Nouja een gevallen kabinet biedt zijn ontslag aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is toch geen vergelijking. het nu echt ontslagen, en niet een kabinet dat gevallen is. Daarbij is het ontslagen om het volk 'tegemoet' te komen. erg vreemd als je ze dan geowon hun functie laat blijven uitvoeren enzo.
die doet het niet op Macquote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef M.rak het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
enige wat mubarak moet is opzouten, dan kan het land beginnen aan een nieuwe kansquote:Op zondag 30 januari 2011 14:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nouja een gevallen kabinet biedt zijn ontslag aan.
Maar je hebt een punt, de vergelijking gaat niet helemaal op. Ik denk eerlijk gezegd dat Mubarak iets moest en daarom voor de vorm iedereen behalve zichzelf maar heeft ontslagen. Maar hij heeft natuurlijk nog wel steeds mensen nodig die voor hem werken, en bij voorkeur loyale mensen. En dat zullen die mensen wel zijn.
Dan heb je ballen, als journalist.quote:beleidy .@tarekshalaby is on his way to Tahrir Square and is preparing to set up camp there for the night #Jan25 Egypt, he'll be feeding me updates
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan heb je ballen, als journalist.
Jep, ze schreeuwen alleen maar harder.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:53 schreef BrandX het volgende:
zo maken ze het volk toch alleen maar kwaad?
nou sorry, maar vind dat dit met onze wereld ook te maken heeft. zullen ze ook geen aandacht er aan besteden als het bv in Amerika gebeurt, wat dacht je als het hele midden oosten op zijn kop staat gaat ook Europa en de rest er van voelen, in en export etc.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |