Lijkt wel een subtiele vorm van censuur. Gewoon niet moeilijk over doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik zat me ook al te verbazen. Dit is gewoon wereldnieuws. En geen een van de Nederlandse zenders besteed er aandacht aan.
same, respect voor de mensen die op het plein zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef theNull het volgende:
Ongelooflijk, rillingen al over m'n rug.
puur om angst te zaaien denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het maar een duistere sfeer. Kennelijk is er iets gaande, er is een plan, anders laat je geen vliegtuigen vliegen.
Mee eens. Het liefst voordat er nog meer doden en gewonden vallen.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
enige wat mubarak moet is opzouten, dan kan het land beginnen aan een nieuwe kans
ik ben er zoooo bang voor, maar tegelijkertijd lijkt het onvermijdelijk geworden, dus laat het dan maar zo snel mogelijk gebeuren, dan is het ook zo snel mogelijk weer voorbij...quote:
quote:REU: EXTRA ARMY TRUCKS APPEAR IN CAIRO'S CENTRAL TAHRIR SQUARE AS PROTESTER NUMBERS RISE - WITNESS
Kan zo zijn dat de demonstranten gebombardeerd gaan worden.. Zou niet de eerste keer zijn in het Midden-Oosten.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het maar een duistere sfeer. Kennelijk is er iets gaande, er is een plan, anders laat je geen vliegtuigen vliegen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lijkt wel een subtiele vorm van censuur. Gewoon niet moeilijk over doen.
Het is een held. Maar et is nu ook persoonlijk, Mubarak wil Al Jazeera dood.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan heb je ballen, als journalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |