 januari 2011 14:17 schreef Olga het volgende:
ah nederland is wakker
Anp: BUITENLANDSE ZAKEN ONTRAADT ALLE REIZEN NAAR EGYPTE
De politie zie ik er nog wel voor aan, maar het leger zie ik het niet doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef Dickbride het volgende:
No way dat het leger/politie met live ammo gaat schieten...
Politie wel, leger niet, denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef Dickbride het volgende:
politie heeft het al gedaan, dus dat zou me niet zo veel verbazen, maar het leger, omg hoop het niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef Dickbride het volgende:
Indrukwekkend gezicht, zo op dat plein..quote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef tass het volgende:
En daar gaan ze weer op hun knieën....
Wel een leuk gezicht zo midden in een revolutie even pauze houden
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
NRC Live: Een demonstrant in Kairo tegen Al Jazeera: "De politie zegt orders te hebben gekregen om demonstranten neer te schieten, maar dat hebben ze niet gedaan. Mubarak probeert chaos te creëren"![]()
![]()
dat die rechters daar zijn vind ik zo een onwijs goed teken!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:18 schreef Re het volgende:
[..]
Nou ja, alle rechters staan op het plein maar wie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |